Alo mademoiselle Deppe!quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:19 schreef DearPrudence het volgende:
hoi!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:20 schreef DearPrudence het volgende:
C'est 1 April.
Ehm.. ik ben voor de allerclichéste grap gevallen:quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nog iemand flink te pakken genomen, of zelf beet genomen door iemand? Of lekker gevierd dat de toetsweek weer voorbij is?
quote:Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
Achja, dat zal waarschijnlijk bijna iedereen gebeuren, maar ik zal het zo ook eens bij mijn moeder proberen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ehm.. ik ben voor de allerclichéste grap gevallen:
"He, je veter zit los. "
"he?" *kijkt*
"1 april"
"He? Oohja!"![]()
Maargoed, dat werd door iemand gedaan van wie ik het dus totaal niet verwachtte, was wel leuk.
Mijn vader probeerde het nog bij mij..En wij hebben het geprobeerd bij mijn moeder, maar we konden niks leuks bedenken.
dull.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.little-gamers.com/
Ik schrok eerst wel even, maarja, 1 april.
Anyway, voetballen was erg leuk, ging wel goed ook, 2 keer in finale met ali. 2-1 en 2-0 verloren, ach
.
quote:Scarface is so far idd erg meesterlijk, damn. Maargoed, nu tijd voor shoarma
, honger
.
Jaaa..quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:37 schreef NerdoNielso het volgende:
Ali?
Flauw, verzin dan iets origineels.quote:
he niels wou je nog weten wat php5 als 1 april grap plaatje heeft?quote:
Thxquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:43 schreef il_mostro het volgende:
[..]
he niels wou je nog weten wat php5 als 1 april grap plaatje heeft?
bij php 5.0.3 was het een konijntje als plaatje en na de update 5.0.4 een zwarte harige hond (geen flauw idee wat voor)
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:47 schreef Ponk het volgende:
[edit]
Sorry mn pc relde ff en ik was gebanned van het forum enzo
[/edit]
Yap, nicequote:Op vrijdag 1 april 2005 17:44 schreef Ponk het volgende:
Speciaal voor Ruben deze week ff een screenshot gemaakt uit Wagrain :
[afbeelding]
Tadaaa
Deze bedoelde je toch?![]()
In dat restaurant.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:51 schreef MAX_crazy het volgende:
scarface is idd matsterlijk!!!
"Whattaya lookin' at? You're all a bunch of fucking assholes. You know why? 'Cause you don't have the guts to be what you wanna be. You need people like me. You need people like me so you can point your fucking fingers, and say "that's the bad guy." So, what dat make you? Good? You're not good; you just know how to hide. Howda lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth--even when I lie. So say goodnight to the bad guy. Come on; the last time you gonna see a bad guy like this, let me tell ya. Come on, make way for the bad guy. There's a bad guy comin' through; you better get outta his way!"
voetballen was wel chill (alhoewel ik niet gevoedbald hebt.. maar beetjuh lopen chillen). Daarna lekker naar de sportschool geweest (krachttraining)... ma en pa zijn er vanaaf niet dus zodrekt lekker pizza eten ... jammie![]()
Hij is net getrouwd, ik ga hem even afkijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:34 schreef MrAli het volgende:Echt wel!
Waar ben je nu?
Hoe die Al Pacino ook speelt, fantastisch gewoon!
Dan schiet je al aardig op.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij is net getrouwd, ik ga hem even afkijken.
Een dvd'tje ja, Supervulcano ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:17 schreef MAX_crazy het volgende:
en wat heb je lopen parren (film?).
waarom een iso van maken? ik bak ze atlijd gelijk weg hoor...quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
Een dvd'tje ja, Supervulcano ofzo.
Ah, hijs net klaar met uitpakken, nu ff iso'en.
Ik maak sowieso liever eerst een isootje, maar ik ga niet iets wegbakken waarvan ik niet weet wat het is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:22 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
waarom een iso van maken? ik bak ze atlijd gelijk weg hoor...
Japz precies, die ja.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:25 schreef MAX_crazy het volgende:
Supervolcano? ehmm gepost in a.b.dvdrs, naam 'Supervolcano.pal.dvdr-absinth' ?
jammer dat hij met DVD shrink is geript is
Alleen een meisje uit de brugklas/2e klas (?) dacht mij in de maling te nemen, met de aloude veter-grap. Niet gelukt overigens.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nog iemand flink te pakken genomen, of zelf beet genomen door iemand? Of lekker gevierd dat de toetsweek weer voorbij is?
Tsja, die Kees toch hé, altijd scherp.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Alleen een meisje uit de brugklas/2e klas (?) dacht mij in de maling te nemen, met de aloude veter-grap. Niet gelukt overigens.
Het kan ook té doorzichtig natuurlijk, hè.quote:
Op z'n minst idd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Film is af, verbluffend goed.
Idd, prachtig om te zien hoe hij zijn macht uitbreidt en hoe die macht later langzaam onder z'n voeten wegbrokkeld.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Op z'n minst idd.Ook het einde, prachtig, nog ff wat flinke actie er tegenaan.
Precies, maar vergeet ook niet die Al Pacino speelt, prachtig.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Idd, prachtig om te zien hoe hij zijn macht uitbreidt en hoe die macht later langzaam onder z'n voeten wegbrokkeld.
Ik vond dat begin met de kettingzaag ook behoorlijk hard jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, maar vergeet ook niet die Al Pacino speelt, prachtig.Toen ik aan mijn pa vroeg of ie die film kende (toen had ik het eerste uurtje gezien ofzo) zei ie uiteraard van ja. En meteen erachteraan, een keiharde film van begin jaren '80. En dat klopt wel.
Idd, damn, deze film kún je niet saai vinden.quote:Maarja, ik blijf erbij: Hans moet een andere film in gedachten hebben. En Hans moet hem maar eens zien, en dan wil ik hem ook nog wel een keertje zien.
Vergeet ook niet die vent die uit die helikopter opgehangen wordt, en Manny die ie ff neerschiet, Gina die omver geblazen wordt door een flink aantal kogels uit een uzi, Ernie die op een afstand van twee meter door een dubbelloops shotgun weggeblazen wordt, die hele laatste scéne. Moet ik nog ff doorgaan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vond dat begin met de kettingzaag ook behoorlijk hard ja. Of die berg coke op z'n bureau.
Niets aan toe te voegen.quote:[..]
Idd, damn, deze film kún je niet saai vinden.
Dezelde persoon die mij stalkt?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef MrAli het volgende:
Ik word hier gestalkt.(Niels mag raden door wie, o.a.
)
Tssk, je zou hem moeten zien voordat je een oordeel velt, ik bedoel, deze film is écht goed.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef DearPrudence het volgende:
Oke, van wat ik tot nu toe de hele tijd heb gehoord over die film lijkt het mij idd heel saai.
Constant actie, bladiebla...boooring.
Neem Dogville. Still impressed over here.
Ik ga even een eitje bakken.
Had je niet moeten zeggen, nu sta ik erop dat je hem een keertje ziet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef DearPrudence het volgende:
Oke, van wat ik tot nu toe de hele tijd heb gehoord over die film lijkt het mij idd heel saai.
Moet ik ook nog zien ja, ben nu onderhand wel benieuwd, alleen slechte ondertitel op mijn dvdtje.quote:Neem Dogville. Still impressed over here.
Eet smakelijk.quote:Ik ga even een eitje bakken.
Mooie bureaubladachtergrond.quote:
Ik heb bij Scarface een film in m'n hoofd van een of andere gast die gangster wil worden, allerlij rotklusjes (mensen afmaken) moet opknappen... Na een uurtje ofzo maar gestopt, maar er zat ook een tante bij die de hele tijd zat te zeuren over de hoeveelheid geweld, misschien dat het daardoor kwamquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef DearPrudence het volgende:
Neem Dogville. Still impressed over here.
Ik ga even een eitje bakken.
He had it coming!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:39 schreef MrAli het volgende:
Thomas heeft meer opslagcapaciteit in zijn pc, en Cel 4 was leuk.
Alleen de terugweg werd eniszins vertraagd door, wie anders dan, Ruben Maas.
Had je maar moeten leren sturen en hem niet van de weg af moeten rijden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
He had it coming!
Ik bedoel, mij een beetje bijna tegen zo'n lantaarnpaal aan duwen, hallo?
Oog om oog, tand om tand, het is m'n godvergeten recht me te wraken. Dat zijn baggerfietsketting er dan vanaf valt kan ik ook niets aan doen.
Ten eerste zou ik het andersom zeggen, en ten tweede, dit is waarschijnlijk wat je intypt op je rekenmachine, en dat zou je idd 'programmeren' kunnen noemen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Bezig met wiskunde PO, Mathematica 3.0 r0x.
k= 3.4;a={}; b=.2;a={{b,0}}; For[i=1,i<1000,i++;AppendTo[a,{b,b}];x=y[b];AppendTo[a,{b,x}];b=x]; Show[ListPlot[Take[a,-10],PlotStyle\[Rule]PointSize[.02], PlotJoined\[Rule]True, PlotRange\[Rule]{{0,1},{0,1}}], Plot[{x,y[x]},{x,0,1}]]
lmax = 800;c={}; For[l=1,l<lmax,l++; k=4 l/lmax;a={}; b=.2;a={{b,0}}; For[i=1,i<1000,i++;x=y[b];b=x;If[i>950,AppendTo[c,{k,b}]]]];
en
ListPlot[c, PlotRange->{{0,4},{0,1}}, PlotStyle\[Rule]PointSize[.005]]
Dit is dus gewoon keihard programmeren,![]()
Hmm, dat niet zo best. Je blijft maar sukkelen met je enkel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:46 schreef il_mostro het volgende:
Net gevoetbald, ging allemaal leuk en aardig tot ik dus door mijn enkel ging… heb nu weer dikke enkel en doet weer goed zeer … uitslag was 3-3 overigens.
* Il Mostro baalt
Ik denk dat hij dat ook heus wel zelf kon bedenken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik het andersom zeggen, en ten tweede, dit is waarschijnlijk wat je intypt op je rekenmachine, en dat zou je idd 'programmeren' kunnen noemen.
Overigens is het pas echt programmeren als je er programma's mee kan maken die op zichzelf kunnen draaien.
Ruben is een apart geval.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook heus wel zelf kon bedenken.
Je hoeft niet op alles zo serieus in te gaan.
Enniway, zon. I'm out.
Thanks for backing me upquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook heus wel zelf kon bedenken.
Je hoeft niet op alles zo serieus in te gaan.
Enniway, zon. I'm out.
Ik heb geen flauw idee waar hij woont, ik weet het iig niet helemaal zeker, Jipper zou me rond 8 uur op komen pikken, maar dat hangt dus van hem af.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:49 schreef MrAli het volgende:
Ruben, hoe laat ging jij naar Joost?
Hij woont vlakbij mij, 150 meter verderop, grove schatting. Maar die Juppert zou dacht ik ook nog even hier langs wippen, alleen weet ik dat niet helemaal zeker. En om 8 uur hebben wij nog niet gegeten denk ik zo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar hij woont, ik weet het iig niet helemaal zeker, Jipper zou me rond 8 uur op komen pikken, maar dat hangt dus van hem af..
(weer) eten,.
Ja, ik denk dat ik de Julianastraat ook best wel weet te vinden, maar het is zo jammer als ik bij iemand aanbel: "Ja, hallo, euhm, wij zijn ingehuurd om het bier op te drinken, ohja: Ik ben Ruben", "Meneer, er is hier geen plaats voor alcoholisten"quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij woont vlakbij mij, 150 meter verderop, grove schatting. Maar die Juppert zou dacht ik ook nog even hier langs wippen, alleen weet ik dat niet helemaal zeker. En om 8 uur hebben wij nog niet gegeten denk ik zo.Achja, ik zie het wel.
Precies, dat heb ik ook wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de Julianastraat ook best wel weet te vinden, maar het is zo jammer als ik bij iemand aanbel: "Ja, hallo, euhm, wij zijn ingehuurd om het bier op te drinken, ohja: Ik ben Ruben", "Meneer, er is hier geen plaats voor alcoholisten"
Dus ja, ik wacht wel even op JP.
Ik vraag dat altijd lief aan m'n moederquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook wel.Pik me anders, als JP dat niet al gedaan heeft dan, ook ff op, dat is vlakbij dus bijna niets omrijden.
Ik heb mijn moeder alvast geschopt dat we vroeg moeten eten, dus ik hoop dat ik rond 8 uur mijn eten naar binnen heb weten te werken.
Jaja,quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vraag dat altijd lief aan m'n moeder.\
Ik bedoelde dat je zei dat je wiskunde op programmeren vind lijken, en ik denk/vind dat je dat beter andersom kan zeggen, dat programmeren op wiskunde lijkt. Aangezien wiskunde er eerder was, en veel programmeerwerk ook wiskundig is, en het is niet zo dat veel wiskunde ook programmeerwerk is.quote:Anyway, wat bedoelde je eigenlijk met dat andersom? Dat ik PO Wiskunde had moeten schrijven?.
Tja, ik bedoelde meer dat werken met Mathematica 3.0 erg veel van programmeren weg heeft. Op die fiets heb ik dan weer gelijk, aangezien je absurd veel met if's e.d. moet werken. Maar zoals jij redeneert heb je inderdaad wel gelijk. Programmeren is uiteraard gebaseerd op de wiskunde, en niet the other way around.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jaja,Maar kom me nou maar ff oppikken.
[..]
Ik bedoelde dat je zei dat je wiskunde op programmeren vind lijken, en ik denk/vind dat je dat beter andersom kan zeggen, dat programmeren op wiskunde lijkt. Aangezien wiskunde er eerder was, en veel programmeerwerk ook wiskundig is, en het is niet zo dat veel wiskunde ook programmeerwerk is.
Ok, is goed.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, ik bedoelde meer dat werken met Mathematica 3.0 erg veel van programmeren weg heeft. Op die fiets heb ik dan weer gelijk, aangezien je absurd veel met if's e.d. moet werken. Maar zoals jij redeneert heb je inderdaad wel gelijk. Programmeren is uiteraard gebaseerd op de wiskunde, en niet the other way around.
Maar zoals Esmé al zei, we hoeven niet altijd serieus te doen, het is zaterdag, het is feest![]()
.
Of course you are.quote:
Ben je er al mee naar de dokter geweest?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:24 schreef il_mostro het volgende:
goed enkel helemaal dik nu... begint al heerlijk blauw te worden
Niets dokter, zakken ijs erop.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:24 schreef il_mostro het volgende:
goed enkel helemaal dik nu... begint al heerlijk blauw te worden
Of gewoon breken, dan weet je iig zeker wat er aan de hand is.quote:
Dat van Gmail was idd al een tijdje bekent, maar ik wil niet weten wat jij allemaal uitgespookt heb, al ik krijg denk ik nog wel de details te horen.quote:Op zondag 3 april 2005 03:49 schreef NerdoNielso het volgende:
Oud nieuws keesje
maar goed, ik kom dus net terug uit de kroeg, ik ben gewoon 45+ min. ofzo bezig geweest om thuis te komen
Damn wat was ik dan dronken denk ik morgen
Maar ik heb me voor het eerst sinds weken weer geamuseerd vannacht
Klopt ja, Henk schoot me eergisterochtend nog eventjes aan. Wel mooi, kunnen we weer lekker fris aan een nieuw blok beginnenquote:Op zondag 3 april 2005 12:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Natuurkunde valt overigens uit morgen, dus eerste drie uur vrij.
Ach, zo bijzonder was het nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 3 april 2005 04:52 schreef MrAli het volgende:
Dat van Gmail was idd al een tijdje bekent, maar ik wil niet weten wat jij allemaal uitgespookt heb, al ik krijg denk ik nog wel de details te horen.
Jullie hebben het ook wel makkelijk he, daar op het vwo.quote:Op zondag 3 april 2005 12:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Natuurkunde valt overigens uit morgen, dus eerste drie uur vrij.
Echt welquote:Op zondag 3 april 2005 13:26 schreef MrAli het volgende:
Jullie hebben het ook wel makkelijk he, daar op het vwo.
en dat noemen ze teamsportquote:Op zondag 3 april 2005 14:08 schreef MrAli het volgende:
Voetballers Newcastle slaan elkaar veld uit
Edit: Hier een filmpje met de gebeurtenissen, moet je helemaal aan de linkerkant van het beeld kijken, en qua hoogte in het midden.
Ik heb dus net mooi mijn wiskunde PO af. Hoornet wel van mijn vader dat hij nog ff wielrennen wil afkijken, en daarna gaat stofzuigen... nouja, we verzinnen wel watquote:Op zondag 3 april 2005 15:38 schreef MrAli het volgende:
* Mr. Ali gaat nu richting Hans, Scarface kijken, again!
niet verdrinken !quote:
I won't!quote:
MrAli typt op Hans z'n pc en Hans vraagt af sinds wanneer Esmé bij de thuiszorg werkt?quote:Op zondag 3 april 2005 15:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
I won't!
Ik heb mijn PADI-license nog, ook al heb ik het in geen 3 jaar meer gebruikt, en ben ik dus van plan deze zomervakantie maar even alles bij te leren!Als ik genoeg verdiend heb bij de thuiszorg.
Tja zoals het bordje thuis typt......quote:Op zondag 3 april 2005 16:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
MrAli typt op Hans z'n pc en Hans vraagt af sinds wanneer Esmé bij de thuiszorg werkt?
* Mr. Ali vind Hans z'n toetsenbord bagger, ik doe nu al 5 minuten over dit berichtje.![]()
Als bijbaantje misschien wel, maar als part-time/full-time job een stuk minder.quote:Op zondag 3 april 2005 16:03 schreef DearPrudence het volgende:
Nog niet, maar bijna. (verdiend damn goed man!) (8 euro per uur, max. 6 uur per dag)
Mr. Ali nog steeds hier:quote:Op zondag 3 april 2005 16:03 schreef DearPrudence het volgende:
Nog niet, maar bijna. (verdiend damn goed man!) (8 euro per uur, max. 6 uur per dag)
* Mr. Ali raakt al iets meer gewend aan Hans z'n toetsenbord.quote:Op zondag 3 april 2005 16:21 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Tja zoals het bordje thuis typt......![]()
Kees, dat hoef je mij echt niet te vertellen, mijn moeder werkt nl. ook in de thuiszorg, als full time.quote:Op zondag 3 april 2005 16:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Als bijbaantje misschien wel, maar als part-time/full-time job een stuk minder.
Ik vind die uren juist ook een pluspunt.quote:Op zondag 3 april 2005 16:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Mr. Ali nog steeds hier:
Net wat Kees zegt, als vakantiebaantje echt niet slecht, alleen het aantal uren is niet heel veel. Maar je kan niet alles hebben.Gefeliciteerd iig.
Maar trouwens, wat is een PADI-license eigenlijk precies?
Ik had in de zomervakantie afgelopen jaar af en toe dagen van meer dan 10 uur, en dan tikt het wel flink aan. Hans zegt hier net naast me dat het op de haven en in de thuiszorg wel een flink verschil is, ok is waar. Maar met meer uren verdien je meer.quote:Op zondag 3 april 2005 16:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik vind die uren juist ook een pluspunt.
Das wel minder, maar zorg is toch altijd nodig? Of werken er dan andere mensen?quote:minpunt is dat het alleen in vakantie's is, en niet de weekenden.
Aha, vet.quote:PADI-license is een duikbrevet.
Het is niet echt zorg wat ik verleen, ik maak hun huis een beetje schoon, houd een praatje met hun, daar gaat het om. En tijdens een normale week heb je idd 'vaste' schoonmakers etc.quote:Op zondag 3 april 2005 17:01 schreef errrrr het volgende:
* Mr. Ali hier nog steeds:
[..]
Ik had in de zomervakantie afgelopen jaar af en toe dagen van meer dan 10 uur, en dan tikt het wel flink aan. Hans zegt hier net naast me dat het op de haven en in de thuiszorg wel een flink verschil is, ok is waar. Maar met meer uren verdien je meer.
[..]
Das wel minder, maar zorg is toch altijd nodig? Of werken er dan andere mensen?
[..]
Aha, vet.Ik dacht ff dat het iets te maken had met de zorg, iets van een soort te met van EHBO ofzo.
Maar, back to Scarface!
Hey, niet zo offensief. Ik weet dat je moeder bij de thuiszorg werkt, ze is wel eens hier zo nu en dan.quote:Op zondag 3 april 2005 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Kees, dat hoef je mij echt niet te vertellen, mijn moeder werkt nl. ook in de thuiszorg, als full time.
En btw, het gaat natuurlijk om een bijbaantje voor mij. duh.
Ja okee, maar doe dan niet zo 'wise-guy' achtig.quote:Op zondag 3 april 2005 17:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hey, niet zo offensief. Ik weet dat je moeder bij de thuiszorg werkt, ze is wel eens hier zo nu en dan.
Zo was het ook niet bedoeld.quote:Op zondag 3 april 2005 17:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja okee, maar doe dan niet zo 'wise-guy' achtig.
(Hans weer...) Heineken regattaquote:Op zondag 3 april 2005 17:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Het is niet echt zorg wat ik verleen, ik maak hun huis een beetje schoon, houd een praatje met hun, daar gaat het om. En tijdens een normale week heb je idd 'vaste' schoonmakers etc.
Het is idd een heel verschil met op de haven werken. Wat doe je daar eigenlijk precies? Damn, reminds me of Heineken regatta, sxm.
(Heinz:) )Wintersport duurt nog even wat langer....quote:Ik ben de dagen al aan het aftellen voor sint maarten.![]()
Als ik het goed heb nog 113 dagen, en op mijn verjaardag nog precies 100!
* Mr. Ali hier:quote:Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef DearPrudence het volgende:
Dan is het goed.
Anyway, vanavond Finale Boer zoekt Vrouw!!!! Olé!
To Hans = Heineken Regatta, dat is een jaarlijks zeilwedstrijd op sint maarten eind februari/begin maart. Deelnemers uit heel de wereld, 3 dagen racen. s'avonds feest, muziek en eten voor iedereen. Van hobi-cats tot tall-ships. (en alles tussenin, zoals vooral veel grote zeiljachten)quote:Op zondag 3 april 2005 18:58 schreef errrrr het volgende:
[..]
(Hans weer...) Heineken regatta
(En Ali weer...) Op de haven regel ik dus die hele zaak daar min of meer.Zorgen dat ze op de goede plek gaan liggen, vertellen waar dat is, controleren of ze wel betaald hebben, tanken, allerlei klusjes die er zo nu en dan gedaan moeten worden, verven, timmeren etc. Nouja, eigenlijk alles wat er te doen is, echt bruut werk.
At Heinz= true.quote:[..]
(Heinz:) )Wintersport duurt nog even wat langer....
(Ali:) Hoe lang ga je naar de sxm toe?
Om zeven uur waren we klaar, net even gegetenquote:Op zondag 3 april 2005 19:05 schreef -Mzraki- het volgende:
Is Scarface zo onderhand al weer eens af? Zo ja, wat vond je ervan Hans?.
Dat lijkt me idd erg cool werkquote:Op zondag 3 april 2005 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
btw. Als ik iets langer was gebleven had ik vast wel een water-taxi mogen zijn.
Dat is dat je op een dinghy naar de boten moest varen en de mensen moest ophalen om hen naar het vaste land te brengen. Kreeg je een shirt met "water-taxi" op, zo cool. Maar ik was nog te jong (dus stikjaloers op mijn zus toendertijd)
Ali, geef me gelijk, Hans heeft een wansmaakquote:Op zondag 3 april 2005 19:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
Om zeven uur waren we klaar, net even gegeten
Was wel een goede film, maar ik vond het ook geen super film. Leuk, vermakelijk, goed verhaal, maar nergens spectaculair goed ofzo. Misschien was het 20 jaar geleden wel een echte topfilm geweest, nu is hij 'gewoon' goed.
Leg jij dan 'ns uit wat er zo bijzonder aan is. True, vermakelijke film, maar waarom is hij zo bijzonder?quote:Op zondag 3 april 2005 20:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ali, geef me gelijk, Hans heeft een wansmaak.
Iedere actiefilm heeft er tegenwoordig wel stijlkenmerken van. Al Pacino zet werkelijk waar een geniaal karakter neer. Het hele opgaan en ondergaan van de Tony-dynastie wordt uitmuntend in beeld gebracht. De dialogen zijn, zeker met dat Cubaanse accent, werkelijk waar legendarisch.quote:Op zondag 3 april 2005 20:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
Leg jij dan 'ns uit wat er zo bijzonder aan is. True, vermakelijke film, maar waarom is hij zo bijzonder?
Ik zei al: 'Toen waarschijnlijk een superfilm'. En het is niet zo dat er revolutionaire filmmethodes of actiescenes uit deze film komen. Of wel?quote:Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Iedere actiefilm heeft er tegenwoordig wel stijlkenmerken van. Al Pacino zet werkelijk waar een geniaal karakter neer. Het hele opgaan en ondergaan van de Tony-dynastie wordt uitmuntend in beeld gebracht. De dialogen zijn, zeker met dat Cubaanse accent, werkelijk waar legendarisch.
Dan valt het verschil in mening wel mee denk ik zo... Zoals jullie het er gister hadden klonk het meer als een top 2 film ofzoquote:Het is gewoon een treffende film, toegegeven, hij komt bij mij niet binnen in de top 5, maar het scheelt zeker niet veel.
Ja, dat doe ik dus niet echt, niet echt mijn type films. De setting is (voor zo'n film) erg goed, maar doet me totaal niet aan GTA: VC kijken, dat is veel en veel kleuriger, vrolijker. Deze film heeft echt zo'n 'zware' sfeer hangen.quote:Ik denk dat je er ook wel een beetje van moet houden, dat type maffia/ gang achtige films. De hele setting bevalt me wel. Wat ook mooi is is dat het zo enorm herkenbaar GTA: Vice City is.
quote:TMF modellen test
Wauw, jij hebt de looks en de personality van een topmodel! Natuurlijk moet je nog wel het een en ander leren van de modellenwereld, maar je bent zeker model material. Nu nog een beetje netwerken en je bent klaar voor het grote werk.
quote:Wat zit er in jouw tas?
a) Mobieltje, make-up, parfum, spiegeltje, borstel
b) Ik heb geen tas
c) Mobieltje, lipgloss, agenda, portemonnee
Het is ook fantastisch, ik ben er van overtuigd dat er geen leuker vakantiebaantje te vinden is. (Al moet je er natuurlijk wel van houden.)quote:Op zondag 3 april 2005 19:22 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
To Hans = Heineken Regatta, dat is een jaarlijks zeilwedstrijd op sint maarten eind februari/begin maart. Deelnemers uit heel de wereld, 3 dagen racen. s'avonds feest, muziek en eten voor iedereen. Van hobi-cats tot tall-ships. (en alles tussenin, zoals vooral veel grote zeiljachten)
At Ali = cool, lijkt me ook leuk om zoiets te doen.serieus.
Zozo, toe maar.quote:[..]
At Heinz= true.
To Ali = van 26 juli tot 18 aug. = 3,5 week.
Ik vaar dus als het heel druk is en mensen niet snel genoeg zelf het goede plaatsje kunnen vinden in een bootje met buitenboordmotor door de haven, soms even erbuiten, om iedereen een plekje te geven. Zit dus af en toe een hele (mid)dag op het water. Maar een water-taxi lijkt me ook vet, kunnen we hier ook gaan doen, richting Vlieland en Den Helder.quote:Op zondag 3 april 2005 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
btw. Als ik iets langer was gebleven had ik vast wel een water-taxi mogen zijn.
Dat is dat je op een dinghy naar de boten moest varen en de mensen moest ophalen om hen naar het vaste land te brengen. Kreeg je een shirt met "water-taxi" op, zo cool. Maar ik was nog te jong (dus stikjaloers op mijn zus toendertijd)
Shut the fuck (quote:Op zondag 3 april 2005 19:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
Om zeven uur waren we klaar, net even gegeten
Was wel een goede film, maar ik vond het ook geen super film. Leuk, vermakelijk, goed verhaal, maar nergens spectaculair goed ofzo. Misschien was het 20 jaar geleden wel een echte topfilm geweest, nu is hij 'gewoon' goed.
Dit keer heb je idd gelijk.quote:Op zondag 3 april 2005 20:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ali, geef me gelijk, Hans heeft een wansmaak.
Ik heb het net voor de zekerheid even aan Dré gevraagd, hij is 23 en 100% filmofiel. "Die film is legendarisch"quote:Op zondag 3 april 2005 23:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dit keer heb je idd gelijk.Helemaal 110% compleet, totaal, gigantisch gelijk!!
Nou kijk, we hebben weinig personeel (maar wel heel vet personeel), al weet ik niet precies hoe het aankomend seizoen zal zijn met de bezetting, behalve dat ik er werk, en Joep, en mijn baas, weet ik het eigenlijk niet (zeker).quote:Op zondag 3 april 2005 20:30 schreef DearPrudence het volgende:
He, Ali, zoeken ze nog iemand daar?(waarergens is het eigenlijk? Oudeschild?)
Als Al Pacino niet de hoofdrol speelde was de film gelijk een stuk minder, die vent speelt zo fantastisch goed. Bij mij zou ie wel in mijn top5 voorkomen, zekerweten.quote:Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Iedere actiefilm heeft er tegenwoordig wel stijlkenmerken van. Al Pacino zet werkelijk waar een geniaal karakter neer. Het hele opgaan en ondergaan van de Tony-dynastie wordt uitmuntend in beeld gebracht. De dialogen zijn, zeker met dat Cubaanse accent, werkelijk waar legendarisch.
In die club/clubs, de Baltimore Club ofzo dacht ik, nouja de naam maakt niets uit, maar daar draaiden ze een nummer wat ook op een van de radio's in GTA:Vice City draaien.quote:Het is gewoon een treffende film, toegegeven, hij komt bij mij niet binnen in de top 5, maar het scheelt zeker niet veel. Ik denk dat je er ook wel een beetje van moet houden, dat type maffia/ gang achtige films. De hele setting bevalt me wel. Wat ook mooi is is dat het zo enorm herkenbaar GTA: Vice City is.
Als je foto's (en usericon) werkte zou het leuk zijn.quote:Op zondag 3 april 2005 23:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb een nieuw topicreeksje gestart in PTA.
[centraal] high res foto's / wallpapers PTA.
lekkere gaten kaas dat roosterquote:Op maandag 4 april 2005 14:56 schreef NerdoNielso het volgende:
Goh, wat een leuke dag is dit toch...
1e uur sowiso vrij
2e uur niet heen geweest want 3e uur viel uit
3 uur uitval
4e uur door heen geslapen
5e uur te laat komen en er achter komen dat het 6e uur verplaatst was naar het 3e uur
6e uur tussenuur
7e uur tussenuur
8e uur Engens presentatie
Beetje je conditie op pijl houden hèquote:Op maandag 4 april 2005 17:54 schreef DearPrudence het volgende:
Yay! We hebben weer gym dit blok!
Aleen heel vermoeiend () om daarna, na het 8e uur, naar huis te fietsen, eten, en naar drummen fietsen. *zucht*
quote:Wicked (a)
Wicked (a)
Junglist massive!
Incredible!
Well big up
All the original junglist massive
The original dancehall junglist dere
General Levy alongside the M-Beat
The world is in trouble
Ah what we tell dem murdera
It goes...
I am the (a)
Incred (a)
Incred (a)
Incredible General
Sensational wah dem call me
Incred (a)
Incred (a)
Incredible Gene...
Said it, said it like...
Yo!
Mad de whole ah dem, I spin dem like a windmill,
New talk fi dem, Gwarn tella dem we got the skill,
dance cyan nice unless we name pon de bill,
And the girls hear we voices like dem dreams get fulfill
??? me-ni-me-ni ??? me-ni-me-ni ??? me-ni-me-ni chill
??? we nah sekkle we nah ???
Wah de want come see us say us must be sick and must be ill
Test the daddy M-Beat unnu better go write your will
Come down!
Oh no mery...
Say ah:
Booyaka booyaka
When the General ah pass
Booyaka booyaka
M-Beat run the dance
Booyaka booyaka
We nah tek back nah talk
Booyaka booyaka
Incredible!
Me stylee fi pon de mic ??? general
Get pon brock (out) inna me style
Wicked (a) original (a)
Me-ni-me-ni brock (out)
Me-ni-me-ni skin
Me nah (a) (a) or chat
Me-ni-me-ni nah ??? send ah (a) (a)
DJ to dem funeral
General Le-- (a) me-ni-me-ni-me nah pet (a)
or (a) pam-- (a) --per (a)
When we come in dancehall hold pon de mic ???
To de pinnacle
Looky looky DJ chat in me face me ah go (a) (a) bare chat
Cah we ah get dem critical, critical, critical
Come down!
Said it, said it like--
Said it, said it like (a) (a) (a)
Sensational!
Incredible
Unstoppable
Unbeatable
Invincible
As beneficial
Respected by man
And loved by gyal
Come me (a) (a) inna de place we get dem (hys) terical
Cah me (a) (a) style isriginal
Junglist massive
Hear dis!
Say wah
(a) (a) icky icky (a) (a) mmm
M-Beat him come fe mad dem
General him come fe mad dem
Yo!
Mad de whole ah dem
I spin dem like a windmill
New talk fi dem
Gwarn tella dem we got the skill
dance cyan nice unless we name pon de bill
And the girls hear we voices like dem dreams get fulfill
??? me-ni-me-ni ??? me-ni-me-ni ??? me-ni-me-ni chill
??? we nah sekkle we nah ???
Wah de want come see us say us must be sick and must be ill
Test the General unnu better go write your will, becah
Wicked, wicked (a)
Boh boh boh
Wicked, wicked (a)
(wicked) Boh (wicked) boh boh
I am the (a)
Incred (a)
Incred (a)
Incredible Gene--
Booyaka
Sensational wah dem call me
I am the (a)
Incred (a)
Incred (a)
Incredible Gene--
Booyaka
Sensational so wah
Said it, said it, said it, said it...
Watch out
Talking about General
Unnu must be sick unnu must be fraud
Dis de General
Unnu better cock up and ride
Talking about ???
You ah cold like salad
When de M-Beat come
Unnu better cock up and brock
Stop play tune
Word pon farm yard
Stand up and we drop it like
Between people cars
You diss ???
We ah still two teachers
Dis de General
You get the critical ward
Ik ben dus pas nu thuis, en stond er al om 3 uur, tsja, mentaliteitsverschil zullen we het maar noemen.quote:Op maandag 4 april 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Nog even van 4 tot 5 gevoetbald, was wel weer leuk.
Ga eens mee tennissen, met ons, of met je pa. Of ga eens mee voetballen, of ga eens mee joggen, of ga eens mee fietsen. Dan zal je niet zo snel meer zeggen, dat was vermoeiend.quote:Op maandag 4 april 2005 17:54 schreef DearPrudence het volgende:
Yay! We hebben weer gym dit blok!
Aleen heel vermoeiend () om daarna, na het 8e uur, naar huis te fietsen, eten, en naar drummen fietsen. *zucht*
Nee, verschil van etenstijd en schooltijd denk ik zo.quote:Op maandag 4 april 2005 18:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik ben dus pas nu thuis, en stond er al om 3 uur, tsja, mentaliteitsverschil zullen we het maar noemen.
I'll think about it.quote:Op maandag 4 april 2005 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Belangrijke mededeling
Komt dat zien, Komt dat zien!
Aanstaande zaterdag in sporthal Ons Genoegen.
De grootste wedstrijd sinds het grote gevecht tussen Goed en Kwaad.
Om 15:00 Tevoko Heren 1 tegen Ardea 1, kampioenswedstrijd!
U bent allen uitgenodigd om Heren 1 te aanschouwen en aan te moedigen in de wedstrijd die ongetwijfeld de meest uitdagende ooit zal worden.
Joram heeft al aangekondigd te komen kijken, nu jullie nog.
We hebben jullie nodig
Is goed.quote:Op maandag 4 april 2005 18:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ga eens mee tennissen, met ons, of met je pa. Of ga eens mee voetballen, of ga eens mee joggen, of ga eens mee fietsen. Dan zal je niet zo snel meer zeggen, dat was vermoeiend.
Eenschquote:Op maandag 4 april 2005 18:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ga eens mee tennissen, met ons, of met je pa. Of ga eens mee voetballen, of ga eens mee joggen, of ga eens mee fietsen. Dan zal je niet zo snel meer zeggen, dat was vermoeiend.
[being forced into a limousine]quote:Op maandag 4 april 2005 19:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Eensch
Maar we moeten Jacques & Adam nog een keer revengen(is vast geen goed woord maar tsjah)
Ben nu btw The Big Lebowski aan het kijken, wat kan die gast uit z'n nek lullen zegMaar wel cool
Ja, nadat ik van iedereen zo hoor dat hij zo uber was wil ik Dogville ook wel eens zienquote:(En Esmé, Ruben zit constant te zeuren over die DVD, als je 'm even geeft kopieer ik 'm even)
Idd, diequote:Op maandag 4 april 2005 19:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[being forced into a limousine]
The Dude: Hey, careful, man, there's a beverage here!
Nouja, niet van iedereenquote:knip
[..]
Ja, nadat ik van iedereen zo hoor dat hij zo uber was wil ik Dogville ook wel eens zien.
Sorry, moet voetballen.quote:Op maandag 4 april 2005 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Belangrijke mededeling
Komt dat zien, Komt dat zien!
Aanstaande zaterdag in sporthal Ons Genoegen.
De grootste wedstrijd sinds het grote gevecht tussen Goed en Kwaad.
Om 15:00 Tevoko Heren 1 tegen Ardea 1, kampioenswedstrijd!
U bent allen uitgenodigd om Heren 1 te aanschouwen en aan te moedigen in de wedstrijd die ongetwijfeld de meest uitdagende ooit zal worden.
Joram heeft al aangekondigd te komen kijken, nu jullie nog.
We hebben jullie nodig
Daar hou ik je aan.quote:
Hoi Esméquote:
Vond je het 'trage' wel apart/passend? Nee, dat niet. De 'toneel-opzet' inderdaad wel, en dat werkte erg goed.quote:Op maandag 4 april 2005 20:49 schreef DearPrudence het volgende:
Ik snap ook heus wel dat je dat vond Hans, maar ik vond dat juist wel apart/passend bij de film.
Goed, ik stop 'm 'nu' in mijn tas. Maar dat moet je mij er misschien morgen aan herinneren dat ik het meeheb en aan jou moet geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
Nee, dat vond ik dus niet. Een film hoeft (voor mij) heus niet spectaculair te zijn om goed te zijn. Neem Memento, Donnie Darko, American Beauty, Life is Beautiful, The Sixth Sense, The Others... niet bepaald action-packed movies, maar er gebeurd tenminste wat. Het verhaal moet wel een beetje vlotten: ze hoeven geen uur bezig te zijn hetzelfde duidelijk te maken. Er is een heel stuk in de film waarin het verhaal zich niet merkbaar ontwikkeld. Dat noem ik traag. (Maar tsja, iedereen heeft z'n mening...)quote:Op maandag 4 april 2005 21:10 schreef DearPrudence het volgende:
nee, maar wel passend met het verhaal zeg maar.. dat het zo langzaam is en niet zoveel 'spectakel'.
quote:Op maandag 4 april 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
Zo, nogal aparte film, The Big Lebowski. Erg leuk, een keer echt in een deuk gelegen.
Idd, met die deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De droogheid..
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
quote:Op maandag 4 april 2005 21:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]Doe nou geen spoilers zonder spoiler tagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De droogheid..
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
Ik vind 'de deur' niet bepaald een spoiler, sorryquote:Op maandag 4 april 2005 21:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Doe nou geen spoilers zonder spoiler tag
Ok, dat 'de deur' valt idd wel mee, alleen als je 'm aan het kijken bent weet je nu dat er WAT gaat komen.quote:Op maandag 4 april 2005 21:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind 'de deur' niet bepaald een spoiler, sorry.
En The Dude Abides is ook niet echt verspillende kennis wil je deze meesterlijke film nog een keer zien. De hele film hangt eigenlijk samen met uberquotes.
Zo, netjes en vriendelijk, niet? Tijdje later stoot Hans me aan: "Ja, ze vind het niet goed"quote:Beste A. Molkenboer,
Wij zouden graag op 9 mei de meeloopdag bij Natuurkunde in Utrecht bezoeken. We zitten nu in 5VWO.
Met vriendelijke groeten,
Ruben Maas
Hans van Franeker
Ja, we worden begroet met dag, het mailtje was notabene in bláuw geschreven, zodat het geheel beter gezien kon worden door onze kleine, onschuldige infantiele tiefusoogjes. Daarbij 'mogen we even laten horen' wat onze kleinzielige reacties op deze schampere opmerkingen zijn. Verder denkt ze blijkbaar dus ook dat we niet weten wat een meeloopdag is en dat we dit zomaar eventjes doen.quote:Dag Ruben en Hans,
Wij hebben er voor gekozen om leerlingen op onze meeloopdagen echt mee te laten lopen met onze studenten, je volgt dan hun (werk)colleges en practica. De stof is niet aangepast en daarom heel pittig voor leerlingen uit 6 vwo. Helemaal wanneer de colleges al wat verder in het blok en/of in het jaar zitten.
Ook daarom hebben wij er voor gekozen om de meeloopdagen alleen voor leerlingen uit 6 vwo open te stellen. Het idee is dat je als leerling eerst naar een voorlichtingsdag komt en dan in 6 vwo een dag mee komt lopen. Mijn voorstel is dus dat jullie volgend jaar een dag mee komen lopen, het lijkt me ook veel leuker voor jullie om de stof te kunnen volgen. Wat vinden jullie er van? Zijn jullie hier op 19 maart op onze voorlichtingsdag geweest?
Zal ik jullie namen (adres en telefoonnummer) noteren en je in het najaar een uitnodiging sturen voor de volgende meeloopdagen?
Laat maar even horen, ik hoop dat mijn mail niet al te grote teleurstelling is.
Ada Molkenboer
Dus, nu wachten we af of ze hier ook weer een reactie op heeft. Ongelofelijk hoe niet-serieus ze hun potentiele studenten nemen!quote:Beste A. Molkenboer,
We hebben vorig jaar al eens een open dag van de UU bezocht en vonden dit dan ook zeer interessant. Aangezien wij op Texel wonen willen wij ruim op tijd onze keuze wat betreft universiteit maken, met het oog op huisvesting. Daarom zijn wij nu al op zoek naar een geschikte studie, op een geschikte universiteit.
Wat ons met name duidelijk is geworden van open dagen is dat er over het algemeen hetzelfde PR praatje wordt gehouden, wat de studie precies inhoud, hoe leuk het wel niet is en hoe mooi de betreffende stad is. Aangezien wij onze keuze niet op dat soort desinformatie willen baseren dachten we dat het misschien verstandig zou zijn een keer aan een meeloopdag deel te nemen.
We begrijpen ook dat de stof niet aangepast zal worden aan de mogelijke meelopers, dat is uiteraard niet de bedoeling van een meeloopdag. Maar dit zien we niet als een probleem, eerder als een uitdaging. Daarbij gaat in onze ogen een meeloopdag absoluut niet om het begrijpen van de stof, maar eerder om het proeven van de sfeer, en dan kijken of die sfeer bevalt.
Daarom zouden wij toch graag deze meeloopdag op 9 mei as. bezoeken en hopen we dat u daar alle begrip voor heeft.
Ruben Maas
Hans van Franeker.
Ze behandelde ons als een stel kinderen. Ontken dat niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:32 schreef DearPrudence het volgende:
He, ruben, chill. Het was wel een vriendelijke brief die ze terug schreef hoor.
* Mr. Ali heeft zo z'n twijfels of dat wel verstandig is.quote:Op maandag 4 april 2005 21:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik kom er net achter dag over precies 27*24 uur mijn verjaardagsfeest aan de gang zou moeten zijn
Wordt een knalfuifquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:46 schreef MrAli het volgende:
* Mr. Ali heeft zo z'n twijfels of dat wel verstandig is.
Laat mij de gastenlijst maar samenstellen Niels.quote:
Zat ik er met mijn nieuwprijs van ¤ 612.000 toch niet erg ver vanaf.quote:Mercedes-Benz SLR McLaren
nieuwprijs ¤ 614.000
aantal cilinders 8, in V-vorm
cilinderinhoud 5439 cm3
max. vermogen 460 kW (626 pk)
max. koppel 780 Nm
topsnelheid 334 km/h
acceleratie 0-100 km/h 3,8 s
Wat jij wil Ali, wat jij wilquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:17 schreef MrAli het volgende:
Laat mij de gastenlijst maar samenstellen Niels.
quote:
Leuk, gewoon eenmalig een baantje?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:37 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga voor randstad werken op 5 mei op de groene plaats. Drankjes verkopen.
Mogen wij dan ook gratis bij jou aanmeren?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Leuk, gewoon eenmalig een baantje?
5 Mei gratis drinken bij Esmé op de groene plaats dus.
Er is uiteraard een verschil tussen een drankje en een ligplaats voor een boot, buiten dat heb je helemaal geen boot, maarja, je kan het natuurlijk altijd proberen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mogen wij dan ook gratis bij jou aanmeren?.
Dat moet je gewoon doen, wat willen ze ermee gaan doen, een wielklem eraan hangenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Mogen wij dan ook gratis bij jou aanmeren?.
Er zijn mij gevallen bekend van boten die dus niet betaald hadden en vervolgens spoorloos verdwenen. Maar wat onze rechten (zonder politie etc.) precies zijn weet ik niet, maar er zijn havens die gewoon simpelweg een hele grote ketting om de reling leggen en zo de boot aan de stijger vast leggen. En dan kan je niet weg.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon doen, wat willen ze ermee gaan doen, een wielklem eraan hangen
betonschaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Er zijn mij gevallen bekend van boten die dus niet betaald hadden en vervolgens spoorloos verdwenen. Maar wat onze rechten (zonder politie etc.) precies zijn weet ik niet, maar er zijn havens die gewoon simpelweg een hele grote ketting om de reling leggen en zo de boot aan de stijger vast leggen. En dan kan je niet weg.Maar zo'n vaart zal het niet lopen...
sorry, Ik denk dat als ik dat doe, dat ik nooit echt meer mag werken voor Randstadquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Leuk, gewoon eenmalig een baantje?
5 Mei gratis drinken bij Esmé op de groene plaats dus.
Hmm, tsja, zit ook wel wat in. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
sorry, Ik denk dat als ik dat doe, dat ik nooit echt meer mag werken voor Randstad
Betaal jij nou gewoon maar, je hebt een goed verdienend baantje bij de haven
[@Henkmode]quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
sorry, Ik denk dat als ik dat doe, dat ik nooit echt meer mag werken voor Randstad
Betaal jij nou gewoon maar, je hebt een goed verdienend baantje bij de haven
Zou leuk zijn als je even langs kon komen hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, tsja, zit ook wel wat in. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar misschien kom ik evengoed wel even langs, een babbeltje maken ofzo, en drinken halen uiteraard.Maar ik moet op 5 mei ook werken, Hemelvaartsdag is vaak de eerste drukke dag van het jaar, en vaak ook meteen de alledrukste. Dus kunnen ze me niet missen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[@Henkmode]
5 Mei, wat is er op 5 mei?
[/@Henkmode].
ik ga maar eens Kill Bill Vol. 2 kijken.. best bagger film maar ach wel aardig om te zienquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:37 schreef MrAli het volgende:
Welke film zal ik er vanavond eens in stoppen?
Gisteren had ik het over:quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:37 schreef MrAli het volgende:
Welke film zal ik er vanavond eens in stoppen?
Nu ben ik btw Edward Scissorhands aan het kijken...quote:Memento, Donnie Darko, American Beauty, Life is Beautiful, The Sixth Sense, The Others
Echt hele mooie film, maar wel zielig hoor... Zeker eentje om te onthoudenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:29 schreef DearPrudence het volgende:
Ja he?! Johnny Depp.
Hij speelt echt zo leuk in die film!
Maar das mooiquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Volleybal tegen de OSG met 3-0 gewonnen.
Was wel een aardige wedstrijd, zit merkbaar verbetering in het team, al komt dat misschien ook omdat iedereen nu even wat meer gemotiveerd was dan normaal.
Helaas kunnen we zoals Bart na afloop zei in de kleedkamer nog lang niet 'makkelijk meespelen in de 1e klasse', maar we zullen er ook niet compleet weggespeeld worden denk ik.
Dat ding dat zo pontificaal mídden in je kamer stond?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef MrAli het volgende:
Mijn tv van een dikke 20 jaar oud hier op mijn kamer heeft het leven gelaten.
Ja die ja, dat LCD-scherm met een diameter van meer als 2,5 meter en ingebouwd surroundsetje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat ding dat zo pontificaal mídden in je kamer stond?.
Anyway, sterkte, dat wordt een stuk minder voetbal kijken.
Alsof je met al die ventilatoren de commentator nog kan horenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef MrAli het volgende:
Ja die ja, dat LCD-scherm met een diameter van meer als 2,5 meter en ingebouwd surroundsetje.
Maar ik stop wel even mijn tvkaart in mijn computer, moet toch nog gebeuren, is het makkelijker voetbal kijken ook.
Ik hoef iig niets, ik heb hier nog ongeveer 20 dvd'tjes en nog een dikke 100 cd'tjes. Dus het lijkt me overdreven er nog meer te halen.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanmiddag even 2 x NEC 3520 dvd writer bestellen.
http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I&A=121792
Nog meer mensen die toevallig wat willen hebben bij Informatique?
Besteld.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanmiddag even 2 x NEC 3520 dvd writer bestellen.
http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I&A=121792
Nog meer mensen die toevallig wat willen hebben bij Informatique?
die van mij werkt ook wel okey hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 15:25 schreef il_mostro het volgende:
die brander heb ik ooken kan je zegge doet et prima
Laat me raden tegen wie je dat heb.quote:
En laat me ook raden tegen wie je dat heb.quote:
Welke (&*^(*&$(@#&(@#$&(@&$(@#&$(@*&$(@&$(@(@(*@&$(&@*()&$ heeft die foto gemaakt terwijl ik daar mijn best stond te doen een zeer moeilijk onderwerp uit te leggen?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:21 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
hehe.
[afbeelding]
Aww.. ik vind thomas wel schattig met bril hoor.
http://a.j.hollenberg.texel.com/pws_2005/index.html![]()
Als u twee maal Esme (met streepje op de laatste e) heeft geantwoord, dan had u het goedquote:Op woensdag 6 april 2005 15:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Laat me raden tegen wie je dat heb.
[..]
En laat me ook raden tegen wie je dat heb.
De goede antwoorden zitten er niet bij, sorry. U gaat niet door voor de koelkast.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Als u twee maal Esme (met streepje op de laatste e) heeft geantwoord, dan had u het goed
andere goedgerekende antwoorden: Suzan, Suuz, Silve, Ammie, Amerens
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:21 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
hehe.
[afbeelding]
Aww.. ik vind thomas wel schattig met bril hoor.
http://a.j.hollenberg.texel.com/pws_2005/index.html![]()
Damnquote:Op woensdag 6 april 2005 16:43 schreef MrAli het volgende:
De goede antwoorden zitten er niet bij, sorry. U gaat niet door voor de koelkast.
Ik denk dat als je dezelfde organisatiemethode hanteert als je vanplan was je in je eentje kan gaan paintballen en wij met z'n allen met Herr Leon meegaan.quote:
Als ik er uren in stop om het te organiseren vind ik wel dat ik niet de volle mep hoef te betalen, bij grotere groepen mag de organisator meestal gratis naarbinnen dus...quote:Op woensdag 6 april 2005 17:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dezelfde organisatiemethode hanteert als je vanplan was je in je eentje kan gaan paintballen en wij met z'n allen met Herr Leon meegaan.
mazzelaarquote:Op woensdag 6 april 2005 18:16 schreef errrrr het volgende:
Mijn nieuwe mp3-speler is erVan m'n oude was mijn koptelefoonstekker dus kapot, dus teruggestuurd, nu een nieuwe van de garantie. Gewoon echt een andere, ander kleurtje, ander soort knopje, en 5 gigabyte (in plaats van vier). Wel leuk hoor
haha wel netjesquote:Op woensdag 6 april 2005 18:16 schreef errrrr het volgende:
Mijn nieuwe mp3-speler is erVan m'n oude was mijn koptelefoonstekker dus kapot, dus teruggestuurd, nu een nieuwe van de garantie. Gewoon echt een andere, ander kleurtje, ander soort knopje, en 5 gigabyte (in plaats van vier). Wel leuk hoor
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:
'Wildwestwet' aangenomen in Florida
Wauw, zegt wel wat over die overgrote meerderheid dan.
Volgende keer dat m'n oom en tante in Nederland zijn ga ik ze vragen of ze zich nu veiliger voelen nu ze ieder moment legitiem neergeschoten kunnen worden.
Oh, wacht, nee, ze voelden zich natuurlijk al veilig, ze woonden immers in een omheinde, beveiligde wijk.
Debielen daar.
Nightquote:Op woensdag 6 april 2005 20:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ik voel mij beroerd, ik ga slapen. welterusten.![]()
Das niet zo best, beterschap, moge het snel weer beter gaan.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ik voel mij beroerd, ik ga slapen. welterusten.![]()
Uhm, mijn turnhal bedoel je!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Night.
Hoe was het trouwens in míjn volleybalzaal?.
Anyway, ben een leuk opgezette hoax aan het lezen:
Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult'
Vraag me wel af hoe ze die dorheid hebben gesimuleerd, of misschien was dat er gewoon zo en is zo het balletje gaan rollen.
Liefquote:Op woensdag 6 april 2005 20:55 schreef MrAli het volgende:
Check, foto's van onze poezen toen ze nog klein waren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat schattig.![]()
wtf is het eigenlijk? Verhaaltje van een of andere vent? iig waar slaat het op?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Night.
Hoe was het trouwens in míjn volleybalzaal?.
Anyway, ben een leuk opgezette hoax aan het lezen:
Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult'
Vraag me wel af hoe ze die dorheid hebben gesimuleerd, of misschien was dat er gewoon zo en is zo het balletje gaan rollen.
Lees de OP van deel I eens zou ik zeggen, leek me vrij duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 21:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
wtf is het eigenlijk? Verhaaltje van een of andere vent? iig waar slaat het op?
Ah, zeg dan dat het een reeks is... maar is me iets teveel om te gaan lezen atm, ik ga naar bedquote:Op woensdag 6 april 2005 21:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lees de OP van deel I eens zou ik zeggen, leek me vrij duidelijk.
Ow, je had 'm dus al gezien? Maar het is idd een erg goede filmquote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
American Beauty blijft een erg goede film moet ik zeggen,.
Ja, al een behoorlijke tijd geleden, het was leuk hem weer eens te zien.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, je had 'm dus al gezien? Maar het is idd een erg goede film
Heb ik hier liggen, maar heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Gisteren gekeken en vind em niet echt heel geweldig ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Wel done!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef DearPrudence het volgende:
We moesten nog even onze presentatie voor engels in de koninghal oefen (ruimte, toneel.)
Ging prima.
Vandaag trouwens ook wel.We hebben een 9!
Aha, dát waren jullie dus van planquote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef DearPrudence het volgende:
We moesten nog even onze presentatie voor engels in de koninghal oefen (ruimte, toneel.)
Ging prima.
Vandaag trouwens ook wel.We hebben een 9!
Die toetsenborden op school ook altijd.quote:
Wauw, dat is wel hoog jongen.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, had een 7,6 voor m'n Geschiedenis PO. Misschien niet zo hoog als m'n eerdere PO's maar ben er toch wel tevreden mee, had er niet enorm veel moeite in gestoken aangezien ik volgende week ook nog een wiskunde PO mag inleveren, Willem vond dat ik het helder en goed had geschreven en dat de twee belangrijkste punten: beeld van verandering en nog iets, erg goed waren uitgewerkt..
Morgen krijg ik hem terug, dan kan ik even kijken wat er allemaal minder aan was.
Anyway, nu op naar het Texelveld, tijd om even wat te voetballen.
Sure, hij moet wel morgen ingeleverd worden he?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:43 schreef DearPrudence het volgende:
Mag ik m mss lezen zodat ik op wat 'ideetjes' kom voor mijn PO?
Dat weet ik. En ik heb m ook bijna af.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sure, hij moet wel morgen ingeleverd worden he?.
Jajaquote:
Ik was niet zomaar weg, toen Rick en Niels ermee stopten heb ik ook gezegd dat ik naar huis moet omdat ik om 17:30 moest eten, heb zelfs nog uitgebreid Later teruggeschreeuwd, dove kwartelquote:Op donderdag 7 april 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jaja
Wel lekker, aan het begin van de middag stop je je fietssleutel, huissleutel en mobiel even in Ruben z'n tas omdat hij hem toch mee heeft en ik niet.
Vervolgens aan het eind van de middag is Ruben opeens weg, dan kan je niet naar huis fietsen omdat je je fietssleutel niet heb, je kan je huis niet in omdat je je huissleutel niet heb (en je moeder eens weer niet is) en je kan niet bellen omdat je je mobiel niet heb.
Ja, dat was m'n voicemail, en nee, die is niet facked up, jullie hadden een crap ontvangst daar.quote:Vervolgens met Niels z'n mobiel Ruben bellen, 'Met Ruben', piep, geen verbinding meer. Nog een keer, precies hetzelfde, voicemail had het kunnen zijn, maar die piep is anders. En volgens Niels is Ruben z'n mobiel een beetje facked up, dus ja.
Idd, dat had veel korter gekund, helemaal om de burg heenfietsenquote:Achja, toen ging Joram maar Rubens huisnummer bellen wat meer succes had, dan legt Hans je even de route uit wat resulteerd in een afgelegde afstand die drie tot vier keer langer was dan noodzakelijk was geweest.
Ja, jij stopt je spullen in mijn tas, wie is daar dan verantwoordelijk voor?quote:Jullie krijg ik allebei nog wel.
Was idd lekker weer, wel even anders als het 5e uur tijdens Nederlands, toen had ik echt zo iets van dit word de komende week niet meer voetballen, viel gelukkig mee. En het ging nog lekker ook, met lekker veel man, 12 dacht ik.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Voetballen ging wel goed trouwens, wel beetje glad, maar op zich schieten lukte okay. Moet echt even voetbalschoenen halen, rechterknie is enigszins busted omdat elke keer dat ik snel moest stoppen ik onderuit gleed.
Maarja, vermakelijk, mooi weer ook, dat helpt. Jammer dat ik zo vroeg, (alsin nú) moet eten, maarja.
.
Ik heb nog met Niels z'n mobiel gebeld, die was dus nog niet weg. En die heeft ook nog tot het laatst mee gedaan. Bart ging weg, en toen liepen er nog een aantal naar de kant (waaronder jij misschien), maar daarna kreeg ik van Joep te horen dat allen Bart weg ging.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik was niet zomaar weg, toen Rick en Niels ermee stopten heb ik ook gezegd dat ik naar huis moet omdat ik om 17:30 moest eten, heb zelfs nog uitgebreid Later teruggeschreeuwd, dove kwartel>
Niels z'n mobiel, en dan heb je een kromme piep.quote:[..]
Ja, dat was m'n voicemail, en nee, die is niet facked up, jullie hadden een crap ontvangst daar.
De terugweg ging ik dus wel goed, Hans zei 'rechtsaf' waar het 'rechtdoor' had moeten wezen, dan was alles wel goed gegaan.quote:[..]
Idd, dat had veel korter gekund, helemaal om de burg heenfietsen.
Jij, het zit in jou tas.quote:[..]
Ja, jij stopt je spullen in mijn tas, wie is daar dan verantwoordelijk voor?.
Volgende keer gaan we wel weer gewoon op je staan.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Was idd lekker weer, wel even anders als het 5e uur tijdens Nederlands, toen had ik echt zo iets van dit word de komende week niet meer voetballen, viel gelukkig mee. En het ging nog lekker ook, met lekker veel man, 12 dacht ik.
En over busted knieën, de heren Ruben Maas en Henkie Tromp hebben er nogal last van dat ze me (gericht) om mijn knieën trappen als ik er weer eens met groot gemak voorbij ging.
(In een officiële wedstrijd zou het voor mij een kwestie van laten vallen zijn om ervoor te zorgen dat dat mannetje in het zwart je een geen stukje karton lat zien.)
Nu eerst even douchen.
Ik zal absoluut niet ontkennen dat jullie gewonnen hadden, de stand was ons allen niet helemaal duidelijk maar jullie zullen waarschijnlijk wel een paar doelpuntjes meer gemaakt hebben. Daar was het team ook wel naar, jullie hadden de betere spelers, zonder namen te gaan noemen ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Ach Ruben, we (lees: jullie) hebben Ali mooi ingemaakt
Nietus, jij bent een ego-tripper en speelt alleenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:22 schreef MrAli het volgende:
'Jullie / we hebben van Ali en zijn team gewonnen.' (Of iets wat op hetzelfde neer komt.)
Oeh, pilsje, lekker...quote:Nu even met een biertje erbij relaxen tot mijn moeder het eten klaar heeft.
Jij bent een ego-tripper. Als ik eens een soloactie doe komt er een goal van mij of een voorzet / pass van mij gevolgt door een goal van iemand anders achteraan. Als jij de bal (al) krijgt speel je hem nooit af, simpelweg omdat je daar de kans niet voor krijgt, je raakt hem altijd wel eerder kwijt.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nietus, jij bent een ego-tripper en speelt alleen![]()
Dacht ik ook.quote:[..]
Oeh, pilsje, lekker...
Behalve als hij weer eens geblokkeerd werd door zo'n geweldige man van onze verdedigingquote:Op donderdag 7 april 2005 19:41 schreef MrAli het volgende:
Jij bent een ego-tripper. Als ik eens een soloactie doe komt er een goal van mij of een voorzet / pass van mij gevolgt door een goal van iemand anders achteraan.
Ik ga al vooruit, heb hem 1 keer doorgespeeld (okey, half dan, maar hij kwam bij een team genootquote:Als jij de bal (al) krijgt speel je hem nooit af
Lees hierbovenquote:simpelweg omdat je daar de kans niet voor krijgt, je raakt hem altijd wel eerder kwijt.
quote:Dacht ik ook.
* Immortal Ali lacht zich hier bijna dood!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we wel weer gewoon op je staan..
Damn, echt wel! Best te pilsen hier.quote:
Je neemt het leven te serieus Ali de ontoornlijke, te serieus.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
* Immortal Ali lacht zich hier bijna dood!![]()
Welke verdediging?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Behalve als hij weer eens geblokkeerd werd door zo'n geweldige man van onze verdediging
[..]
Ik ga al vooruit, heb hem 1 keer doorgespeeld (okey, half dan, maar hij kwam bij een team genoot)
[..]
Lees hierboven
[..]
Idd, scheelt mij weer een avond/nacht lerenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]oh yeah oh yeah
damn wat is dat lekker
Dat heb ik hem moeten vertellen, anders had ie de hele avond / nacht zitten stampen en afzien.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]oh yeah oh yeah
damn wat is dat lekker
Wat is bij jou de definitie van 'iets'quote:Op donderdag 7 april 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik was helemaal niet te moe
Maar ik zal niet ontkennen dat jij lichamelijk iets beter in conditie bent dan ik
1 2 | char iets[1000]; strcpy("Een zeer merkbaar verschil, hetzij groot of juist heel klein, maar relatief merkbaar", iets); |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |