Mijn dank.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:57 schreef dwerg het volgende:
Fok! top100 allertijden 2004 - deel 4 & uitslag
Tot dat en veel plezierquote:Op donderdag 7 april 2005 00:59 schreef dwerg het volgende:
Dit is mijn laatste post voor de komende tijd. Dinsdag ofzo kom ik wel weer terug.
En woensdag ga ik naar Spinvis.
Sterkte dwerg!quote:Op donderdag 7 april 2005 00:59 schreef dwerg het volgende:
Dit is mijn laatste post voor de komende tijd. Dinsdag ofzo kom ik wel weer terug.
En woensdag ga ik naar Spinvis.
Goed dat je het zegt. Ik was alweer bijna vergeten dat ik mijn kaartje van vanochtend moet bewaren om het geld terug te vragen.quote:
Misschien heeft Liejannuh daar een statistiekje vanquote:Op donderdag 7 april 2005 21:24 schreef thaleia het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat het op donderdag significant vaker mis is bij de NS
Shit zeg, ik heb net die DVD aangeschaft. Toch jammer...quote:Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef thaleia het volgende:
Ik ben geen liefhebber, maar enkelen onder u misschien wel: 16 Horsepower uit elkaar
Ik hou alleen statistiekjes bij van treinen waar ik in zit.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:34 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Misschien heeft Liejannuh daar een statistiekje van
Ik ga meestal ik één ruk door naar Styles en tiny mix tapes. Kom geregeld bij desintbestaat bij file under, fijne site met meestal leuke recensies. Ook niet echt lang, dat is ook wel fijn! Voor de rest wel eens wat los, nog sites die ik niet mag missen Z?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef Z het volgende:
Je moet alleen naar de cijfers kijken op pitchfork. De recensies zijn meestal niet doorheen te komen. En de interviews te nerderig voor woorden, op het genante af, af en toe
Ik kijk er elke dag even maar er zijn ook andere buitengewoon goede sites natuurlijk
Ja, maar jij luistert ook naar jazz enzo, fossielquote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind die semi-literaire zwetsrecensies meestal wel grappig, al heb ik vaak na het lezen nog steeds geen idee hoe de muziek zelf ongeveer klinkt. Die 0,0-recensie van Z ook weer.. "spazrock", "indietronics"... Op zo'n moment voel ik me zelf ook al een fossiel.
Wilco is ouwe lullen indie, maar wel okequote:Op vrijdag 8 april 2005 00:08 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, ik heb nu een cd van Wilco opstaan, da's ook al best ouwelullen-muziek eigenlijk.![]()
Misschien moet ik de moed gewoon opgeven, als 25+ er moet je gewoon lekker achter de geraniums gaan zitten met je Nirvana en Pearl Jam-platen (of voor de hipsters, Sebadoh & Guided By Voices).
Intratuin dan maar voor de geraniums, vroegah was alles beter hequote:Op vrijdag 8 april 2005 00:20 schreef Zanderrr het volgende:
Oei, dit was wel de ultieme oude lullen-post..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |