er is wel een kans(je) dat ie al in de winkels ligt, maar officieel dus pas maandagquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:39 schreef NRH het volgende:
Is hij al uit of komt hij pas volgende week uit??
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:02 schreef Sonja27 het volgende:
Wat was het leuk!!!!!!!!!!!!!!! Ik vond het verfrissend! Leuk om eens wat anders te zien! En wat klonken sommige nummers goed in hun nieuwe jasje! En ik heb niemand naar het toilet zien gaan! Vond ook de rol van Freek erg grappig!
ik denk zelf dat het album nog even op zich laat wachten.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:56 schreef Stefkuh het volgende:
En is er al iets bekend over een nieuw album?
daaar moet ik heen!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Er komt in elk geval komend jaar een nieuwe Op voorraad tournee langs de theaters!
zij geven zelf wel de voorkeur aan de theaters....quote:Op zondag 8 mei 2005 19:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Hopelijk doen ze ook weer wat concertzaaltjes aan zoals Oosterpoort Groningen en Melkweg of Paradiso.
Hoewel het in Zaandam ook wel erg leuk was. Maar meestal ben ik niet zo van de zitconcerten.
Ja als ze rockmuziek willen maken dan moeten ze gvd maar eens uit hun pluche hol durven te kruipen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zij geven zelf wel de voorkeur aan de theaters....
Alleen dat concert toen in Paradiso ging werkelijk alles mis.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:56 schreef Sonja27 het volgende:
Die in Zaandam is ook al uitverkocht trouwens! Doe mij idd maar Paradiso! Veel leuker!
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:01 schreef Xilantof het volgende:
Ik kan op hun site niets vinden over die nieuwe "opvoorraad tour" ?
Daar wil ik ook heen, maar Vredenburgheeft ze nog niet de in de koop geloof ik! Luister het weer veel de laatste tijd...acda en de munnik zijn geniaal.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:02 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb vanochtennd mijn kaartje voor de op voorraad III besteld
ze zijn inderdaad erg goedquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:04 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Daar wil ik ook heen, maar Vredenburgheeft ze nog niet de in de koop geloof ik! Luister het weer veel de laatste tijd...acda en de munnik zijn geniaal.![]()
Ja, ze komen e r wel..maar t schijnt dat er nog geen kaarten te koop zijn. Ik hoop het maar, straks ben ik te laat...zal morgen even bellen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ze zijn inderdaad erg goed![]()
en vredenburg heeft ze wel hoor
1 en 2 feb
www.acdaendemunnik.nl en dan de speellijst even bekijken
das zonde, want ook hun nieuwe nummers zijn lekker zoals "jaren ver van hier"quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:40 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga me heel diep schamen. Ooit zat ik in drie dagen tijd twee keer in het theater naar Trilogie te kijken, nu blijk ik hele singles en tours te missen. Ik ben het een beetje kwijtgeraakt...
te laat zal je niet zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:22 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ja, ze komen e r wel..maar t schijnt dat er nog geen kaarten te koop zijn. Ik hoop het maar, straks ben ik te laat...zal morgen even bellen.
Vorig jaar heb ik Ren Lenny ren nog gezien. Dat was een kwestie van toeval - Bedrijfsuitje zal ik maar zeggen. Toen heb ik de CD gekocht ook. Vond ik weer als vanouds. Maar op een of andere manier vind ik het allemaal minder spannend dan pak ´m beet een jaar of vijf geleden (vondelparkconcertenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das zonde, want ook hun nieuwe nummers zijn lekker zoals "jaren ver van hier"
Ohjaquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik Ren Lenny ren nog gezien. Dat was een kwestie van toeval - Bedrijfsuitje zal ik maar zeggen. Toen heb ik de CD gekocht ook. Vond ik weer als vanouds. Maar op een of andere manier vind ik het allemaal minder spannend dan pak ´m beet een jaar of vijf geleden (vondelparkconcerten)
Waar ga jij heen ??quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef Xilantof het volgende:
ik heb mijn kaartje al klaar liggen ( al maaanden) voor de nieuwe tour
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
fortis circustheater, scheveningen
Wie kan mij meer vertellen over dit nieuwe album? Had er nog niets over gehoord, maar vind het een beetje een vreemd verhaal. Ik hoop toch geen best of? Daar hou ik niet zo van, beetje geld kloppen van de fans..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef massy het volgende:
Verder is bekend geworden dat het nieuwe album,dat ADEM gaat heten,op 7 november uitkomt klik.
Het bijzondere aan dit album is dat het in 2 versies uitkomt.
1 versie is speciaal voor leden van ECI,leden konden zelf bepalen welke liedjes op de cd komen door hun persoonlijke top 5 door te geven. Klik .De andere versie zal 3 of 4 nieuwe nummers bevatten en zal regulier te koop zijn.
Klik, kijk bij 10 september.
Het wordt wel een best-of. Het gaat ADEM heten (even ademhalen, een rustmoment om terug te kijken, en uiteraard staan de letters van Acda en de Munnik erinquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef NRH het volgende:
[..]
Wie kan mij meer vertellen over dit nieuwe album? Had er nog niets over gehoord, maar vind het een beetje een vreemd verhaal. Ik hoop toch geen best of? Daar hou ik niet zo van, beetje geld kloppen van de fans..
Op het ECI album zullen alleen "oude" nummers te horen zijn, op het nieuwe album zullen ook 3 of 4 nieuwe liedjes staan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Niowskie het volgende:
Volgens mij is het ECI album geen andere versie van ADEM maar gewoon een verzamelalbum wat ECI uitbrengt.
Hoop dat op de nieuwe CD niet al die commerciele nummers komen te staan, maar juist de echt goede nummers. (zal wel niet........)
Dan is er toch geen hond die dat ECI album gaat kopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:12 schreef massy het volgende:
[..]
Op het ECI album zullen alleen "oude" nummers te horen zijn, op het nieuwe album zullen ook 3 of 4 nieuwe liedjes staan.
21 tracks op 1 cd? Zal wel een dubbelaar worden, of is daar nog niks over bekend?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:50 schreef Shadowwriter het volgende:
ECI staat inderdaad los van Acda en de Munnik, natuurlijk wel in overleg met de platenmaatschappij zelf.. Op ADEM van AedM zelf komen 3 nieuwe nummers te staan. De tracklist staat op mijn site, www.thomasenpaul.nl .
Zelf ga ik in totaal 9 keer naar Op Voorraad III, om even on topic te gaan. Tsja, je moet wat met je geld he..![]()
Ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wil cker ook naar de nieuwe tour, heb nog geen kaartjes besteld
Met rond deze tijd bedoelt hij de tijd dat ADEM uitkomt.quote:PAUL [ 5-10-05 19:38:27 ]
Blabla...........
Ook zal rond die tijd nog verschijnen de DVD Ren Lenny Ren, met je raadt het al, de show Ren Lenny Ren erop, plus wat extra materiaal lijkt me, met daarbij de langverwachte thriller van mijn ongeluk in maastricht met heel veel bloed en spannende muziek, wat Thomas zelf gemonteerd heeft.. Tenminste dat is de bedoeling, Laat ik een kleine slag om de arm houden want je weet maar nooit in platenland. Dag lieve gastenboekkijkbuiskindertjes. veel liefs van uw PAUL
Perfect! Ik en mijn vriendin vonden de show beide namelijk erg mooi en wilden altijd nog weer eens de liedjes terughoren zoals toen gedaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:47 schreef massy het volgende:
Ja die komt er![]()
Paul schreef dit in het gastenboek:
[..]
Met rond deze tijd bedoelt hij de tijd dat ADEM uitkomt.
"Dood aan de stamtafel" en "Zaad" vind ik ook geweldig, maar dan moet je wel allebei de delen horen ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef massy het volgende:
"De babyfoon" is echt een van de beste stukken die ze hebben geschreven/gemaaktVolgens mij is die na 10x achter elkaar kijken nog grappig
![]()
Hmm ja kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:51 schreef Xilantof het volgende:
Reunie van "Zwerf'on" blijft ook geweldig. en zo nog een paar
er zijn meerdere stukken die zo leuk blijven..
???quote:
idd ik twijfel ook heel erg wat heb ik nou aan deze cdquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef NRH het volgende:
[..]
???
Ik ben trouwens benieuwd of alle fans hier de CD gaan kopen.
Ik heb letterlijk alle CD's en DVD's van ze, maar hier pas ik voor.
Echt geldverspilling, zo'n verzamelCD.
Beetje geldklopperij.
Voor vier nieuwe nummers 15 euro kwijt zijn terwijl steeds meer mensen met een MP-3 speler rondlopen.
Ken je dat nummer niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef NRH het volgende:
[..]
???
Ik ben trouwens benieuwd of alle fans hier de CD gaan kopen.
Ik heb letterlijk alle CD's en DVD's van ze, maar hier pas ik voor.
Echt geldverspilling, zo'n verzamelCD.
Beetje geldklopperij.
Voor vier nieuwe nummers 15 euro kwijt zijn terwijl steeds meer mensen met een MP-3 speler rondlopen.
idd met de josti-band.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:47 schreef NRH het volgende:
Nee, nooit van gehoord. Of hebben ze dat gespeeld met de Yosti-band een jaar of wat geleden?
Hoe bedoel je? Een nieuwe versie van alle grote hits? Lijkt me niet. Gewoon vier nieuwe tracks... that's itquote:Op woensdag 2 november 2005 07:14 schreef Xilantof het volgende:
ik ga, als fan, de cd wel kopen.
hun kennende zullen ze aan elke nummer wel een nieuwe draai gegeven hebben. of iig hebben ze er iets mee gedaan.
ben wel benieuwd hoe ze dat gedaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |