abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26131646
Trouwens weer typisch NOS om het onterecht afgekeurde doelpunt van Ono niet uit te zenden.
  zondag 10 april 2005 @ 21:02:38 #202
55651 JaWi
Shalom.
pi_26131851
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:55 schreef Luni het volgende:
Trouwens weer typisch NOS om het onterecht afgekeurde doelpunt van Ono niet uit te zenden.
Nou knul, nog een paar wedstrijden, dan ben je er vanaf .
slettebak [@] gmail.com
pi_26133259
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Bedoelde het vervolg...

uittenue vind ik maar niks, lijkt meer op een goedkoop trainingsshirtje.
waar vrouwen vrouwlijk zijn en mannen ook..

nog 7 daagjes. Jippie de Pippie. oid
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_26133845
Nu De Kromme bij Stokvis en Kooiman
pi_26134085
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:01 schreef LePenseur het volgende:

[..]

Italiaanse designeroutfit . Feyenoord voetbalt met stijl en hoort zich ook stijlvol te kleden uiteraard. Ghehe
Yeah. Het zijn nog steeds homo-shirtjes.

Net als dat blauw van nu, wat komt dat lekker 'krachtig' over zeg .. Kun je net zogoed in het roze spelen
  zondag 10 april 2005 @ 22:45:56 #206
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_26134898
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:20 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Yeah. Het zijn nog steeds homo-shirtjes.

Net als dat blauw van nu, wat komt dat lekker 'krachtig' over zeg .. Kun je net zogoed in het roze spelen
Ja ja, je moet wel een beetje mans zijn om zulke shirts te kunnen dragen. Dat zou die gay-lords van ajax met hun geepileerde wenkbrauwen, halflange manen en gewaxte borstkas niet veel goeds doen nee, dan weet je zeker dat de hele Arena met rugridders gevuld is.
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_26134929
Pfff, niveautje weer
  zondag 10 april 2005 @ 23:54:48 #208
80697 trith
"Powah!"
pi_26136864
Of met die fantastische stropdassen! Ik kan me het slecht herinneren wat vor cijfer er op stond....

maandag 11 april 2005 @ 01:34:05 #209
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_26138475
Die 2e plaats is wel te doen. Maar ze hebben wel het zwaarste programma.

Als Feyenoord van Ajax wint thuis mogen ze van PSV verliezen. Dan staan ze nog voor op een veel beter doelsaldo. De overige wedstrijden zullen niet veel problemen opleveren. Misschien Heerenveen thuis.
Maar Ajax kan dan weer punten laten liggen tegen Vitesse uit, die doen het de laatste tijd trouwens ook niet slecht, vooral ivm vorig seizoen.

AZ gaat niet meer zo goed als dat het begonnen was, ze kunnen nog wel wat puntjes laten liggen hier en daar. 3 uitwedstrijden tegen subtoppers (Utrecht, Twente en RKC) die staan alle 3 in het linker rijtje iig, daar komen ze niet met 9 punten doorheen denk ik.
pi_26150758
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:04 schreef Moreno het volgende:
Kan niet wachten om te zien hoe Ostlund dat mietje van een Mitea opvreet Dat kleine kutje rent al terug naar eigen helft als hij Ostlund ziet staan en daarna verschuilt hij zich bevend achter een cornervlag.
Voor die logge Zweed zich omgedraaid heeft, heeft Nicolae Babel al bediend en is het 0-1.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 april 2005 @ 17:17:12 #211
55651 JaWi
Shalom.
pi_26151090
Nu maar hopen dat Ostlund de onterechte penalty neemt .
slettebak [@] gmail.com
pi_26151576
Goh die JaWi zit vol humor zeg, heeft er bijna een dagtaak aan de ene na de andere rake opmerking te plaatsen hier...
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 11 april 2005 @ 17:44:48 #213
55651 JaWi
Shalom.
pi_26151724
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:37 schreef Staanplaats het volgende:
Goh die JaWi zit vol humor zeg, heeft er bijna een dagtaak aan de ene na de andere rake opmerking te plaatsen hier...
.

Jullie zetten jezelf al genoeg voor lul. Ben in ieder geval benieuw naar de duels tussen Mitea en Ostlund .
slettebak [@] gmail.com
pi_26151775
Hahah binnen 7 minuten gereageerd. Huklde man!

En zelfs het smilie ontbreekt niet, haha hoe voorspelbaar..
  maandag 11 april 2005 @ 18:33:53 #215
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26152792
Godverdomme! Vuile Gestapo daar in Rotterdam! Alles wat niet ter aanmoediging dient (in de zin van spandoeken etc.) wordt verwijderd aanstaande zondag! Haal ook maar even het laatste stukje "cultuur" aan dit soort wedstrijden weg; het elkaar bestoken met opruiende spandoeken, sfeeracties en spreekkoren!

Zielig kankerbeleid hier weer zeg!

en onder het mom van het "liever.... dan...."-geneuzel!

Liever je opa als NSB'er, dan een laffe NAC'er!
quote:
11-04-2005: Feyenoordsupporter van 14 jaar door Nac aanhangers geschopt
[Bron: FR-Fans.nl]

Wij ontvingen vandaag het volgende mailtje:

Gisteren is er een feyenoordsupporter van 14 jaar (jawel, 14 jaar) uit Vlaardingen in elkaar geschopt. De jongen en zijn vader kwamen zondag vanuit Vlaardingen naar Breda om de wedstrijd Nac – Feyenoord bij te wonen. Na de wedstrijd werden zij achterna gezeten door een groepje Nac-supporters die hen uitscholden. De jongen, gekleed in een Feyenoordshirt, werd vervolgens tegen zijn hoofd geschopt waardoor hij bewusteloos op de grond viel. De inwoner van Vlaardingen is met een zware hersenschudding opgenomen in het ziekenhuis in Rotterdam.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_26153276
Vlaardinger?!?! Laffe honden!
pi_26153329
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:44 schreef JaWi het volgende:

[..]

.

Jullie zetten jezelf al genoeg voor lul. Ben in ieder geval benieuw naar de duels tussen Mitea en Ostlund .
Wie zet wie nou voor lul?

maandag 11 april 2005 @ 19:00:01 #218
55651 JaWi
Shalom.
pi_26153399
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat is inderdaad een kutstreek. Had hem overigens al wel op een feyenoordsite verwacht .
Maar goed, dat is 1 kerel die dat gedaan heeft, die er niet tegen kan dat andere mensen er iets van willen maken .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 11 april 2005 @ 19:24:03 #219
80697 trith
"Powah!"
pi_26153946
quote:

[..]

[afbeelding]
haha! (K)Neuzen daar in 020 lol.
  maandag 11 april 2005 @ 19:49:06 #220
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_26154613
quote:

[..]

[afbeelding]
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 11 april 2005 @ 19:59:15 #221
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26154921
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een kutstreek. Had hem overigens al wel op een feyenoordsite verwacht .
Maar goed, dat is 1 kerel die dat gedaan heeft, die er niet tegen kan dat andere mensen er iets van willen maken .
Geweldig
A.M.A.B
pi_26155282
Haha die foto, domme neuzen. Trouwens ook lekker laf weer hoor van die ratjes in breda. Een zoon en z'n pa. echte heldenstreek

Maar ik zoek nog 'n kaartje voor QQ voor tegen de lampies Amstel Cup. Tis 'n long-shot maar misschien heeft er iemand nog 'n kaartje over...? Misschien wel op marktplaats... zucht ik moet ook eens op gaan letten op al die data
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_26158591
ik heb wel een kaartje voor x over, tenminste, als iemand anders niet voor mij verkocht heb. Met x kan je ook wel op qq komen. Spreek me maar ff aan op msn ofzo.
pi_26160293
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:54 schreef Staanplaats het volgende:
Vlaardinger?!?! Laffe honden!
gezellig even met je ouweheer naar het voetbal kijken
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_26160440
quote:

[..]

[afbeelding]
*Kijkt naar avatar

Wel triest dat ze een 14 jarig mannetje pakken
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_26160451
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:

[..]

Had hem overigens al wel op een feyenoordsite verwacht
Staat hij ook.
pi_26160513
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:11 schreef mister_popcorn het volgende:
Haha die foto, domme neuzen. Trouwens ook lekker laf weer hoor van die ratjes in breda. Een zoon en z'n pa. echte heldenstreek

Maar ik zoek nog 'n kaartje voor QQ voor tegen de lampies Amstel Cup. Tis 'n long-shot maar misschien heeft er iemand nog 'n kaartje over...? Misschien wel op marktplaats... zucht ik moet ook eens op gaan letten op al die data
Ik heb QQ, niet over, maar misschien kunnen we ruilen dat jij die X van Innocent FR over neemt, ik wil namelijk op T (mijn vaste vak) zitten.
pi_26167012
quote:
12-04-2005: Ebi Smolarek mag weg bij Feyenoord
[Bron: FR-Fans.nl]

Ebi Smolarek mag weg bij Feyenoord. Dat meldt De Telegraaf vandaag. De Pool is momenteel uitgeleend aan Borussia Dortmund en de club van trainer Bert van Marwijk wil de aanvaller graag overnemen van de Rotterdammers. Dortmund onderzoekt de mogelijkheid om Ebi Smolarek in termijnen te betalen. Er vond maandagavond een gesprek plaats tussen beide clubs over de transfersom.

Ook Hamburger SV heeft interesse in Smolarek. Fc Koln en Arminia Bielefeld azen op Patrick Paauwe.
Het zat er al aan te komen, maar volgens mij is ie best aardg bezig daaro
pi_26175160
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik heb QQ, niet over, maar misschien kunnen we ruilen dat jij die X van Innocent FR over neemt, ik wil namelijk op T (mijn vaste vak) zitten.
Ik zal hem erop aan spreken of hij nog wil/kan verkopen en dan gaan wij ook ruilen, lijkt me goei plan.
pi_26175233
1
2
3
4
5
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/684627/5/50#26167012]dinsdag 12 april 2005  11:32[/url] schreef Erasmusch het volgende:[/b]

[..]

Het zat er al aan te komen, maar volgens mij is ie best aardg bezig daaro

Dortmund heeft bij gebrek aan financiële middelen weinig andere opties.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26175258
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef Roi het volgende:

[..]

*Kijkt naar avatar

Wel triest dat ze een 14 jarig mannetje pakken
Wat is er met me 'avatar' ?
pi_26175489
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef Luni het volgende:

[..]

innocent is z'n kaartje al kwijt, en helaas niet aan mij. Ik zoek wel verder naar 'n kaartje, mocht ik iets vinden van Q R of S is dat ook voldoende? Zou niet weten of je daarmee T opkomt eigenlijk...
pi_26175742
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:48 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

innocent is z'n kaartje al kwijt, en helaas niet aan mij. Ik zoek wel verder naar 'n kaartje, mocht ik iets vinden van Q R of S is dat ook voldoende? Zou niet weten of je daarmee T opkomt eigenlijk...
Das balen dat die kaart al weg is.

Met die kaarten kom ik ook op T.
pi_26177914
Het is me het weekje wel hoor, op Zondag joden-thuis en daarna gelijk doordeweeks boeren-thuis
pi_26178103
Vergeet iedereen zomaar FCDB Als je die niet wint, wordt je sowieso 4e. Staan er nog spelers op scherp trouwens?
pi_26179005
Saidi, die speelt om die reden waarschijnlijk ook niet.
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:56:53 #237
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26180022
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:38 schreef Erasmusch het volgende:
Vergeet iedereen zomaar FCDB Als je die niet wint, wordt je sowieso 4e. Staan er nog spelers op scherp trouwens?
en terecht,die afgang voor jullie morgen,whehehe
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 12 april 2005 @ 21:23:52 #238
116660 RubyAnn_TuesdaY
He is such an OEWLL
pi_26180774
1Denk je dat nou echt serieus,

2 Heb je er dan ECHT totaal geen verstand van

3 Wil je ons bang maken (wat je overigens niet lukt hor, aangezien ze laatste staan. Hoewel... Ajax had ook de grootste moeite met ze...)

4 Of wil je ook gewoon ff lekker meelullen?

Enn, welke optie wordt het
Carpe Diem
  dinsdag 12 april 2005 @ 21:26:05 #239
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26180834
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:

3 Wil je ons bang maken (wat je overigens niet lukt hor, aangezien ze laatste staan. Hoewel... Ajax had ook de grootste moeite met ze...)

Er is er maar 1 die zich nu voor lul zet en dat ben ik niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26180960
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:

dinsdag 12 april 2005 @ 21:37:24 #241
116660 RubyAnn_TuesdaY
He is such an OEWLL
pi_26181116
We zullen het morgen wel zien!!
Carpe Diem
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:05:16 #242
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26181899
Is er morgen voetbal.

Wist ik niet eens.
A.M.A.B
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:09:31 #243
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26182014
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:30 schreef rotskibo het volgende:
Het is me het weekje wel hoor, op Zondag joden-thuis en daarna gelijk doordeweeks boeren-thuis
Leuk weekend, maar geen leuke 2 helft van de week denk ik
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26182448
Hasselbaink volgend seizoen Feyenoorder?

Volgens de Evening Gazette zal Jimmy Floyd Hasselbaink volgens jaar in het shirt van Feyenoord te bewonderen zijn. Reden voor zijn vertrek bij Middlesbrough zou zijn omdat de spits niet goed ligt in de spelersgroep. In een interview met de krant laat 'Jimmy' optekenen dat er conflicten zijn binnen de spelersgroep, maar wil daar niet dieper op ingaan. Naar verluidt zal Hasselbaink zo'n 2 a 3 miljoen euro moeten opleveren voor Middlesbrough.

De 33-jarige Hasselbaink antwoorde op de vraag of een terugkeer naar Nederland een optie is alsvolgt: "Ik denk dat ik me daar meer in de kijker kan spelen", aldus de oud international. Over de link aan Feyenoord is de aanvaller van Middlesbrough zeer trots: 'Het is een hele mooie club. Ik zou maar al te graag voor ze willen uitkomen. Ik denk dat ik vooral veel zal leren van Ruud Gullit, gezien zijn status en ervaring in de voetbalwereld". aldus Hasselbaink.

Volgend jaar deze voorhoede:

------------------------Kalou--------------------------
-------Hasselbaink------------Kuyt------------------

Niet verkeerd dacht ik zo. Dan gaan we gewoon zonder buiten spelers spelen.
pi_26183123
Kan niks vinden op The Evening Gazette, wel een krant uit het gebied van Boro met apart Boro gedeelte, maar niks te zien.

Maarja, volgens Sportone was Simons in de winter rond met Feyenoord
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:00:18 #246
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26183559
Ik weet ook niet of Feyenoord zit te wachten op een 33-jarige van 2 a 3 miljoen.
pi_26190305
Voorbeschouwing FC Den Bosch-Feyenoord
[ Feyenoord.nl ]

De klassieker staat voor de deur, maar Ruud Gullit is er nog niet mee bezig. De blik is gericht op de uitwedstrijd in en tegen Den Bosch, het inhaalduel dat al twee keer eerder geen doorgang vond. ´Daar ligt de aandacht, die wedstrijd moeten we goed afsluiten´, aldus de oefenmeester. Toch werpt de ´clash´ met Ajax zijn schaduw vooruit. Gullit zal mogelijk Karim Saidi buiten de basis laten, aangezien de Tunesiër bij nog een gele kaart geschorst zal zijn voor zondag.

Saidi schoot zondag een bal onnodig de tribunes in. Zoals de regels het voorschrijven toonde de Belgische arbiter Vervecken de gele kaart. Een dure, want het was het derde geel dat Saidi dit seizoen zag voorgehouden. De verdediger staat daarmee op scherp. ´Ik heb het er niet met hem over gehad´, zegt Gullit. ´Hij kent natuurlijk zelf de regels, dus zal zelf wel weten dat het niet zo slim was.´
Saidi start daarom mogelijk niet in de basis. ´Ik zal het zeker overwegen om hem niet op te stellen´, zo verklaarde de oefenmeester, die André Bahia en Gianni Zuiverloon als mogelijke vervangers aanwees.

Mocht Saidi worden gepasseerd, is het waarschijnlijk de enige wijziging in het elftal van de Rotterdammers ten opzichte van de duels met AZ en NAC. Feyenoord speelde afgelopen zondag bepaald niet groots, maar Gullit kon na afloop tevreden constateren dat zijn ploeg er inmiddels ook al in slaagt mindere wedstrijden in een overwinning om te zetten. In Den Bosch kan zijn ploeg al weer de negende overwinning op rij boeken. Een noodzakelijke zege om de tweede plaats nog in het zicht te houden.

Nicky Hofs keert weer terug bij de selectie voor het duel met de Bosschenaren. De middenvelder is hersteld van de lichte enkelblessure, die hem in Breda nog aan de kant hield. Desondanks is het niet te verwachten dat hij aan de aftrap zal verschijnen. Patrick Lodewijks is er zeker niet bij. De doelman traint wel al weer buiten en hoopt tijdig fit te zijn voor de klassieker.

DE TEGENSTANDER

Drie keer won FC Den Bosch pas dit seizoen en de Brabanders staan dan ook tamelijk troosteloos onderaan in de rangschikking. Henk Wisman werd vorige maand al op non-actief gezet, wat voor velen met het oog op de 21 nederlagen geen verrassing zal zijn. Maar objectief beschouwd kon de bevlogen Wisman moeilijk iets verweten worden: de Bosschenaren beschikken over de laagste begroting van alle clubs in de eredivisie waardoor de huidige klassering niet meer dan logisch is.

Het bestuur van FC Den Bosch wist dat het trainer Wisman afgelopen zomer met een loodzware opdracht opzadelde: handhaving in de eredivisie. Want de middelen waarmee de Amsterdammer zijn klus moest klaren waren zeer beperkt. Jan van Grinsven en Wim van der Horst, de twee assistenten die het seizoen afmaken, hebben niet voor het gewenste schokeffect kunnen zorgen, al werd er wel één keer gewonnen, tegen RBC. Hoewel er in de huidige selectie van Den Bosch met Koen van de Laak en Charlie van den Ouweland twee grote talenten rondlopen en hoewel ook Mourad altijd goed is voor wat bijzondere acties, is de selectie in zijn geheel gewoon te licht en te onervaren. Maar een kat in het nauw kan rare sprongen maken. FC Den Bosch strijdt voor de laatste kansen om directe degradatie te ontlopen en Feyenoord zal er daarom voor moeten waken om het duel als een hinderlijke onderbreking te beschouwen in de aanloop naar de kraker van zondag.
pi_26191075
quote:
JEUGDSPELER SNO VERRUILT AJAX VOOR FEYENOORD

De 18-jarige Evander Sno maakt de overstap van Ajax naar Feyenoord. De talentvolle centrale verdediger leeft al enkele weken in onmin met de Amsterdamse club, waar hij onlangs een driejarig contract weigerde. Sno komt uit Dordrecht, maar verhuisde op zijn elfde naar de hoofdstad. ´Hij wilde graag naar Feyenoord, dat is een club die hem ontzettend aanspreekt´, aldus Henk van Stee, manager jeugdopleiding van Feyenoord.

Sno komt volgend seizoen de beloftegroep versterken, een combinatieteam van de A1 en Jong Feyenoord. De Rotterdamse club moet nog toestemming vragen aan Ajax of Sno al per direct mag overstappen. De verdediger debuteerde afgelopen dinsdag al wel in het vriendschappelijke duel dat Jong Feyenoord met de Verenigde Staten onder 20 jaar afwerkte. Daarin maakte hij een prima indruk. ´Hij speelde heel goed. Hij is een fysiek sterke jongen die, ondanks dat hij een maand niet heeft gespeeld, aantoonde over veel kwaliteit te beschikken´, aldus Jong Feyenoord-trainer Mario Been.
bron: feyenoord.nl
  woensdag 13 april 2005 @ 12:59:54 #249
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_26193377
Gek dat niemand daar zijn mening over geeft. Een Jood naar Feyenoord is toch landverraad? Ze zijn dan ook 'niet blij' daar bij 020....
Nou doe je het weer!
pi_26193527
quote:
Top-talent Ajax stapt over naar Feyenoord

Feyenoord heeft tegen de zin van Ajax een toptalent uit de opleiding van de Amsterdammers overgenomen. Het gaat om de 18-jarige centrale verdediger Evander Sno, die uitkomt voor het Nederlands jeugdelftal.

Rotterdam - Evander Sno maakte gistermiddag al zijn debuut in een Feyenoord-shirt. Opeens stond hij daar, met rugnummer 3 tussen de andere, vertrouwde gezichten van Jong Feyenoord. Voor de toeschouwers en scouts, die waren afgekomen op het vriendschappelijke duel van de Rotterdammers met het elftal van de Verenigde Staten onder 20 jaar, was hij de grote onbekende in de defensie.

Maar het zal niet lang meer duren voordat iedereen de man kent, die vanwege een conflict met Ajax-coach Danny Blind in de Arena zelf is opgestapt en met zijn zaakwaarnemer linea recta naar Rotterdam-Zuid is gereden. Want Evander Sno (18) blijft ook bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben hem voor twee jaar, met een optie voor nog eens twee seizoenen, gecontracteerd. Hoewel hij nog eerstejaars A-junior is, zal hij volgend seizoen al in Jong Feyenoord spelen.

Ajax-directeur Arie van Eijden en Danny Blind zijn, zacht uitgedrukt, niet gelukkig met de 'transfer' van de talentvolle speler. Toen ze gistermiddag hoorden dat hij ook al in actie was gekomen voor de Rotterdammers, waren ze zelfs uiterst gepikeerd. In Amsterdam had men de hoop dat Feyenoord de boze speler terug zou sturen naar Ajax, omdat er een gentlemen's agreement bestaat dat Feyenoord en Ajax bij elkaar geen spelers weghalen.
Ze zijn dus zeker niet blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')