Mijn dank.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:57 schreef dwerg het volgende:
Fok! top100 allertijden 2004 - deel 4 & uitslag
Tot dat en veel plezierquote:Op donderdag 7 april 2005 00:59 schreef dwerg het volgende:
Dit is mijn laatste post voor de komende tijd. Dinsdag ofzo kom ik wel weer terug.
En woensdag ga ik naar Spinvis.
Sterkte dwerg!quote:Op donderdag 7 april 2005 00:59 schreef dwerg het volgende:
Dit is mijn laatste post voor de komende tijd. Dinsdag ofzo kom ik wel weer terug.
En woensdag ga ik naar Spinvis.
Goed dat je het zegt. Ik was alweer bijna vergeten dat ik mijn kaartje van vanochtend moet bewaren om het geld terug te vragen.quote:
Misschien heeft Liejannuh daar een statistiekje vanquote:Op donderdag 7 april 2005 21:24 schreef thaleia het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat het op donderdag significant vaker mis is bij de NS
Shit zeg, ik heb net die DVD aangeschaft. Toch jammer...quote:Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef thaleia het volgende:
Ik ben geen liefhebber, maar enkelen onder u misschien wel: 16 Horsepower uit elkaar
Ik hou alleen statistiekjes bij van treinen waar ik in zit.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:34 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Misschien heeft Liejannuh daar een statistiekje van
Ik ga meestal ik één ruk door naar Styles en tiny mix tapes. Kom geregeld bij desintbestaat bij file under, fijne site met meestal leuke recensies. Ook niet echt lang, dat is ook wel fijn! Voor de rest wel eens wat los, nog sites die ik niet mag missen Z?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef Z het volgende:
Je moet alleen naar de cijfers kijken op pitchfork. De recensies zijn meestal niet doorheen te komen. En de interviews te nerderig voor woorden, op het genante af, af en toe
Ik kijk er elke dag even maar er zijn ook andere buitengewoon goede sites natuurlijk
Ja, maar jij luistert ook naar jazz enzo, fossielquote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind die semi-literaire zwetsrecensies meestal wel grappig, al heb ik vaak na het lezen nog steeds geen idee hoe de muziek zelf ongeveer klinkt. Die 0,0-recensie van Z ook weer.. "spazrock", "indietronics"... Op zo'n moment voel ik me zelf ook al een fossiel.
Wilco is ouwe lullen indie, maar wel okequote:Op vrijdag 8 april 2005 00:08 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, ik heb nu een cd van Wilco opstaan, da's ook al best ouwelullen-muziek eigenlijk.![]()
Misschien moet ik de moed gewoon opgeven, als 25+ er moet je gewoon lekker achter de geraniums gaan zitten met je Nirvana en Pearl Jam-platen (of voor de hipsters, Sebadoh & Guided By Voices).
Intratuin dan maar voor de geraniums, vroegah was alles beter hequote:Op vrijdag 8 april 2005 00:20 schreef Zanderrr het volgende:
Oei, dit was wel de ultieme oude lullen-post..
De sites die je noemt bezoek ik ook + de sites die in het centrale indie topic staan, en ik luister naar internetradio, daar haal ik ook veel muziek vandaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:03 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Voor de rest wel eens wat los, nog sites die ik niet mag missen Z?
Ja, het is eigelijk een onbegonnen taakquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:10 schreef Z het volgende:
[..]
De sites die je noemt bezoek ik ook + de sites die in het centrale indie topic staan, en ik luister naar internetradio, daar haal ik ook veel muziek vandaan.
Het is overigens volledig onmogelijk om op de hoogte te blijven van al die nieuwe bandjes want het zijn er echt e-norm veel, en ze hebben allemaal een website, en alleemaal mp3's online, gek word je er van.
Bookmarkje waard lijkt me, ga het uitproberenquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:26 schreef Z het volgende:
Misschien is dit wat voor je; http://www.littleradio.com/
Wil ik me ook nog even bij aansluiten...quote:Op donderdag 7 april 2005 21:20 schreef Seborik het volgende:
Heel veel sterkte dwerg...
Zelfs dat gaat niet altijd op. De uber-nerd band 'Belle and Sebastian' kreeg van Pitchfork een 0.8 voor 'The Boy with the Arab Strap'.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:30 schreef Zanderrr het volgende:
"nerds met hoornen brillen"-bandje, reken dan maar op een 8 of hoger.
Same here, maar sterkte iig dwerg!quote:En als Dwerg sterkte nodig heeft, dan wil ik hem bij deze ook even heel veel sterkte toewensen, ook al weet ik niet waarom.
Ik vroeg het me ook al af. Ik heb ook geen idee, maar sluit me hier bij aan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:49 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
En als Dwerg sterkte nodig heeft, dan wil ik hem bij deze ook even heel veel sterkte toewensen, ook al weet ik niet waarom.
Terecht vind ik, maar wel verrassend want onbegrijpelijk (slechtquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:00 schreef Zanderrr het volgende:
Ook van mij sterkte toegewenst, dan.
Over the Mars Volta zijn ze bij Pitchfork ook niet erg enthousiast, trouwens: http://www.pitchforkmedia(...)ances-the-mute.shtml
Annie, ik werd er ook gek van, grappig om een keertje te horen en een paar nummers steken er wel bovenuit. En radiohead is echt vet goedquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:18 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, Radiohead is ook al zo'n heilig huisje. Daar staan in het laatste Radiohead-topic ook wel weer een paar geinige voorbeelden van.
Andersom zet ik bij sommige Pitchfork-knuffelplaatjes ook wel weer m'n eigen vraagtekens. Ik was bijv. zo stom om die cd van "Annie" te downloaden, blijkt het gewoon dertien-in-een-dozijnb eurotrance-meuk te zijn.
En Queen..quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:04 schreef MuadDib het volgende:
Radiohead, Tool, Dream Theater, daar lopen volgens mij de meeste fans rond die denken dat ze de UberSmaak hebben. Ik vind die bands ook best goed, maar een beetje kritiek is er bij die gasten niet te vinden.
Oh ja... inderdaad. Dat herinnert me eraan dat ik een leuke uitspraak las van Queen-geiligaard bij uitstek, Valensia, over die laatste tour. Eens even kijken of ik die nog kan vinden.quote:
Gevonden en geplaatstquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:08 schreef MuadDib het volgende:
Eens even kijken of ik die nog kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |