quote:
Wat waren de overheidsplannen dan? Verplichte combi's naar Heerenveen, Waalwijk en Roosendaal?quote:HERINVOERING VERPLICHTE COMBI KRIJGT GEEN STEUN VAN FEYENOORD
Ook Feyenoord is niet gelukkig met de hindernissen die de mogelijke invoering van de play-offs met zich meebrengen. Met name de overheidsplannen om het nieuwe competitiesysteem te combineren met het herinvoeren van een verplichte combi voor supporters zal geen steun krijgen van Feyenoord, zo meldt de nieuw verschenen Feyenoord Krant.
Lees meer over het standpunt van Feyenoord met betrekking tot de invoering van de play-offs en ander nieuws in de dinsdag verschenen Feyenoord Krant.
Gewoon gezellig met zijn allen naar DHZ.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Straf valt reuze mee, eerste wedstrijd in de UEFA Cup komt sowieso weinig volk op af. Mocht je nog voorronde CL halen (wat ik betwijfel) dan zou het wel vervelend zijn.
Ach ja, kratje bier in huis halen, en zuipen!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:55 schreef Erasmusch het volgende:
HERINVOERING VERPLICHTE COMBI KRIJGT GEEN STEUN VAN FEYENOORD
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:26 schreef Cart_man het volgende:
Jules, door de bocht, over amsterdam.
http://rapidshare.de/files/1140742/jules.mp3.html
Alle wedstrijden een verplichte combi.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:55 schreef Erasmusch het volgende:
Wat waren de overheidsplannen dan? Verplichte combi's naar Heerenveen, Waalwijk en Roosendaal?
Lekker haalbaar. En vergroot dat het 'probleem' alleen maar.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alle wedstrijden een verplichte combi.
Liever als jood geboren dan met Kuyt doelpunten scorenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:Combi-Regeling
Komen er nog ludieke spandoeken de 17e?
Liever op de vuist in een weiland, dan een laffe kantinebrand.
Of zo iets dergelijks?
Liever een leven op de straat, dan Arie als maat!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:15 schreef JaWi het volgende:
Liever als jood geboren dan met Kuyt doelpunten scoren.
Liever een nederlaag bij de kakkerlakken, dan nog een jaar met Arie aankakkenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Liever een leven op de straat, dan Arie als maat!
Ludieke spandoeken? Geloof dat degene ze al klaar zijn ja...Al prefereer ik gewoon het ouderwetse Joden hebben kanker als spandoek.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:Combi-Regeling
Komen er nog ludieke spandoeken de 17e?
Liever op de vuist in een weiland, dan een laffe kantinebrand.
Of zo iets dergelijks?
Hij was mooi hequote:Op woensdag 6 april 2005 18:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[ontopic]
Die klote play-offs beginnen nu al hun 'vruchten af te werpen'
What's next? Zowat iedere uitwedstrijd met de combi?
Er kan er maar een de gekste zijn, he Sandra?quote:
Wat ben jij een stoere jongen zegquote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoorde gisteren ook nog een of andere jood praten over een actie, toen hij langs liep. Ging er nog achteraan om te vragen wat, maar hij reageerde niet op hé kankerjood.
Jij had toch al behoorlijk stoere vriendjes?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:30 schreef Bananenman het volgende:
Wat ben jij een stoere jongen zegWil je m'n vriendje zijn? Ik kan wel wat stoerdere vrienden gebruiken
Nou een beetje dan. Maar vergeleken met Cart_man zijn 't maar mietjes hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij had toch al behoorlijk stoere vriendjes?![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nou een beetje dan. Maar vergeleken met Cart_man zijn 't maar mietjes hoor
Dat klopt als een bus.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Er kan er maar een de gekste zijn, he Sandra?
teeeering een vrouw hier. Kan ze niet samen met ivetje(dat sjagarijnige geval) de catering hiero verzorgen? Of die nieuwe Legioen-zaal schoonhouden... Vrouwen en voetbal is 'n slechte combi.quote:
Toch wel leuk om te zien zien dat Lunatic News door de media serieus genomen word.quote:Wim Jansen hoort bij Feyenoord!
[ Voetbal International | Lunatic News ]
In de laatste uitgave van Lunatic News (nummer 48), die afgelopen zondag aan de man gebracht werd, publiceerden wij onder andere een exclusief interview met Feyenoord-icoon Wim Jansen. In dit interview doet Wim Jansen een aantal pittige uitspraken, dit is dan ook niet onopgemerkt gebleven bij de regionale en landelijke media.
Zondag reageerde Radio Rijnmond-analist Emile Schelvis voor de microfoon van voornoemde regionale omroep direct op het interview. Schelvis gaf aan dat hij een duo Gullit-Jansen heel erg had zien zitten en dat mensen als Jansen, Been en Duut gewoon permanent een rol binnen de club dienen te vervullen.
Vandaag reageerde ook Johan Derksen van Voetbal International in de nieuwste uitgave van zijn blad op het interview in LN. In zijn column "Twee gefrustreerde Rotterdamse volksjongens" heeft Derksen het behalve over Wim Jansen ook over Leo - ik ben weer thuis - Beenhakker:
"Nadat Jansen ontslag had genomen als technisch directeur bij Feyenoord volgde hij alle wedstrijden als supporter. De trouwe aanhang blijft om hem roepen. De beleidsbepalers vinden dat heel vervelend en Jansen zelf zou dolgraag terugkeren in de Kuip", aldus Derksen in zijn column.
Ook wij van Lunatic News zien Jansen dolgraag terugkeren in een technische functie binnen onze club. Dit is tot op heden echter verhinderd door de aanwezigheid in het Maasgebouw van Jan D. Swart. Dit maakte Wim Jansen duidelijk in het exclusieve interview met Lunatic News en is ook bij Derksen niet onopgemerkt gebleven:
"Jansen spreekt het liefst off the record. Hij heeft over alles en iedereen een mening, maar geeft die zelden prijs. Interviews probeert hij te ontlopen. Voor het onafhankelijke Feyenoord Fanzine Lunatic News maakte de Rotterdammer een uitzondering. Hij liet weten geen moeite te hebben met voorzitter Van den Herik, maar wel met diens rechterhand, manager algemene zaken Jan D. Swart. Van den Herik verblijft veel in het buitenland en heeft dagelijks e-mailcontact met Swart. Als de voorzitter er niet is, neemt de manager algemene zaken alle beslissingen", aldus Derksen in zijn column.
Oer-Feyenoorder Wim Jansen liet in zijn interview met Lunatic News wat dat betreft niets aan duidelijkheid te wensen over:
"Ik wil graag nog wat voor Feyenoord betekenen. Maar met Jan D. Swart wil ik niks te maken hebben."
quote:
FC Den Bosch-Feyenoord op 13 april in Den Bosch
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
De wedstrijd FC Den Bosch-Feyenoord wordt definitief gespeeld op woensdag 13 april in Den Bosch. De aanvangstijd is 18.00 uur.
Hoewel noch Feyenoord noch de Feyenoord-supporters partij zijn in de hele kwestie rond het verbieden van deze wedstrijd door burgemeester Rombouts worden met name de fans toch weer een beetje het kind van de rekening. Eerder was een regeling overeengekomen waarbij de Feyenoord-aangang vanuit nabij gelegen plaatsen (Waalwijk, Zaltbommel) met de bus naar het stadion kon reizen. Die mogelijkheid kan nu niet meer geboden worden. Voor de wedstrijd van komende woensdag geldt derhalve een verplichte buscombiregeling, met de opstapplaatsen Rotterdam en Utrecht
Ik ben een pure optimist.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Best wel. Laatst zei hij nog dat TC03 op dit forum wel erg negatief was jegens Feyenoord.
Schijnt geloof ik wel zo te zijn dat Swart Derksen's bron is binnen Feyenoord.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:24 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat Derksen vriendjes was met Swart en m anders vaak verdedigt?
En nog zit ie er regelmatig naast met nieuws.......quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Schijnt geloof ik wel zo te zijn dat Swart Derksen's bron is binnen Feyenoord.
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
teeeering een vrouw hier. Kan ze niet samen met ivetje(dat sjagarijnige geval) de catering hiero verzorgen? Of die nieuwe Legioen-zaal schoonhouden... Vrouwen en voetbal is 'n slechte combi.
Nog 10 daagjes en 't feest kan beginnenKomen onze lievuh vriendjus uit 020 weer langs.
"sla die knuppel op die jood z'n neus ..... "
Nou nog ff bijtekenen...quote:08-04-2005: Kalou: Graag deze zomer bij Oranje
[Bron: AD]
Feyenoorder Salomon Kalou hoopt op tijd tot Nederlander te zijn genaturaliseerd om met Oranje deel te kunnen nemen aan het WK voor spelers onder 20 jaar dat komende zomer in ons land wordt gehouden.
,,De aanvragen zijn inmiddels allemaal ingediend'', zegt de geboren Ivoriaan, die deze week zijn vader in Rotterdam op bezoek heeft.
,,Het duurt lang voordat zoiets helemaal rond is, maar ik heb geduld. Misschien lukt het op tijd voor het WK, wellicht niet. Maar ik hoop echt nog van harte komende zomer met Nederland mee te kunnen spelen'', aldus Kalou. Bondscoach Marco van Basten heeft al meerdere malen laten weten dat hij de Feyenoorder beschouwd als een interessante optie voor het Nederlands elftal mocht hij beschikbaar komen.
Ik kom hier wel vaker hoor. Al een jaar ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nou nog ff bijtekenen...
Volgens mij zijn er nog nooit zoveel neusjes in ons topic geweest, waar hebben we dat aan te danken?
Stond afgelopen maandag in het AD.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Cart_man het volgende:
Las onlangs een nieuwsbericht, waarin Kalou zei nog niet zeker te weten of hij een nieuw contract wilde tekenen. Zou het schandalig vinden, mocht dat zo zijn...
Zal wel onderdeel van het spelletje zijn. Hij heeft nu wrsch een relatief 'armzalig' jeugdcontractje en als ie gaat roepen dat Feyenoord zn cluppie is en dat ie nog minstens een paar jaar wil blijven, is dat niet zo goed voor zn onderhandelingspositie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Cart_man het volgende:
Las onlangs een nieuwsbericht, waarin Kalou zei nog niet zeker te weten of hij een nieuw contract wilde tekenen. Zou het schandalig vinden, mocht dat zo zijn...
Je kunt volgens mij beter de 18e vrij nemen om de kater te verwerken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:37 schreef Cart_man het volgende:
17 april komt dichterbij hè, dan worden de spanningen tussen de supporters wat hoger. Heb daarom ook al vrij genomen 16 april, dan ben ik helemaal niet te genieten.
Van de hoeveelheid die na de overwinning genuttigd gaat worden ja.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij beter de 18e vrij nemen om de kater te verwerken.
Goed ingekoptquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij beter de 18e vrij nemen om de kater te verwerken.
Swart is iedereens bron binnen Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Schijnt geloof ik wel zo te zijn dat Swart Derksen's bron is binnen Feyenoord.
ik ben blij dat ik je aan 't lachen heb gemaakt.quote:
Zo! Da's niet mis, bij een inflatie van 1,6% oidquote:08-04-2005: Seizoenkaart 2005/2006 gemiddeld 2% duurder
[Bron: FR-Fans.nl]
De seizoenkaarten voor het seizoen 2005/2006 zijn gemiddeld 2% duurder dan afgelopen seizoen. De vakken op de Stadion tribune (Q/R/S/T/U/QQ/RR/TT/UU/x), zijn 2,2 % duurder (oud=197,50 nieuw=202,-). Voor de vakken op de Marathontribune (E/J/EE/JJ) geldt het zelfde (oud=197,50 nieuw=202,-).
De vakken op de eerste en 2e ring (niet zijnde een hoekvak) van de Olympiatribune (O/N/C/NN/BB/CC) zijn de seizoenkaarten 2,0% duurder (oud=395,- nieuw=403,-). Dit zelfde geldt voor vak M op de Maastribune.
De andere vakken op de Maastribune (V/VV/K)zijn 1,8% duurder. (oud=280,- nieuw=285,-).
De vakken W en Z ondergaan de grootste prijsstijging. Moest een seizoenkaart houder vorig seizoen nog 192,50 betalen, betaald hij voor deze vakken nu 197,-, dat is een stijging van maarliefst 2,3%.
Jammerquote:Mauro Rosales is twee tot vier weken
uitgeschakeld.De Argentijnse aanvaller
van Ajax viel donderdag in het duel met
Willem II uit met een beschadiging aan
de enkelband van zijn rechterenkel.Hij
mist daardoor de wedstrijden tegen AZ
(zondag) en Feyenoord (zondag 17/4).
En daar komen de play offs nog bij a ¤ 70quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo! Da's niet mis, bij een inflatie van 1,6% oid
Precies, snap niet wat ze hier nou helemaal mee willen bereiken. Een paar duizend euro van die geldboete af? Advocaten en vliegreizen daarheen kosten al meer. En 1 wedstrijd zonder publiek blijft toch wel staan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:21 schreef twi het volgende:
Jullie gaan inberoep tegen de straf van de UEFA. Dan mag je in je handjes knijpen als je er met dezelfde straf vanaf komt.
Ja, maar dat staat daar los van. Wat seizoenskaarten bbetreft hebben we niet echt reden tot klagen. Ik zit dit jaar voor 12¤ per wedstrijd, 5 meter van het veld, lekker in het zonnetje. Volgens mij ben je in adam of ehv meer kwijtquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:35 schreef Luni het volgende:
[..]
En daar komen de play offs nog bij a ¤ 70![]()
Hebben ze te danken aan dat stuk schurft van een voorzitter.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:21 schreef twi het volgende:
Jullie gaan inberoep tegen de straf van de UEFA. Dan mag je in je handjes knijpen als je er met dezelfde straf vanaf komt.
Damn! Jij bent nog trager (en luier) dan Vision in dat geval!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:59 schreef Cart_man het volgende:
Kon het maar...zit dan helaas in de tweede week van mijn afstudeerstage. En daar moet ik me houden aan mijn brave verschijning als goede en nette stagiair.![]()
Maakt het uit, ben voor het eind van de zomer afgestudeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Damn! Jij bent nog trager (en luier) dan Vision in dat geval!
tis pompidomquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:45 schreef mister_popcorn het volgende:
pomdiedom nog 8 daagjes
quote:09-04-2005: Patrick Paauwe in belangstelling Fc Köln
[Bron: Voetbalplus.nl]
Patrick Paauwe staat in de belangstelling van het Duitse 1. Fc Köln, zo meldt het Algemeen Dagblad. De middenvelder behoort bij Feyenoord niet langer tot de toekomstplannen. Feyenoord zal komende zomer zodoende ook meewerken aan een transfer van haar voormalig aanvoerder.
Al eerder werd er bericht over de interesse van enkele Duitse clubs, daartoe behoort dus ook de belangstelling van 1. Fc Köln. Mocht de ploeg uit Keulen promoveren naar de Bundesliga dan behoort Paauwe tot de mogelijke versterkingen. Huub Stevens is nog altijd werkzaam als coach van Fc Köln.
En hoger beroep aantekenen kost ook 10.000 euro omdat al die gasten vanuit de gehele wereld weer naar Zwitserland moeten vliegen,reken daarbij je eigen kosten en je komt op 15.000.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Precies, snap niet wat ze hier nou helemaal mee willen bereiken. Een paar duizend euro van die geldboete af? Advocaten en vliegreizen daarheen kosten al meer. En 1 wedstrijd zonder publiek blijft toch wel staan.
Houd eens op met onzin te verkondigen. Natuurlijk kost dat je geen 2 miljoen euro. Als feyenoord elke keer 2 miljoen zou verdienen bij een thuiswedstrijd dan was de begroting 2 keer zo hoog.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, het is ook best een matige straf, had van mij best hoger gemogen (uiteraard). Vergis je alleen niet in 't verlies aan inkomsten door het zonder publiek spelen. Da's toch op z'n minst 2 miljoen euro, en daar kan je toch weer een fantastische speler als Bahia, Gibbs, Basto of de linkeronderarm van een type Lazovic voor kopen.
1 2 3 4 | PSV 28 - 73 +62 AZ 27 - 60 +37 Ajax 28 - 59 +19 Feyenoord 27 - 56 +44 |
1 2 | Thuis: NAC Breda (17/4), FC Groningen (1/5), RBC (22/5) Uit: FC Utrecht (20/4), RKC (23/4), ADO Den Haag (7/5), FC Twente (15/5) |
1 2 | Thuis: De Graafschap (24/4), RKC (8/5), FC Groningen (22/5) Uit: Feyenoord (17/4), RBC (30/4), Vitesse (15/5) |
1 2 | Thuis: Ajax (17/4), SC Heerenveen (1/5), ADO Den Haag (22/5) Uit: FC Den Bosch (13/4), FC Groningen (24/4), NEC (8/5), PSV (15/5) |
En tegelijk maken ze het shirt van dit jaar een dambordquote:Op zondag 10 april 2005 18:07 schreef LePenseur het volgende:
Coole shirts weer volgend jaar. Italiaanse stijl, dat doet Kappa wel weer tof. Ik vind sowieso wel pleiten voor Kappa dat ze 'iets' doen met Rotterdam. Dit jaar de groen-wit-groene wapens op de borst en nu weer een groen-wit uitshirt.
Je vond je eigen opmerking zo hilarisch dat je hem ook nog even hier moest plaatsen?quote:Op zondag 10 april 2005 18:04 schreef Moreno het volgende:
Kan niet wachten om te zien hoe Ostlund dat mietje van een Mitea opvreetDat kleine kutje rent al terug naar eigen helft als hij Ostlund ziet staan en daarna verschuilt hij zich bevend achter een cornervlag.
Mooie heterosexuele mannenpose ookquote:Op zondag 10 april 2005 12:51 schreef Moreno het volgende:
Nieuwe shirts voor volgend seizoen:
[afbeelding]
[afbeelding]
pssst...vraag eens aan je mede-F'noord supporters of ze in Rotterdam niet gebruiken?quote:
Bedoelde het vervolg...quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
pssst...vraag eens aan je mede-F'noord supporters of ze in Rotterdam niet gebruiken?
Italiaanse designeroutfitquote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef jpzegthallo het volgende:
Wat een homo-shirtjes.
quote:Op zondag 10 april 2005 19:01 schreef LePenseur het volgende:
Feyenoord voetbalt met stijl
Nou knul, nog een paar wedstrijden, dan ben je er vanafquote:Op zondag 10 april 2005 20:55 schreef Luni het volgende:
Trouwens weer typisch NOS om het onterecht afgekeurde doelpunt van Ono niet uit te zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |