Nou knul, nog een paar wedstrijden, dan ben je er vanafquote:Op zondag 10 april 2005 20:55 schreef Luni het volgende:
Trouwens weer typisch NOS om het onterecht afgekeurde doelpunt van Ono niet uit te zenden.
waar vrouwen vrouwlijk zijn en mannen ook..quote:Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bedoelde het vervolg...
uittenue vind ik maar niks, lijkt meer op een goedkoop trainingsshirtje.
Yeah. Het zijn nog steeds homo-shirtjes.quote:Op zondag 10 april 2005 19:01 schreef LePenseur het volgende:
[..]
Italiaanse designeroutfit. Feyenoord voetbalt met stijl en hoort zich ook stijlvol te kleden uiteraard. Ghehe
Ja ja, je moet wel een beetje mans zijn om zulke shirts te kunnen dragen. Dat zou die gay-lords van ajax met hun geepileerde wenkbrauwen, halflange manen en gewaxte borstkas niet veel goeds doen nee, dan weet je zeker dat de hele Arena met rugridders gevuld is.quote:Op zondag 10 april 2005 22:20 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Yeah. Het zijn nog steeds homo-shirtjes.
Net als dat blauw van nu, wat komt dat lekker 'krachtig' over zeg.. Kun je net zogoed in het roze spelen
Voor die logge Zweed zich omgedraaid heeft, heeft Nicolae Babel al bediend en is het 0-1.quote:Op zondag 10 april 2005 18:04 schreef Moreno het volgende:
Kan niet wachten om te zien hoe Ostlund dat mietje van een Mitea opvreetDat kleine kutje rent al terug naar eigen helft als hij Ostlund ziet staan en daarna verschuilt hij zich bevend achter een cornervlag.
quote:Op maandag 11 april 2005 17:37 schreef Staanplaats het volgende:
Goh die JaWi zit vol humor zeg, heeft er bijna een dagtaak aan de ene na de andere rake opmerking te plaatsen hier...
quote:11-04-2005: Feyenoordsupporter van 14 jaar door Nac aanhangers geschopt
[Bron: FR-Fans.nl]
Wij ontvingen vandaag het volgende mailtje:
Gisteren is er een feyenoordsupporter van 14 jaar (jawel, 14 jaar) uit Vlaardingen in elkaar geschopt. De jongen en zijn vader kwamen zondag vanuit Vlaardingen naar Breda om de wedstrijd Nac – Feyenoord bij te wonen. Na de wedstrijd werden zij achterna gezeten door een groepje Nac-supporters die hen uitscholden. De jongen, gekleed in een Feyenoordshirt, werd vervolgens tegen zijn hoofd geschopt waardoor hij bewusteloos op de grond viel. De inwoner van Vlaardingen is met een zware hersenschudding opgenomen in het ziekenhuis in Rotterdam.
Wie zet wie nou voor lul?quote:Op maandag 11 april 2005 17:44 schreef JaWi het volgende:
[..].
Jullie zetten jezelf al genoeg voor lul. Ben in ieder geval benieuw naar de duels tussen Mitea en Ostlund.
Dat is inderdaad een kutstreek. Had hem overigens al wel op een feyenoordsite verwachtquote:Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wie zet wie nou voor lul?
[afbeelding]
haha! (K)Neuzen daar in 020 lol.quote:Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geweldigquote:Op maandag 11 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een kutstreek. Had hem overigens al wel op een feyenoordsite verwacht.
Maar goed, dat is 1 kerel die dat gedaan heeft, die er niet tegen kan dat andere mensen er iets van willen maken.
quote:
*Kijkt naar avatarquote:Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staat hij ook.quote:Op maandag 11 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Had hem overigens al wel op een feyenoordsite verwacht
Ik heb QQ, niet over, maar misschien kunnen we ruilen dat jij die X van Innocent FR over neemt, ik wil namelijk op T (mijn vaste vak) zitten.quote:Op maandag 11 april 2005 20:11 schreef mister_popcorn het volgende:
Haha die foto, domme neuzen. Trouwens ook lekker laf weer hoor van die ratjes in breda. Een zoon en z'n pa. echte heldenstreek
Maar ik zoek nog 'n kaartje voor QQ voor tegen de lampies Amstel Cup. Tis 'n long-shot maar misschien heeft er iemand nog 'n kaartje over...? Misschien wel op marktplaats... zucht ik moet ook eens op gaan letten op al die data![]()
Het zat er al aan te komen, maar volgens mij is ie best aardg bezig daaroquote:12-04-2005: Ebi Smolarek mag weg bij Feyenoord
[Bron: FR-Fans.nl]
Ebi Smolarek mag weg bij Feyenoord. Dat meldt De Telegraaf vandaag. De Pool is momenteel uitgeleend aan Borussia Dortmund en de club van trainer Bert van Marwijk wil de aanvaller graag overnemen van de Rotterdammers. Dortmund onderzoekt de mogelijkheid om Ebi Smolarek in termijnen te betalen. Er vond maandagavond een gesprek plaats tussen beide clubs over de transfersom.
Ook Hamburger SV heeft interesse in Smolarek. Fc Koln en Arminia Bielefeld azen op Patrick Paauwe.
Ik zal hem erop aan spreken of hij nog wil/kan verkopen en dan gaan wij ook ruilen, lijkt me goei plan.quote:Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb QQ, niet over, maar misschien kunnen we ruilen dat jij die X van Innocent FR over neemt, ik wil namelijk op T (mijn vaste vak) zitten.
1 2 3 4 5 | [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/684627/5/50#26167012]dinsdag 12 april 2005 11:32[/url] schreef Erasmusch het volgende:[/b] [..] Het zat er al aan te komen, maar volgens mij is ie best aardg bezig daaro |
Wat is er met me 'avatar' ?quote:Op maandag 11 april 2005 23:40 schreef Roi het volgende:
[..]
*Kijkt naar avatar
Wel triest dat ze een 14 jarig mannetje pakken
innocent is z'n kaartje al kwijt, en helaas niet aan mij. Ik zoek wel verder naar 'n kaartje, mocht ik iets vinden van Q R of S is dat ook voldoende? Zou niet weten of je daarmee T opkomt eigenlijk...quote:Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb QQ, niet over, maar misschien kunnen we ruilen dat jij die X van Innocent FR over neemt, ik wil namelijk op T (mijn vaste vak) zitten.
Das balen dat die kaart al weg is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
innocent is z'n kaartje al kwijt, en helaas niet aan mij. Ik zoek wel verder naar 'n kaartje, mocht ik iets vinden van Q R of S is dat ook voldoende? Zou niet weten of je daarmee T opkomt eigenlijk...
en terecht,die afgang voor jullie morgen,whehehequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:38 schreef Erasmusch het volgende:
Vergeet iedereen zomaar FCDBAls je die niet wint, wordt je sowieso 4e. Staan er nog spelers op scherp trouwens?
Er is er maar 1 die zich nu voor lul zet en dat ben ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
1Denk je dat nou echt serieus,
2 Heb je er dan ECHT totaal geen verstand van
3 Wil je ons bang maken (wat je overigens niet lukt hor, aangezien ze laatste staan. Hoewel... Ajax had ook de grootste moeite met ze...)
4 Of wil je ook gewoon ff lekker meelullen?
Enn, welke optie wordt het![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
3 Wil je ons bang maken (wat je overigens niet lukt hor, aangezien ze laatste staan. Hoewel... Ajax had ook de grootste moeite met ze...)
Leuk weekend, maar geen leuke 2 helft van de week denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:30 schreef rotskibo het volgende:
Het is me het weekje wel hoor, op Zondag joden-thuis en daarna gelijk doordeweeks boeren-thuis![]()
bron: feyenoord.nlquote:JEUGDSPELER SNO VERRUILT AJAX VOOR FEYENOORD
De 18-jarige Evander Sno maakt de overstap van Ajax naar Feyenoord. De talentvolle centrale verdediger leeft al enkele weken in onmin met de Amsterdamse club, waar hij onlangs een driejarig contract weigerde. Sno komt uit Dordrecht, maar verhuisde op zijn elfde naar de hoofdstad. ´Hij wilde graag naar Feyenoord, dat is een club die hem ontzettend aanspreekt´, aldus Henk van Stee, manager jeugdopleiding van Feyenoord.
Sno komt volgend seizoen de beloftegroep versterken, een combinatieteam van de A1 en Jong Feyenoord. De Rotterdamse club moet nog toestemming vragen aan Ajax of Sno al per direct mag overstappen. De verdediger debuteerde afgelopen dinsdag al wel in het vriendschappelijke duel dat Jong Feyenoord met de Verenigde Staten onder 20 jaar afwerkte. Daarin maakte hij een prima indruk. ´Hij speelde heel goed. Hij is een fysiek sterke jongen die, ondanks dat hij een maand niet heeft gespeeld, aantoonde over veel kwaliteit te beschikken´, aldus Jong Feyenoord-trainer Mario Been.
Ze zijn dus zeker niet blijquote:Top-talent Ajax stapt over naar Feyenoord
Feyenoord heeft tegen de zin van Ajax een toptalent uit de opleiding van de Amsterdammers overgenomen. Het gaat om de 18-jarige centrale verdediger Evander Sno, die uitkomt voor het Nederlands jeugdelftal.
Rotterdam - Evander Sno maakte gistermiddag al zijn debuut in een Feyenoord-shirt. Opeens stond hij daar, met rugnummer 3 tussen de andere, vertrouwde gezichten van Jong Feyenoord. Voor de toeschouwers en scouts, die waren afgekomen op het vriendschappelijke duel van de Rotterdammers met het elftal van de Verenigde Staten onder 20 jaar, was hij de grote onbekende in de defensie.
Maar het zal niet lang meer duren voordat iedereen de man kent, die vanwege een conflict met Ajax-coach Danny Blind in de Arena zelf is opgestapt en met zijn zaakwaarnemer linea recta naar Rotterdam-Zuid is gereden. Want Evander Sno (18) blijft ook bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben hem voor twee jaar, met een optie voor nog eens twee seizoenen, gecontracteerd. Hoewel hij nog eerstejaars A-junior is, zal hij volgend seizoen al in Jong Feyenoord spelen.
Ajax-directeur Arie van Eijden en Danny Blind zijn, zacht uitgedrukt, niet gelukkig met de 'transfer' van de talentvolle speler. Toen ze gistermiddag hoorden dat hij ook al in actie was gekomen voor de Rotterdammers, waren ze zelfs uiterst gepikeerd. In Amsterdam had men de hoop dat Feyenoord de boze speler terug zou sturen naar Ajax, omdat er een gentlemen's agreement bestaat dat Feyenoord en Ajax bij elkaar geen spelers weghalen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en terecht,die afgang voor jullie morgen,whehehe
Na zondag kunnen ze het wel vergeten in Rotterdam.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:24 schreef LePenseur het volgende:
Drama, drama. Plek nummer 2 kunnen we wel vergeten, niet onterecht op deze manier overigens. Hopen op een shockeffect voor zondag.
Snoyl speelt al het hele seizoen prima.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:38 schreef Luni het volgende:
Wat een schandalige wanprestatie, iedereen op Goor na was zwaar onder de maat.
En Snoyl, speelde een goede pot, maar die geeft natuurlijk 200% tegen zijn "oude"club, maar hij is me de rest van het seizoen nog niet echt opgevallen bij Den Bosch.
Zelfs Feyenoord.nl is negatiefquote:GULLIT: ´DIT WAS EEN ALGEHELE WANPRESTATIE´
Ruud Gullit was er voorafgaand al bang voor dat zijn ploeg teveel bezig was met de wedstrijd tegen Ajax. De trainer had zijn ploeg er voor gewaarschuwd, maar het bleek aan dovemansoren besteed. ´Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn´, aldus de aangeslagen coach. ´Dit was een algehele wanprestatie. We moeten dit slikken en iedereen moet hier voor zich maar eens over nadenken zonder naar anderen te wijzen.´
De vroege rode kaart van Pascal Bosschaart leidde de uiteindelijke nederlaag in. ´Een mijn inziens terechte rode kaart´, zo oordeelde Gullit. ´Ik kan verder niets zeggen over de overtreding, want ik heb de beelden nog niet gezien. We herstelden ons na rust nog vrij aardig en Lazovic had de 2-1 op zijn schoen. Daarna ging het echter mis. We moeten nu zondag van Ajax winnen, willen we nog iets betekenen.´
´We kregen nog een aantal onnodige gele kaarten door irritaties´, vervolgde Gullit, die nog zijn verbazing uitsprak over de afwezigheid van Castelen door een lichte spierblessure. ´Want gisteren trainde hij nog gewoon mee. Maar vandaag hoorde ik van de dokter dat het beter was dat hij niet zou spelen.´
DG heeft ons toch niet voorgejoktquote:Op woensdag 13 april 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen pub te bekennen? Dan moet je toch wat beter zoeken.
Ja, leer jij Feyenood ff kennen. Van te voren zei ik nog tegen een maat van me dat ik meer vertrouwen had in AZ-thuis dan in Den Bosch uit. Nouja, er waren dit seizoen nog geen afstandsbedieningen of glazen gesneuveld, het werd ook wel weer eens tijd.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:42 schreef Moreno het volgende:
Wat een enorme wan prestatie............ Hoe kan het nou dat we zo wisselvallig als de pest zijn? Eerst speel je de beste wedstrijd van het seizoen tegen AZ, en amper 10 dagen later speel je de slechtste wedstrijd van het seizoen! Ik snap er totaal niks van.
Of vd Laak, hij heeft al zn eigen Ruud-spreekkoor...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien gaan al die scouts die voor Kuijt komen kijken er wel vandoor met Powel.
Op de Parade zitten wat kroegen, in de Korte Putstraat zit een Irish Pub zelfs... als ik het goed heb. Er zijn wel kroegen, al denk ik niet dat er vandaag veel te doen was.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Of vd Laak, hij heeft al zn eigen Ruud-spreekkoor...
Maar hoe zit dat nou met die pubs? ben nou wel benieuwd
Zometeen de wedstrijd op het sportjournaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |