quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en terecht,die afgang voor jullie morgen,whehehe
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
1Denk je dat nou echt serieus,
2 Heb je er dan ECHT totaal geen verstand van
3 Wil je ons bang maken (wat je overigens niet lukt hor, aangezien ze laatste staan. Hoewel... Ajax had ook de grootste moeite met ze...)
4 Of wil je ook gewoon ff lekker meelullen?
Enn, welke optie wordt het![]()
Na zondag kunnen ze het wel vergeten in Rotterdam.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:24 schreef LePenseur het volgende:
Drama, drama. Plek nummer 2 kunnen we wel vergeten, niet onterecht op deze manier overigens. Hopen op een shockeffect voor zondag.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef RubyAnn_TuesdaY het volgende:
1Denk je dat nou echt serieus,
2 Heb je er dan ECHT totaal geen verstand van
3 Wil je ons bang maken (wat je overigens niet lukt hor, aangezien ze laatste staan. Hoewel... Ajax had ook de grootste moeite met ze...)
4 Of wil je ook gewoon ff lekker meelullen?
Enn, welke optie wordt het![]()
Snoyl speelt al het hele seizoen prima.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:38 schreef Luni het volgende:
Wat een schandalige wanprestatie, iedereen op Goor na was zwaar onder de maat.
En Snoyl, speelde een goede pot, maar die geeft natuurlijk 200% tegen zijn "oude"club, maar hij is me de rest van het seizoen nog niet echt opgevallen bij Den Bosch.
Zelfs Feyenoord.nl is negatiefquote:GULLIT: ´DIT WAS EEN ALGEHELE WANPRESTATIE´
Ruud Gullit was er voorafgaand al bang voor dat zijn ploeg teveel bezig was met de wedstrijd tegen Ajax. De trainer had zijn ploeg er voor gewaarschuwd, maar het bleek aan dovemansoren besteed. ´Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn´, aldus de aangeslagen coach. ´Dit was een algehele wanprestatie. We moeten dit slikken en iedereen moet hier voor zich maar eens over nadenken zonder naar anderen te wijzen.´
De vroege rode kaart van Pascal Bosschaart leidde de uiteindelijke nederlaag in. ´Een mijn inziens terechte rode kaart´, zo oordeelde Gullit. ´Ik kan verder niets zeggen over de overtreding, want ik heb de beelden nog niet gezien. We herstelden ons na rust nog vrij aardig en Lazovic had de 2-1 op zijn schoen. Daarna ging het echter mis. We moeten nu zondag van Ajax winnen, willen we nog iets betekenen.´
´We kregen nog een aantal onnodige gele kaarten door irritaties´, vervolgde Gullit, die nog zijn verbazing uitsprak over de afwezigheid van Castelen door een lichte spierblessure. ´Want gisteren trainde hij nog gewoon mee. Maar vandaag hoorde ik van de dokter dat het beter was dat hij niet zou spelen.´
DG heeft ons toch niet voorgejoktquote:Op woensdag 13 april 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen pub te bekennen? Dan moet je toch wat beter zoeken.
Ja, leer jij Feyenood ff kennen. Van te voren zei ik nog tegen een maat van me dat ik meer vertrouwen had in AZ-thuis dan in Den Bosch uit. Nouja, er waren dit seizoen nog geen afstandsbedieningen of glazen gesneuveld, het werd ook wel weer eens tijd.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:42 schreef Moreno het volgende:
Wat een enorme wan prestatie............ Hoe kan het nou dat we zo wisselvallig als de pest zijn? Eerst speel je de beste wedstrijd van het seizoen tegen AZ, en amper 10 dagen later speel je de slechtste wedstrijd van het seizoen! Ik snap er totaal niks van.
Of vd Laak, hij heeft al zn eigen Ruud-spreekkoor...quote:Op woensdag 13 april 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien gaan al die scouts die voor Kuijt komen kijken er wel vandoor met Powel.
Op de Parade zitten wat kroegen, in de Korte Putstraat zit een Irish Pub zelfs... als ik het goed heb. Er zijn wel kroegen, al denk ik niet dat er vandaag veel te doen was.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Of vd Laak, hij heeft al zn eigen Ruud-spreekkoor...
Maar hoe zit dat nou met die pubs? ben nou wel benieuwd
Zometeen de wedstrijd op het sportjournaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |