Begin december.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klinkt goed.. wanneer is deze uitgekomen eigenlijk??
er is niemandquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:24 schreef massy het volgende:
Ps mensen die de kletskist nog kennen hij is weer geopend !!!!
http://www.acdaendemunnik.nl/website/kletskist1.html
Kom allen naar de kletskist is gezellig![]()
En nu ga ik slapen![]()
No one knowsquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wanneer komt de DVD van de rockmusical nu uit?
vond je die zo geweldig dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:22 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wanneer komt de DVD van de rockmusical nu uit?
Ik ken ook alles van AEDM en vond de rockopera wel aardig. ik vind het cabaret voor de rest van ze nix aan echt heel ongrappigquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Fratz het volgende:
ik volg Acda en de Munnik al vanaf het prille begin, heb alle cd's enz. Ben enorm vaak naar concerten geweest maar die rockopera vond ik persoonlijk helemaal niks. Maar goed. Ieder zijn smaak zal ik maar zeggen.
Dat is natuurlijk ook zo, dat iedereen zijn/haar eigen smaak heeft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Fratz het volgende:
ik volg Acda en de Munnik al vanaf het prille begin, heb alle cd's enz. Ben enorm vaak naar concerten geweest maar die rockopera vond ik persoonlijk helemaal niks. Maar goed. Ieder zijn smaak zal ik maar zeggen.
Ik zie het cabaret ook niet als iets om vreselijk dubbel om te liggen bij A&DM... het zijn gewoon mooie verhalen, met grappige momentjes. Maar ja ook ik heb ze leren kennen via... juist.. de liedjes (doet em denken aan een Arbeidsvitamine scenequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ken ook alles van AEDM en vond de rockopera wel aardig. ik vind het cabaret voor de rest van ze nix aan echt heel ongrappigwat ze daarvoor dede met trilogie enz.
Ik ga misschein nog naar een concertje als ik een kartje kan krijgen via marktplaats oid
Muziek was sterk, maar de sketches vond ik helemaal niks.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Fratz het volgende:
daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Muziek was sterk, maar de sketches vond ik helemaal niks.
Dat is een van de mooiste versies van het nummer die ik gehoord hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Bloemendaal.. met 'als je me morgen ziet'..
Ik vind 'Andere Maan' ook wel bijzonder eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef koenimex het volgende:
Toch vind ik het nummer op het album niet zo heel bijzonder. Sowieso vind ik Hier Zijn niet zo, er staan zeker mooie nummers op, maar gewoon minder dan de rest. Maar ja, wie ben ik? Maaiveld is wel vet
En 'Verkeerd Verbonden'..quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vind 'Andere Maan' ook wel bijzonder eigenlijk.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef Xilantof het volgende:
Gaat er nog iemand vanavond naar 't concert?
vanavond is in het Circustheater (scheveningen).quote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef koenimex het volgende:
Waar?
Cool.. maar ik lees het te laat. Jammer.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
vanavond is in het Circustheater (scheveningen).
en er zijn nog kaarten schijnt!
Jep die speelde ze ook!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Cool.. deden ze 'Als Je Me Morgen Ziet'?? of is dat een domme vraag..
Ja! Heb er zin in! Nog meer mensen die naar eindhoven gaan?quote:
Jaaa ik ga ook...quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:16 schreef meami het volgende:
[..]
Ja! Heb er zin in! Nog meer mensen die naar eindhoven gaan?
Dan kun je me vast uitleggen waar die zaal ligtquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Jaaa ik ga ook...![]()
Alleen ik ga de achtste !!
Heb er wel zin in, laatste keer dat ik ze gezien heb was zo'n vier jaar geleden denk ik in Carré !!
En hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:27 schreef jaguar het volgende:
Acda en de Munnick!
daar ben ik al fan van sinds m'n 10e
En nog typ je Paul z'n achternaam verkeerdquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:27 schreef jaguar het volgende:
Acda en de Munnick!
daar ben ik al fan van sinds m'n 10e
Ik wilde het niet zeggen. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En nog typ je Paul z'n achternaam verkeerd.
Ohw dat weet ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef meami het volgende:
[..]
Dan kun je me vast uitleggen waar die zaal ligtIk zit overigens op rij 20.. is dat heel ver weg?
Gelukkig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef Lievelientje het volgende:
Zoooow ff bijkomen! Vanavond naar concert van Acda en de Munnik geweest in Utrecht! Was nog nooit eerder geweest, kon bij toeval met iemand mee die nog kaartje over had, maar wooowie, wat zijn die lui goed zeg! Heb me echt geweldig vermaakt!
Er komt ook zoveel (positieve) energie vanaf het podium dat het volgens mij vrij moeilijk is om je niet te vermakenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef Lievelientje het volgende:
Zoooow ff bijkomen! Vanavond naar concert van Acda en de Munnik geweest in Utrecht! Was nog nooit eerder geweest, kon bij toeval met iemand mee die nog kaartje over had, maar wooowie, wat zijn die lui goed zeg! Heb me echt geweldig vermaakt!
Inmiddels wel al uitverkochtquote:Op zondag 5 februari 2006 13:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toomler nog niet uitverkocht? Klinkt zeer aantrekkelijk.
Ja, 8 februari ben ik er ook bij.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Jaaa ik ga ook...![]()
Alleen ik ga de achtste !!
Heb er wel zin in, laatste keer dat ik ze gezien heb was zo'n vier jaar geleden denk ik in Carré !!
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:47 schreef Biene het volgende:
[..]
Ja, 8 februari ben ik er ook bij.![]()
Tweede rij, woei.![]()
Wat toevallig, ik zit ook op rij 20quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:34 schreef meami het volgende:
[..]
Dan kun je me vast uitleggen waar die zaal ligtIk zit overigens op rij 20.. is dat heel ver weg?
Bron: http://www.acdaendemunnik.biz/index.php?pageid=mainquote:
Mja die had de vorige week al griep naar het schijnt.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:40 schreef Biene het volgende:
[..]
Maar over Acda kan ik niets vinden hoor.
Urggg, als ze woensdag maar beter zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef meami het volgende:
[..]
Mja die had de vorige week al griep naar het schijnt.
Ja klopt!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef meami het volgende:
[..]
Mja die had de vorige week al griep naar het schijnt.
ik ga ook.. laten we samen hopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef meami het volgende:
ik ga vanavond, dus ik hoop dat het doorgaat
Waar zit je ergens? (als het door gaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:25 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ik ga ook.. laten we samen hopen![]()
als het goed is rij 4quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:27 schreef meami het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? (als het door gaat)
4! Beter, ik zit op rij 20.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
als het goed is rij 4ik het de kaartjes bij mijn lief.. dus kan t ff nie zien
![]()
jij?
ach ja.. je bent er iig he!quote:
Dat is waar. Ben jij al ooit eerder bij het muziekcentrum geweest? En zo ja, hoeveel rijen zijn er in totaalquote:
nee, ik ben er nog niet geweest, en dus ook erg benieuwd! Ik weet niet hoeveel rijen er zijn, maar wel dat er 1250 zitplaatsen zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:55 schreef meami het volgende:
[..]
Dat is waar. Ben jij al ooit eerder bij het muziekcentrum geweest? En zo ja, hoeveel rijen zijn er in totaal
ook leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:01 schreef Klingon het volgende:
Ik zit morgen ergens op het balkon volgens mij
Owquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nee, ik ben er nog niet geweest, en dus ook erg benieuwd! Ik weet niet hoeveel rijen er zijn, maar wel dat er 1250 zitplaatsen zijn![]()
ja, das dan wel te hopen ja.. vast wel hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:05 schreef meami het volgende:
[..]
OwDan zal ik wel niet helemaal achteraan zitten
Als we maar goed geluid hebben. Las in het gastenboek dat sommige geen goed geluid hadden
We gaan met de trein vanuit Sittard (waarom komen ze toch niet in Limburgquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja, das dan wel te hopen ja.. vast wel hoorhoe lang moet jij rijden?
aah okequote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:10 schreef meami het volgende:
[..]
We gaan met de trein vanuit Sittard (waarom komen ze toch niet in Limburg) en daar doen we 45 min. over
Tuurlijk gaat het doorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef meami het volgende:
ik ga vanavond, dus ik hoop dat het doorgaat
Hoe weet je dat je op het balkon zit?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:01 schreef Klingon het volgende:
Ik zit morgen ergens op het balkon volgens mij
Staat in het gastenboekquote:Vanavond gaat niet door! [ 7-2-2006 15:03:46 ]
I.v.m. ziekte van Thomas Acda kan de voorstelling vanavond in Muziekcentrum Frits Philips van Acda en de Munnik niet doorgaan. De vervangende datum is dinsdag 14 maart a.s. Reeds gekochte kaarten blijven geldig. Vooralsnog gaat de voorstelling morgen (eveneens in Eindhoven) gewoon door. Meer informatie over de verplaatsing via www.muziekcentrum.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |