Ga eens mee tennissen, met ons, of met je pa. Of ga eens mee voetballen, of ga eens mee joggen, of ga eens mee fietsen. Dan zal je niet zo snel meer zeggen, dat was vermoeiend.quote:Op maandag 4 april 2005 17:54 schreef DearPrudence het volgende:
Yay! We hebben weer gym dit blok!
Aleen heel vermoeiend () om daarna, na het 8e uur, naar huis te fietsen, eten, en naar drummen fietsen. *zucht*
Nee, verschil van etenstijd en schooltijd denk ik zo.quote:Op maandag 4 april 2005 18:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik ben dus pas nu thuis, en stond er al om 3 uur, tsja, mentaliteitsverschil zullen we het maar noemen.
I'll think about it.quote:Op maandag 4 april 2005 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Belangrijke mededeling
Komt dat zien, Komt dat zien!
Aanstaande zaterdag in sporthal Ons Genoegen.
De grootste wedstrijd sinds het grote gevecht tussen Goed en Kwaad.
Om 15:00 Tevoko Heren 1 tegen Ardea 1, kampioenswedstrijd!
U bent allen uitgenodigd om Heren 1 te aanschouwen en aan te moedigen in de wedstrijd die ongetwijfeld de meest uitdagende ooit zal worden.
Joram heeft al aangekondigd te komen kijken, nu jullie nog.
We hebben jullie nodig
Is goed.quote:Op maandag 4 april 2005 18:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ga eens mee tennissen, met ons, of met je pa. Of ga eens mee voetballen, of ga eens mee joggen, of ga eens mee fietsen. Dan zal je niet zo snel meer zeggen, dat was vermoeiend.
Eenschquote:Op maandag 4 april 2005 18:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ga eens mee tennissen, met ons, of met je pa. Of ga eens mee voetballen, of ga eens mee joggen, of ga eens mee fietsen. Dan zal je niet zo snel meer zeggen, dat was vermoeiend.
[being forced into a limousine]quote:Op maandag 4 april 2005 19:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Eensch
Maar we moeten Jacques & Adam nog een keer revengen(is vast geen goed woord maar tsjah)
Ben nu btw The Big Lebowski aan het kijken, wat kan die gast uit z'n nek lullen zegMaar wel cool
Ja, nadat ik van iedereen zo hoor dat hij zo uber was wil ik Dogville ook wel eens zienquote:(En Esmé, Ruben zit constant te zeuren over die DVD, als je 'm even geeft kopieer ik 'm even)
Idd, diequote:Op maandag 4 april 2005 19:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[being forced into a limousine]
The Dude: Hey, careful, man, there's a beverage here!
Nouja, niet van iedereenquote:knip
[..]
Ja, nadat ik van iedereen zo hoor dat hij zo uber was wil ik Dogville ook wel eens zien.
Sorry, moet voetballen.quote:Op maandag 4 april 2005 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Belangrijke mededeling
Komt dat zien, Komt dat zien!
Aanstaande zaterdag in sporthal Ons Genoegen.
De grootste wedstrijd sinds het grote gevecht tussen Goed en Kwaad.
Om 15:00 Tevoko Heren 1 tegen Ardea 1, kampioenswedstrijd!
U bent allen uitgenodigd om Heren 1 te aanschouwen en aan te moedigen in de wedstrijd die ongetwijfeld de meest uitdagende ooit zal worden.
Joram heeft al aangekondigd te komen kijken, nu jullie nog.
We hebben jullie nodig
Daar hou ik je aan.quote:
Hoi Esméquote:
Vond je het 'trage' wel apart/passend? Nee, dat niet. De 'toneel-opzet' inderdaad wel, en dat werkte erg goed.quote:Op maandag 4 april 2005 20:49 schreef DearPrudence het volgende:
Ik snap ook heus wel dat je dat vond Hans, maar ik vond dat juist wel apart/passend bij de film.
Goed, ik stop 'm 'nu' in mijn tas. Maar dat moet je mij er misschien morgen aan herinneren dat ik het meeheb en aan jou moet geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
Nee, dat vond ik dus niet. Een film hoeft (voor mij) heus niet spectaculair te zijn om goed te zijn. Neem Memento, Donnie Darko, American Beauty, Life is Beautiful, The Sixth Sense, The Others... niet bepaald action-packed movies, maar er gebeurd tenminste wat. Het verhaal moet wel een beetje vlotten: ze hoeven geen uur bezig te zijn hetzelfde duidelijk te maken. Er is een heel stuk in de film waarin het verhaal zich niet merkbaar ontwikkeld. Dat noem ik traag. (Maar tsja, iedereen heeft z'n mening...)quote:Op maandag 4 april 2005 21:10 schreef DearPrudence het volgende:
nee, maar wel passend met het verhaal zeg maar.. dat het zo langzaam is en niet zoveel 'spectakel'.
quote:Op maandag 4 april 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
Zo, nogal aparte film, The Big Lebowski. Erg leuk, een keer echt in een deuk gelegen.
Idd, met die deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De droogheid..
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
quote:Op maandag 4 april 2005 21:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]Doe nou geen spoilers zonder spoiler tagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De droogheid..
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
Ik vind 'de deur' niet bepaald een spoiler, sorryquote:Op maandag 4 april 2005 21:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Doe nou geen spoilers zonder spoiler tag
Ok, dat 'de deur' valt idd wel mee, alleen als je 'm aan het kijken bent weet je nu dat er WAT gaat komen.quote:Op maandag 4 april 2005 21:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind 'de deur' niet bepaald een spoiler, sorry.
En The Dude Abides is ook niet echt verspillende kennis wil je deze meesterlijke film nog een keer zien. De hele film hangt eigenlijk samen met uberquotes.
Zo, netjes en vriendelijk, niet? Tijdje later stoot Hans me aan: "Ja, ze vind het niet goed"quote:Beste A. Molkenboer,
Wij zouden graag op 9 mei de meeloopdag bij Natuurkunde in Utrecht bezoeken. We zitten nu in 5VWO.
Met vriendelijke groeten,
Ruben Maas
Hans van Franeker
Ja, we worden begroet met dag, het mailtje was notabene in bláuw geschreven, zodat het geheel beter gezien kon worden door onze kleine, onschuldige infantiele tiefusoogjes. Daarbij 'mogen we even laten horen' wat onze kleinzielige reacties op deze schampere opmerkingen zijn. Verder denkt ze blijkbaar dus ook dat we niet weten wat een meeloopdag is en dat we dit zomaar eventjes doen.quote:Dag Ruben en Hans,
Wij hebben er voor gekozen om leerlingen op onze meeloopdagen echt mee te laten lopen met onze studenten, je volgt dan hun (werk)colleges en practica. De stof is niet aangepast en daarom heel pittig voor leerlingen uit 6 vwo. Helemaal wanneer de colleges al wat verder in het blok en/of in het jaar zitten.
Ook daarom hebben wij er voor gekozen om de meeloopdagen alleen voor leerlingen uit 6 vwo open te stellen. Het idee is dat je als leerling eerst naar een voorlichtingsdag komt en dan in 6 vwo een dag mee komt lopen. Mijn voorstel is dus dat jullie volgend jaar een dag mee komen lopen, het lijkt me ook veel leuker voor jullie om de stof te kunnen volgen. Wat vinden jullie er van? Zijn jullie hier op 19 maart op onze voorlichtingsdag geweest?
Zal ik jullie namen (adres en telefoonnummer) noteren en je in het najaar een uitnodiging sturen voor de volgende meeloopdagen?
Laat maar even horen, ik hoop dat mijn mail niet al te grote teleurstelling is.
Ada Molkenboer
Dus, nu wachten we af of ze hier ook weer een reactie op heeft. Ongelofelijk hoe niet-serieus ze hun potentiele studenten nemen!quote:Beste A. Molkenboer,
We hebben vorig jaar al eens een open dag van de UU bezocht en vonden dit dan ook zeer interessant. Aangezien wij op Texel wonen willen wij ruim op tijd onze keuze wat betreft universiteit maken, met het oog op huisvesting. Daarom zijn wij nu al op zoek naar een geschikte studie, op een geschikte universiteit.
Wat ons met name duidelijk is geworden van open dagen is dat er over het algemeen hetzelfde PR praatje wordt gehouden, wat de studie precies inhoud, hoe leuk het wel niet is en hoe mooi de betreffende stad is. Aangezien wij onze keuze niet op dat soort desinformatie willen baseren dachten we dat het misschien verstandig zou zijn een keer aan een meeloopdag deel te nemen.
We begrijpen ook dat de stof niet aangepast zal worden aan de mogelijke meelopers, dat is uiteraard niet de bedoeling van een meeloopdag. Maar dit zien we niet als een probleem, eerder als een uitdaging. Daarbij gaat in onze ogen een meeloopdag absoluut niet om het begrijpen van de stof, maar eerder om het proeven van de sfeer, en dan kijken of die sfeer bevalt.
Daarom zouden wij toch graag deze meeloopdag op 9 mei as. bezoeken en hopen we dat u daar alle begrip voor heeft.
Ruben Maas
Hans van Franeker.
Ze behandelde ons als een stel kinderen. Ontken dat niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:32 schreef DearPrudence het volgende:
He, ruben, chill. Het was wel een vriendelijke brief die ze terug schreef hoor.
* Mr. Ali heeft zo z'n twijfels of dat wel verstandig is.quote:Op maandag 4 april 2005 21:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik kom er net achter dag over precies 27*24 uur mijn verjaardagsfeest aan de gang zou moeten zijn
Wordt een knalfuifquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:46 schreef MrAli het volgende:
* Mr. Ali heeft zo z'n twijfels of dat wel verstandig is.
Laat mij de gastenlijst maar samenstellen Niels.quote:
Zat ik er met mijn nieuwprijs van ¤ 612.000 toch niet erg ver vanaf.quote:Mercedes-Benz SLR McLaren
nieuwprijs ¤ 614.000
aantal cilinders 8, in V-vorm
cilinderinhoud 5439 cm3
max. vermogen 460 kW (626 pk)
max. koppel 780 Nm
topsnelheid 334 km/h
acceleratie 0-100 km/h 3,8 s
Wat jij wil Ali, wat jij wilquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:17 schreef MrAli het volgende:
Laat mij de gastenlijst maar samenstellen Niels.
quote:
Leuk, gewoon eenmalig een baantje?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:37 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga voor randstad werken op 5 mei op de groene plaats. Drankjes verkopen.
Mogen wij dan ook gratis bij jou aanmeren?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Leuk, gewoon eenmalig een baantje?
5 Mei gratis drinken bij Esmé op de groene plaats dus.
Er is uiteraard een verschil tussen een drankje en een ligplaats voor een boot, buiten dat heb je helemaal geen boot, maarja, je kan het natuurlijk altijd proberen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mogen wij dan ook gratis bij jou aanmeren?.
Dat moet je gewoon doen, wat willen ze ermee gaan doen, een wielklem eraan hangenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Mogen wij dan ook gratis bij jou aanmeren?.
Er zijn mij gevallen bekend van boten die dus niet betaald hadden en vervolgens spoorloos verdwenen. Maar wat onze rechten (zonder politie etc.) precies zijn weet ik niet, maar er zijn havens die gewoon simpelweg een hele grote ketting om de reling leggen en zo de boot aan de stijger vast leggen. En dan kan je niet weg.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon doen, wat willen ze ermee gaan doen, een wielklem eraan hangen
betonschaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Er zijn mij gevallen bekend van boten die dus niet betaald hadden en vervolgens spoorloos verdwenen. Maar wat onze rechten (zonder politie etc.) precies zijn weet ik niet, maar er zijn havens die gewoon simpelweg een hele grote ketting om de reling leggen en zo de boot aan de stijger vast leggen. En dan kan je niet weg.Maar zo'n vaart zal het niet lopen...
sorry, Ik denk dat als ik dat doe, dat ik nooit echt meer mag werken voor Randstadquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Leuk, gewoon eenmalig een baantje?
5 Mei gratis drinken bij Esmé op de groene plaats dus.
Hmm, tsja, zit ook wel wat in. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
sorry, Ik denk dat als ik dat doe, dat ik nooit echt meer mag werken voor Randstad
Betaal jij nou gewoon maar, je hebt een goed verdienend baantje bij de haven
[@Henkmode]quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
sorry, Ik denk dat als ik dat doe, dat ik nooit echt meer mag werken voor Randstad
Betaal jij nou gewoon maar, je hebt een goed verdienend baantje bij de haven
Zou leuk zijn als je even langs kon komen hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, tsja, zit ook wel wat in. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar misschien kom ik evengoed wel even langs, een babbeltje maken ofzo, en drinken halen uiteraard.Maar ik moet op 5 mei ook werken, Hemelvaartsdag is vaak de eerste drukke dag van het jaar, en vaak ook meteen de alledrukste. Dus kunnen ze me niet missen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[@Henkmode]
5 Mei, wat is er op 5 mei?
[/@Henkmode].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |