quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4 keer voetballen in 10 dagen, daar worden ze toch voor betaald?
Flikker toch op muts.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:37 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb geen 18 dagen nodig om te weten waar ze staan. De waarheid is dat Feyenoord weer een bedroevend elftal heeft staan, dat ze zo veel geld verspillen aan aankopen die nooit spelen, dat ze veel te veel contractspelers hebben. En dat er dus gewoon een waardeloos beleid is waardoor we een structurele achterstand hebben op Psv en ajax.
Waarom moet ze opflikkeren nu ze eindelijk een keer gelijk heeft...quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:50 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Flikker toch op muts.Straks winnen wij gewoon tegen AZ, verliest Ajax bij Heerenveen en staan we 3e. En wie weet krijgt AZ nog een crisis en worden we zomaar alsnog 2e. Kleine kans, maar het kan vreemd lopen.
Aan de verdediging mag nog wel een beetje gesleuteld worden, maar voor de rest staat er gewoon een zeer goed team.
Ze heeft alleen gelijk over die kut-aankopen uit vreemde landen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom moet ze opflikkeren nu ze eindelijk een keer gelijk heeft...
Nee hoor, ik zeg alleen dat het einde van dit seizoen nog vreemd kan lopen. Jij bent ook al een aantal jaren voor Feyenoord, dus dat moet jij ook wel wetenquote:Jij basseert alles maar op als-en...als als als als
Ben zelfs ik het mee eens.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:25 schreef golfer het volgende:
Wat een Calimero-openingspost.
Feyenoord-onwaardig.
Niet te voorbarig, het gaat na de winterstop wat beter, eerst maar eens kijken hoe het zondag afloopt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:37 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb geen 18 dagen nodig om te weten waar ze staan. De waarheid is dat Feyenoord weer een bedroevend elftal heeft staan, dat ze zo veel geld verspillen aan aankopen die nooit spelen, dat ze veel te veel contractspelers hebben. En dat er dus gewoon een waardeloos beleid is waardoor we een structurele achterstand hebben op Psv en ajax.
Had hij toch gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom moet ze opflikkeren nu ze eindelijk een keer gelijk heeft...
Jij basseert alles maar op als-en...als als als als
dat vroeg ik mijzelf dus ook al afquote:Op maandag 4 april 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Als Den Bosch wordt omgezet in een thuiswedstrijd, zou je dan toegang hebben met je scc
Feitelijk wordt de wedstrijd omgezet naar een thuiswedstrijd voor feyenoord, dus het lijkt mij van wel.quote:Op maandag 4 april 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
Als Den Bosch wordt omgezet in een thuiswedstrijd, zou je dan toegang hebben met je scc
en feitelijk hebben de seizoenkaarthouders van FCDB al voor deze wedstrijd betaald.quote:Op maandag 4 april 2005 00:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Feitelijk wordt de wedstrijd omgezet naar een thuiswedstrijd voor feyenoord, dus het lijkt mij van wel.
Draaide die voor of na de wedstrijd?quote:Op maandag 4 april 2005 01:25 schreef Cart_man het volgende:
Zo dan, nieuw geopende legioenzaal zag er goed uit.
DJ Panic die draaide, stampen. [afbeelding]
Voor en na de wedstrijd draaide hij.quote:Op maandag 4 april 2005 10:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Draaide die voor of na de wedstrijd?
Ik wilde nog wel naar de opening gaan, maar het echte bier bij DHZ smaakte erg lekker en het was goed toeven in het zonnetje.
Waarom, laat dit team eerst maar eens een paar wedstrijden achter elkaar goed voetballen, las het met de rust 3 - 0 is kan je altijd wat mensen sparen.quote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me verstandig om tegen Den Bosch zoveel mogelijk vaste krachten te sparen. Speel maar met wat jeugdspelers, laat Joep maar eens debuteren en Van Den Boogaart op de linksback.
NSB'ersquote:ROTTERDAM - De man die eind februari tijdens de voetbalwedstrijd Feyenoord - Sporting Lissabon een aansteker gooide die een Portugese speler trof, is opgepakt. De vermoedelijke dader kon worden opgespoord dankzij een tip van supporters, zo deelde Feyenoord maandag mee.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me verstandig om tegen Den Bosch zoveel mogelijk vaste krachten te sparen. Speel maar met wat jeugdspelers, laat Joep maar eens debuteren en Van Den Boogaart op de linksback.
Dat is die tipgever zeker. Vroeger gebeurde zoiets niet, dan werd het onderling wel opgelost.quote:
nou dat vind ik niet.quote:
Die hebben een doodswens zeker? Al zit je redelijk veilig op KK/OO/NN...quote:Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zooitje vrienden van me zitten bij feyenoord - Ajax straks buiten het uitvak. En gewoon in AFCA kleding. Ben benieuwd![]()
Feestquote:BENJAMIN DE CEULAER OFFICIEEL FEYENOORDER
Benjamin De Ceulaer heeft maandagmiddag een meerjarig contract ondertekend bij Feyenoord. De Belgische spits speelt de komende drie seizoenen in De Kuip, met de optie voor nog eens twee jaar. De Ceulaer, die tot aan het eind van het seizoen uitkomt voor Sint-Truiden, plaatste zijn handtekening nadat hij eerder op de dag de medische keuring met succes doorstond. ´Een lange dag, maar ik heb wel een heel voldaan gevoel. Het is rond, geweldig´, sprak hij glimlachend.
In overleg met de speler zelf zal technisch directeur Mark Wotte binnenkort bepalen hoe de nabije toekomst van De Ceulaer er in Rotterdam uit zal zien. De Belg sluit zich of meteen aan bij de A-selectie of wordt het eerste jaar uitgeleend. Een uitgebreid interview met de aanvaller, is dinsdag te lezen in de Feyenoord Krant.
Ze moeten alleen ook nog naar het vak lopen..quote:Op maandag 4 april 2005 17:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die hebben een doodswens zeker? Al zit je redelijk veilig op KK/OO/NN...
Ben ook benieuwd.
Nou elke keer echt bier, en house? Voor alle sectoren?quote:Op maandag 4 april 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor en na de wedstrijd draaide hij.
Voor de wedstrijd zat ik natuurlijk bij DHZ te genieten van het zonnetje.
Wedstrijd was natuurlijk geweldig. Hoop dat ze dit nog een tijdje vasthouden.
Ik weet het niet, gisteren iig wel. Werelds was het.quote:Op maandag 4 april 2005 18:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nou elke keer echt bier, en house? Voor alle sectoren?
Misschien volgend jaar anders maar Noordzijde doen..
quote:Op maandag 4 april 2005 18:04 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ze moeten alleen ook nog naar het vak lopen..
Toch is het ergens een klein beetje correct, alleen maar om je gezicht te redden voor de UEFAquote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is die tipgever zeker. Vroeger gebeurde zoiets niet, dan werd het onderling wel opgelost.
Ik heel misschien ookquote:Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef Bananenman het volgende:
Zooitje vrienden van me zitten bij feyenoord - Ajax straks buiten het uitvak. En gewoon in AFCA kleding. Ben benieuwd![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 18:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nou elke keer echt bier, en house? Voor alle sectoren?
Misschien volgend jaar anders maar Noordzijde doen..
En wederom Oldskool voor de wedstrijd!quote:Op maandag 4 april 2005 18:51 schreef Luni het volgende:
Tegen de joden Paul en Panic vanaf een uur of 09.00 uur 's ochtends!
Gezien het programma wordt het nog pittig genoeg de komende weken. 2e plaats is niet realistisch meer, want ik zie AZ niet zoveel punten meer morsen. Dan lijkt de 3e plaats het hoogst haalbare....quote:Op maandag 4 april 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Wat denken de Feyenoord-fans nog van de rest van het seizoen?
Gezicht te redden, hahaha.quote:Op maandag 4 april 2005 18:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Toch is het ergens een klein beetje correct, alleen maar om je gezicht te redden voor de UEFA.
Echt niet!quote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef Cart_man het volgende:
Geloof niet dat het veel zal uitmaken. Meen dat de supporters van Feijenoord op nummer 1 staan van meest geweldadige supporters in Europa.
Het is vast een lief knulletje dat gezellig een biertje drinkt voor de wedstrijdquote:Op maandag 4 april 2005 19:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Pas op, anders komt Cart_man je opzoeken![]()
Toch zal het best iets uitmakenquote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gezicht te redden, hahaha.
Geloof niet dat het veel zal uitmaken. Meen dat de supporters van Feijenoord op nummer 1 staan van meest geweldadige supporters in Europa.
dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Right.quote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, met een AFCA trui op een Feyenoord vak gaan zitten getuigd van een overdosis intelligentie!quote:Op maandag 4 april 2005 19:40 schreef Bananenman het volgende:
Dan moet je ook niet dom gaan blaten.
quote:Politie ontkent oppakken aanstekergooier
Rotterdam - De politie van Rotterdam ontkent, dat de man die eind februari tijdens de voetbalwedstrijd Feyenoord - Sporting Lissabon een aansteker gooide die een Portugese speler trof, is opgepakt. Aanvankelijk was er door Feyenoord bericht, dat de vermoedelijke dader kon worden opgespoord dankzij een tip van supporters.
De aansteker werd vanuit vak W gegooid en trof Sporting-speler Enakarhire. Daarop staakte scheidsrechter Meyer tijdelijk de wedstrijd.
De eerste drie opgepakte daders kregen al een stadionverbod van de club. Verder houdt Feyenoord vast aan het voornemen de kosten op de daders te verhalen die voortvloeien uit de uitspraak van de UEFA over het incident. Het oordeel van de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond volgt mogelijk deze week, aldus Feyenoord.
Klopt. Maar ga dan niet vertellen van 'ik geloof dat er ergens een lijst enz' om vervolgens zonder feiten te komen.quote:Op maandag 4 april 2005 19:58 schreef Erasmusch het volgende:
Reputatie bij de Uefa lijkt me wel enigszins relevant, banaantje
Ik geloof betekent toch ook niet dat het wel zo is, tjeez. Waar maak je je druk om.quote:Op maandag 4 april 2005 20:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt. Maar ga dan niet vertellen van 'ik geloof dat er ergens een lijst enz' om vervolgens zonder feiten te komen.
Ik zou die (actuele) lijst wel eens willen zien, dat was het meer, post ging ook niet alleen over jou.quote:Op maandag 4 april 2005 21:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik geloof betekent toch ook niet dat het wel zo is, tjeez. Waar maak je je druk om.
quote:Ook Feyenoord meldt zich voor Greene
4/4/2005 21:44
EXCLUSIEF - Dat AZ in hem de ideale opvolger ziet mocht Jan Kromkamp vertrekken, was al bekend. Maar naast de Alkmaarders heeft nu ook Feyenoord zijn interesse in Serginho Greene kenbaar gemaakt bij RKC Waalwijk.
Greene is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax maar wist in Amsterdam nooit door te dringen tot de hoofdmacht. Via Haarlem kwam de 22-jarige in 2001 bij RKC terecht, waar hij is uitgegroeid tot een vaste waarde en betrouwbare verdediger.
Greene staat nog tot de zomer van 2006 onder contract bij RKC. Wil de club nog wat voor hem vangen, dan zal een transfer deze zomer noodzakelijk zijn.
Ik had eerlijk gezegd een straf in deze orde van grootte wel verwacht...quote:Feyenoord heeft van de UEFA een zware straf opgelegd gekregen naar aanleiding van de supportersincidenten tijdens de UEFA Cup-wedstrijd thuis tegen Sporting Lissabon.
De eerstvolgende thuiswedstrijd in Europees verband zal de Rotterdamse club zonder publiek moeten spelen. Daarnaast kreeg de club uit de Kuip tevens een boete opgelegd van 25.000 Zwitserse Francs.
Feyenoord zal zich eerst over de uitspraak buigen en daarna beslissen of ze eventueel in beroep zullen gaan tegen de straf. Voorzitter Jorien van den Herik zei dinsdagmorgen in zijn reactie dat er weldegelijk nog beroepsgronden zijn. "Per slot van rekening hebben wij meteen alle mogelijke maatregelen genomen en waren nog vóór de uitspraak alle daders opgepakt."
Wel zei van den Herik dat hij de straf had zien aankomen. "De uitspraak bleef te lang onderweg om nog te hopen dat die enigszins mild zou uitvallen. De schadepost is op deze manier enorm. Er zijn nu geen inkomsten, maar uitsluitend kosten. We zullen daarvan een juiste berekening maken. In eerste inschatting gaat het om een totale verliespost van ongeveer een half miljoen euro. Omdat de eerstkomende UEFA-wedstrijd in het nieuwe seizoen in de begroting is opgenomen, is dat een enorme verliespost. Bovendien mist het elftal in die wedstrijd de onontbeerlijke steun van de fans en moeten nu weer de goeden onder de kwaden lijden. Ook voor al die goed willenden is dit heel erg vervelend."
De Rotterdammers meldden eerder al dat ze kosten van de straf op de vier daders zullen verhalen
quote:Straf UEFA: wedstrijd zonder publiek en geldboete
Feyenoord heeft vandaag de straf van de tuchtcommissie van de UEFA ontvangen naar aanleiding van de ongeregeldheden rond het duel tegen Sporting Lissabon, zo meldt Feyenoord.nl. Feyenoord zal de eerste Europese thuiswedstrijd zonder publiek moeten afwerken en krijgt ee boete van 25.000 Zwitserse francs. De club zal nog bekijken of het in beroep gaat. Eventuele schade zal op de daders verhaald proberen te worden.
Vind je 't erg als ik deze prachtige quote omtover tot quizvraag in m'n sig?quote:Op zondag 3 april 2005 20:13 schreef Moreno het volgende:
Ik vond Bosschaart ook in positive zin opvallen op de linksback positie.
Vanmiddag deed mij weer een beetje terug denken een de legendarische wedstrijd tegen Twente.
Tsja, het is ook best een matige straf, had van mij best hoger gemogen (uiteraardquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:52 schreef JaWi het volgende:
Ik vind de straf eerlijk gezegd reuze meevallen. Had een zwaardere verwacht.
En die ¤ 16.000 kunnen ze misschien ook nog op de dader verhalen. 1 uitwedstijd zonder publiek, dat valt toch wel mee? Nu maar hopen dat die niet tegen duitsers is, dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:56 schreef Hephaistos. het volgende:
25.000 Franc is trouwens ongeveer 16.000 Euro...
De Graaf lijkt me best een nuttige speler, op basis van de wedstrijden en trainingen die ik heb gezien. Denk dat Smolarek het wel kan vergeten, of er moeten wat aanvallers worden verkocht deze zomer.quote:05-04-2005: Hamburger Sv wil Smolarek, De Graaf mogelijk verhuurd
[Bron: FR-Fans.nl]
Naast de interesse voor Paauwe, meldt de Feyenoord Krant vandaag dat Hamburger SV zich heeft gemeld voor de aan Borussia Dortmund verhuurde Ebi Smolarek. De Poolse aanvaller maakt indruk onder Bert van Marwijk en heeft in Rotterdam nog een contract tot 2008. De clubleiding zal binnenkort met Smolarek op de tafel gaan zitten om te praten over zijn toekomst. Alle opties houden de Rotterdammers daarbij open. Een langer verblijf in Dortmund wordt niet uitgesloten, maar ook een terugkeer naar De Kuip niet.
Verder wordt er door het Feyenoord-orgaan gemeld dat Edwin de Graaf (net als Benjamin De Ceulaer) waarschijnlijk volgend seizoen worden verhuurd. Voor beide spelers hebben zich diverse Eredivisieclubs gemeld. De Graaf komt bij Feyenoord nauwelijks aan spelen toe. Hij pikt slechts zijn wedstrijden mee in Jong Feyenoord.
Wat kreeg Roma dan, 2 wedstrijden toch?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:49 schreef DutchGooner het volgende:
Afkloppen met die straf,zeker als je ook naar Roma gaat kijken en dan gaat vd Herik nog in beroep ook
Voor de kindertribune?quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:29 schreef trith het volgende:
Feyenoord - Ajakkes is uitverkocht en ik heb kaartjes!
![]()
Behalve als de tweede plek nog even gehaald wordt en ze voorronde CL mogen spelenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:06 schreef Cart_man het volgende:
Valt reuze mee die straf, gewoon met zijn wat maten de kroeg in en kijken, weinig verschil met een wedstrijd. En de tegenstander is het eerste duel dusdanig oninteressant dat er maar 10.000 mensen komen kijken.
Ad rem!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Feyenoord speelt thuis. 410 was dus niet de verkoop.
De voorronde zullen we niet halen, zie AZ niet 7 punten verliezen en zelfs dan zullen er weinig interessante ploegen zijn...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Behalve als de tweede plek nog even gehaald wordt en ze voorronde CL mogen spelen![]()
Zondag nog.quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:59 schreef JaWi het volgende:
Een uitverkochte thuiswedstrijd, dat is lang niet gebeurd.
Volgens VI waren er 45.000 toeschouwers op een capaciteit van 51.177quote:
Volgens Feyenoord waren er 47.000, maar denk aan veiligheidsmaatregelen he, tegen ajax is het uitverkocht met 43.000 man.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef JaWi het volgende:
Volgens VI waren er 45.000 toeschouwers op een capaciteit van 51.177.
Maar goed, waar gaat dit eigenlijk over.
Dat zie ik ook liever anders...gewoon verkopen die stoeltjes.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:17 schreef JaWi het volgende:
Op die manier natuurlijk wel. Ook wel logisch als je zoveel vakken open laat.
Nu hebben we helemaal geen buren.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |