quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4 keer voetballen in 10 dagen, daar worden ze toch voor betaald?
Flikker toch op muts.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:37 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb geen 18 dagen nodig om te weten waar ze staan. De waarheid is dat Feyenoord weer een bedroevend elftal heeft staan, dat ze zo veel geld verspillen aan aankopen die nooit spelen, dat ze veel te veel contractspelers hebben. En dat er dus gewoon een waardeloos beleid is waardoor we een structurele achterstand hebben op Psv en ajax.
Waarom moet ze opflikkeren nu ze eindelijk een keer gelijk heeft...quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:50 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Flikker toch op muts.Straks winnen wij gewoon tegen AZ, verliest Ajax bij Heerenveen en staan we 3e. En wie weet krijgt AZ nog een crisis en worden we zomaar alsnog 2e. Kleine kans, maar het kan vreemd lopen.
Aan de verdediging mag nog wel een beetje gesleuteld worden, maar voor de rest staat er gewoon een zeer goed team.
Ze heeft alleen gelijk over die kut-aankopen uit vreemde landen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom moet ze opflikkeren nu ze eindelijk een keer gelijk heeft...
Nee hoor, ik zeg alleen dat het einde van dit seizoen nog vreemd kan lopen. Jij bent ook al een aantal jaren voor Feyenoord, dus dat moet jij ook wel wetenquote:Jij basseert alles maar op als-en...als als als als
Ben zelfs ik het mee eens.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:25 schreef golfer het volgende:
Wat een Calimero-openingspost.
Feyenoord-onwaardig.
Niet te voorbarig, het gaat na de winterstop wat beter, eerst maar eens kijken hoe het zondag afloopt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:37 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb geen 18 dagen nodig om te weten waar ze staan. De waarheid is dat Feyenoord weer een bedroevend elftal heeft staan, dat ze zo veel geld verspillen aan aankopen die nooit spelen, dat ze veel te veel contractspelers hebben. En dat er dus gewoon een waardeloos beleid is waardoor we een structurele achterstand hebben op Psv en ajax.
Had hij toch gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom moet ze opflikkeren nu ze eindelijk een keer gelijk heeft...
Jij basseert alles maar op als-en...als als als als
dat vroeg ik mijzelf dus ook al afquote:Op maandag 4 april 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Als Den Bosch wordt omgezet in een thuiswedstrijd, zou je dan toegang hebben met je scc
Feitelijk wordt de wedstrijd omgezet naar een thuiswedstrijd voor feyenoord, dus het lijkt mij van wel.quote:Op maandag 4 april 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Als Den Bosch wordt omgezet in een thuiswedstrijd, zou je dan toegang hebben met je scc
en feitelijk hebben de seizoenkaarthouders van FCDB al voor deze wedstrijd betaald.quote:Op maandag 4 april 2005 00:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Feitelijk wordt de wedstrijd omgezet naar een thuiswedstrijd voor feyenoord, dus het lijkt mij van wel.
Draaide die voor of na de wedstrijd?quote:Op maandag 4 april 2005 01:25 schreef Cart_man het volgende:
Zo dan, nieuw geopende legioenzaal zag er goed uit.
DJ Panic die draaide, stampen. [afbeelding]
Voor en na de wedstrijd draaide hij.quote:Op maandag 4 april 2005 10:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Draaide die voor of na de wedstrijd?
Ik wilde nog wel naar de opening gaan, maar het echte bier bij DHZ smaakte erg lekker en het was goed toeven in het zonnetje.
Waarom, laat dit team eerst maar eens een paar wedstrijden achter elkaar goed voetballen, las het met de rust 3 - 0 is kan je altijd wat mensen sparen.quote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me verstandig om tegen Den Bosch zoveel mogelijk vaste krachten te sparen. Speel maar met wat jeugdspelers, laat Joep maar eens debuteren en Van Den Boogaart op de linksback.
NSB'ersquote:ROTTERDAM - De man die eind februari tijdens de voetbalwedstrijd Feyenoord - Sporting Lissabon een aansteker gooide die een Portugese speler trof, is opgepakt. De vermoedelijke dader kon worden opgespoord dankzij een tip van supporters, zo deelde Feyenoord maandag mee.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me verstandig om tegen Den Bosch zoveel mogelijk vaste krachten te sparen. Speel maar met wat jeugdspelers, laat Joep maar eens debuteren en Van Den Boogaart op de linksback.
Dat is die tipgever zeker. Vroeger gebeurde zoiets niet, dan werd het onderling wel opgelost.quote:
nou dat vind ik niet.quote:
Die hebben een doodswens zeker? Al zit je redelijk veilig op KK/OO/NN...quote:Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zooitje vrienden van me zitten bij feyenoord - Ajax straks buiten het uitvak. En gewoon in AFCA kleding. Ben benieuwd![]()
Feestquote:BENJAMIN DE CEULAER OFFICIEEL FEYENOORDER
Benjamin De Ceulaer heeft maandagmiddag een meerjarig contract ondertekend bij Feyenoord. De Belgische spits speelt de komende drie seizoenen in De Kuip, met de optie voor nog eens twee jaar. De Ceulaer, die tot aan het eind van het seizoen uitkomt voor Sint-Truiden, plaatste zijn handtekening nadat hij eerder op de dag de medische keuring met succes doorstond. ´Een lange dag, maar ik heb wel een heel voldaan gevoel. Het is rond, geweldig´, sprak hij glimlachend.
In overleg met de speler zelf zal technisch directeur Mark Wotte binnenkort bepalen hoe de nabije toekomst van De Ceulaer er in Rotterdam uit zal zien. De Belg sluit zich of meteen aan bij de A-selectie of wordt het eerste jaar uitgeleend. Een uitgebreid interview met de aanvaller, is dinsdag te lezen in de Feyenoord Krant.
Ze moeten alleen ook nog naar het vak lopen..quote:Op maandag 4 april 2005 17:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die hebben een doodswens zeker? Al zit je redelijk veilig op KK/OO/NN...
Ben ook benieuwd.
Nou elke keer echt bier, en house? Voor alle sectoren?quote:Op maandag 4 april 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor en na de wedstrijd draaide hij.
Voor de wedstrijd zat ik natuurlijk bij DHZ te genieten van het zonnetje.
Wedstrijd was natuurlijk geweldig. Hoop dat ze dit nog een tijdje vasthouden.
Ik weet het niet, gisteren iig wel. Werelds was het.quote:Op maandag 4 april 2005 18:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nou elke keer echt bier, en house? Voor alle sectoren?
Misschien volgend jaar anders maar Noordzijde doen..
quote:Op maandag 4 april 2005 18:04 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ze moeten alleen ook nog naar het vak lopen..
Toch is het ergens een klein beetje correct, alleen maar om je gezicht te redden voor de UEFAquote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is die tipgever zeker. Vroeger gebeurde zoiets niet, dan werd het onderling wel opgelost.
Ik heel misschien ookquote:Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zooitje vrienden van me zitten bij feyenoord - Ajax straks buiten het uitvak. En gewoon in AFCA kleding. Ben benieuwd![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 18:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nou elke keer echt bier, en house? Voor alle sectoren?
Misschien volgend jaar anders maar Noordzijde doen..
En wederom Oldskool voor de wedstrijd!quote:Op maandag 4 april 2005 18:51 schreef Luni het volgende:
Tegen de joden Paul en Panic vanaf een uur of 09.00 uur 's ochtends!
Gezien het programma wordt het nog pittig genoeg de komende weken. 2e plaats is niet realistisch meer, want ik zie AZ niet zoveel punten meer morsen. Dan lijkt de 3e plaats het hoogst haalbare....quote:Op maandag 4 april 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Wat denken de Feyenoord-fans nog van de rest van het seizoen?
Gezicht te redden, hahaha.quote:Op maandag 4 april 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Toch is het ergens een klein beetje correct, alleen maar om je gezicht te redden voor de UEFA.
Echt niet!quote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef Cart_man het volgende:
Geloof niet dat het veel zal uitmaken. Meen dat de supporters van Feijenoord op nummer 1 staan van meest geweldadige supporters in Europa.
Het is vast een lief knulletje dat gezellig een biertje drinkt voor de wedstrijdquote:Op maandag 4 april 2005 19:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Pas op, anders komt Cart_man je opzoeken![]()
Toch zal het best iets uitmakenquote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gezicht te redden, hahaha.
Geloof niet dat het veel zal uitmaken. Meen dat de supporters van Feijenoord op nummer 1 staan van meest geweldadige supporters in Europa.
dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Right.quote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, met een AFCA trui op een Feyenoord vak gaan zitten getuigd van een overdosis intelligentie!quote:Op maandag 4 april 2005 19:40 schreef Bananenman het volgende:
Dan moet je ook niet dom gaan blaten.
quote:Politie ontkent oppakken aanstekergooier
Rotterdam - De politie van Rotterdam ontkent, dat de man die eind februari tijdens de voetbalwedstrijd Feyenoord - Sporting Lissabon een aansteker gooide die een Portugese speler trof, is opgepakt. Aanvankelijk was er door Feyenoord bericht, dat de vermoedelijke dader kon worden opgespoord dankzij een tip van supporters.
De aansteker werd vanuit vak W gegooid en trof Sporting-speler Enakarhire. Daarop staakte scheidsrechter Meyer tijdelijk de wedstrijd.
De eerste drie opgepakte daders kregen al een stadionverbod van de club. Verder houdt Feyenoord vast aan het voornemen de kosten op de daders te verhalen die voortvloeien uit de uitspraak van de UEFA over het incident. Het oordeel van de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond volgt mogelijk deze week, aldus Feyenoord.
Klopt. Maar ga dan niet vertellen van 'ik geloof dat er ergens een lijst enz' om vervolgens zonder feiten te komen.quote:Op maandag 4 april 2005 19:58 schreef Erasmusch het volgende:
Reputatie bij de Uefa lijkt me wel enigszins relevant, banaantje
Ik geloof betekent toch ook niet dat het wel zo is, tjeez. Waar maak je je druk om.quote:Op maandag 4 april 2005 20:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt. Maar ga dan niet vertellen van 'ik geloof dat er ergens een lijst enz' om vervolgens zonder feiten te komen.
Ik zou die (actuele) lijst wel eens willen zien, dat was het meer, post ging ook niet alleen over jou.quote:Op maandag 4 april 2005 21:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik geloof betekent toch ook niet dat het wel zo is, tjeez. Waar maak je je druk om.
quote:Ook Feyenoord meldt zich voor Greene
4/4/2005 21:44
EXCLUSIEF - Dat AZ in hem de ideale opvolger ziet mocht Jan Kromkamp vertrekken, was al bekend. Maar naast de Alkmaarders heeft nu ook Feyenoord zijn interesse in Serginho Greene kenbaar gemaakt bij RKC Waalwijk.
Greene is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax maar wist in Amsterdam nooit door te dringen tot de hoofdmacht. Via Haarlem kwam de 22-jarige in 2001 bij RKC terecht, waar hij is uitgegroeid tot een vaste waarde en betrouwbare verdediger.
Greene staat nog tot de zomer van 2006 onder contract bij RKC. Wil de club nog wat voor hem vangen, dan zal een transfer deze zomer noodzakelijk zijn.
Ik had eerlijk gezegd een straf in deze orde van grootte wel verwacht...quote:Feyenoord heeft van de UEFA een zware straf opgelegd gekregen naar aanleiding van de supportersincidenten tijdens de UEFA Cup-wedstrijd thuis tegen Sporting Lissabon.
De eerstvolgende thuiswedstrijd in Europees verband zal de Rotterdamse club zonder publiek moeten spelen. Daarnaast kreeg de club uit de Kuip tevens een boete opgelegd van 25.000 Zwitserse Francs.
Feyenoord zal zich eerst over de uitspraak buigen en daarna beslissen of ze eventueel in beroep zullen gaan tegen de straf. Voorzitter Jorien van den Herik zei dinsdagmorgen in zijn reactie dat er weldegelijk nog beroepsgronden zijn. "Per slot van rekening hebben wij meteen alle mogelijke maatregelen genomen en waren nog vóór de uitspraak alle daders opgepakt."
Wel zei van den Herik dat hij de straf had zien aankomen. "De uitspraak bleef te lang onderweg om nog te hopen dat die enigszins mild zou uitvallen. De schadepost is op deze manier enorm. Er zijn nu geen inkomsten, maar uitsluitend kosten. We zullen daarvan een juiste berekening maken. In eerste inschatting gaat het om een totale verliespost van ongeveer een half miljoen euro. Omdat de eerstkomende UEFA-wedstrijd in het nieuwe seizoen in de begroting is opgenomen, is dat een enorme verliespost. Bovendien mist het elftal in die wedstrijd de onontbeerlijke steun van de fans en moeten nu weer de goeden onder de kwaden lijden. Ook voor al die goed willenden is dit heel erg vervelend."
De Rotterdammers meldden eerder al dat ze kosten van de straf op de vier daders zullen verhalen
quote:Straf UEFA: wedstrijd zonder publiek en geldboete
Feyenoord heeft vandaag de straf van de tuchtcommissie van de UEFA ontvangen naar aanleiding van de ongeregeldheden rond het duel tegen Sporting Lissabon, zo meldt Feyenoord.nl. Feyenoord zal de eerste Europese thuiswedstrijd zonder publiek moeten afwerken en krijgt ee boete van 25.000 Zwitserse francs. De club zal nog bekijken of het in beroep gaat. Eventuele schade zal op de daders verhaald proberen te worden.
Vind je 't erg als ik deze prachtige quote omtover tot quizvraag in m'n sig?quote:Op zondag 3 april 2005 20:13 schreef Moreno het volgende:
Ik vond Bosschaart ook in positive zin opvallen op de linksback positie.
Vanmiddag deed mij weer een beetje terug denken een de legendarische wedstrijd tegen Twente.
Tsja, het is ook best een matige straf, had van mij best hoger gemogen (uiteraardquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:52 schreef JaWi het volgende:
Ik vind de straf eerlijk gezegd reuze meevallen. Had een zwaardere verwacht.
En die ¤ 16.000 kunnen ze misschien ook nog op de dader verhalen. 1 uitwedstijd zonder publiek, dat valt toch wel mee? Nu maar hopen dat die niet tegen duitsers is, dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:56 schreef Hephaistos. het volgende:
25.000 Franc is trouwens ongeveer 16.000 Euro...
De Graaf lijkt me best een nuttige speler, op basis van de wedstrijden en trainingen die ik heb gezien. Denk dat Smolarek het wel kan vergeten, of er moeten wat aanvallers worden verkocht deze zomer.quote:05-04-2005: Hamburger Sv wil Smolarek, De Graaf mogelijk verhuurd
[Bron: FR-Fans.nl]
Naast de interesse voor Paauwe, meldt de Feyenoord Krant vandaag dat Hamburger SV zich heeft gemeld voor de aan Borussia Dortmund verhuurde Ebi Smolarek. De Poolse aanvaller maakt indruk onder Bert van Marwijk en heeft in Rotterdam nog een contract tot 2008. De clubleiding zal binnenkort met Smolarek op de tafel gaan zitten om te praten over zijn toekomst. Alle opties houden de Rotterdammers daarbij open. Een langer verblijf in Dortmund wordt niet uitgesloten, maar ook een terugkeer naar De Kuip niet.
Verder wordt er door het Feyenoord-orgaan gemeld dat Edwin de Graaf (net als Benjamin De Ceulaer) waarschijnlijk volgend seizoen worden verhuurd. Voor beide spelers hebben zich diverse Eredivisieclubs gemeld. De Graaf komt bij Feyenoord nauwelijks aan spelen toe. Hij pikt slechts zijn wedstrijden mee in Jong Feyenoord.
Wat kreeg Roma dan, 2 wedstrijden toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:49 schreef DutchGooner het volgende:
Afkloppen met die straf,zeker als je ook naar Roma gaat kijken en dan gaat vd Herik nog in beroep ook
Voor de kindertribune?quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:29 schreef trith het volgende:
Feyenoord - Ajakkes is uitverkocht en ik heb kaartjes!
![]()
Behalve als de tweede plek nog even gehaald wordt en ze voorronde CL mogen spelenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:06 schreef Cart_man het volgende:
Valt reuze mee die straf, gewoon met zijn wat maten de kroeg in en kijken, weinig verschil met een wedstrijd. En de tegenstander is het eerste duel dusdanig oninteressant dat er maar 10.000 mensen komen kijken.
Ad rem!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Feyenoord speelt thuis. 410 was dus niet de verkoop.
De voorronde zullen we niet halen, zie AZ niet 7 punten verliezen en zelfs dan zullen er weinig interessante ploegen zijn...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Behalve als de tweede plek nog even gehaald wordt en ze voorronde CL mogen spelen![]()
Zondag nog.quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:59 schreef JaWi het volgende:
Een uitverkochte thuiswedstrijd, dat is lang niet gebeurd.
Volgens VI waren er 45.000 toeschouwers op een capaciteit van 51.177quote:
Volgens Feyenoord waren er 47.000, maar denk aan veiligheidsmaatregelen he, tegen ajax is het uitverkocht met 43.000 man.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef JaWi het volgende:
Volgens VI waren er 45.000 toeschouwers op een capaciteit van 51.177.
Maar goed, waar gaat dit eigenlijk over.
Dat zie ik ook liever anders...gewoon verkopen die stoeltjes.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:17 schreef JaWi het volgende:
Op die manier natuurlijk wel. Ook wel logisch als je zoveel vakken open laat.
Nu hebben we helemaal geen buren.
[afbeelding]
quote:
Wat waren de overheidsplannen dan? Verplichte combi's naar Heerenveen, Waalwijk en Roosendaal?quote:HERINVOERING VERPLICHTE COMBI KRIJGT GEEN STEUN VAN FEYENOORD
Ook Feyenoord is niet gelukkig met de hindernissen die de mogelijke invoering van de play-offs met zich meebrengen. Met name de overheidsplannen om het nieuwe competitiesysteem te combineren met het herinvoeren van een verplichte combi voor supporters zal geen steun krijgen van Feyenoord, zo meldt de nieuw verschenen Feyenoord Krant.
Lees meer over het standpunt van Feyenoord met betrekking tot de invoering van de play-offs en ander nieuws in de dinsdag verschenen Feyenoord Krant.
Gewoon gezellig met zijn allen naar DHZ.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Straf valt reuze mee, eerste wedstrijd in de UEFA Cup komt sowieso weinig volk op af. Mocht je nog voorronde CL halen (wat ik betwijfel) dan zou het wel vervelend zijn.
Ach ja, kratje bier in huis halen, en zuipen!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:55 schreef Erasmusch het volgende:
HERINVOERING VERPLICHTE COMBI KRIJGT GEEN STEUN VAN FEYENOORD
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:26 schreef Cart_man het volgende:
Jules, door de bocht, over amsterdam.
http://rapidshare.de/files/1140742/jules.mp3.html
Alle wedstrijden een verplichte combi.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:55 schreef Erasmusch het volgende:
Wat waren de overheidsplannen dan? Verplichte combi's naar Heerenveen, Waalwijk en Roosendaal?
Lekker haalbaar. En vergroot dat het 'probleem' alleen maar.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alle wedstrijden een verplichte combi.
Liever als jood geboren dan met Kuyt doelpunten scorenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:Combi-Regeling
Komen er nog ludieke spandoeken de 17e?
Liever op de vuist in een weiland, dan een laffe kantinebrand.
Of zo iets dergelijks?
Liever een leven op de straat, dan Arie als maat!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:15 schreef JaWi het volgende:
Liever als jood geboren dan met Kuyt doelpunten scoren.
Liever een nederlaag bij de kakkerlakken, dan nog een jaar met Arie aankakkenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Liever een leven op de straat, dan Arie als maat!
Ludieke spandoeken? Geloof dat degene ze al klaar zijn ja...Al prefereer ik gewoon het ouderwetse Joden hebben kanker als spandoek.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:Combi-Regeling
Komen er nog ludieke spandoeken de 17e?
Liever op de vuist in een weiland, dan een laffe kantinebrand.
Of zo iets dergelijks?
Hij was mooi hequote:Op woensdag 6 april 2005 18:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[ontopic]
Die klote play-offs beginnen nu al hun 'vruchten af te werpen'
What's next? Zowat iedere uitwedstrijd met de combi?
Er kan er maar een de gekste zijn, he Sandra?quote:
Wat ben jij een stoere jongen zegquote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoorde gisteren ook nog een of andere jood praten over een actie, toen hij langs liep. Ging er nog achteraan om te vragen wat, maar hij reageerde niet op hé kankerjood.
Jij had toch al behoorlijk stoere vriendjes?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:30 schreef Bananenman het volgende:
Wat ben jij een stoere jongen zegWil je m'n vriendje zijn? Ik kan wel wat stoerdere vrienden gebruiken
Nou een beetje dan. Maar vergeleken met Cart_man zijn 't maar mietjes hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij had toch al behoorlijk stoere vriendjes?![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou een beetje dan. Maar vergeleken met Cart_man zijn 't maar mietjes hoor
Dat klopt als een bus.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Er kan er maar een de gekste zijn, he Sandra?
teeeering een vrouw hier. Kan ze niet samen met ivetje(dat sjagarijnige geval) de catering hiero verzorgen? Of die nieuwe Legioen-zaal schoonhouden... Vrouwen en voetbal is 'n slechte combi.quote:
Toch wel leuk om te zien zien dat Lunatic News door de media serieus genomen word.quote:Wim Jansen hoort bij Feyenoord!
[ Voetbal International | Lunatic News ]
In de laatste uitgave van Lunatic News (nummer 48), die afgelopen zondag aan de man gebracht werd, publiceerden wij onder andere een exclusief interview met Feyenoord-icoon Wim Jansen. In dit interview doet Wim Jansen een aantal pittige uitspraken, dit is dan ook niet onopgemerkt gebleven bij de regionale en landelijke media.
Zondag reageerde Radio Rijnmond-analist Emile Schelvis voor de microfoon van voornoemde regionale omroep direct op het interview. Schelvis gaf aan dat hij een duo Gullit-Jansen heel erg had zien zitten en dat mensen als Jansen, Been en Duut gewoon permanent een rol binnen de club dienen te vervullen.
Vandaag reageerde ook Johan Derksen van Voetbal International in de nieuwste uitgave van zijn blad op het interview in LN. In zijn column "Twee gefrustreerde Rotterdamse volksjongens" heeft Derksen het behalve over Wim Jansen ook over Leo - ik ben weer thuis - Beenhakker:
"Nadat Jansen ontslag had genomen als technisch directeur bij Feyenoord volgde hij alle wedstrijden als supporter. De trouwe aanhang blijft om hem roepen. De beleidsbepalers vinden dat heel vervelend en Jansen zelf zou dolgraag terugkeren in de Kuip", aldus Derksen in zijn column.
Ook wij van Lunatic News zien Jansen dolgraag terugkeren in een technische functie binnen onze club. Dit is tot op heden echter verhinderd door de aanwezigheid in het Maasgebouw van Jan D. Swart. Dit maakte Wim Jansen duidelijk in het exclusieve interview met Lunatic News en is ook bij Derksen niet onopgemerkt gebleven:
"Jansen spreekt het liefst off the record. Hij heeft over alles en iedereen een mening, maar geeft die zelden prijs. Interviews probeert hij te ontlopen. Voor het onafhankelijke Feyenoord Fanzine Lunatic News maakte de Rotterdammer een uitzondering. Hij liet weten geen moeite te hebben met voorzitter Van den Herik, maar wel met diens rechterhand, manager algemene zaken Jan D. Swart. Van den Herik verblijft veel in het buitenland en heeft dagelijks e-mailcontact met Swart. Als de voorzitter er niet is, neemt de manager algemene zaken alle beslissingen", aldus Derksen in zijn column.
Oer-Feyenoorder Wim Jansen liet in zijn interview met Lunatic News wat dat betreft niets aan duidelijkheid te wensen over:
"Ik wil graag nog wat voor Feyenoord betekenen. Maar met Jan D. Swart wil ik niks te maken hebben."
quote:
FC Den Bosch-Feyenoord op 13 april in Den Bosch
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
De wedstrijd FC Den Bosch-Feyenoord wordt definitief gespeeld op woensdag 13 april in Den Bosch. De aanvangstijd is 18.00 uur.
Hoewel noch Feyenoord noch de Feyenoord-supporters partij zijn in de hele kwestie rond het verbieden van deze wedstrijd door burgemeester Rombouts worden met name de fans toch weer een beetje het kind van de rekening. Eerder was een regeling overeengekomen waarbij de Feyenoord-aangang vanuit nabij gelegen plaatsen (Waalwijk, Zaltbommel) met de bus naar het stadion kon reizen. Die mogelijkheid kan nu niet meer geboden worden. Voor de wedstrijd van komende woensdag geldt derhalve een verplichte buscombiregeling, met de opstapplaatsen Rotterdam en Utrecht
Ik ben een pure optimist.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Best wel. Laatst zei hij nog dat TC03 op dit forum wel erg negatief was jegens Feyenoord.
Schijnt geloof ik wel zo te zijn dat Swart Derksen's bron is binnen Feyenoord.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:24 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat Derksen vriendjes was met Swart en m anders vaak verdedigt?
En nog zit ie er regelmatig naast met nieuws.......quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Schijnt geloof ik wel zo te zijn dat Swart Derksen's bron is binnen Feyenoord.
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
teeeering een vrouw hier. Kan ze niet samen met ivetje(dat sjagarijnige geval) de catering hiero verzorgen? Of die nieuwe Legioen-zaal schoonhouden... Vrouwen en voetbal is 'n slechte combi.
Nog 10 daagjes en 't feest kan beginnenKomen onze lievuh vriendjus uit 020 weer langs.
"sla die knuppel op die jood z'n neus ..... "
Nou nog ff bijtekenen...quote:08-04-2005: Kalou: Graag deze zomer bij Oranje
[Bron: AD]
Feyenoorder Salomon Kalou hoopt op tijd tot Nederlander te zijn genaturaliseerd om met Oranje deel te kunnen nemen aan het WK voor spelers onder 20 jaar dat komende zomer in ons land wordt gehouden.
,,De aanvragen zijn inmiddels allemaal ingediend'', zegt de geboren Ivoriaan, die deze week zijn vader in Rotterdam op bezoek heeft.
,,Het duurt lang voordat zoiets helemaal rond is, maar ik heb geduld. Misschien lukt het op tijd voor het WK, wellicht niet. Maar ik hoop echt nog van harte komende zomer met Nederland mee te kunnen spelen'', aldus Kalou. Bondscoach Marco van Basten heeft al meerdere malen laten weten dat hij de Feyenoorder beschouwd als een interessante optie voor het Nederlands elftal mocht hij beschikbaar komen.
Ik kom hier wel vaker hoor. Al een jaar ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou nog ff bijtekenen...
Volgens mij zijn er nog nooit zoveel neusjes in ons topic geweest, waar hebben we dat aan te danken?
Stond afgelopen maandag in het AD.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Cart_man het volgende:
Las onlangs een nieuwsbericht, waarin Kalou zei nog niet zeker te weten of hij een nieuw contract wilde tekenen. Zou het schandalig vinden, mocht dat zo zijn...
Zal wel onderdeel van het spelletje zijn. Hij heeft nu wrsch een relatief 'armzalig' jeugdcontractje en als ie gaat roepen dat Feyenoord zn cluppie is en dat ie nog minstens een paar jaar wil blijven, is dat niet zo goed voor zn onderhandelingspositie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Cart_man het volgende:
Las onlangs een nieuwsbericht, waarin Kalou zei nog niet zeker te weten of hij een nieuw contract wilde tekenen. Zou het schandalig vinden, mocht dat zo zijn...
Je kunt volgens mij beter de 18e vrij nemen om de kater te verwerken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Cart_man het volgende:
17 april komt dichterbij hč, dan worden de spanningen tussen de supporters wat hoger. Heb daarom ook al vrij genomen 16 april, dan ben ik helemaal niet te genieten.
Van de hoeveelheid die na de overwinning genuttigd gaat worden ja.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij beter de 18e vrij nemen om de kater te verwerken.
Goed ingekoptquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij beter de 18e vrij nemen om de kater te verwerken.
Swart is iedereens bron binnen Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Schijnt geloof ik wel zo te zijn dat Swart Derksen's bron is binnen Feyenoord.
ik ben blij dat ik je aan 't lachen heb gemaakt.quote:
Zo! Da's niet mis, bij een inflatie van 1,6% oidquote:08-04-2005: Seizoenkaart 2005/2006 gemiddeld 2% duurder
De seizoenkaarten voor het seizoen 2005/2006 zijn gemiddeld 2% duurder dan afgelopen seizoen. De vakken op de Stadion tribune (Q/R/S/T/U/QQ/RR/TT/UU/x), zijn 2,2 % duurder (oud=197,50 nieuw=202,-). Voor de vakken op de Marathontribune (E/J/EE/JJ) geldt het zelfde (oud=197,50 nieuw=202,-).
De vakken op de eerste en 2e ring (niet zijnde een hoekvak) van de Olympiatribune (O/N/C/NN/BB/CC) zijn de seizoenkaarten 2,0% duurder (oud=395,- nieuw=403,-). Dit zelfde geldt voor vak M op de Maastribune.
De andere vakken op de Maastribune (V/VV/K)zijn 1,8% duurder. (oud=280,- nieuw=285,-).
De vakken W en Z ondergaan de grootste prijsstijging. Moest een seizoenkaart houder vorig seizoen nog 192,50 betalen, betaald hij voor deze vakken nu 197,-, dat is een stijging van maarliefst 2,3%.
Jammerquote:Mauro Rosales is twee tot vier weken
uitgeschakeld.De Argentijnse aanvaller
van Ajax viel donderdag in het duel met
Willem II uit met een beschadiging aan
de enkelband van zijn rechterenkel.Hij
mist daardoor de wedstrijden tegen AZ
(zondag) en Feyenoord (zondag 17/4).
En daar komen de play offs nog bij a ¤ 70quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo! Da's niet mis, bij een inflatie van 1,6% oid
Precies, snap niet wat ze hier nou helemaal mee willen bereiken. Een paar duizend euro van die geldboete af? Advocaten en vliegreizen daarheen kosten al meer. En 1 wedstrijd zonder publiek blijft toch wel staan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:21 schreef twi het volgende:
Jullie gaan inberoep tegen de straf van de UEFA. Dan mag je in je handjes knijpen als je er met dezelfde straf vanaf komt.
Ja, maar dat staat daar los van. Wat seizoenskaarten bbetreft hebben we niet echt reden tot klagen. Ik zit dit jaar voor 12¤ per wedstrijd, 5 meter van het veld, lekker in het zonnetje. Volgens mij ben je in adam of ehv meer kwijtquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:35 schreef Luni het volgende:
[..]
En daar komen de play offs nog bij a ¤ 70![]()
Hebben ze te danken aan dat stuk schurft van een voorzitter.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:21 schreef twi het volgende:
Jullie gaan inberoep tegen de straf van de UEFA. Dan mag je in je handjes knijpen als je er met dezelfde straf vanaf komt.
Damn! Jij bent nog trager (en luier) dan Vision in dat geval!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:59 schreef Cart_man het volgende:
Kon het maar...zit dan helaas in de tweede week van mijn afstudeerstage. En daar moet ik me houden aan mijn brave verschijning als goede en nette stagiair.![]()
Maakt het uit, ben voor het eind van de zomer afgestudeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Damn! Jij bent nog trager (en luier) dan Vision in dat geval!
tis pompidomquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:45 schreef mister_popcorn het volgende:
pomdiedom nog 8 daagjes
quote:09-04-2005: Patrick Paauwe in belangstelling Fc Köln
[Bron: Voetbalplus.nl]
Patrick Paauwe staat in de belangstelling van het Duitse 1. Fc Köln, zo meldt het Algemeen Dagblad. De middenvelder behoort bij Feyenoord niet langer tot de toekomstplannen. Feyenoord zal komende zomer zodoende ook meewerken aan een transfer van haar voormalig aanvoerder.
Al eerder werd er bericht over de interesse van enkele Duitse clubs, daartoe behoort dus ook de belangstelling van 1. Fc Köln. Mocht de ploeg uit Keulen promoveren naar de Bundesliga dan behoort Paauwe tot de mogelijke versterkingen. Huub Stevens is nog altijd werkzaam als coach van Fc Köln.
En hoger beroep aantekenen kost ook 10.000 euro omdat al die gasten vanuit de gehele wereld weer naar Zwitserland moeten vliegen,reken daarbij je eigen kosten en je komt op 15.000.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Precies, snap niet wat ze hier nou helemaal mee willen bereiken. Een paar duizend euro van die geldboete af? Advocaten en vliegreizen daarheen kosten al meer. En 1 wedstrijd zonder publiek blijft toch wel staan.
Houd eens op met onzin te verkondigen. Natuurlijk kost dat je geen 2 miljoen euro. Als feyenoord elke keer 2 miljoen zou verdienen bij een thuiswedstrijd dan was de begroting 2 keer zo hoog.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, het is ook best een matige straf, had van mij best hoger gemogen (uiteraard). Vergis je alleen niet in 't verlies aan inkomsten door het zonder publiek spelen. Da's toch op z'n minst 2 miljoen euro, en daar kan je toch weer een fantastische speler als Bahia, Gibbs, Basto of de linkeronderarm van een type Lazovic voor kopen.
1 2 3 4 | PSV 28 - 73 +62 AZ 27 - 60 +37 Ajax 28 - 59 +19 Feyenoord 27 - 56 +44 |
1 2 | Thuis: NAC Breda (17/4), FC Groningen (1/5), RBC (22/5) Uit: FC Utrecht (20/4), RKC (23/4), ADO Den Haag (7/5), FC Twente (15/5) |
1 2 | Thuis: De Graafschap (24/4), RKC (8/5), FC Groningen (22/5) Uit: Feyenoord (17/4), RBC (30/4), Vitesse (15/5) |
1 2 | Thuis: Ajax (17/4), SC Heerenveen (1/5), ADO Den Haag (22/5) Uit: FC Den Bosch (13/4), FC Groningen (24/4), NEC (8/5), PSV (15/5) |
En tegelijk maken ze het shirt van dit jaar een dambordquote:Op zondag 10 april 2005 18:07 schreef LePenseur het volgende:
Coole shirts weer volgend jaar. Italiaanse stijl, dat doet Kappa wel weer tof. Ik vind sowieso wel pleiten voor Kappa dat ze 'iets' doen met Rotterdam. Dit jaar de groen-wit-groene wapens op de borst en nu weer een groen-wit uitshirt.
Je vond je eigen opmerking zo hilarisch dat je hem ook nog even hier moest plaatsen?quote:Op zondag 10 april 2005 18:04 schreef Moreno het volgende:
Kan niet wachten om te zien hoe Ostlund dat mietje van een Mitea opvreetDat kleine kutje rent al terug naar eigen helft als hij Ostlund ziet staan en daarna verschuilt hij zich bevend achter een cornervlag.
Mooie heterosexuele mannenpose ookquote:Op zondag 10 april 2005 12:51 schreef Moreno het volgende:
Nieuwe shirts voor volgend seizoen:
[afbeelding]
[afbeelding]
pssst...vraag eens aan je mede-F'noord supporters of ze in Rotterdam niet gebruiken?quote:
Bedoelde het vervolg...quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
pssst...vraag eens aan je mede-F'noord supporters of ze in Rotterdam niet gebruiken?
Italiaanse designeroutfitquote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef jpzegthallo het volgende:
Wat een homo-shirtjes.
quote:Op zondag 10 april 2005 19:01 schreef LePenseur het volgende:
Feyenoord voetbalt met stijl
Nou knul, nog een paar wedstrijden, dan ben je er vanafquote:Op zondag 10 april 2005 20:55 schreef Luni het volgende:
Trouwens weer typisch NOS om het onterecht afgekeurde doelpunt van Ono niet uit te zenden.
waar vrouwen vrouwlijk zijn en mannen ook..quote:Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bedoelde het vervolg...
uittenue vind ik maar niks, lijkt meer op een goedkoop trainingsshirtje.
Yeah. Het zijn nog steeds homo-shirtjes.quote:Op zondag 10 april 2005 19:01 schreef LePenseur het volgende:
[..]
Italiaanse designeroutfit. Feyenoord voetbalt met stijl en hoort zich ook stijlvol te kleden uiteraard. Ghehe
Ja ja, je moet wel een beetje mans zijn om zulke shirts te kunnen dragen. Dat zou die gay-lords van ajax met hun geepileerde wenkbrauwen, halflange manen en gewaxte borstkas niet veel goeds doen nee, dan weet je zeker dat de hele Arena met rugridders gevuld is.quote:Op zondag 10 april 2005 22:20 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Yeah. Het zijn nog steeds homo-shirtjes.
Net als dat blauw van nu, wat komt dat lekker 'krachtig' over zeg.. Kun je net zogoed in het roze spelen
Voor die logge Zweed zich omgedraaid heeft, heeft Nicolae Babel al bediend en is het 0-1.quote:Op zondag 10 april 2005 18:04 schreef Moreno het volgende:
Kan niet wachten om te zien hoe Ostlund dat mietje van een Mitea opvreetDat kleine kutje rent al terug naar eigen helft als hij Ostlund ziet staan en daarna verschuilt hij zich bevend achter een cornervlag.
quote:Op maandag 11 april 2005 17:37 schreef Staanplaats het volgende:
Goh die JaWi zit vol humor zeg, heeft er bijna een dagtaak aan de ene na de andere rake opmerking te plaatsen hier...
quote:11-04-2005: Feyenoordsupporter van 14 jaar door Nac aanhangers geschopt
Wij ontvingen vandaag het volgende mailtje:
Gisteren is er een feyenoordsupporter van 14 jaar (jawel, 14 jaar) uit Vlaardingen in elkaar geschopt. De jongen en zijn vader kwamen zondag vanuit Vlaardingen naar Breda om de wedstrijd Nac – Feyenoord bij te wonen. Na de wedstrijd werden zij achterna gezeten door een groepje Nac-supporters die hen uitscholden. De jongen, gekleed in een Feyenoordshirt, werd vervolgens tegen zijn hoofd geschopt waardoor hij bewusteloos op de grond viel. De inwoner van Vlaardingen is met een zware hersenschudding opgenomen in het ziekenhuis in Rotterdam.
Wie zet wie nou voor lul?quote:Op maandag 11 april 2005 17:44 schreef JaWi het volgende:
[..].
Jullie zetten jezelf al genoeg voor lul. Ben in ieder geval benieuw naar de duels tussen Mitea en Ostlund.
Dat is inderdaad een kutstreek. Had hem overigens al wel op een feyenoordsite verwachtquote:Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wie zet wie nou voor lul?
[afbeelding]
haha! (K)Neuzen daar in 020 lol.quote:Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geweldigquote:Op maandag 11 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een kutstreek. Had hem overigens al wel op een feyenoordsite verwacht.
Maar goed, dat is 1 kerel die dat gedaan heeft, die er niet tegen kan dat andere mensen er iets van willen maken.
quote:
*Kijkt naar avatarquote:Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staat hij ook.quote:Op maandag 11 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Had hem overigens al wel op een feyenoordsite verwacht
Ik heb QQ, niet over, maar misschien kunnen we ruilen dat jij die X van Innocent FR over neemt, ik wil namelijk op T (mijn vaste vak) zitten.quote:Op maandag 11 april 2005 20:11 schreef mister_popcorn het volgende:
Haha die foto, domme neuzen. Trouwens ook lekker laf weer hoor van die ratjes in breda. Een zoon en z'n pa. echte heldenstreek
Maar ik zoek nog 'n kaartje voor QQ voor tegen de lampies Amstel Cup. Tis 'n long-shot maar misschien heeft er iemand nog 'n kaartje over...? Misschien wel op marktplaats... zucht ik moet ook eens op gaan letten op al die data![]()
Het zat er al aan te komen, maar volgens mij is ie best aardg bezig daaroquote:12-04-2005: Ebi Smolarek mag weg bij Feyenoord
Ebi Smolarek mag weg bij Feyenoord. Dat meldt De Telegraaf vandaag. De Pool is momenteel uitgeleend aan Borussia Dortmund en de club van trainer Bert van Marwijk wil de aanvaller graag overnemen van de Rotterdammers. Dortmund onderzoekt de mogelijkheid om Ebi Smolarek in termijnen te betalen. Er vond maandagavond een gesprek plaats tussen beide clubs over de transfersom.
Ook Hamburger SV heeft interesse in Smolarek. Fc Koln en Arminia Bielefeld azen op Patrick Paauwe.
Ik zal hem erop aan spreken of hij nog wil/kan verkopen en dan gaan wij ook ruilen, lijkt me goei plan.quote:Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb QQ, niet over, maar misschien kunnen we ruilen dat jij die X van Innocent FR over neemt, ik wil namelijk op T (mijn vaste vak) zitten.
1 2 3 4 5 | [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/684627/5/50#26167012]dinsdag 12 april 2005 11:32[/url] schreef Erasmusch het volgende:[/b] [..] Het zat er al aan te komen, maar volgens mij is ie best aardg bezig daaro |
Wat is er met me 'avatar' ?quote:Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef Roi het volgende:
[..]
*Kijkt naar avatar
Wel triest dat ze een 14 jarig mannetje pakken
innocent is z'n kaartje al kwijt, en helaas niet aan mij. Ik zoek wel verder naar 'n kaartje, mocht ik iets vinden van Q R of S is dat ook voldoende? Zou niet weten of je daarmee T opkomt eigenlijk...quote:Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb QQ, niet over, maar misschien kunnen we ruilen dat jij die X van Innocent FR over neemt, ik wil namelijk op T (mijn vaste vak) zitten.
Das balen dat die kaart al weg is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
innocent is z'n kaartje al kwijt, en helaas niet aan mij. Ik zoek wel verder naar 'n kaartje, mocht ik iets vinden van Q R of S is dat ook voldoende? Zou niet weten of je daarmee T opkomt eigenlijk...
en terecht,die afgang voor jullie morgen,whehehequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:38 schreef Erasmusch het volgende:
Vergeet iedereen zomaar FCDBAls je die niet wint, wordt je sowieso 4e. Staan er nog spelers op scherp trouwens?
Er is er maar 1 die zich nu voor lul zet en dat ben ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
1Denk je dat nou echt serieus,
2 Heb je er dan ECHT totaal geen verstand van
3 Wil je ons bang maken (wat je overigens niet lukt hor, aangezien ze laatste staan. Hoewel... Ajax had ook de grootste moeite met ze...)
4 Of wil je ook gewoon ff lekker meelullen?
Enn, welke optie wordt het![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
3 Wil je ons bang maken (wat je overigens niet lukt hor, aangezien ze laatste staan. Hoewel... Ajax had ook de grootste moeite met ze...)
Leuk weekend, maar geen leuke 2 helft van de week denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:30 schreef rotskibo het volgende:
Het is me het weekje wel hoor, op Zondag joden-thuis en daarna gelijk doordeweeks boeren-thuis![]()
bron: feyenoord.nlquote:JEUGDSPELER SNO VERRUILT AJAX VOOR FEYENOORD
De 18-jarige Evander Sno maakt de overstap van Ajax naar Feyenoord. De talentvolle centrale verdediger leeft al enkele weken in onmin met de Amsterdamse club, waar hij onlangs een driejarig contract weigerde. Sno komt uit Dordrecht, maar verhuisde op zijn elfde naar de hoofdstad. ´Hij wilde graag naar Feyenoord, dat is een club die hem ontzettend aanspreekt´, aldus Henk van Stee, manager jeugdopleiding van Feyenoord.
Sno komt volgend seizoen de beloftegroep versterken, een combinatieteam van de A1 en Jong Feyenoord. De Rotterdamse club moet nog toestemming vragen aan Ajax of Sno al per direct mag overstappen. De verdediger debuteerde afgelopen dinsdag al wel in het vriendschappelijke duel dat Jong Feyenoord met de Verenigde Staten onder 20 jaar afwerkte. Daarin maakte hij een prima indruk. ´Hij speelde heel goed. Hij is een fysiek sterke jongen die, ondanks dat hij een maand niet heeft gespeeld, aantoonde over veel kwaliteit te beschikken´, aldus Jong Feyenoord-trainer Mario Been.
Ze zijn dus zeker niet blijquote:Top-talent Ajax stapt over naar Feyenoord
Feyenoord heeft tegen de zin van Ajax een toptalent uit de opleiding van de Amsterdammers overgenomen. Het gaat om de 18-jarige centrale verdediger Evander Sno, die uitkomt voor het Nederlands jeugdelftal.
Rotterdam - Evander Sno maakte gistermiddag al zijn debuut in een Feyenoord-shirt. Opeens stond hij daar, met rugnummer 3 tussen de andere, vertrouwde gezichten van Jong Feyenoord. Voor de toeschouwers en scouts, die waren afgekomen op het vriendschappelijke duel van de Rotterdammers met het elftal van de Verenigde Staten onder 20 jaar, was hij de grote onbekende in de defensie.
Maar het zal niet lang meer duren voordat iedereen de man kent, die vanwege een conflict met Ajax-coach Danny Blind in de Arena zelf is opgestapt en met zijn zaakwaarnemer linea recta naar Rotterdam-Zuid is gereden. Want Evander Sno (18) blijft ook bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben hem voor twee jaar, met een optie voor nog eens twee seizoenen, gecontracteerd. Hoewel hij nog eerstejaars A-junior is, zal hij volgend seizoen al in Jong Feyenoord spelen.
Ajax-directeur Arie van Eijden en Danny Blind zijn, zacht uitgedrukt, niet gelukkig met de 'transfer' van de talentvolle speler. Toen ze gistermiddag hoorden dat hij ook al in actie was gekomen voor de Rotterdammers, waren ze zelfs uiterst gepikeerd. In Amsterdam had men de hoop dat Feyenoord de boze speler terug zou sturen naar Ajax, omdat er een gentlemen's agreement bestaat dat Feyenoord en Ajax bij elkaar geen spelers weghalen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en terecht,die afgang voor jullie morgen,whehehe
Na zondag kunnen ze het wel vergeten in Rotterdam.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:24 schreef LePenseur het volgende:
Drama, drama. Plek nummer 2 kunnen we wel vergeten, niet onterecht op deze manier overigens. Hopen op een shockeffect voor zondag.
Snoyl speelt al het hele seizoen prima.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:38 schreef Luni het volgende:
Wat een schandalige wanprestatie, iedereen op Goor na was zwaar onder de maat.
En Snoyl, speelde een goede pot, maar die geeft natuurlijk 200% tegen zijn "oude"club, maar hij is me de rest van het seizoen nog niet echt opgevallen bij Den Bosch.
Zelfs Feyenoord.nl is negatiefquote:GULLIT: ´DIT WAS EEN ALGEHELE WANPRESTATIE´
Ruud Gullit was er voorafgaand al bang voor dat zijn ploeg teveel bezig was met de wedstrijd tegen Ajax. De trainer had zijn ploeg er voor gewaarschuwd, maar het bleek aan dovemansoren besteed. ´Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn´, aldus de aangeslagen coach. ´Dit was een algehele wanprestatie. We moeten dit slikken en iedereen moet hier voor zich maar eens over nadenken zonder naar anderen te wijzen.´
De vroege rode kaart van Pascal Bosschaart leidde de uiteindelijke nederlaag in. ´Een mijn inziens terechte rode kaart´, zo oordeelde Gullit. ´Ik kan verder niets zeggen over de overtreding, want ik heb de beelden nog niet gezien. We herstelden ons na rust nog vrij aardig en Lazovic had de 2-1 op zijn schoen. Daarna ging het echter mis. We moeten nu zondag van Ajax winnen, willen we nog iets betekenen.´
´We kregen nog een aantal onnodige gele kaarten door irritaties´, vervolgde Gullit, die nog zijn verbazing uitsprak over de afwezigheid van Castelen door een lichte spierblessure. ´Want gisteren trainde hij nog gewoon mee. Maar vandaag hoorde ik van de dokter dat het beter was dat hij niet zou spelen.´
DG heeft ons toch niet voorgejoktquote:Op woensdag 13 april 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen pub te bekennen? Dan moet je toch wat beter zoeken.
Ja, leer jij Feyenood ff kennen. Van te voren zei ik nog tegen een maat van me dat ik meer vertrouwen had in AZ-thuis dan in Den Bosch uit. Nouja, er waren dit seizoen nog geen afstandsbedieningen of glazen gesneuveld, het werd ook wel weer eens tijd.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:42 schreef Moreno het volgende:
Wat een enorme wan prestatie............ Hoe kan het nou dat we zo wisselvallig als de pest zijn? Eerst speel je de beste wedstrijd van het seizoen tegen AZ, en amper 10 dagen later speel je de slechtste wedstrijd van het seizoen! Ik snap er totaal niks van.
Of vd Laak, hij heeft al zn eigen Ruud-spreekkoor...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien gaan al die scouts die voor Kuijt komen kijken er wel vandoor met Powel.
Op de Parade zitten wat kroegen, in de Korte Putstraat zit een Irish Pub zelfs... als ik het goed heb. Er zijn wel kroegen, al denk ik niet dat er vandaag veel te doen was.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Of vd Laak, hij heeft al zn eigen Ruud-spreekkoor...
Maar hoe zit dat nou met die pubs? ben nou wel benieuwd
Zometeen de wedstrijd op het sportjournaal
Het is volgens jou toch allemaal de schuld van de knJb?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:42 schreef Moreno het volgende:
Wat een enorme wan prestatie............ Hoe kan het nou dat we zo wisselvallig als de pest zijn? Eerst speel je de beste wedstrijd van het seizoen tegen AZ, en amper 10 dagen later speel je de slechtste wedstrijd van het seizoen! Ik snap er totaal niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |