er is wel een kans(je) dat ie al in de winkels ligt, maar officieel dus pas maandagquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:39 schreef NRH het volgende:
Is hij al uit of komt hij pas volgende week uit??
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:02 schreef Sonja27 het volgende:
Wat was het leuk!!!!!!!!!!!!!!! Ik vond het verfrissend! Leuk om eens wat anders te zien! En wat klonken sommige nummers goed in hun nieuwe jasje! En ik heb niemand naar het toilet zien gaan! Vond ook de rol van Freek erg grappig!
ik denk zelf dat het album nog even op zich laat wachten.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:56 schreef Stefkuh het volgende:
En is er al iets bekend over een nieuw album?
daaar moet ik heen!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Er komt in elk geval komend jaar een nieuwe Op voorraad tournee langs de theaters!
zij geven zelf wel de voorkeur aan de theaters....quote:Op zondag 8 mei 2005 19:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Hopelijk doen ze ook weer wat concertzaaltjes aan zoals Oosterpoort Groningen en Melkweg of Paradiso.
Hoewel het in Zaandam ook wel erg leuk was. Maar meestal ben ik niet zo van de zitconcerten.
Ja als ze rockmuziek willen maken dan moeten ze gvd maar eens uit hun pluche hol durven te kruipen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zij geven zelf wel de voorkeur aan de theaters....
Alleen dat concert toen in Paradiso ging werkelijk alles mis.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:56 schreef Sonja27 het volgende:
Die in Zaandam is ook al uitverkocht trouwens! Doe mij idd maar Paradiso! Veel leuker!
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:01 schreef Xilantof het volgende:
Ik kan op hun site niets vinden over die nieuwe "opvoorraad tour" ?
Daar wil ik ook heen, maar Vredenburgheeft ze nog niet de in de koop geloof ik! Luister het weer veel de laatste tijd...acda en de munnik zijn geniaal.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:02 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb vanochtennd mijn kaartje voor de op voorraad III besteld
ze zijn inderdaad erg goedquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:04 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Daar wil ik ook heen, maar Vredenburgheeft ze nog niet de in de koop geloof ik! Luister het weer veel de laatste tijd...acda en de munnik zijn geniaal.![]()
Ja, ze komen e r wel..maar t schijnt dat er nog geen kaarten te koop zijn. Ik hoop het maar, straks ben ik te laat...zal morgen even bellen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ze zijn inderdaad erg goed![]()
en vredenburg heeft ze wel hoor
1 en 2 feb
www.acdaendemunnik.nl en dan de speellijst even bekijken
das zonde, want ook hun nieuwe nummers zijn lekker zoals "jaren ver van hier"quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:40 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga me heel diep schamen. Ooit zat ik in drie dagen tijd twee keer in het theater naar Trilogie te kijken, nu blijk ik hele singles en tours te missen. Ik ben het een beetje kwijtgeraakt...
te laat zal je niet zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:22 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ja, ze komen e r wel..maar t schijnt dat er nog geen kaarten te koop zijn. Ik hoop het maar, straks ben ik te laat...zal morgen even bellen.
Vorig jaar heb ik Ren Lenny ren nog gezien. Dat was een kwestie van toeval - Bedrijfsuitje zal ik maar zeggen. Toen heb ik de CD gekocht ook. Vond ik weer als vanouds. Maar op een of andere manier vind ik het allemaal minder spannend dan pak ´m beet een jaar of vijf geleden (vondelparkconcertenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das zonde, want ook hun nieuwe nummers zijn lekker zoals "jaren ver van hier"
Ohjaquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik Ren Lenny ren nog gezien. Dat was een kwestie van toeval - Bedrijfsuitje zal ik maar zeggen. Toen heb ik de CD gekocht ook. Vond ik weer als vanouds. Maar op een of andere manier vind ik het allemaal minder spannend dan pak ´m beet een jaar of vijf geleden (vondelparkconcerten)
Waar ga jij heen ??quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef Xilantof het volgende:
ik heb mijn kaartje al klaar liggen ( al maaanden) voor de nieuwe tour
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
fortis circustheater, scheveningen
Wie kan mij meer vertellen over dit nieuwe album? Had er nog niets over gehoord, maar vind het een beetje een vreemd verhaal. Ik hoop toch geen best of? Daar hou ik niet zo van, beetje geld kloppen van de fans..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef massy het volgende:
Verder is bekend geworden dat het nieuwe album,dat ADEM gaat heten,op 7 november uitkomt klik.
Het bijzondere aan dit album is dat het in 2 versies uitkomt.
1 versie is speciaal voor leden van ECI,leden konden zelf bepalen welke liedjes op de cd komen door hun persoonlijke top 5 door te geven. Klik .De andere versie zal 3 of 4 nieuwe nummers bevatten en zal regulier te koop zijn.
Klik, kijk bij 10 september.
Het wordt wel een best-of. Het gaat ADEM heten (even ademhalen, een rustmoment om terug te kijken, en uiteraard staan de letters van Acda en de Munnik erinquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef NRH het volgende:
[..]
Wie kan mij meer vertellen over dit nieuwe album? Had er nog niets over gehoord, maar vind het een beetje een vreemd verhaal. Ik hoop toch geen best of? Daar hou ik niet zo van, beetje geld kloppen van de fans..
Op het ECI album zullen alleen "oude" nummers te horen zijn, op het nieuwe album zullen ook 3 of 4 nieuwe liedjes staan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Niowskie het volgende:
Volgens mij is het ECI album geen andere versie van ADEM maar gewoon een verzamelalbum wat ECI uitbrengt.
Hoop dat op de nieuwe CD niet al die commerciele nummers komen te staan, maar juist de echt goede nummers. (zal wel niet........)
Dan is er toch geen hond die dat ECI album gaat kopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:12 schreef massy het volgende:
[..]
Op het ECI album zullen alleen "oude" nummers te horen zijn, op het nieuwe album zullen ook 3 of 4 nieuwe liedjes staan.
21 tracks op 1 cd? Zal wel een dubbelaar worden, of is daar nog niks over bekend?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:50 schreef Shadowwriter het volgende:
ECI staat inderdaad los van Acda en de Munnik, natuurlijk wel in overleg met de platenmaatschappij zelf.. Op ADEM van AedM zelf komen 3 nieuwe nummers te staan. De tracklist staat op mijn site, www.thomasenpaul.nl .
Zelf ga ik in totaal 9 keer naar Op Voorraad III, om even on topic te gaan. Tsja, je moet wat met je geld he..![]()
Ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wil cker ook naar de nieuwe tour, heb nog geen kaartjes besteld
Met rond deze tijd bedoelt hij de tijd dat ADEM uitkomt.quote:PAUL [ 5-10-05 19:38:27 ]
Blabla...........
Ook zal rond die tijd nog verschijnen de DVD Ren Lenny Ren, met je raadt het al, de show Ren Lenny Ren erop, plus wat extra materiaal lijkt me, met daarbij de langverwachte thriller van mijn ongeluk in maastricht met heel veel bloed en spannende muziek, wat Thomas zelf gemonteerd heeft.. Tenminste dat is de bedoeling, Laat ik een kleine slag om de arm houden want je weet maar nooit in platenland. Dag lieve gastenboekkijkbuiskindertjes. veel liefs van uw PAUL
Perfect! Ik en mijn vriendin vonden de show beide namelijk erg mooi en wilden altijd nog weer eens de liedjes terughoren zoals toen gedaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:47 schreef massy het volgende:
Ja die komt er![]()
Paul schreef dit in het gastenboek:
[..]
Met rond deze tijd bedoelt hij de tijd dat ADEM uitkomt.
"Dood aan de stamtafel" en "Zaad" vind ik ook geweldig, maar dan moet je wel allebei de delen horen ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef massy het volgende:
"De babyfoon" is echt een van de beste stukken die ze hebben geschreven/gemaaktVolgens mij is die na 10x achter elkaar kijken nog grappig
![]()
Hmm ja kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:51 schreef Xilantof het volgende:
Reunie van "Zwerf'on" blijft ook geweldig. en zo nog een paar
er zijn meerdere stukken die zo leuk blijven..
???quote:
idd ik twijfel ook heel erg wat heb ik nou aan deze cdquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef NRH het volgende:
[..]
???
Ik ben trouwens benieuwd of alle fans hier de CD gaan kopen.
Ik heb letterlijk alle CD's en DVD's van ze, maar hier pas ik voor.
Echt geldverspilling, zo'n verzamelCD.
Beetje geldklopperij.
Voor vier nieuwe nummers 15 euro kwijt zijn terwijl steeds meer mensen met een MP-3 speler rondlopen.
Ken je dat nummer niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef NRH het volgende:
[..]
???
Ik ben trouwens benieuwd of alle fans hier de CD gaan kopen.
Ik heb letterlijk alle CD's en DVD's van ze, maar hier pas ik voor.
Echt geldverspilling, zo'n verzamelCD.
Beetje geldklopperij.
Voor vier nieuwe nummers 15 euro kwijt zijn terwijl steeds meer mensen met een MP-3 speler rondlopen.
idd met de josti-band.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:47 schreef NRH het volgende:
Nee, nooit van gehoord. Of hebben ze dat gespeeld met de Yosti-band een jaar of wat geleden?
Hoe bedoel je? Een nieuwe versie van alle grote hits? Lijkt me niet. Gewoon vier nieuwe tracks... that's itquote:Op woensdag 2 november 2005 07:14 schreef Xilantof het volgende:
ik ga, als fan, de cd wel kopen.
hun kennende zullen ze aan elke nummer wel een nieuwe draai gegeven hebben. of iig hebben ze er iets mee gedaan.
ben wel benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.
nee joh, dat bedoel ik ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Een nieuwe versie van alle grote hits? Lijkt me niet. Gewoon vier nieuwe tracks... that's it.
Dat hoop ik dan maar ... heeft het naast die 4 nieuwe tracks nog toegevoegde waardequote:Op woensdag 2 november 2005 14:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee joh, dat bedoel ik ook niet.
maar als je bijv van "niet kan mij nog stoppen" van de poema's dan officieel, de eerste originele versie hoort en de versie op de Best of cd. dan is ie wat pittiger..op de achtergrond een electrisch gitaartje enzo.
en dat soort subtiele aanpassingen verwacht ik wel.
geen hele nieuwe versies
maar als je ook kijk hoe bijv. "3 keer vallen" is ontwikkeld in de tijd... dat is ook een wereld van verschil.
de versie op hun eerste cd was echter "singer songwriters" wel pittig met de blazers erbij enzo.
maar als je hem dan hoort op het benefietconcert van kosovo is ie al pittiger of levendiger. en zo door op de cd " op voorraad live" en later bij de GUM tour (ook met de electrische gitaar van JB).
zo vermoed ik wel wat veranderingetjes of vollere muziek gezien hun ontwikkelingen...
ze hebben iig niet gewoon de versie van de vorige cd's geplukt... daar kan je zeker van zijn.
nou ik denk echt niet dat ze nummers van de oude cd's zo 1 op 1 gekopieerd hebben...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar ... heeft het naast die 4 nieuwe tracks nog toegevoegde waarde.
Gewoon 1 op 1 gekopieerd. Dat is dan wel weer erg jammer, zeker ook omdat die nieuwe nummers bij lange na het niveau van de eerste 2 cd's niet halen ... tegenvaller dus. Op zich zijn die nieuwe nummers niet slecht, ze gaan gewoon verder op de weg die ze ingeslagen zijn ...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nou ik denk echt niet dat ze nummers van de oude cd's zo 1 op 1 gekopieerd hebben...of misschien hoop ik dat alleen maar van harte, want met "nieuwe versies" is het misschien niet echt een "best of te noemen...
nouja! wachten af
ik vind ze ook wel geinigquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef massy het volgende:
Hier kun je de commercials van de nieuwe cd bekijken. Ze zijn erg grappig vind ikzelf![]()
TIP TIp Tip tip tip van de dag![]()
Lekkere nieuwe nummers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ADEM net in huis gekregen!
ja,quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heeft iemand die live DVD in Bloemendaal nog toevallig?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[ADEM net in huis gekregen!]
Lekkere nieuwe nummers.
Het tekent de grote artiesten dat op de verzamel-cd je favoriete liedjes ontbreken. 'Als Je Me Morgen Ziet' zal ik altijd prachtig blijven vinden, maar heeft het helaas niet gehaald.
Heeft iemand die live DVD in Bloemendaal nog toevallig?
Als ik daar nog eens aan zou kunnen komen. Ik heb 'm gehad... die live uitvoering van 'Als Je Me Morgen Ziet'.. poh poh, wat mooi..quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja,
zat toen bij Groeten uit Maaiveld.
ook leuke dvd...
Nou zegquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, de mijne is ook gesigneerd. Is dat iets bijzonders dan??
mijn vriendin die had hem voor mij besteld voor verjaardag krijgt ze hem thuis zij zo tegen mij:quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, de mijne is ook gesigneerd. Is dat iets bijzonders dan??
volgens mij moet die nog wel ergens te vinden zijn....quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als ik daar nog eens aan zou kunnen komen. Ik heb 'm gehad... die live uitvoering van 'Als Je Me Morgen Ziet'.. poh poh, wat mooi..
Hahaha..quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef ILCILA het volgende:
[..]
mijn vriendin die had hem voor mij besteld voor verjaardag krijgt ze hem thuis zij zo tegen mij:
heej hatstikke leuk en aardig maar der heeft er 1 met pen op zitte krabbele deze gaat terug![]()
![]()
lees ik dit nu
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef ILCILA het volgende:
[..]
mijn vriendin die had hem voor mij besteld voor verjaardag krijgt ze hem thuis zij zo tegen mij:
heej hatstikke leuk en aardig maar der heeft er 1 met pen op zitte krabbele deze gaat terug![]()
![]()
lees ik dit nu
quote:thomas [ 10-11-05 21:47:20 ]
de heer Acda is morgen de presentator van DIT WAS HET NIEUWS zelfs! Promotie! Eindelijk! Harm is ziek. Zielig voor hem, heel jammer. Maar ik heb er wel zin in. Beterschap Harm! En ziek lekker uit een week of zestien. (Dat is dan een grap he, Harm. Ben al een beeetje aan het oefenen.)
Heb ze nog niet op TV gezien maar wel geweldigquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef massy het volgende:
Hier kun je de commercials van de nieuwe cd bekijken. Ze zijn erg grappig vind ikzelf![]()
TIP TIp Tip tip tip van de dag![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef massy het volgende:
Mister Acda himselfzal morgen Dit Was Het Nieuws presenteren ivm ziekte van Harm Edens.
Uitzending is zaterdag vanaf 22.00 uur op nederland 2.![]()
Dit stond in het gb:
[..]
Was een leuke uitzendingquote:
Mooi gesproken. Acda is op zich een koning, maar mijn favoriete liedjes zijn 'Mis Ik jou' en Als Je Me Morgen Ziet', geschreven en gezongen door de Munnik alleen.quote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef The_Verve het volgende:
Paul de Munnik is wel geniaal. Zou niemand kunnen opnoemen in Nederland die mooiere liedjes schrijft dan hij. Vind hem ook stukken beter dan Acda.
Daar ben ik het echt helemaal mee eens!! Echt de ultieme combinatie, beter kan niet..quote:Op zondag 13 november 2005 10:39 schreef Xilantof het volgende:
de ultieme combinatie vind ik: Lopen tot de zon komt.
geschreven door Thomas Acda, maar briljant ingezongen door Paul.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef massy het volgende:
Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten
Thomas en Paul over een half uurtje bij Mooi weer de leeuw op ned 3.
Ze zingen geen hemelen beloven* en verkeerd verbonden.
* mooi![]()
Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten
Ik vind het ook een erg goed nummer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Xilantof het volgende:
Wow, ik vond het een toffe versie zo!
hij zong goed
hm..quote:Op maandag 21 november 2005 17:31 schreef massy het volgende:
Vanavond is Thomas op tv -> nederland 2, 21.40 bij Katja vs Bridget (zie afleveringsinfo).
Nou nou, hij is toch zeker 1 seconde in beeld geweestquote:Op maandag 21 november 2005 17:31 schreef massy het volgende:
Vanavond is Thomas op tv -> nederland 2, 21.40 bij Katja vs Bridget (zie afleveringsinfo).
Ja! Ik ben er bij in maart in de Oosterpoortquote:Op zondag 4 december 2005 17:17 schreef Xilantof het volgende:
Wie gaat er eigenlijk naar de Op Voorraad III "jaren ver van hier" tour?
Ah, ik eind januari al, in Scheveningenquote:Op zondag 4 december 2005 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja! Ik ben er bij in maart in de Oosterpoort.
Ja joh! ik ookquote:Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef Niowskie het volgende:
Ik ook 30-01-06 in scheveningen
stoel 45 & 47![]()
kijk er echt naar uit!
Ik ga ook naar Scheveningenquote:Op zondag 4 december 2005 20:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja joh! ik ook
heb er echt zo'n zin in
wat voor streams zijn datquote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef massy het volgende:
Donderdag 17 november waren Thomas en Paul te gast bij Giel Beelen van 3fm.
Stuk van de uitzending waar ze in voorkomen is hier terug te luisteren.
Ze zongen Waar Was Je Dan en Geen Hemelen Beloven (zo'n mooi liedje
) en ze vertelden wat over de nieuwe cd.
Clip van Geen Hemelen Beloven is hier terug te zien.
Ow hmm. Ook stom gister deden ze t wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat voor streams zijn dat![]()
ik krijg ze niet open?
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef massy het volgende:
Net terug van het Top2000 concert.
Was leuk![]()
[afbeelding]
Voor meer foto's kijk op http://www.marshaenmartijn.web-log.nl/
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Schitterende foto's zeg!
Ja hoor dat mocht gewoon. Er stond zelfs iemand het hele gebeuren te filmenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mocht je die wel maken? Ik neem nooit meer een camera mee, ben veel te bang dat ze hem innemen.
quote:Op maandag 26 december 2005 09:23 schreef massy het volgende:
Het is misschien een beetje laat maar om half 10 begint op nederland 3 de film Madelief, krassen in het tafelblad met Thomas.
Hm... dus het hangt van de artiest af.. lastig hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:40 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij vinden Acda en de Munnik zelf 't neit erg als er gefotografeerd wordt. maar volgens mij zijn de zalen er niet zo dol op.
Met de groeten uit maaiveld tour had ik én A&dM om info gevraagd (De site dan), en het Circustheater waar ik toen was.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hm... dus het hangt van de artiest af.. lastig hoor.
Dus ik neem aan dat je ze niet gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met de groeten uit maaiveld tour had ik én A&dM om info gevraagd (De site dan), en het Circustheater waar ik toen was.
A&dM vonden 't niet erg. terwijl het circustheater nadrukkelijk zei dat er geen foto's gemaakt mochten worden.
owh jawelquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je ze niet gemaakt hebt?
Goede vraag!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Even het volgende:
Waar blijft die dvd van Ren Lenny Ren ?!![]()
Wat dacht je van de dvd van de poema'squote:Op woensdag 28 december 2005 09:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goede vraag!
ik had hem eigenlijk zo rond kerst verwacht...
tja die ook nog jaquote:Op woensdag 28 december 2005 09:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat dacht je van de dvd van de poema's![]()
Als het goed is sta ik daar ook nog opquote:Op woensdag 28 december 2005 09:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ie onder de kerstboom zou liggen, maar helaasquote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Even het volgende:
Waar blijft die dvd van Ren Lenny Ren ?!![]()
Van deze dvd hoop ik al een aantal jaar dat ie onder de kerstboom zou liggenquote:Op woensdag 28 december 2005 09:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha.. ok, lekker gezagsgetrouw die jeugd van tegenwoordig..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
owh jawel
en ik was niet de enige zag ik ook aan 't aantal flitsen toen in de zaal
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:44 schreef massy het volgende:
De dvd van "Dit was het nieuws" is trouwens een aanrader![]()
in de 013 zou het makkelijker zijn denk ik om te kunnen fotograferen.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. ok, lekker gezagsgetrouw die jeugd van tegenwoordig..
Ik neem de digicam van m'n pa ook maar mee naar David Gray in 013 dan..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
DVD van DWHN? Alleen van dit seizoen offuh..?
De dvd is echt heel grappigquote:DVD: Dit was het Nieuws
Wat ooit begon als een probeersel van zes afleveringen, is in tien jaar tijd uitgegroeid tot één van de populairste programma’s op de Nederlandse televisie. In Dit Was Het Nieuws kijken twee teams terug terug op het actuele nieuws, maar natuurlijk gebeurt dat niet zonder een grap of een grol. Vanwege het nog steeds grote succes – gemiddeld kijken ruim één miljoen mensen naar een aflevering – zijn de belangrijkste momenten vastgelegd op DVD. Onlangs kwam het eerste deel van dit tweeluik uit.
t TROS-programma is gebaseerd op het Engelse programma Have I got news for you?, wat ook daar voor goede kijkcijfers zorgt. Op 17 mei 1996 werd de eerste aflevering uitgezonden, met Harm Edens als presentator en stand-up comedian Raoul Heertje en cabaretier Thomas Acda als teamcaptains. In de loop der jaren kwamen vele bekende Nederlanders langs, onder wie Jack Spijkerman, Sylvia Millecam, Paul de Leeuw, Karin Bloemen en Viggo Waas. Toen Thomas Acda stopte, werd hij opgevolgd door Marc-Marie Huijbregts, maar die gaf het stokje na een seizoen alweer over aan Jan-Jaap van der Wal. Naast de hoogtepunten van de eerste vijf jaar, zijn er ook beelden te zien van de special rond het EK voetbal in 2000 met Peter Heerschop, Eddy Poelman en Kees Jansma. Het is weer lachen, gieren en brullen om de meest hilarische en tijdloze grappen van de afleveringen uit de periode 1996-2001
Bovendien is er aardig wat bonusmateriaal, met beelden die nooit op televisie vertoond zijn. Zo kijken Harm, Raoul en Thomas samen terug op de allereerste aflevering, waarbij natuurlijk het nodige commentaar wordt geleverd. Ook is de pilot Is dat nieuws? te zien, gepresenteerd door Owen Schumacher, bekend van Kopspijkers en Koefnoen. Het is maar goed dat ze met Harm verder zijn gegaan… Op de tweede DVD is de ongecensureerde nieuwjaarsaflevering met Sanne Wallis de Vries en Willem Oltmans te zien, om te laten zien hoe het eraan toe gaat tijdens een opname.
In totaal bevatten de beide schijfjes ruim vijf uur aan materiaal. Voor de trouwe fans dus meer dan genoeg om terug te kijken. Voor de mensen die van dit soort humor houden is het zeker een mooie toevoeging aan de collectie. Al lijken de makers zelf een heel ander doel te hebben: ‘Koop deze DVD en help de makers van DWHN met het realiseren van hun grote droom: een betere wereld, een groter huis en leukere cadeautjes voor hun maîtresses’. Hoezo satirisch?
Begin december.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klinkt goed.. wanneer is deze uitgekomen eigenlijk??
er is niemandquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:24 schreef massy het volgende:
Ps mensen die de kletskist nog kennen hij is weer geopend !!!!
http://www.acdaendemunnik.nl/website/kletskist1.html
Kom allen naar de kletskist is gezellig![]()
En nu ga ik slapen![]()
No one knowsquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wanneer komt de DVD van de rockmusical nu uit?
vond je die zo geweldig dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wanneer komt de DVD van de rockmusical nu uit?
Ik ken ook alles van AEDM en vond de rockopera wel aardig. ik vind het cabaret voor de rest van ze nix aan echt heel ongrappigquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Fratz het volgende:
ik volg Acda en de Munnik al vanaf het prille begin, heb alle cd's enz. Ben enorm vaak naar concerten geweest maar die rockopera vond ik persoonlijk helemaal niks. Maar goed. Ieder zijn smaak zal ik maar zeggen.
Dat is natuurlijk ook zo, dat iedereen zijn/haar eigen smaak heeft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Fratz het volgende:
ik volg Acda en de Munnik al vanaf het prille begin, heb alle cd's enz. Ben enorm vaak naar concerten geweest maar die rockopera vond ik persoonlijk helemaal niks. Maar goed. Ieder zijn smaak zal ik maar zeggen.
Ik zie het cabaret ook niet als iets om vreselijk dubbel om te liggen bij A&DM... het zijn gewoon mooie verhalen, met grappige momentjes. Maar ja ook ik heb ze leren kennen via... juist.. de liedjes (doet em denken aan een Arbeidsvitamine scenequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ken ook alles van AEDM en vond de rockopera wel aardig. ik vind het cabaret voor de rest van ze nix aan echt heel ongrappigwat ze daarvoor dede met trilogie enz.
Ik ga misschein nog naar een concertje als ik een kartje kan krijgen via marktplaats oid
Muziek was sterk, maar de sketches vond ik helemaal niks.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Fratz het volgende:
daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Muziek was sterk, maar de sketches vond ik helemaal niks.
Dat is een van de mooiste versies van het nummer die ik gehoord hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Bloemendaal.. met 'als je me morgen ziet'..
Ik vind 'Andere Maan' ook wel bijzonder eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef koenimex het volgende:
Toch vind ik het nummer op het album niet zo heel bijzonder. Sowieso vind ik Hier Zijn niet zo, er staan zeker mooie nummers op, maar gewoon minder dan de rest. Maar ja, wie ben ik? Maaiveld is wel vet
En 'Verkeerd Verbonden'..quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vind 'Andere Maan' ook wel bijzonder eigenlijk.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef Xilantof het volgende:
Gaat er nog iemand vanavond naar 't concert?
vanavond is in het Circustheater (scheveningen).quote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef koenimex het volgende:
Waar?
Cool.. maar ik lees het te laat. Jammer.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
vanavond is in het Circustheater (scheveningen).
en er zijn nog kaarten schijnt!
Jep die speelde ze ook!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Cool.. deden ze 'Als Je Me Morgen Ziet'?? of is dat een domme vraag..
Ja! Heb er zin in! Nog meer mensen die naar eindhoven gaan?quote:
Jaaa ik ga ook...quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:16 schreef meami het volgende:
[..]
Ja! Heb er zin in! Nog meer mensen die naar eindhoven gaan?
Dan kun je me vast uitleggen waar die zaal ligtquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Jaaa ik ga ook...![]()
Alleen ik ga de achtste !!
Heb er wel zin in, laatste keer dat ik ze gezien heb was zo'n vier jaar geleden denk ik in Carré !!
En hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:27 schreef jaguar het volgende:
Acda en de Munnick!
daar ben ik al fan van sinds m'n 10e
En nog typ je Paul z'n achternaam verkeerdquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:27 schreef jaguar het volgende:
Acda en de Munnick!
daar ben ik al fan van sinds m'n 10e
Ik wilde het niet zeggen. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En nog typ je Paul z'n achternaam verkeerd.
Ohw dat weet ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef meami het volgende:
[..]
Dan kun je me vast uitleggen waar die zaal ligtIk zit overigens op rij 20.. is dat heel ver weg?
Gelukkig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef Lievelientje het volgende:
Zoooow ff bijkomen! Vanavond naar concert van Acda en de Munnik geweest in Utrecht! Was nog nooit eerder geweest, kon bij toeval met iemand mee die nog kaartje over had, maar wooowie, wat zijn die lui goed zeg! Heb me echt geweldig vermaakt!
Er komt ook zoveel (positieve) energie vanaf het podium dat het volgens mij vrij moeilijk is om je niet te vermakenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef Lievelientje het volgende:
Zoooow ff bijkomen! Vanavond naar concert van Acda en de Munnik geweest in Utrecht! Was nog nooit eerder geweest, kon bij toeval met iemand mee die nog kaartje over had, maar wooowie, wat zijn die lui goed zeg! Heb me echt geweldig vermaakt!
Inmiddels wel al uitverkochtquote:Op zondag 5 februari 2006 13:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toomler nog niet uitverkocht? Klinkt zeer aantrekkelijk.
Ja, 8 februari ben ik er ook bij.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Jaaa ik ga ook...![]()
Alleen ik ga de achtste !!
Heb er wel zin in, laatste keer dat ik ze gezien heb was zo'n vier jaar geleden denk ik in Carré !!
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:47 schreef Biene het volgende:
[..]
Ja, 8 februari ben ik er ook bij.![]()
Tweede rij, woei.![]()
Wat toevallig, ik zit ook op rij 20quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef meami het volgende:
[..]
Dan kun je me vast uitleggen waar die zaal ligtIk zit overigens op rij 20.. is dat heel ver weg?
Bron: http://www.acdaendemunnik.biz/index.php?pageid=mainquote:
Mja die had de vorige week al griep naar het schijnt.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Biene het volgende:
[..]
Maar over Acda kan ik niets vinden hoor.
Urggg, als ze woensdag maar beter zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef meami het volgende:
[..]
Mja die had de vorige week al griep naar het schijnt.
Ja klopt!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef meami het volgende:
[..]
Mja die had de vorige week al griep naar het schijnt.
ik ga ook.. laten we samen hopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef meami het volgende:
ik ga vanavond, dus ik hoop dat het doorgaat
Waar zit je ergens? (als het door gaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:25 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ik ga ook.. laten we samen hopen![]()
als het goed is rij 4quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:27 schreef meami het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? (als het door gaat)
4! Beter, ik zit op rij 20.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
als het goed is rij 4ik het de kaartjes bij mijn lief.. dus kan t ff nie zien
![]()
jij?
ach ja.. je bent er iig he!quote:
Dat is waar. Ben jij al ooit eerder bij het muziekcentrum geweest? En zo ja, hoeveel rijen zijn er in totaalquote:
nee, ik ben er nog niet geweest, en dus ook erg benieuwd! Ik weet niet hoeveel rijen er zijn, maar wel dat er 1250 zitplaatsen zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef meami het volgende:
[..]
Dat is waar. Ben jij al ooit eerder bij het muziekcentrum geweest? En zo ja, hoeveel rijen zijn er in totaal
ook leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:01 schreef Klingon het volgende:
Ik zit morgen ergens op het balkon volgens mij
Owquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nee, ik ben er nog niet geweest, en dus ook erg benieuwd! Ik weet niet hoeveel rijen er zijn, maar wel dat er 1250 zitplaatsen zijn![]()
ja, das dan wel te hopen ja.. vast wel hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:05 schreef meami het volgende:
[..]
OwDan zal ik wel niet helemaal achteraan zitten
Als we maar goed geluid hebben. Las in het gastenboek dat sommige geen goed geluid hadden
We gaan met de trein vanuit Sittard (waarom komen ze toch niet in Limburgquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja, das dan wel te hopen ja.. vast wel hoorhoe lang moet jij rijden?
aah okequote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:10 schreef meami het volgende:
[..]
We gaan met de trein vanuit Sittard (waarom komen ze toch niet in Limburg) en daar doen we 45 min. over
Tuurlijk gaat het doorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef meami het volgende:
ik ga vanavond, dus ik hoop dat het doorgaat
Hoe weet je dat je op het balkon zit?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:01 schreef Klingon het volgende:
Ik zit morgen ergens op het balkon volgens mij
Staat in het gastenboekquote:Vanavond gaat niet door! [ 7-2-2006 15:03:46 ]
I.v.m. ziekte van Thomas Acda kan de voorstelling vanavond in Muziekcentrum Frits Philips van Acda en de Munnik niet doorgaan. De vervangende datum is dinsdag 14 maart a.s. Reeds gekochte kaarten blijven geldig. Vooralsnog gaat de voorstelling morgen (eveneens in Eindhoven) gewoon door. Meer informatie over de verplaatsing via www.muziekcentrum.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |