nee joh, dat bedoel ik ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Een nieuwe versie van alle grote hits? Lijkt me niet. Gewoon vier nieuwe tracks... that's it.
Dat hoop ik dan maar ... heeft het naast die 4 nieuwe tracks nog toegevoegde waardequote:Op woensdag 2 november 2005 14:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee joh, dat bedoel ik ook niet.
maar als je bijv van "niet kan mij nog stoppen" van de poema's dan officieel, de eerste originele versie hoort en de versie op de Best of cd. dan is ie wat pittiger..op de achtergrond een electrisch gitaartje enzo.
en dat soort subtiele aanpassingen verwacht ik wel.
geen hele nieuwe versies
maar als je ook kijk hoe bijv. "3 keer vallen" is ontwikkeld in de tijd... dat is ook een wereld van verschil.
de versie op hun eerste cd was echter "singer songwriters" wel pittig met de blazers erbij enzo.
maar als je hem dan hoort op het benefietconcert van kosovo is ie al pittiger of levendiger. en zo door op de cd " op voorraad live" en later bij de GUM tour (ook met de electrische gitaar van JB).
zo vermoed ik wel wat veranderingetjes of vollere muziek gezien hun ontwikkelingen...
ze hebben iig niet gewoon de versie van de vorige cd's geplukt... daar kan je zeker van zijn.
nou ik denk echt niet dat ze nummers van de oude cd's zo 1 op 1 gekopieerd hebben...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar ... heeft het naast die 4 nieuwe tracks nog toegevoegde waarde.
Gewoon 1 op 1 gekopieerd. Dat is dan wel weer erg jammer, zeker ook omdat die nieuwe nummers bij lange na het niveau van de eerste 2 cd's niet halen ... tegenvaller dus. Op zich zijn die nieuwe nummers niet slecht, ze gaan gewoon verder op de weg die ze ingeslagen zijn ...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nou ik denk echt niet dat ze nummers van de oude cd's zo 1 op 1 gekopieerd hebben...of misschien hoop ik dat alleen maar van harte, want met "nieuwe versies" is het misschien niet echt een "best of te noemen...
nouja! wachten af
ik vind ze ook wel geinigquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef massy het volgende:
Hier kun je de commercials van de nieuwe cd bekijken. Ze zijn erg grappig vind ikzelf![]()
TIP TIp Tip tip tip van de dag![]()
Lekkere nieuwe nummers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ADEM net in huis gekregen!
ja,quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heeft iemand die live DVD in Bloemendaal nog toevallig?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[ADEM net in huis gekregen!]
Lekkere nieuwe nummers.
Het tekent de grote artiesten dat op de verzamel-cd je favoriete liedjes ontbreken. 'Als Je Me Morgen Ziet' zal ik altijd prachtig blijven vinden, maar heeft het helaas niet gehaald.
Heeft iemand die live DVD in Bloemendaal nog toevallig?
Als ik daar nog eens aan zou kunnen komen. Ik heb 'm gehad... die live uitvoering van 'Als Je Me Morgen Ziet'.. poh poh, wat mooi..quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja,
zat toen bij Groeten uit Maaiveld.
ook leuke dvd...
Nou zegquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, de mijne is ook gesigneerd. Is dat iets bijzonders dan??
mijn vriendin die had hem voor mij besteld voor verjaardag krijgt ze hem thuis zij zo tegen mij:quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, de mijne is ook gesigneerd. Is dat iets bijzonders dan??
volgens mij moet die nog wel ergens te vinden zijn....quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als ik daar nog eens aan zou kunnen komen. Ik heb 'm gehad... die live uitvoering van 'Als Je Me Morgen Ziet'.. poh poh, wat mooi..
Hahaha..quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef ILCILA het volgende:
[..]
mijn vriendin die had hem voor mij besteld voor verjaardag krijgt ze hem thuis zij zo tegen mij:
heej hatstikke leuk en aardig maar der heeft er 1 met pen op zitte krabbele deze gaat terug![]()
![]()
lees ik dit nu
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef ILCILA het volgende:
[..]
mijn vriendin die had hem voor mij besteld voor verjaardag krijgt ze hem thuis zij zo tegen mij:
heej hatstikke leuk en aardig maar der heeft er 1 met pen op zitte krabbele deze gaat terug![]()
![]()
lees ik dit nu
quote:thomas [ 10-11-05 21:47:20 ]
de heer Acda is morgen de presentator van DIT WAS HET NIEUWS zelfs! Promotie! Eindelijk! Harm is ziek. Zielig voor hem, heel jammer. Maar ik heb er wel zin in. Beterschap Harm! En ziek lekker uit een week of zestien. (Dat is dan een grap he, Harm. Ben al een beeetje aan het oefenen.)
Heb ze nog niet op TV gezien maar wel geweldigquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef massy het volgende:
Hier kun je de commercials van de nieuwe cd bekijken. Ze zijn erg grappig vind ikzelf![]()
TIP TIp Tip tip tip van de dag![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef massy het volgende:
Mister Acda himselfzal morgen Dit Was Het Nieuws presenteren ivm ziekte van Harm Edens.
Uitzending is zaterdag vanaf 22.00 uur op nederland 2.![]()
Dit stond in het gb:
[..]
Was een leuke uitzendingquote:
Mooi gesproken. Acda is op zich een koning, maar mijn favoriete liedjes zijn 'Mis Ik jou' en Als Je Me Morgen Ziet', geschreven en gezongen door de Munnik alleen.quote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef The_Verve het volgende:
Paul de Munnik is wel geniaal. Zou niemand kunnen opnoemen in Nederland die mooiere liedjes schrijft dan hij. Vind hem ook stukken beter dan Acda.
Daar ben ik het echt helemaal mee eens!! Echt de ultieme combinatie, beter kan niet..quote:Op zondag 13 november 2005 10:39 schreef Xilantof het volgende:
de ultieme combinatie vind ik: Lopen tot de zon komt.
geschreven door Thomas Acda, maar briljant ingezongen door Paul.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef massy het volgende:
Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten
Thomas en Paul over een half uurtje bij Mooi weer de leeuw op ned 3.
Ze zingen geen hemelen beloven* en verkeerd verbonden.
* mooi![]()
Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten Niet vergeten
Ik vind het ook een erg goed nummer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Xilantof het volgende:
Wow, ik vond het een toffe versie zo!
hij zong goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |