En dinsdag ga ik dan eindelijk naar het concert toe. In Groningen. Ik heb er zin in.
quote:en ik vertel morgen wel hoe het was...
Op vrijdag 17 januari 2003 18:49 schreef -Wepeel2- het volgende:
En dinsdag ga ik dan eindelijk naar het concert toe. In Groningen. Ik heb er zin in.
quote:En dan vertel ik 6 maart weer dat het Paradiso concert toch wel het beste van de tour was.
Op vrijdag 17 januari 2003 18:50 schreef Tackleberry het volgende:[..]
en ik vertel morgen wel hoe het was...
goed: acda en de munnik: het woord is aan is een goed nummer! net als groeten uit maaiveld, het titellied van die cd dus.
quote:Bon Jovi 3 Juni 2003 Amsterdam Arena
Op zondag 19 januari 2003 14:03 schreef googoodoll het volgende:
even of topic maar in jouw signature staat BON JOVI optreden. nou vind ik dat de grootste kutband die er zo'n beetje bestaat op de nu-metal/grunge na maar het zou een dubbeloptreden worden. met wie in godsnaam, enig idee? het gerucht ging rond dat goo goo dolls mee gingen voor een keer.
quote:OK, wat een bagger muziek.
Op vrijdag 17 januari 2003 13:47 schreef Tackleberry het volgende:En hier verderbabbelen over de heren!
quote:Ja ze zeiden al dat het optreden van woensdag minder zou worden, omdat ze dinsdagnacht eens flink zouden gaan stappen.
Op donderdag 23 januari 2003 21:34 schreef Fratz het volgende:
ik ben gister in groningen naar ze geweest. en alhoewel ik ze wel goed vond, ben ik er niet superenthousiast van geworden..
Ik vond het optreden van dinsdag in ieder geval erg goed. Ze waren goed op elkaar in gespeeld en hadden het duidelijk naar hun zin. Ik vond vooral Thomas leuke interactie hebben met het publiek.
En een ruim 2 uur durende show vind ik in ieder geval getuigen van respect ten opzichte van de toeschouwers die zo veel voor een kaartje betalen.
Ik heb in ieder geval genoten. 6 maart ga ik weer.
quote:Ik heb mogelijkheid 4 gekozen;
Op zondag 26 januari 2003 02:30 schreef PPWB84 het volgende:
Heb je al een voorkeur voor welke live-nummers je bij je single wilt?
Maar ik heb nog niets van Sony over het afhalen van de single gehoord,
terwijl het al ruim 2 weken geleden is.
Zijn er mensen die al wel iets hebben gehoord?!
quote:Ik heb uberhaupt nooit zo'n papiertje gezien waar iedereen het over heeft.
Op vrijdag 31 januari 2003 11:55 schreef Solane het volgende:[..]
Ik heb mogelijkheid 4 gekozen;
Mis Ik Mij
Tijd (zonder titel)Maar ik heb nog niets van Sony over het afhalen van de single gehoord,
terwijl het al ruim 2 weken geleden is.
Zijn er mensen die al wel iets hebben gehoord?!
quote:Hoe kan iemand Hoogmoed en de Val nou niet noemen bij sterkste nummers van de plaat?
Op vrijdag 31 januari 2003 15:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Welkom Terug , Slaapliedje , Ik Hou Van Jou , Ren Lenny Ren en Mis Ik Mij zijn de mooiste nummers, de rest valt een beetje tegen...
quote:I agree!
Op zaterdag 1 februari 2003 01:09 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Hoe kan iemand Hoogmoed en de Val nou niet noemen bij sterkste nummers van de plaat?
Ik vind dit nog steeds hun beste plaat sinds de eerste.
quote:Toen ik er in Groningen was, waren ze nog niet zo ver. 6 maart ga ik naar Amsterdam. Misschien dat ik dan toch nog even een singletje meeneem.
Op maandag 24 februari 2003 23:17 schreef RevneD het volgende:
Het beste vind ik het woord is aan, en als goede tweede komt welkom terug!! Kon trouwens afgelopen wo na de voorstelling de cd's gelijk meenemen!!
quote:Hé, is dat even toevallig!
Op zaterdag 8 februari 2003 20:21 schreef Zapper het volgende:
Groeten Uit Maaiveld = de 2e single
quote:Uhmz, niemand in het bijzonder .
Op zondag 6 april 2003 17:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet iemand over welke artiest (grote popster) ze het hebben in het nummer "Groeten Uit Maaiveld"
Ik ben echt heel benieuwd wie ze nou bedoelen...
Aan de andere kant lijkt het ook te gaan over de bekrompenheid van het kleine dorp zelf:
'Hier in prachtig maaiveld
Waar men de dagen aftelt
Voor hen die naar boven zijn gegaan'.
en:
'Groeten uit prachtig Maaiveld
Waar men je welkomsttaart bestelt
Als je pas net bent weggegaan'
De mensen die uit het dorp (durven te) vertrekken doen wat anders met hun leven. Zij steken hun kop boven het spreekwoordelijke maaiveld uit. In het dorp heeft men zoiets van: 'ach, doe maar gewoon. Die komt vanzelf wel weer terug'.
Het nummer Mis Ik Mij is dan weer een nummer vanuit het perspectief van de popster zelf. Hij blijkt toch ook wel zijn roots te missen.
'Ik ging hier ooit vandaan
Ik ging hier ooit vandaan
Met het vuur in mijn pas
Dacht dat er niets meer was
Maar mijn hart moet hier nog ergens zijn'
Vanavond trouwens Acda en de Munnik op TV 1 bij Het Gala Van Het Nederlands Lied. Ze spelen 5 Uur van Ramses Shaffy. Vanavond vanaf 8 uur is er ook wat van de heren te zien bij TMF in Club Extra.
quote:Ik denk dat je 'Groeten uit Maaiveld' bedoeld.
Weet iemand hoe het nieuwe nummer van acda en de munnic heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |