ik ga maar eens Kill Bill Vol. 2 kijken.. best bagger film maar ach wel aardig om te zienquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:37 schreef MrAli het volgende:
Welke film zal ik er vanavond eens in stoppen?
Gisteren had ik het over:quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:37 schreef MrAli het volgende:
Welke film zal ik er vanavond eens in stoppen?
Nu ben ik btw Edward Scissorhands aan het kijken...quote:Memento, Donnie Darko, American Beauty, Life is Beautiful, The Sixth Sense, The Others
Echt hele mooie film, maar wel zielig hoor... Zeker eentje om te onthoudenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:29 schreef DearPrudence het volgende:
Ja he?! Johnny Depp.
Hij speelt echt zo leuk in die film!
Maar das mooiquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Volleybal tegen de OSG met 3-0 gewonnen.
Was wel een aardige wedstrijd, zit merkbaar verbetering in het team, al komt dat misschien ook omdat iedereen nu even wat meer gemotiveerd was dan normaal.
Helaas kunnen we zoals Bart na afloop zei in de kleedkamer nog lang niet 'makkelijk meespelen in de 1e klasse', maar we zullen er ook niet compleet weggespeeld worden denk ik.
Dat ding dat zo pontificaal mídden in je kamer stond?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef MrAli het volgende:
Mijn tv van een dikke 20 jaar oud hier op mijn kamer heeft het leven gelaten.
Ja die ja, dat LCD-scherm met een diameter van meer als 2,5 meter en ingebouwd surroundsetje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat ding dat zo pontificaal mídden in je kamer stond?.
Anyway, sterkte, dat wordt een stuk minder voetbal kijken.
Alsof je met al die ventilatoren de commentator nog kan horenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef MrAli het volgende:
Ja die ja, dat LCD-scherm met een diameter van meer als 2,5 meter en ingebouwd surroundsetje.
Maar ik stop wel even mijn tvkaart in mijn computer, moet toch nog gebeuren, is het makkelijker voetbal kijken ook.
Ik hoef iig niets, ik heb hier nog ongeveer 20 dvd'tjes en nog een dikke 100 cd'tjes. Dus het lijkt me overdreven er nog meer te halen.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanmiddag even 2 x NEC 3520 dvd writer bestellen.
http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I&A=121792
Nog meer mensen die toevallig wat willen hebben bij Informatique?
Besteld.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanmiddag even 2 x NEC 3520 dvd writer bestellen.
http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I&A=121792
Nog meer mensen die toevallig wat willen hebben bij Informatique?
die van mij werkt ook wel okey hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 15:25 schreef il_mostro het volgende:
die brander heb ik ooken kan je zegge doet et prima
Laat me raden tegen wie je dat heb.quote:
En laat me ook raden tegen wie je dat heb.quote:
Welke (&*^(*&$(@#&(@#$&(@&$(@#&$(@*&$(@&$(@(@(*@&$(&@*()&$ heeft die foto gemaakt terwijl ik daar mijn best stond te doen een zeer moeilijk onderwerp uit te leggen?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:21 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
hehe.
[afbeelding]
Aww.. ik vind thomas wel schattig met bril hoor.
http://a.j.hollenberg.texel.com/pws_2005/index.html![]()
Als u twee maal Esme (met streepje op de laatste e) heeft geantwoord, dan had u het goedquote:Op woensdag 6 april 2005 15:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Laat me raden tegen wie je dat heb.
[..]
En laat me ook raden tegen wie je dat heb.
De goede antwoorden zitten er niet bij, sorry. U gaat niet door voor de koelkast.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Als u twee maal Esme (met streepje op de laatste e) heeft geantwoord, dan had u het goed
andere goedgerekende antwoorden: Suzan, Suuz, Silve, Ammie, Amerens
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:21 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
hehe.
[afbeelding]
Aww.. ik vind thomas wel schattig met bril hoor.
http://a.j.hollenberg.texel.com/pws_2005/index.html![]()
Damnquote:Op woensdag 6 april 2005 16:43 schreef MrAli het volgende:
De goede antwoorden zitten er niet bij, sorry. U gaat niet door voor de koelkast.
Ik denk dat als je dezelfde organisatiemethode hanteert als je vanplan was je in je eentje kan gaan paintballen en wij met z'n allen met Herr Leon meegaan.quote:
Als ik er uren in stop om het te organiseren vind ik wel dat ik niet de volle mep hoef te betalen, bij grotere groepen mag de organisator meestal gratis naarbinnen dus...quote:Op woensdag 6 april 2005 17:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dezelfde organisatiemethode hanteert als je vanplan was je in je eentje kan gaan paintballen en wij met z'n allen met Herr Leon meegaan.
mazzelaarquote:Op woensdag 6 april 2005 18:16 schreef errrrr het volgende:
Mijn nieuwe mp3-speler is erVan m'n oude was mijn koptelefoonstekker dus kapot, dus teruggestuurd, nu een nieuwe van de garantie. Gewoon echt een andere, ander kleurtje, ander soort knopje, en 5 gigabyte (in plaats van vier). Wel leuk hoor
haha wel netjesquote:Op woensdag 6 april 2005 18:16 schreef errrrr het volgende:
Mijn nieuwe mp3-speler is erVan m'n oude was mijn koptelefoonstekker dus kapot, dus teruggestuurd, nu een nieuwe van de garantie. Gewoon echt een andere, ander kleurtje, ander soort knopje, en 5 gigabyte (in plaats van vier). Wel leuk hoor
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:
'Wildwestwet' aangenomen in Florida
Wauw, zegt wel wat over die overgrote meerderheid dan.
Volgende keer dat m'n oom en tante in Nederland zijn ga ik ze vragen of ze zich nu veiliger voelen nu ze ieder moment legitiem neergeschoten kunnen worden.
Oh, wacht, nee, ze voelden zich natuurlijk al veilig, ze woonden immers in een omheinde, beveiligde wijk.
Debielen daar.
Nightquote:Op woensdag 6 april 2005 20:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ik voel mij beroerd, ik ga slapen. welterusten.![]()
Das niet zo best, beterschap, moge het snel weer beter gaan.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ik voel mij beroerd, ik ga slapen. welterusten.![]()
Uhm, mijn turnhal bedoel je!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Night.
Hoe was het trouwens in míjn volleybalzaal?.
Anyway, ben een leuk opgezette hoax aan het lezen:
Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult'
Vraag me wel af hoe ze die dorheid hebben gesimuleerd, of misschien was dat er gewoon zo en is zo het balletje gaan rollen.
Liefquote:Op woensdag 6 april 2005 20:55 schreef MrAli het volgende:
Check, foto's van onze poezen toen ze nog klein waren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat schattig.![]()
wtf is het eigenlijk? Verhaaltje van een of andere vent? iig waar slaat het op?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Night.
Hoe was het trouwens in míjn volleybalzaal?.
Anyway, ben een leuk opgezette hoax aan het lezen:
Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult'
Vraag me wel af hoe ze die dorheid hebben gesimuleerd, of misschien was dat er gewoon zo en is zo het balletje gaan rollen.
Lees de OP van deel I eens zou ik zeggen, leek me vrij duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 21:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
wtf is het eigenlijk? Verhaaltje van een of andere vent? iig waar slaat het op?
Ah, zeg dan dat het een reeks is... maar is me iets teveel om te gaan lezen atm, ik ga naar bedquote:Op woensdag 6 april 2005 21:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lees de OP van deel I eens zou ik zeggen, leek me vrij duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |