Ow, was dat vandaag?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:32 schreef Tokus het volgende:
en, heeft iedereen vandaag het trekker-overhaal-incident uit Seattle van 11 jaar terug nog gevierd?
vroeger hadden de leden van Metallica nog lang haar, en droegen ze geen make-up (vul de muziek-grap zelf maar in, overigens).quote:
Marioquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:12 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee het isMario
, het werd laatst gevraagd in de trivia
quote:
Hmm, en dus alweer 3 jaar dat Layne Staley zijn kettingen afwierpquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:32 schreef Tokus het volgende:
en, heeft iedereen vandaag het trekker-overhaal-incident uit Seattle van 11 jaar terug nog gevierd?
quote:
Ik hoop het niet, dan zou ik 8!!! levens lang mensen kunnen lastig vallenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt dit dan uit de clip?
Ach ja, Jody Bernal bleef in de kast, dus dan Samantha Foxquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ohhhhhhhhh........... ik wist helemaal niet dat Homodib eigenlijk Gunther heet en een duet heeft opgenomen met Samantha Fox!!!!![]()
![]()
Ik zag ze net voorbij komen, heb je leuk gedaan Homodib!
het is een samenzwering, ik garandeer het je! het is te toevallig dat het rond dezelfde datum is!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:38 schreef Mark het volgende:
[..]
Hmm, en dus alweer 3 jaar dat Layne Staley zijn kettingen afwierp
Kut, is er niet eens een topic geopend door een zielige puber op wiens tere zieltje ik kan trappen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:32 schreef Tokus het volgende:
Hoi lieve Janequote:
Hoi lieve MuadDib.quote:
Ja kut, nou je 't zegt...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:43 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind Mario eigenlijk meer op Ron Jeremy lijken.
quote:
Samantha Fox heeft haar monsterhit Touch Me opgenomen met ene Gunther!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:38 schreef HomoDib het volgende:
[..]
Ach ja, Jody Bernal bleef in de kast, dus dan Samantha Fox
verder weet ik absoluut niet waar het over gaat...![]()
En terecht!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:24 schreef Liejannuh het volgende:
Gunther is voorzien van sexy snor en vind zichzelf ontzettend lekker!
Ik weet niet wat ik schokkender vind: Dat je verlekkerd raakt van Ron Jeremy of van SuperMarioquote:
Het is vooral de combinatie, denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:09 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik schokkender vind: Dat je verlekkerd raakt van Ron Jeremy of van SuperMario![]()
Zie je, dezelfde snor!quote:
Je had Desperate Housewives moeten kijken!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is vooral de combinatie, denk ik.
(en een meisje moet toch wát op de dinsdagavond)
Gefeliciteerd Sebbo.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:13 schreef Seborik het volgende:
Hallo, m'n experiment werkt. Ik ben een gelukkig man.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:13 schreef Seborik het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:13 schreef Seborik het volgende:
Ja, zeker, ik zou de hele dag door jou gekust willen worden!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Sebbo.
Mag ik je dan ff zoenen?(wilde ik toch al doen hoor
)
Zaterdag neem ik m'n beste stemming mee!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:19 schreef MuadDib het volgende:
[..]
![]()
Dus je bent zaterdag in opperbeste stemming?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:09 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, zeker, ik zou de hele dag door jou gekust willen worden!
We gaan snel zuipen!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:18 schreef Jane het volgende:
[..]Dan moet je toch ook maar eens met mij gaan zuipen, sebbo.
Maar ja, ik kan niet tegen de Mailman op, natuurlijk.
kust die nog beter dan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:18 schreef Jane het volgende:
[..]Dan moet je toch ook maar eens met mij gaan zuipen, sebbo.
Maar ja, ik kan niet tegen de Mailman op, natuurlijk.
Oeh, you touch my tra-la-la.....quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:37 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Gunther, die zegt toch constant 'Oeh la la' met een heel vies stemmetje?
Delta Lloyd? Met die negers en die bling bling SUV?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:23 schreef Seborik het volgende:
Waar was die reclame ook weer voor dat twee van die gasten in een auto raar met hun kop zitten te bewegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |