Alo mademoiselle Deppe!quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:19 schreef DearPrudence het volgende:
hoi!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:20 schreef DearPrudence het volgende:
C'est 1 April.
Ehm.. ik ben voor de allerclichéste grap gevallen:quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nog iemand flink te pakken genomen, of zelf beet genomen door iemand? Of lekker gevierd dat de toetsweek weer voorbij is?
quote:Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
Achja, dat zal waarschijnlijk bijna iedereen gebeuren, maar ik zal het zo ook eens bij mijn moeder proberen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ehm.. ik ben voor de allerclichéste grap gevallen:
"He, je veter zit los. "
"he?" *kijkt*
"1 april"
"He? Oohja!"![]()
Maargoed, dat werd door iemand gedaan van wie ik het dus totaal niet verwachtte, was wel leuk.
Mijn vader probeerde het nog bij mij..En wij hebben het geprobeerd bij mijn moeder, maar we konden niks leuks bedenken.
dull.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.little-gamers.com/
Ik schrok eerst wel even, maarja, 1 april.
Anyway, voetballen was erg leuk, ging wel goed ook, 2 keer in finale met ali. 2-1 en 2-0 verloren, ach
.
quote:Scarface is so far idd erg meesterlijk, damn. Maargoed, nu tijd voor shoarma
, honger
.
Jaaa..quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:37 schreef NerdoNielso het volgende:
Ali?
Flauw, verzin dan iets origineels.quote:
he niels wou je nog weten wat php5 als 1 april grap plaatje heeft?quote:
Thxquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:43 schreef il_mostro het volgende:
[..]
he niels wou je nog weten wat php5 als 1 april grap plaatje heeft?
bij php 5.0.3 was het een konijntje als plaatje en na de update 5.0.4 een zwarte harige hond (geen flauw idee wat voor)
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:47 schreef Ponk het volgende:
[edit]
Sorry mn pc relde ff en ik was gebanned van het forum enzo
[/edit]
Yap, nicequote:Op vrijdag 1 april 2005 17:44 schreef Ponk het volgende:
Speciaal voor Ruben deze week ff een screenshot gemaakt uit Wagrain :
[afbeelding]
Tadaaa
Deze bedoelde je toch?![]()
In dat restaurant.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:51 schreef MAX_crazy het volgende:
scarface is idd matsterlijk!!!
"Whattaya lookin' at? You're all a bunch of fucking assholes. You know why? 'Cause you don't have the guts to be what you wanna be. You need people like me. You need people like me so you can point your fucking fingers, and say "that's the bad guy." So, what dat make you? Good? You're not good; you just know how to hide. Howda lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth--even when I lie. So say goodnight to the bad guy. Come on; the last time you gonna see a bad guy like this, let me tell ya. Come on, make way for the bad guy. There's a bad guy comin' through; you better get outta his way!"
voetballen was wel chill (alhoewel ik niet gevoedbald hebt.. maar beetjuh lopen chillen). Daarna lekker naar de sportschool geweest (krachttraining)... ma en pa zijn er vanaaf niet dus zodrekt lekker pizza eten ... jammie![]()
Hij is net getrouwd, ik ga hem even afkijkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:34 schreef MrAli het volgende:Echt wel!
Waar ben je nu?
Hoe die Al Pacino ook speelt, fantastisch gewoon!
Dan schiet je al aardig op.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij is net getrouwd, ik ga hem even afkijken.
Een dvd'tje ja, Supervulcano ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:17 schreef MAX_crazy het volgende:
en wat heb je lopen parren (film?).
waarom een iso van maken? ik bak ze atlijd gelijk weg hoor...quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
Een dvd'tje ja, Supervulcano ofzo.
Ah, hijs net klaar met uitpakken, nu ff iso'en.
Ik maak sowieso liever eerst een isootje, maar ik ga niet iets wegbakken waarvan ik niet weet wat het is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:22 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
waarom een iso van maken? ik bak ze atlijd gelijk weg hoor...
Japz precies, die ja.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:25 schreef MAX_crazy het volgende:
Supervolcano? ehmm gepost in a.b.dvdrs, naam 'Supervolcano.pal.dvdr-absinth' ?
jammer dat hij met DVD shrink is geript is
Alleen een meisje uit de brugklas/2e klas (?) dacht mij in de maling te nemen, met de aloude veter-grap. Niet gelukt overigens.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nog iemand flink te pakken genomen, of zelf beet genomen door iemand? Of lekker gevierd dat de toetsweek weer voorbij is?
Tsja, die Kees toch hé, altijd scherp.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Alleen een meisje uit de brugklas/2e klas (?) dacht mij in de maling te nemen, met de aloude veter-grap. Niet gelukt overigens.
Het kan ook té doorzichtig natuurlijk, hè.quote:
Op z'n minst idd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Film is af, verbluffend goed.
Idd, prachtig om te zien hoe hij zijn macht uitbreidt en hoe die macht later langzaam onder z'n voeten wegbrokkeld.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Op z'n minst idd.Ook het einde, prachtig, nog ff wat flinke actie er tegenaan.
Precies, maar vergeet ook niet die Al Pacino speelt, prachtig.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Idd, prachtig om te zien hoe hij zijn macht uitbreidt en hoe die macht later langzaam onder z'n voeten wegbrokkeld.
Ik vond dat begin met de kettingzaag ook behoorlijk hard jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, maar vergeet ook niet die Al Pacino speelt, prachtig.Toen ik aan mijn pa vroeg of ie die film kende (toen had ik het eerste uurtje gezien ofzo) zei ie uiteraard van ja. En meteen erachteraan, een keiharde film van begin jaren '80. En dat klopt wel.
Idd, damn, deze film kún je niet saai vinden.quote:Maarja, ik blijf erbij: Hans moet een andere film in gedachten hebben. En Hans moet hem maar eens zien, en dan wil ik hem ook nog wel een keertje zien.
Vergeet ook niet die vent die uit die helikopter opgehangen wordt, en Manny die ie ff neerschiet, Gina die omver geblazen wordt door een flink aantal kogels uit een uzi, Ernie die op een afstand van twee meter door een dubbelloops shotgun weggeblazen wordt, die hele laatste scéne. Moet ik nog ff doorgaan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vond dat begin met de kettingzaag ook behoorlijk hard ja. Of die berg coke op z'n bureau.
Niets aan toe te voegen.quote:[..]
Idd, damn, deze film kún je niet saai vinden.
Dezelde persoon die mij stalkt?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef MrAli het volgende:
Ik word hier gestalkt.(Niels mag raden door wie, o.a.
)
Tssk, je zou hem moeten zien voordat je een oordeel velt, ik bedoel, deze film is écht goed.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef DearPrudence het volgende:
Oke, van wat ik tot nu toe de hele tijd heb gehoord over die film lijkt het mij idd heel saai.
Constant actie, bladiebla...boooring.
Neem Dogville. Still impressed over here.
Ik ga even een eitje bakken.
Had je niet moeten zeggen, nu sta ik erop dat je hem een keertje ziet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:02 schreef DearPrudence het volgende:
Oke, van wat ik tot nu toe de hele tijd heb gehoord over die film lijkt het mij idd heel saai.
Constant actie, bladiebla...boooring.
Moet ik ook nog zien ja, ben nu onderhand wel benieuwd, alleen slechte ondertitel op mijn dvdtje.quote:Neem Dogville. Still impressed over here.
Eet smakelijk.quote:Ik ga even een eitje bakken.
Mooie bureaubladachtergrond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |