Uhm, mijn turnhal bedoel je!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Night.
Hoe was het trouwens in míjn volleybalzaal?.
Anyway, ben een leuk opgezette hoax aan het lezen:
Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult'
Vraag me wel af hoe ze die dorheid hebben gesimuleerd, of misschien was dat er gewoon zo en is zo het balletje gaan rollen.
Liefquote:Op woensdag 6 april 2005 20:55 schreef MrAli het volgende:
Check, foto's van onze poezen toen ze nog klein waren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat schattig.![]()
wtf is het eigenlijk? Verhaaltje van een of andere vent? iig waar slaat het op?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Night.
Hoe was het trouwens in míjn volleybalzaal?.
Anyway, ben een leuk opgezette hoax aan het lezen:
Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult'
Vraag me wel af hoe ze die dorheid hebben gesimuleerd, of misschien was dat er gewoon zo en is zo het balletje gaan rollen.
Lees de OP van deel I eens zou ik zeggen, leek me vrij duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 21:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
wtf is het eigenlijk? Verhaaltje van een of andere vent? iig waar slaat het op?
Ah, zeg dan dat het een reeks is... maar is me iets teveel om te gaan lezen atm, ik ga naar bedquote:Op woensdag 6 april 2005 21:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lees de OP van deel I eens zou ik zeggen, leek me vrij duidelijk.
Ow, je had 'm dus al gezien? Maar het is idd een erg goede filmquote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
American Beauty blijft een erg goede film moet ik zeggen,.
Ja, al een behoorlijke tijd geleden, het was leuk hem weer eens te zien.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, je had 'm dus al gezien? Maar het is idd een erg goede film
Heb ik hier liggen, maar heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Gisteren gekeken en vind em niet echt heel geweldig ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Wel done!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef DearPrudence het volgende:
We moesten nog even onze presentatie voor engels in de koninghal oefen (ruimte, toneel.)
Ging prima.
Vandaag trouwens ook wel.We hebben een 9!
Aha, dát waren jullie dus van planquote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef DearPrudence het volgende:
We moesten nog even onze presentatie voor engels in de koninghal oefen (ruimte, toneel.)
Ging prima.
Vandaag trouwens ook wel.We hebben een 9!
Die toetsenborden op school ook altijd.quote:
Wauw, dat is wel hoog jongen.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, had een 7,6 voor m'n Geschiedenis PO. Misschien niet zo hoog als m'n eerdere PO's maar ben er toch wel tevreden mee, had er niet enorm veel moeite in gestoken aangezien ik volgende week ook nog een wiskunde PO mag inleveren, Willem vond dat ik het helder en goed had geschreven en dat de twee belangrijkste punten: beeld van verandering en nog iets, erg goed waren uitgewerkt..
Morgen krijg ik hem terug, dan kan ik even kijken wat er allemaal minder aan was.
Anyway, nu op naar het Texelveld, tijd om even wat te voetballen.
Sure, hij moet wel morgen ingeleverd worden he?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:43 schreef DearPrudence het volgende:
Mag ik m mss lezen zodat ik op wat 'ideetjes' kom voor mijn PO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |