hm..quote:Op maandag 21 november 2005 17:31 schreef massy het volgende:
Vanavond is Thomas op tv -> nederland 2, 21.40 bij Katja vs Bridget (zie afleveringsinfo).
Nou nou, hij is toch zeker 1 seconde in beeld geweestquote:Op maandag 21 november 2005 17:31 schreef massy het volgende:
Vanavond is Thomas op tv -> nederland 2, 21.40 bij Katja vs Bridget (zie afleveringsinfo).
Ja! Ik ben er bij in maart in de Oosterpoortquote:Op zondag 4 december 2005 17:17 schreef Xilantof het volgende:
Wie gaat er eigenlijk naar de Op Voorraad III "jaren ver van hier" tour?
Ah, ik eind januari al, in Scheveningenquote:Op zondag 4 december 2005 19:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja! Ik ben er bij in maart in de Oosterpoort.
Ja joh! ik ookquote:Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef Niowskie het volgende:
Ik ook 30-01-06 in scheveningen
stoel 45 & 47![]()
kijk er echt naar uit!
Ik ga ook naar Scheveningenquote:Op zondag 4 december 2005 20:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja joh! ik ook
heb er echt zo'n zin in
wat voor streams zijn datquote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef massy het volgende:
Donderdag 17 november waren Thomas en Paul te gast bij Giel Beelen van 3fm.
Stuk van de uitzending waar ze in voorkomen is hier terug te luisteren.
Ze zongen Waar Was Je Dan en Geen Hemelen Beloven (zo'n mooi liedje
) en ze vertelden wat over de nieuwe cd.
Clip van Geen Hemelen Beloven is hier terug te zien.
Ow hmm. Ook stom gister deden ze t wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat voor streams zijn dat![]()
ik krijg ze niet open?
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef massy het volgende:
Net terug van het Top2000 concert.
Was leuk![]()
[afbeelding]
Voor meer foto's kijk op http://www.marshaenmartijn.web-log.nl/
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Schitterende foto's zeg!
Ja hoor dat mocht gewoon. Er stond zelfs iemand het hele gebeuren te filmenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mocht je die wel maken? Ik neem nooit meer een camera mee, ben veel te bang dat ze hem innemen.
quote:Op maandag 26 december 2005 09:23 schreef massy het volgende:
Het is misschien een beetje laat maar om half 10 begint op nederland 3 de film Madelief, krassen in het tafelblad met Thomas.
Hm... dus het hangt van de artiest af.. lastig hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:40 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij vinden Acda en de Munnik zelf 't neit erg als er gefotografeerd wordt. maar volgens mij zijn de zalen er niet zo dol op.
Met de groeten uit maaiveld tour had ik én A&dM om info gevraagd (De site dan), en het Circustheater waar ik toen was.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hm... dus het hangt van de artiest af.. lastig hoor.
Dus ik neem aan dat je ze niet gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met de groeten uit maaiveld tour had ik én A&dM om info gevraagd (De site dan), en het Circustheater waar ik toen was.
A&dM vonden 't niet erg. terwijl het circustheater nadrukkelijk zei dat er geen foto's gemaakt mochten worden.
owh jawelquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je ze niet gemaakt hebt?
Goede vraag!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Even het volgende:
Waar blijft die dvd van Ren Lenny Ren ?!![]()
Wat dacht je van de dvd van de poema'squote:Op woensdag 28 december 2005 09:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goede vraag!
ik had hem eigenlijk zo rond kerst verwacht...
tja die ook nog jaquote:Op woensdag 28 december 2005 09:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat dacht je van de dvd van de poema's![]()
Als het goed is sta ik daar ook nog opquote:Op woensdag 28 december 2005 09:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ie onder de kerstboom zou liggen, maar helaasquote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef Even het volgende:
Waar blijft die dvd van Ren Lenny Ren ?!![]()
Van deze dvd hoop ik al een aantal jaar dat ie onder de kerstboom zou liggenquote:Op woensdag 28 december 2005 09:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha.. ok, lekker gezagsgetrouw die jeugd van tegenwoordig..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
owh jawel
en ik was niet de enige zag ik ook aan 't aantal flitsen toen in de zaal
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:44 schreef massy het volgende:
De dvd van "Dit was het nieuws" is trouwens een aanrader![]()
in de 013 zou het makkelijker zijn denk ik om te kunnen fotograferen.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. ok, lekker gezagsgetrouw die jeugd van tegenwoordig..
Ik neem de digicam van m'n pa ook maar mee naar David Gray in 013 dan..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
DVD van DWHN? Alleen van dit seizoen offuh..?
De dvd is echt heel grappigquote:DVD: Dit was het Nieuws
Wat ooit begon als een probeersel van zes afleveringen, is in tien jaar tijd uitgegroeid tot één van de populairste programma’s op de Nederlandse televisie. In Dit Was Het Nieuws kijken twee teams terug terug op het actuele nieuws, maar natuurlijk gebeurt dat niet zonder een grap of een grol. Vanwege het nog steeds grote succes – gemiddeld kijken ruim één miljoen mensen naar een aflevering – zijn de belangrijkste momenten vastgelegd op DVD. Onlangs kwam het eerste deel van dit tweeluik uit.
t TROS-programma is gebaseerd op het Engelse programma Have I got news for you?, wat ook daar voor goede kijkcijfers zorgt. Op 17 mei 1996 werd de eerste aflevering uitgezonden, met Harm Edens als presentator en stand-up comedian Raoul Heertje en cabaretier Thomas Acda als teamcaptains. In de loop der jaren kwamen vele bekende Nederlanders langs, onder wie Jack Spijkerman, Sylvia Millecam, Paul de Leeuw, Karin Bloemen en Viggo Waas. Toen Thomas Acda stopte, werd hij opgevolgd door Marc-Marie Huijbregts, maar die gaf het stokje na een seizoen alweer over aan Jan-Jaap van der Wal. Naast de hoogtepunten van de eerste vijf jaar, zijn er ook beelden te zien van de special rond het EK voetbal in 2000 met Peter Heerschop, Eddy Poelman en Kees Jansma. Het is weer lachen, gieren en brullen om de meest hilarische en tijdloze grappen van de afleveringen uit de periode 1996-2001
Bovendien is er aardig wat bonusmateriaal, met beelden die nooit op televisie vertoond zijn. Zo kijken Harm, Raoul en Thomas samen terug op de allereerste aflevering, waarbij natuurlijk het nodige commentaar wordt geleverd. Ook is de pilot Is dat nieuws? te zien, gepresenteerd door Owen Schumacher, bekend van Kopspijkers en Koefnoen. Het is maar goed dat ze met Harm verder zijn gegaan… Op de tweede DVD is de ongecensureerde nieuwjaarsaflevering met Sanne Wallis de Vries en Willem Oltmans te zien, om te laten zien hoe het eraan toe gaat tijdens een opname.
In totaal bevatten de beide schijfjes ruim vijf uur aan materiaal. Voor de trouwe fans dus meer dan genoeg om terug te kijken. Voor de mensen die van dit soort humor houden is het zeker een mooie toevoeging aan de collectie. Al lijken de makers zelf een heel ander doel te hebben: ‘Koop deze DVD en help de makers van DWHN met het realiseren van hun grote droom: een betere wereld, een groter huis en leukere cadeautjes voor hun maîtresses’. Hoezo satirisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |