Ik heb bij Scarface een film in m'n hoofd van een of andere gast die gangster wil worden, allerlij rotklusjes (mensen afmaken) moet opknappen... Na een uurtje ofzo maar gestopt, maar er zat ook een tante bij die de hele tijd zat te zeuren over de hoeveelheid geweld, misschien dat het daardoor kwamquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef DearPrudence het volgende:
Oke, van wat ik tot nu toe de hele tijd heb gehoord over die film lijkt het mij idd heel saai.
Constant actie, bladiebla...boooring.
Neem Dogville. Still impressed over here.
Ik ga even een eitje bakken.
He had it coming!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:39 schreef MrAli het volgende:
Thomas heeft meer opslagcapaciteit in zijn pc, en Cel 4 was leuk.
Alleen de terugweg werd eniszins vertraagd door, wie anders dan, Ruben Maas.
Had je maar moeten leren sturen en hem niet van de weg af moeten rijden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
He had it coming!
Ik bedoel, mij een beetje bijna tegen zo'n lantaarnpaal aan duwen, hallo?
Oog om oog, tand om tand, het is m'n godvergeten recht me te wraken. Dat zijn baggerfietsketting er dan vanaf valt kan ik ook niets aan doen.
Ten eerste zou ik het andersom zeggen, en ten tweede, dit is waarschijnlijk wat je intypt op je rekenmachine, en dat zou je idd 'programmeren' kunnen noemen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Bezig met wiskunde PO, Mathematica 3.0 r0x.
k= 3.4;a={}; b=.2;a={{b,0}}; For[i=1,i<1000,i++;AppendTo[a,{b,b}];x=y[b];AppendTo[a,{b,x}];b=x]; Show[ListPlot[Take[a,-10],PlotStyle\[Rule]PointSize[.02], PlotJoined\[Rule]True, PlotRange\[Rule]{{0,1},{0,1}}], Plot[{x,y[x]},{x,0,1}]]
lmax = 800;c={}; For[l=1,l<lmax,l++; k=4 l/lmax;a={}; b=.2;a={{b,0}}; For[i=1,i<1000,i++;x=y[b];b=x;If[i>950,AppendTo[c,{k,b}]]]];
en
ListPlot[c, PlotRange->{{0,4},{0,1}}, PlotStyle\[Rule]PointSize[.005]]
Dit is dus gewoon keihard programmeren,![]()
Hmm, dat niet zo best. Je blijft maar sukkelen met je enkel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:46 schreef il_mostro het volgende:
Net gevoetbald, ging allemaal leuk en aardig tot ik dus door mijn enkel ging… heb nu weer dikke enkel en doet weer goed zeer … uitslag was 3-3 overigens.
* Il Mostro baalt
Ik denk dat hij dat ook heus wel zelf kon bedenken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik het andersom zeggen, en ten tweede, dit is waarschijnlijk wat je intypt op je rekenmachine, en dat zou je idd 'programmeren' kunnen noemen.
Overigens is het pas echt programmeren als je er programma's mee kan maken die op zichzelf kunnen draaien.
Ruben is een apart geval.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook heus wel zelf kon bedenken.
Je hoeft niet op alles zo serieus in te gaan.
Enniway, zon. I'm out.
Thanks for backing me upquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook heus wel zelf kon bedenken.
Je hoeft niet op alles zo serieus in te gaan.
Enniway, zon. I'm out.
Ik heb geen flauw idee waar hij woont, ik weet het iig niet helemaal zeker, Jipper zou me rond 8 uur op komen pikken, maar dat hangt dus van hem af.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:49 schreef MrAli het volgende:
Ruben, hoe laat ging jij naar Joost?
Hij woont vlakbij mij, 150 meter verderop, grove schatting. Maar die Juppert zou dacht ik ook nog even hier langs wippen, alleen weet ik dat niet helemaal zeker. En om 8 uur hebben wij nog niet gegeten denk ik zo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar hij woont, ik weet het iig niet helemaal zeker, Jipper zou me rond 8 uur op komen pikken, maar dat hangt dus van hem af..
(weer) eten,.
Ja, ik denk dat ik de Julianastraat ook best wel weet te vinden, maar het is zo jammer als ik bij iemand aanbel: "Ja, hallo, euhm, wij zijn ingehuurd om het bier op te drinken, ohja: Ik ben Ruben", "Meneer, er is hier geen plaats voor alcoholisten"quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij woont vlakbij mij, 150 meter verderop, grove schatting. Maar die Juppert zou dacht ik ook nog even hier langs wippen, alleen weet ik dat niet helemaal zeker. En om 8 uur hebben wij nog niet gegeten denk ik zo.Achja, ik zie het wel.
Precies, dat heb ik ook wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de Julianastraat ook best wel weet te vinden, maar het is zo jammer als ik bij iemand aanbel: "Ja, hallo, euhm, wij zijn ingehuurd om het bier op te drinken, ohja: Ik ben Ruben", "Meneer, er is hier geen plaats voor alcoholisten"
Dus ja, ik wacht wel even op JP.
Ik vraag dat altijd lief aan m'n moederquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook wel.Pik me anders, als JP dat niet al gedaan heeft dan, ook ff op, dat is vlakbij dus bijna niets omrijden.
Ik heb mijn moeder alvast geschopt dat we vroeg moeten eten, dus ik hoop dat ik rond 8 uur mijn eten naar binnen heb weten te werken.
Jaja,quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vraag dat altijd lief aan m'n moeder.\
Ik bedoelde dat je zei dat je wiskunde op programmeren vind lijken, en ik denk/vind dat je dat beter andersom kan zeggen, dat programmeren op wiskunde lijkt. Aangezien wiskunde er eerder was, en veel programmeerwerk ook wiskundig is, en het is niet zo dat veel wiskunde ook programmeerwerk is.quote:Anyway, wat bedoelde je eigenlijk met dat andersom? Dat ik PO Wiskunde had moeten schrijven?.
Tja, ik bedoelde meer dat werken met Mathematica 3.0 erg veel van programmeren weg heeft. Op die fiets heb ik dan weer gelijk, aangezien je absurd veel met if's e.d. moet werken. Maar zoals jij redeneert heb je inderdaad wel gelijk. Programmeren is uiteraard gebaseerd op de wiskunde, en niet the other way around.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jaja,Maar kom me nou maar ff oppikken.
[..]
Ik bedoelde dat je zei dat je wiskunde op programmeren vind lijken, en ik denk/vind dat je dat beter andersom kan zeggen, dat programmeren op wiskunde lijkt. Aangezien wiskunde er eerder was, en veel programmeerwerk ook wiskundig is, en het is niet zo dat veel wiskunde ook programmeerwerk is.
Ok, is goed.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, ik bedoelde meer dat werken met Mathematica 3.0 erg veel van programmeren weg heeft. Op die fiets heb ik dan weer gelijk, aangezien je absurd veel met if's e.d. moet werken. Maar zoals jij redeneert heb je inderdaad wel gelijk. Programmeren is uiteraard gebaseerd op de wiskunde, en niet the other way around.
Maar zoals Esmé al zei, we hoeven niet altijd serieus te doen, het is zaterdag, het is feest![]()
.
Of course you are.quote:
Ben je er al mee naar de dokter geweest?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:24 schreef il_mostro het volgende:
goed enkel helemaal dik nu... begint al heerlijk blauw te worden
Niets dokter, zakken ijs erop.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:24 schreef il_mostro het volgende:
goed enkel helemaal dik nu... begint al heerlijk blauw te worden
Of gewoon breken, dan weet je iig zeker wat er aan de hand is.quote:
Dat van Gmail was idd al een tijdje bekent, maar ik wil niet weten wat jij allemaal uitgespookt heb, al ik krijg denk ik nog wel de details te horen.quote:Op zondag 3 april 2005 03:49 schreef NerdoNielso het volgende:
Oud nieuws keesje
maar goed, ik kom dus net terug uit de kroeg, ik ben gewoon 45+ min. ofzo bezig geweest om thuis te komen
Damn wat was ik dan dronken denk ik morgen
Maar ik heb me voor het eerst sinds weken weer geamuseerd vannacht
Klopt ja, Henk schoot me eergisterochtend nog eventjes aan. Wel mooi, kunnen we weer lekker fris aan een nieuw blok beginnenquote:Op zondag 3 april 2005 12:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Natuurkunde valt overigens uit morgen, dus eerste drie uur vrij.
Ach, zo bijzonder was het nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 3 april 2005 04:52 schreef MrAli het volgende:
Dat van Gmail was idd al een tijdje bekent, maar ik wil niet weten wat jij allemaal uitgespookt heb, al ik krijg denk ik nog wel de details te horen.
Jullie hebben het ook wel makkelijk he, daar op het vwo.quote:Op zondag 3 april 2005 12:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Natuurkunde valt overigens uit morgen, dus eerste drie uur vrij.
Echt welquote:Op zondag 3 april 2005 13:26 schreef MrAli het volgende:
Jullie hebben het ook wel makkelijk he, daar op het vwo.
en dat noemen ze teamsportquote:Op zondag 3 april 2005 14:08 schreef MrAli het volgende:
Voetballers Newcastle slaan elkaar veld uit
Edit: Hier een filmpje met de gebeurtenissen, moet je helemaal aan de linkerkant van het beeld kijken, en qua hoogte in het midden.
Ik heb dus net mooi mijn wiskunde PO af. Hoornet wel van mijn vader dat hij nog ff wielrennen wil afkijken, en daarna gaat stofzuigen... nouja, we verzinnen wel watquote:Op zondag 3 april 2005 15:38 schreef MrAli het volgende:
* Mr. Ali gaat nu richting Hans, Scarface kijken, again!
niet verdrinken !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |