Dan had je het kennelijk nodig!quote:Op zondag 10 april 2005 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
Huh.. waar is me reactie
Ik plofde dus gewoon in slaap vannacht, terwijl ik me vriendin beloofd had om nog even te bellen
edit: hij stond er echt niet hoor!
blijkbaar ja.. en dan best wel kut om te horen dat ze tot laat heeft gewacht op me telefoontjequote:
Dan had ze zelf toch ook kunnen bellen?quote:Op zondag 10 april 2005 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
blijkbaar ja.. en dan best wel kut om te horen dat ze tot laat heeft gewacht op me telefoontje![]()
Ze had geen btg meer, dus dat schiet niet opquote:Op zondag 10 april 2005 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan had ze zelf toch ook kunnen bellen?![]()
ging je niet eens wat vroeger gaan slapen?quote:
kga vanaaf film kijken niet in de middag!quote:Op zondag 10 april 2005 15:37 schreef Jump het volgende:
[..]
ging je niet eens wat vroeger gaan slapen?
je zal deze middag weer slapen bij de film
ben je al in slaap gevallen nu ?quote:Op zondag 10 april 2005 18:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kga vanaaf film kijken niet in de middag!
En nu niet meer doen hequote:Op zondag 10 april 2005 22:50 schreef cygnusx het volgende:
ben ik weer! ik mag weer posten naar 48 uur
quote:
hoezo dan ?quote:
mwha gewoonquote:
Hmm.. dan valt mijn error-log wel mee, deze is 'maar' 184kB. Me accesslog is 4mBquote:Op woensdag 13 april 2005 19:46 schreef the_disheaver het volgende:
whaaa, mijn Apache Error log was maarliefst 1,03 GB!![]()
Sinds 18 februari gaf ie elke seconde ongeveer 25 error's van ongeveer 400 tekens (gok) over mn firewall... Toen had ik Panda antivirus internet Protection, momenteel ongeveer 3 weken Zone Alarm.
Dus 1 tot 2 maanden elke seconde 25 errors > Ik heb vrijwel altijd mn pc aan (soms een restart) dus tussen 70 en 140 miljoen errors:S
Heb dat bestand maar verwijderd....
dat denk jij..quote:Op zondag 10 april 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
Ze had geen btg meer, dus dat schiet niet op.
Ik weet het wel zeker, ken me vriendin langer als vandaagquote:Op donderdag 14 april 2005 00:08 schreef SLaMDanCeR het volgende:
[..]
dat denk jij..
vrouwen, altijd wel een slap excuus om de man voor de kosten op te laten draaien ~
Ze heeft standaard geen geldquote:Op donderdag 14 april 2005 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, ken me vriendin langer als vandaag
Kan best kloppen, weinig banen in de stad waar ze werktquote:
Dat wil ze niet, dus doe ik het ook nietquote:En jij mag altijd betalen?
Welke stad dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan best kloppen, weinig banen in de stad waar ze werkt
[..]
Dat wil ze niet, dus doe ik het ook niet
Naar watquote:ben ik weer! ik mag weer posten naar 48 uur
Hopelijk niet naar digquote:Op donderdag 14 april 2005 12:27 schreef saban het volgende:
Goedemiddag mensen
Cygnusx leer eens fatsoenlijke Nederlands.
[..]
Naar wat
Tja, ik heb het niet uitgezochtquote:Op donderdag 14 april 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar moet je ook helemaal niet komen
nou snapt niemand waar je het over hebtquote:
Mn Errorlog is inmiddels (van 1 dag) weer net zo groot als mn accesslog (vanaf december vorig jaar)... 677 KB. Ben dan ook aan het ontwikkelen....quote:Op woensdag 13 april 2005 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm.. dan valt mijn error-log wel mee, deze is 'maar' 184kB. Me accesslog is 4mB
Iets wat bij jullie pastquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:34 schreef QuietGuy het volgende:
wat wil ik... iets wat bij ons pastGroot? Wat kan?
ongeveerquote:
Klinkt goed!quote:Die 50 bij 60 (of 60 bij 50) is doek op een stuk bord, dus dat is een stuk dunner.
okidokiequote:
Valt me ook op.. zelfs primandes krijg ik geeneens hierquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:50 schreef BlueCurl het volgende:
wiekentgoedemorgen allen.
valt me op dat het hier ineens erg rustig is.. najah laat me wel sneller naar IRC gaan
lijkt me erg sterkquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Valt me ook op.. zelfs primandes krijg ik geeneens hier. Heeft men het druk gekregen ofzo
jijquote:
ohja, sjowhan en SHERMAN vergetenquote:
Hoi QG, kom je ook eens langs in hét topic van dig?quote:
hahahaquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:28 schreef Jump het volgende:
cygnus, naam welk adres moet ik die bloemen sturen ?
Druk?quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Valt me ook op.. zelfs primandes krijg ik geeneens hier. Heeft men het druk gekregen ofzo
Hij had hem donderdag aan, staat hartstikke leukquote:Op maandag 18 april 2005 11:08 schreef Troel het volgende:
We willen wel een foto van jou in dat shirt hoor Marty
nou, voorruit, een naaktfoto is ook goedquote:Op maandag 18 april 2005 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij had hem donderdag aan, staat hartstikke leuk![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
nou, voorruit, een naaktfoto is ook goed
Dan geloof ik wel dat dat shirt mooi staat
is op zen reactie in men 'Fotoboek van Jump'quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:28 schreef Jump het volgende:
cygnus, naam welk adres moet ik die bloemen sturen ?
Er is een vrouwelijke versie gemaakt, maar deze zetten ze niet in de bannersquote:Op maandag 18 april 2005 09:11 schreef BlueCurl het volgende:
die games.fok.nl banner:') en ik nuik ben vrouw en speel ook games
maar iets wat ik niet heb is een grote piemel
tasso noemt datquote:zo lekker naar de Ikea... nieuw bureau en tv kast halen want dat is nodig! whoehoei! ook eens deze week glasvezel behang en verf halen
En wat zou de tekst daarop dan wel niet zijnquote:Op maandag 18 april 2005 11:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Er is een vrouwelijke versie gemaakt, maar deze zetten ze niet in de banners
quote:
het woordje groot kwam er ook in voorquote:Op maandag 18 april 2005 11:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
En wat zou de tekst daarop dan wel niet zijn?
quote:![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
Ik mag niet klagen
Was heerlijk weekend op het strand
Ja ik zal van de week ff fototje makenquote:Op maandag 18 april 2005 11:08 schreef Troel het volgende:
We willen wel een foto van jou in dat shirt hoor Marty
Ik zat zo waar op bloemendaalquote:Op maandag 18 april 2005 11:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]ja was het wel goed weer voor gisteren
[..]
Ja ik zal van de week ff fototje makenhij is erg leuk en ik ben er erg blij mee
Overloperquote:Op maandag 18 april 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat zo waar op bloemendaal![]()
Ik schaam me nog
Maar de zon was lekker
Wat hoor ik daar gratis etenquote:Op maandag 18 april 2005 13:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De kust
Is toch van mn familie
Beetje het kapitaal binnen de erfenis houden he!
Nou lijkt me niet!quote:
Daar ga ik dus ook nooit heenquote:Op maandag 18 april 2005 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou lijkt me niet!
Zoals ik al zei kapitaal vast houden
Niet weg geven.
En daarbij vind ik het niet lekker daar
I know maar toch soms is het daar wel leukquote:Op maandag 18 april 2005 14:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar bloemendaal
De uitzondering ........
Wel neequote:Op maandag 18 april 2005 16:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
I know maar toch soms is het daar wel leuk
heb nog driekwartier. maar de meeste alle buren kennen mequote:Op maandag 18 april 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ochjee wat een toestand
Geen belletje getrek meer?![]()
nog 18 mintenquote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef Jump het volgende:
[..]
heb nog driekwartier. maar de meeste alle buren kennen me
je hebt me al gefeliciteerd toen ik brievenbus opendeedquote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nog 18 minten. Ik feliciteer je morgen wel
ikkuh eerst ff
![]()
your welcomequote:Op maandag 18 april 2005 23:43 schreef Jump het volgende:
[..]
je hebt me al gefeliciteerd toen ik brievenbus opendeed![]()
your welcomequote:Op dinsdag 19 april 2005 08:47 schreef Jump het volgende:
goedemorgen allemaal
taart
thx godlike en bluecurl![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |