Dan had je het kennelijk nodig!quote:Op zondag 10 april 2005 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
Huh.. waar is me reactie
Ik plofde dus gewoon in slaap vannacht, terwijl ik me vriendin beloofd had om nog even te bellen
edit: hij stond er echt niet hoor!
blijkbaar ja.. en dan best wel kut om te horen dat ze tot laat heeft gewacht op me telefoontjequote:
Dan had ze zelf toch ook kunnen bellen?quote:Op zondag 10 april 2005 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
blijkbaar ja.. en dan best wel kut om te horen dat ze tot laat heeft gewacht op me telefoontje![]()
Ze had geen btg meer, dus dat schiet niet opquote:Op zondag 10 april 2005 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan had ze zelf toch ook kunnen bellen?![]()
ging je niet eens wat vroeger gaan slapen?quote:
kga vanaaf film kijken niet in de middag!quote:Op zondag 10 april 2005 15:37 schreef Jump het volgende:
[..]
ging je niet eens wat vroeger gaan slapen?
je zal deze middag weer slapen bij de film
ben je al in slaap gevallen nu ?quote:Op zondag 10 april 2005 18:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kga vanaaf film kijken niet in de middag!
En nu niet meer doen hequote:Op zondag 10 april 2005 22:50 schreef cygnusx het volgende:
ben ik weer! ik mag weer posten naar 48 uur
quote:
hoezo dan ?quote:
mwha gewoonquote:
Hmm.. dan valt mijn error-log wel mee, deze is 'maar' 184kB. Me accesslog is 4mBquote:Op woensdag 13 april 2005 19:46 schreef the_disheaver het volgende:
whaaa, mijn Apache Error log was maarliefst 1,03 GB!![]()
Sinds 18 februari gaf ie elke seconde ongeveer 25 error's van ongeveer 400 tekens (gok) over mn firewall... Toen had ik Panda antivirus internet Protection, momenteel ongeveer 3 weken Zone Alarm.
Dus 1 tot 2 maanden elke seconde 25 errors > Ik heb vrijwel altijd mn pc aan (soms een restart) dus tussen 70 en 140 miljoen errors:S
Heb dat bestand maar verwijderd....
dat denk jij..quote:Op zondag 10 april 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
Ze had geen btg meer, dus dat schiet niet op.
Ik weet het wel zeker, ken me vriendin langer als vandaagquote:Op donderdag 14 april 2005 00:08 schreef SLaMDanCeR het volgende:
[..]
dat denk jij..
vrouwen, altijd wel een slap excuus om de man voor de kosten op te laten draaien ~
Ze heeft standaard geen geldquote:Op donderdag 14 april 2005 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, ken me vriendin langer als vandaag
Kan best kloppen, weinig banen in de stad waar ze werktquote:
Dat wil ze niet, dus doe ik het ook nietquote:En jij mag altijd betalen?
Welke stad dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan best kloppen, weinig banen in de stad waar ze werkt
[..]
Dat wil ze niet, dus doe ik het ook niet
Naar watquote:ben ik weer! ik mag weer posten naar 48 uur
Hopelijk niet naar digquote:Op donderdag 14 april 2005 12:27 schreef saban het volgende:
Goedemiddag mensen
Cygnusx leer eens fatsoenlijke Nederlands.
[..]
Naar wat
Tja, ik heb het niet uitgezochtquote:Op donderdag 14 april 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar moet je ook helemaal niet komen
nou snapt niemand waar je het over hebtquote:
Mn Errorlog is inmiddels (van 1 dag) weer net zo groot als mn accesslog (vanaf december vorig jaar)... 677 KB. Ben dan ook aan het ontwikkelen....quote:Op woensdag 13 april 2005 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm.. dan valt mijn error-log wel mee, deze is 'maar' 184kB. Me accesslog is 4mB
Iets wat bij jullie pastquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:34 schreef QuietGuy het volgende:
wat wil ik... iets wat bij ons pastGroot? Wat kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |