Ow, je had 'm dus al gezien? Maar het is idd een erg goede filmquote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
American Beauty blijft een erg goede film moet ik zeggen,.
Ja, al een behoorlijke tijd geleden, het was leuk hem weer eens te zien.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, je had 'm dus al gezien? Maar het is idd een erg goede film
Heb ik hier liggen, maar heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Gisteren gekeken en vind em niet echt heel geweldig ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Wel done!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef DearPrudence het volgende:
We moesten nog even onze presentatie voor engels in de koninghal oefen (ruimte, toneel.)
Ging prima.
Vandaag trouwens ook wel.We hebben een 9!
Aha, dát waren jullie dus van planquote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef DearPrudence het volgende:
We moesten nog even onze presentatie voor engels in de koninghal oefen (ruimte, toneel.)
Ging prima.
Vandaag trouwens ook wel.We hebben een 9!
Die toetsenborden op school ook altijd.quote:
Wauw, dat is wel hoog jongen.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, had een 7,6 voor m'n Geschiedenis PO. Misschien niet zo hoog als m'n eerdere PO's maar ben er toch wel tevreden mee, had er niet enorm veel moeite in gestoken aangezien ik volgende week ook nog een wiskunde PO mag inleveren, Willem vond dat ik het helder en goed had geschreven en dat de twee belangrijkste punten: beeld van verandering en nog iets, erg goed waren uitgewerkt..
Morgen krijg ik hem terug, dan kan ik even kijken wat er allemaal minder aan was.
Anyway, nu op naar het Texelveld, tijd om even wat te voetballen.
Sure, hij moet wel morgen ingeleverd worden he?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:43 schreef DearPrudence het volgende:
Mag ik m mss lezen zodat ik op wat 'ideetjes' kom voor mijn PO?
Dat weet ik. En ik heb m ook bijna af.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sure, hij moet wel morgen ingeleverd worden he?.
Jajaquote:
Ik was niet zomaar weg, toen Rick en Niels ermee stopten heb ik ook gezegd dat ik naar huis moet omdat ik om 17:30 moest eten, heb zelfs nog uitgebreid Later teruggeschreeuwd, dove kwartelquote:Op donderdag 7 april 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jaja
Wel lekker, aan het begin van de middag stop je je fietssleutel, huissleutel en mobiel even in Ruben z'n tas omdat hij hem toch mee heeft en ik niet.
Vervolgens aan het eind van de middag is Ruben opeens weg, dan kan je niet naar huis fietsen omdat je je fietssleutel niet heb, je kan je huis niet in omdat je je huissleutel niet heb (en je moeder eens weer niet is) en je kan niet bellen omdat je je mobiel niet heb.
Ja, dat was m'n voicemail, en nee, die is niet facked up, jullie hadden een crap ontvangst daar.quote:Vervolgens met Niels z'n mobiel Ruben bellen, 'Met Ruben', piep, geen verbinding meer. Nog een keer, precies hetzelfde, voicemail had het kunnen zijn, maar die piep is anders. En volgens Niels is Ruben z'n mobiel een beetje facked up, dus ja.
Idd, dat had veel korter gekund, helemaal om de burg heenfietsenquote:Achja, toen ging Joram maar Rubens huisnummer bellen wat meer succes had, dan legt Hans je even de route uit wat resulteerd in een afgelegde afstand die drie tot vier keer langer was dan noodzakelijk was geweest.
Ja, jij stopt je spullen in mijn tas, wie is daar dan verantwoordelijk voor?quote:Jullie krijg ik allebei nog wel.
Was idd lekker weer, wel even anders als het 5e uur tijdens Nederlands, toen had ik echt zo iets van dit word de komende week niet meer voetballen, viel gelukkig mee. En het ging nog lekker ook, met lekker veel man, 12 dacht ik.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Voetballen ging wel goed trouwens, wel beetje glad, maar op zich schieten lukte okay. Moet echt even voetbalschoenen halen, rechterknie is enigszins busted omdat elke keer dat ik snel moest stoppen ik onderuit gleed.
Maarja, vermakelijk, mooi weer ook, dat helpt. Jammer dat ik zo vroeg, (alsin nú) moet eten, maarja.
.
Ik heb nog met Niels z'n mobiel gebeld, die was dus nog niet weg. En die heeft ook nog tot het laatst mee gedaan. Bart ging weg, en toen liepen er nog een aantal naar de kant (waaronder jij misschien), maar daarna kreeg ik van Joep te horen dat allen Bart weg ging.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik was niet zomaar weg, toen Rick en Niels ermee stopten heb ik ook gezegd dat ik naar huis moet omdat ik om 17:30 moest eten, heb zelfs nog uitgebreid Later teruggeschreeuwd, dove kwartel>
Niels z'n mobiel, en dan heb je een kromme piep.quote:[..]
Ja, dat was m'n voicemail, en nee, die is niet facked up, jullie hadden een crap ontvangst daar.
De terugweg ging ik dus wel goed, Hans zei 'rechtsaf' waar het 'rechtdoor' had moeten wezen, dan was alles wel goed gegaan.quote:[..]
Idd, dat had veel korter gekund, helemaal om de burg heenfietsen.
Jij, het zit in jou tas.quote:[..]
Ja, jij stopt je spullen in mijn tas, wie is daar dan verantwoordelijk voor?.
Volgende keer gaan we wel weer gewoon op je staan.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Was idd lekker weer, wel even anders als het 5e uur tijdens Nederlands, toen had ik echt zo iets van dit word de komende week niet meer voetballen, viel gelukkig mee. En het ging nog lekker ook, met lekker veel man, 12 dacht ik.
En over busted knieën, de heren Ruben Maas en Henkie Tromp hebben er nogal last van dat ze me (gericht) om mijn knieën trappen als ik er weer eens met groot gemak voorbij ging.
(In een officiële wedstrijd zou het voor mij een kwestie van laten vallen zijn om ervoor te zorgen dat dat mannetje in het zwart je een geen stukje karton lat zien.)
Nu eerst even douchen.
Ik zal absoluut niet ontkennen dat jullie gewonnen hadden, de stand was ons allen niet helemaal duidelijk maar jullie zullen waarschijnlijk wel een paar doelpuntjes meer gemaakt hebben. Daar was het team ook wel naar, jullie hadden de betere spelers, zonder namen te gaan noemen ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Ach Ruben, we (lees: jullie) hebben Ali mooi ingemaakt
Nietus, jij bent een ego-tripper en speelt alleenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:22 schreef MrAli het volgende:
'Jullie / we hebben van Ali en zijn team gewonnen.' (Of iets wat op hetzelfde neer komt.)
Oeh, pilsje, lekker...quote:Nu even met een biertje erbij relaxen tot mijn moeder het eten klaar heeft.
Jij bent een ego-tripper. Als ik eens een soloactie doe komt er een goal van mij of een voorzet / pass van mij gevolgt door een goal van iemand anders achteraan. Als jij de bal (al) krijgt speel je hem nooit af, simpelweg omdat je daar de kans niet voor krijgt, je raakt hem altijd wel eerder kwijt.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nietus, jij bent een ego-tripper en speelt alleen![]()
Dacht ik ook.quote:[..]
Oeh, pilsje, lekker...
Behalve als hij weer eens geblokkeerd werd door zo'n geweldige man van onze verdedigingquote:Op donderdag 7 april 2005 19:41 schreef MrAli het volgende:
Jij bent een ego-tripper. Als ik eens een soloactie doe komt er een goal van mij of een voorzet / pass van mij gevolgt door een goal van iemand anders achteraan.
Ik ga al vooruit, heb hem 1 keer doorgespeeld (okey, half dan, maar hij kwam bij een team genootquote:Als jij de bal (al) krijgt speel je hem nooit af
Lees hierbovenquote:simpelweg omdat je daar de kans niet voor krijgt, je raakt hem altijd wel eerder kwijt.
quote:Dacht ik ook.
* Immortal Ali lacht zich hier bijna dood!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we wel weer gewoon op je staan..
Damn, echt wel! Best te pilsen hier.quote:
Je neemt het leven te serieus Ali de ontoornlijke, te serieus.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
* Immortal Ali lacht zich hier bijna dood!![]()
Welke verdediging?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Behalve als hij weer eens geblokkeerd werd door zo'n geweldige man van onze verdediging
[..]
Ik ga al vooruit, heb hem 1 keer doorgespeeld (okey, half dan, maar hij kwam bij een team genoot)
[..]
Lees hierboven
[..]
Idd, scheelt mij weer een avond/nacht lerenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]oh yeah oh yeah
damn wat is dat lekker
Dat heb ik hem moeten vertellen, anders had ie de hele avond / nacht zitten stampen en afzien.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]oh yeah oh yeah
damn wat is dat lekker
Wat is bij jou de definitie van 'iets'quote:Op donderdag 7 april 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik was helemaal niet te moe
Maar ik zal niet ontkennen dat jij lichamelijk iets beter in conditie bent dan ik
1 2 | char iets[1000]; strcpy("Een zeer merkbaar verschil, hetzij groot of juist heel klein, maar relatief merkbaar", iets); |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |