Heeft geen zin, dan sla ik morgen gewoon even overquote:Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
Ik heb zojuist de batterijen van mijn fototoestel in de lader gestopt. We gaan morgen zeker en komen ook absoluut terug met foto's.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Maar als we morgen hier lezen dat het om welke reden dan ook niet door gaat kunnen we er vanuit gaan dat 't nep is.
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:36 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de batterijen van mijn fototoestel in de lader gestopt. We gaan morgen zeker en komen ook absoluut terug met foto's.
Neem van mij aan dat het allemaal erg creepy is..
Hmmm....Eerste paasdag...eerste paasdag...is dat niet al een dag of 4 geleden, vanwaar de late posting? En waarom niet meteen teruggekeerd? Als het zo vaag is als jullie beweren zou ik er juist zo snel mogelijk zoveel mogelijk over willen weten. Maar leuk verzonnen, dat zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:36 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de batterijen van mijn fototoestel in de lader gestopt. We gaan morgen zeker en komen ook absoluut terug met foto's.
Neem van mij aan dat het allemaal erg creepy is..
+3 scherpquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:42 schreef Roa het volgende:
Hmmm....Eerste paasdag...eerste paasdag...is dat niet al een dag of 4 geleden, vanwaar de late posting? En waarom niet meteen teruggekeerd? Als het zo vaag is als jullie beweren zou ik er juist zo snel mogelijk zoveel mogelijk over willen weten.
is toch pas gisteren gepost dit topic?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:42 schreef Roa het volgende:
[..]
Hmmm....Eerste paasdag...eerste paasdag...is dat niet al een dag of 4 geleden, vanwaar de late posting? En waarom niet meteen teruggekeerd? Als het zo vaag is als jullie beweren zou ik er juist zo snel mogelijk zoveel mogelijk over willen weten. Maar leuk verzonnen, dat zeker![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:41 schreef MUUS het volgende:
Jongens, doe eens niet meteen brullen, maar wacht eens gewoon af? Gewoon zitten en meelezen, je ziet het vanzelf wel..
We zetten natuurlijk niet ons hele leven op Fok!quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:49 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
is toch pas gisteren gepost dit topic?
Je doet toch wel voorzichtig he kindje, wie weet welke gevaren er allemaal op de loer liggen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
We staan nu op punt van vertrek en we brengen foto's mee terug.
Ja, ik heb mijn fototoestel bij me en het is prachtig weer, dus tot vanavond!.
Ps. ik ben een klein beetje zenuwachtig eerlijk gezegd.
Gaan we maandag ook doen, eerst nog even uitzoeken bij welke gemeente we nu eigenlijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:41 schreef koen_pijl het volgende:
ik zou politie bellen ofzo of de gemeenten en vragen wat ze aan het doen zijn
Het zijn buizen en geen kabels, bovendien spijker je geen bordjes "Verboden toegang" aan bomen in een heel verlaten bos. Ik bedoel dit is niet in een bosje zoals het Amsterdamse Bos.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:48 schreef koen_pijl het volgende:
waarschijnlijk zijn ze kabels of zo aan het vervangen. Daar lijkt het anders op.
Hand voor de flits bij het fotograferen in een donkere kamer zou het zomaar kunnen doen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:35 schreef Stali. het volgende:
Nog even een kort berichtje.
Ik heb geprobeerd om een foto te maken van het fluoriserende effect maar door de flits is dit niet mogelijk. Hier toch een indruk.
[afbeelding]
9.
Hoezo raar......quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:11 schreef livEliveD het volgende:
Ik moet toegeven dat het raar is om daar in de nacht en op feestdagen te gaan werken. We kunnen toch zeker stellen dat dit duurder moet zijn voor de opdrachtgever en verder zie ik geen bezwaren om het overdag te doen. Meer licht, makkelijker werken en schappelijke tijden voor een eventueel thuisfront. Er kan natuurlijk een hele goede verklaring zijn maar tot die tijd (als het ooit boven water komt) is het interessant om de ontwikkelingen te volgen.
Verder complimenten voor de boeiende schrijfstijl
We haken hier straks op in met een aantal photo's en een verslag van een spooky gebeurtenis eergisteren. Ook zullen we later nog een wat uitgebreidere hiermee samenhangende photorapportage neerzetten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 04:04 schreef moussie het volgende:
hmz .. een gifberg oid gevonden ?
Ook deze conclusie kan niet geheel genegeerd worden idd. Bij het verlaten van het bos reden we door een dorp waar een vrij groot hotel staat en op de parkeerplaats stonden zeker 3 luxe-auto's met een CD (= corps diplomatiek) sticker op de bumper, benevens twee voertuigen met een Italiaans nummerbord. Heel vreemd, want in deze toch min of meer ontvolkte, want in de periferie gelegen, contreien kom je alleen Duitsers en Belgen tegen. 1 en ander gecombineerd met de blauwe helmen die ik op eerste paasdag waarnam en voila.quote:een schuilkelder aan het graven voor de regering voor als het misgaat ?
misschien zit er wel een ondergrondse bunker van de regering en ben je de lul als je naar de politie gaat![]()
Nee, niet in de buurt van Eindhoven nee. Radioactiviteit wordt aangegeven door een bepaald bordje natuurlijk, dat hebben we niet gezien. Dat er iets onder de grond gebeurt is wel duidelijk, wat er onder de grond gebeurt niet. De aarde in het centrum van de krater is wel omgewoeld of afgegraven nl. Anyway we gaan even weg zo, komen later terug met meer photo's.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:18 schreef iteejer het volgende:
Misschien dat oude idee van Phrits Philips om een ondergrondse produktie-faciliteit op te starten voor processen waar een bepaalde dosis radio-activiteit bij vrij komt? Was dit in de omgeving van Eindhoven?
Neen! Onderaardse organismen met blauwe laserguns om bomen mee te elimineren!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:45 schreef Adfundum het volgende:
Ik denk dat je de in aanbouw zijnde schuiplaats van Bin Laden gevonden hebt. Hij heeft hier politiek asiel aangevraagt en JP zit nauturlijk ook in het complot. Totdat alles klaar is woont hij stiekum in die misterieuze kist.
dus ik ben niet de enige die ze gezien heeft?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen! Onderaardse organismen met blauwe laserguns om bomen mee te elimineren!
Voorlopig schieten ze alleen nog met blauwe glow-in-the-dark kwakkies tegen bomen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen! Onderaardse organismen met blauwe laserguns om bomen mee te elimineren!
Ik zal je vertellen waarom we nog niet naar binnen zijn gegaan. Donderdag, toen ik voor het eerst met Stali naar de plaats ging, schoot Ollie onder het hek door (om frenetiek te snuffelen), maar kon op gegeven moment niet meer terug. Stali en ik hebben toen 1 van de hekken iets omhoog getild om Ollie eruit te laten. Daarna gingen we weer richting onze auto (die circa 3 à 4 km verwijderd stond) en toen we bij een ven aankwamen zagen we een terreinauto met volle vaart een zandpad afrijden. De bestuurder kan ons nooit gezien hebben, maar wij hem wel. Ook weer een man met een blauwe helm op. Hij reed in noodvaart richting de krater, door plassen waarvan het water opspatte...quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:14 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk nog niet voorbij het hek gegaan ?
Trouwens een van de leukere topics hier
jaaaah met fakkels en hooivorkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:54 schreef Fliepke het volgende:
kunnen we niet gewoon met 100 fokkers er heen gaan, dat is pas spannend.
Wacht eerst het verdere verslag even af zou ik zeggen. Wat mij wel interessant lijkt is om er 's nachts eens een kijkje te nemen iig. Of dat nu direct met 100 Fok!kers moet gebeuren is natuurlijk een tweede.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:54 schreef Fliepke het volgende:
kunnen we niet gewoon met 100 fokkers er heen gaan, dat is pas spannend.
Dat vertel ik hier net boven. We lichten dat hek op, 10 minuten later zien we een terreinwagen (overigens half geblindeerd) met hoge snelheid richting die krater rijden. Vraag natuurlijk is of er ergens camera's verstopt waren of sensors zitten op die plaats.quote:Op zondag 3 april 2005 00:03 schreef P8 het volgende:
ryan, goed dat je er bent. hoe zat dat spooky iets nou, toen jullie dat hek optilden
Duly noted.quote:Op zondag 3 april 2005 00:04 schreef Pr0nXXX het volgende:
Had ik al eerder gezegd dat ik Ryandrietje een bombastische retorica vond?
Nee? Dan weet je het nu.
Aangezien je bij mij in de buurt schijnt te wonen geef ik me op! Spannend hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wacht eerst het verdere verslag even af zou ik zeggen. Wat mij wel interessant lijkt is om er 's nachts eens een kijkje te nemen iig. Of dat nu direct met 100 Fok!kers moet gebeuren is natuurlijk een tweede.
Nou de blauwhelmen die ik op eerste paasdag tegenkwam namen het hazenpad (zie OP). Ze houden niet van pottenkijkers, maar tegelijkertijd gaan ze ervan door als je in de buurt komt dus.quote:Op zondag 3 april 2005 00:12 schreef P8 het volgende:
sorry, ik had eroverheen gelezen, maar vraag morgen eens aan zo'n blauwhelm dan wat er allemaal aan de hand is
Stali woonde bij jou in de buurt, maar nu bij mij en ik woon niet bij jou in de buurt. Dit is het grensgebied België-Nederland. Ik ben opzettelijk een beetje vaag wat geografie betreft, if you don't mind.quote:Op zondag 3 april 2005 00:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aangezien je bij mij in de buurt schijnt te wonen geef ik me op! Spannend hoor!
Nou zij zijn duidelijk niet al te happig op contact met eerzame burgers zoals ik...quote:
O, nee, sorry nee, ik ben vaag, omdat ik het nog niet 100% vertrouw.quote:Op zondag 3 april 2005 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou zij zijn duidelijk niet al te happig op contact met eerzame burgers zoals ik...
Hè wat jammerquote:Op zondag 3 april 2005 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali woonde bij jou in de buurt, maar nu bij mij en ik woon niet bij jou in de buurt. Dit is het grensgebied België-Nederland. Ik ben opzettelijk een beetje vaag wat geografie betreft, if you don't mind.
Er stonden twee van die kasten, maar die buizen liepen een stuk verder de krater in. Als die buizen met water te maken hebben is dat wel grappig. Op de photo's die we morgen plaatsen kun je zien wat er met het water in de buurt gebeurd is. In het ven dus, waar we langs liepen toen we die half geblindeerde terreinwagen zagen racen op donderdag. (Ik kan nu geen photo's plaatsen, omdat ik niet weet waar die camera ligt en Stali reeds te ruste is...)quote:Op zondag 3 april 2005 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Die kast op photo 3 is trouwens van het soort die verplicht is op een bouwplaats op het punt waar je de waterleiding op het hoofdnet aansluit. Die blauwe buizen lijken me dan ook met water te maken te hebben. Ik neem aan dat die kast niet te ver van het zandpad af stond?
Misschien is die ander voor electriciteitquote:
Dat is logisch. Waarom een aansluiting maken en watermeter plaatsen als je er verder niets mee doet?quote:maar die buizen liepen een stuk verder de krater in.
Ik ben benieuwd. Lijkt er op alsof ze de grond eerst volledig doorweken om later te kunnen afgraven en vervolgens te kunnen bouwen. Maar waarom dit 's nachts gebeurt? Dat is op z'n minst opmerkelijkquote:Als die buizen met water te maken hebben is dat wel grappig. Op de photo's die we morgen plaatsen kun je zien wat er met het water in de buurt gebeurd is. In het ven dus, waar we langs liepen toen we die half geblindeerde terreinwagen zagen racen op donderdag. (Ik kan nu geen photo's plaatsen, omdat ik niet weet waar die camera ligt en Stali reeds te ruste is...)
Ik heb niets van electriciteit gezien. Misschien een tweede aansluiting op het hoofdnet. Maar toch is dit vreemd. De plaats ligt zeker 5 km, zo niet meer, in een bos.quote:Op zondag 3 april 2005 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is die ander voor electriciteit
[..]
Precies, kms in het bos. Wat zou men willen doen.quote:Dat is logisch. Waarom een aansluiting maken en watermeter plaatsen als je er verder niets mee doet?
[..]
Wat zou men er willen bouwen???quote:Ik ben benieuwd. Lijkt er op alsof ze de grond eerst volledig doorweken om later te kunnen afgraven en vervolgens te kunnen bouwen.
Idd, opgeteld bij de activiteiten die er plaats vinden zoals de bulldozer (zeker 30 km/u rijdend), de drie mannen bij de bus die er vandoor gingen toen ik er aankwam en de terreinwagen op donderdag??? De zaken die wij morgen nog zullen belichten. De blauw gemarkeerde paden. De recent aangelegde, loodrechte paden??? Ik weet niet...quote:Maar waarom dit 's nachts gebeurt? Dat is op z'n minst opmerkelijk![]()
Maak je het niet allemaal iets te spannend?quote:Op zondag 3 april 2005 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb niets van electriciteit gezien. Misschien een tweede aansluiting op het hoofdnet. Maar toch is dit vreemd. De plaats ligt zeker 5 km, zo niet meer, in een bos.
[..]
Precies, kms in het bos. Wat zou men willen doen.
[..]
Wat zou men er willen bouwen???
[..]
Idd, opgeteld bij de activiteiten die er plaats vinden zoals de bulldozer (zeker 30 km/u rijdend), de drie mannen bij de bus die er vandoor gingen toen ik er aankwam en de terreinwagen op donderdag??? De zaken die wij morgen nog zullen belichten. De blauw gemarkeerde paden. De recent aangelegde, loodrechte paden??? Ik weet niet...
En die lichtmasten dan? Of staan er ook aggregaten?quote:
Of ze moeten onderhoud verrichten aan hoofdleidingen of moeten die vervangen.quote:Wat zou men er willen bouwen???
Omdat ik donderdag en vrijdag niets van electriciteit zag, moet het wel via aggregaten zijn gegaan, lijkt me.quote:Op zondag 3 april 2005 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die lichtmasten dan? Of staan er ook aggregaten?
[..]
Tja, er komen nog meer photo's dus hè. Op 1 van die photo's zie je zwarte aanvoerbuizen, half ingegraven op paar plaatsen (buiten het omheinde gebied) en dus lijkt me het iets permanents of iig semi-permanents. Geen onderhoud m.i. dus.quote:Of ze moeten onderhoud verrichten aan hoofdleidingen of moeten die vervangen.
Maar het blijft vreemd dat het zich 's nachts afspeelt. Daar kan ik geen plausibele verklaring voor vinden.
Okee, morgenavond wrs.quote:Op zondag 3 april 2005 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie je photo's reijckhalschend tegemoet
Tja, hebben wij ook allemaal overdacht hoor. Grondwater. Maar wat als er iets in dat grondwater wordt gespoten dat het milieu aantast??? Zie photo's morgen, die zijn onthutsend nl.quote:Op zondag 3 april 2005 01:09 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maak je het niet allemaal iets te spannend?
Het is namelijk vrij normaal dat die gasten hard in bulldozers rijden en dat bouwvakkers altijd dikke auto's hebben zoals BMW X5'jes etc.
Tevens kan ook toeval zijn dat die gasten ervandoor dingen toen jij eraan kwam. Ook hier geldt weer dat die kerels gewoon houden van hard cruisen.
"blauw gemarkeerde paden" dit soort paaltjes zie ik in zoveel bossen staan die als "grondwaterrijk" bekend staan. Zouden de werkzaamheden hier iets mee te maken hebben?
Loodrechte paden zijn wel zo handig als er flink wat bouwwerkzaamheden plaatsvinden.
En geef ons een wat meer info, kunnen wij ook op "research".
het zouden natuurlijk ook buitenaardse wezens kunnen zijn
Jouw eerste post op Fok! in ons topic. Wat leuk!quote:Op zondag 3 april 2005 13:04 schreef Hugo- het volgende:
Hmm, ik lees al een hele tijd mee op fok! en ik heb laatst besloten om me toch eens aan te melden.
Ik merk dat mensen hier in TRU altijd erg para zijn en graag meer dingen willen zien dan er zijn, deze foto's lijken me namelijk gewoon een bouwplaats in het bos. Wel is het natuurlijk raar dat er in de nacht gebouwd wordt, daarom ben ik erg benieuwd wat er nou zo belangrijk is dat er zo vaak door gebouwd wordt. Leuk topic, ik blijf het volgen.
Dat denk ik ook, en er worden metingen gedaan, die ook 's nachts moeten gebeuren. Het klinkt allemaal heel normaal, echter, die diplomaten kentekens en de overige randinfo (alsmede de duistere vertelwijze) maken het dat ik het topic opeens volg en stiekum toch benieuwd ben geworden.quote:Op zondag 3 april 2005 13:08 schreef Adfundum het volgende:
Gokje, het is/wordt een waterwingebied en ze zijn een nieuw pompstation aan het bouwen of een oude aan het vernieuwen. Verboden toegang is vrij normaal op een bouwplaats.
Waarom moeten dat soort metingen 's nachts gebeuren?quote:Op zondag 3 april 2005 13:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en er worden metingen gedaan, die ook 's nachts moeten gebeuren. Het klinkt allemaal heel normaal, echter, die diplomaten kentekens en de overige randinfo (alsmede de duistere vertelwijze) maken het dat ik het topic opeens volg en stiekum toch benieuwd ben geworden.
minder storing van de bewoonde wereld. actieve steden (overdag dus) schijnen sommige metingen te kunnen beinvloeden. 's nachts heb je dat minderquote:Op zondag 3 april 2005 14:20 schreef sigvard het volgende:
[..]
Waarom moeten dat soort metingen 's nachts gebeuren?
Dan moet je er wel eentje tegen het lijf lopen die niet wegrijdtquote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef NgInE het volgende:
waarom vraag je niet gewoon aan een van de bouwvakkers wat ze aan het bouwen zijn?
Ah, okee. Dat punt is op zich dus niet ongebruikelijk.quote:Op zondag 3 april 2005 14:23 schreef P8 het volgende:
[..]
minder storing van de bewoonde wereld. actieve steden (overdag dus) schijnen sommige metingen te kunnen beinvloeden. 's nachts heb je dat minder
Ja dat of gewoon klokkie rond metingen ... om het uur, om de 3-4 uur, metingen in het donker, er kan van alles. Daar valt ook dat werken op een paasdag onder.quote:Op zondag 3 april 2005 14:23 schreef P8 het volgende:
minder storing van de bewoonde wereld. actieve steden (overdag dus) schijnen sommige metingen te kunnen beinvloeden. 's nachts heb je dat minder
Bij de olie maatschappij wordtquote:Op zondag 3 april 2005 14:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja dat of gewoon klokkie rond metingen ... om het uur, om de 3-4 uur, metingen in het donker, er kan van alles. Daar valt ook dat werken op een paasdag onder.
M.I.B.quote:De man droeg een zwart overjasje, een zwarte pet (zonder opdruk) en een zonnebril.
Voordat ik de foto nam schrok ik ook. Ollie ontdekte de dode vissen in het water.quote:Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej zeg, moet je hond dood? Die vissen gaat echt niet dood omdat ze daar op lopen te schieten ofzo, dalijk ligt er vergif in dat water en is jullie hondje daar lekker aan het snuffelen.
bronquote:Flexural Plate Wave (FPW) devices are being developed as an acoustic wave platform for the rapid detection of a variety of biological agents. The FPW is fabricated on silicon, consisting of a thin membrane of oxynitride along with a piezoelectric material such as zinc oxide. A biologically selective film coats the thin membrane. Interdigitated transducers (IDTs) form the input and output of the device.
In operation, an electrical signal is converted into an acoustic wave at one of the IDTs. The wave propagates along the membrane and is converted back to an electrical signal at the other IDT. The device is operated with a loop oscillator, and the oscillation frequency depends on the loading of the biologically selective films.
The advantages of the FPW over other acoustic waveforms are that (1) they can be constructed on silicon along with all the support electronics necessary to realize a sensor; and (2) the biological film can be placed on the side of the membrane opposite to that of the electronics. The bio-films can then be exposed to liquid bacterial solutions without damaging the electronics.
FPW research has been supported by the Auburn University Detection and Food Safety Peak.
Ik heb zijn broek niet kunnen zien maar van boven was zijn kleding helemaal zwart tot de pet aan toe.quote:Op zondag 3 april 2005 17:38 schreef merlin693 het volgende:
[..]
M.I.B.
cool verhaal ! ben benieuwd naar het vervolg...keep it comming en de Photo's ook he
Hmmmm, dat in combinatie met de dode vissen zou dus kunnen duiden op vervuiling van het grondwater en onderzoek hiernaar. Misschien een gevaar voor de volksgezondheid en om paniek te voorkomen probeerd men het stil te houden totdat de metingen voltooid zijnquote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef P8 het volgende:
dode vissen zijn niet echt iets bijzonders. het enige misschien relevante iets wat ik kon vinden was iets ingewikkelds.
Flexural Plate Wave (FPW) devices are being developed as an acoustic wave platform for the rapid detection of a variety of biological agents. The FPW is fabricated on silicon, consisting of a thin membrane of oxynitride along with a piezoelectric material such as zinc oxide. A biologically selective film coats the thin membrane. Interdigitated transducers (IDTs) form the input and output of the device.
bron
Wat zei hij ongeveer?quote:Op zondag 3 april 2005 17:27 schreef Stali. het volgende:
... Hij maakte op een nare manier duidelijk dat het beter voor ons was daar nooit meer gezien te worden en toen scheurde hij weer met dezelfde belachelijke snelheid weg
...
Ik vertel liever nog niet waar de exacte locatie is, en de reden zal je zelf ook wel begrijpen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:12 schreef krozz56 het volgende:
jij weet waar het is blijkbaar, kan je antwoord geven op mn vraag waar dit is
We zouden sowieso nog eens een terras op duiken.quote:Op zondag 3 april 2005 21:07 schreef iteejer het volgende:
Ik zou er heel graag zelf ook es een kijkje nemen. Kunnen we niet iets afspreken, Ryan3?
Geen idee, ze vallen mij zelfs nu pas op. Maar ze staan gewoon bij de afwatering.quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Adfundum het volgende:
wat doen die tuinpaaltjes daar midden in het bos op die laatste photo?
Het waren een soort bamboestokjes en ze zien er inderdaad bijzonder nieuw uit. Daarom denken wij ook dat het verband houdt met de gebeurtenissen in de afgraving.quote:Op zondag 3 april 2005 20:16 schreef -CRASH- het volgende:
Over die laatste foto....
Die elastiekjes (om de potloden)en het touw zien er nog erg nieuw uit.
Kun je hier iets meer over zeggen ? Ik zie de photo, maar kon je het openmaken ? Was het transparant ?quote:Op zondag 3 april 2005 17:27 schreef Stali. het volgende:
Ook is er naast de pit een afwatering en daarin deden we vrijdag ook een vondst. Namelijk een buisje met strootjes aan een baksteen. Er stond op een heel klein wit etiketje FPW onderzoek.
Zaterdag as. hebben we oppas voor het kuiken en dan gaan we 'snachts een kijkje nemen.quote:Op zondag 3 april 2005 19:57 schreef krozz56 het volgende:
kan je niet ergenst een camera voor in de nacht halen, en dan snachts het bos in![]()
Het klinkt stom misschien, maar eigenlijk heeft Ryan het voor de camera gehouden en ik heb de foto gemaakt. Volgens Ryan was het een licht buisje en alleen de baksteen was zwaar.quote:Op zondag 3 april 2005 22:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kun je hier iets meer over zeggen ? Ik zie de photo, maar kon je het openmaken ? Was het transparant ?
quote:Op zondag 3 april 2005 22:39 schreef Stali. het volgende:
We zouden het buisje kunnen pikken op onze aankomende nachtelijke expeditie.
Ja, morgen gaan we meteen bellen. We zijn er nu ook achter onder welke gemeente dit bosgebied valt.quote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef EddyMR het volgende:
Zijn jullie nog steeds van plan de gemeente te bellen?
quote:Op zondag 3 april 2005 22:59 schreef JaWi het volgende:
Gefeliciteerd, dit is mijn eerste topic in TRU wat ik heb uitgelezen![]()
.
ook geen indicatie? is het in de buurt van de Terneuzense grens? Zonee, jammer danquote:Op zondag 3 april 2005 22:25 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik vertel liever nog niet waar de exacte locatie is, en de reden zal je zelf ook wel begrijpen.
[..]
We zouden sowieso nog eens een terras op duiken..
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2005 22:59 schreef JaWi het volgende:
.
zelfde hierquote:Op zondag 3 april 2005 22:59 schreef JaWi het volgende:
.
Nee, niet in Zeeuws-Vlaanderen, sorry, daar zijn ook geen uitgestrekte bosgebieden, dwz ik reken de Braakmanbossen natuurlijk niet mee hè.quote:Op zondag 3 april 2005 23:17 schreef krozz56 het volgende:
[..]
ook geen indicatie? is het in de buurt van de Terneuzense grens? Zonee, jammer dan
Nee, je komt geen wandelaars tegen eigenlijk. Het is een uitgestrekt bosgebied, dat over de grens loopt, alleen voor in het bos kom je af en toe wat wandelaars tegen. Vreemd is desalniettemin dat ze die anderhalve man en een paardenkop (zoals ik op eerste paasdag aanvankelijk) die er wel eens komen dus proberen af te schrikken met die bordjes 'verboden toegang'. Ik bedoel zoiets heeft nut als je ze hangt in het Amsterdamse bos, maar hier???quote:Op zondag 3 april 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat een raar gezicht ook, gewoon over paden etc. heen.
Zijn jullie trouwens nog meer wandelaars/honden-uitlaters tegen gekomen daar?
Ja, is toch prima te combineren?quote:Op zondag 3 april 2005 22:25 schreef Stali. het volgende:
We zouden sowieso nog eens een terras op duiken..
en de italiaanse mafia met hun autos in het dorp :pquote:Op zondag 3 april 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
ojaa, een ondergronds XTC laboratorium! waarom dacht ik daar niet eerder aan!
dat kan ook nog
en maastricht is het nieuwe drugs knooppunt van europa.. dus dat is dichtbij. en onder de grond.. lichtmasten.. geblindeerde busjes.. geen identificatie.. dreigen.. vissen dood ( chemicalien) ..
geheime navo pijpleidingen op internet?quote:Op zondag 3 april 2005 23:59 schreef krozz56 het volgende:
helemaal fantastisch is natuurlijk dat je die pijp openboort! Dat is pas interessant voor onze CSI: Fok!
Die mogelijkheid meot je gewoon benutten!![]()
En over die pijpleidingen, is er ergenst op internet een Map? geven we een linkje aan Ryan3 en kan hij ons vertellen of die mogelijkheid uit kan gesloten worden of niet..
Nee, geen paaltjes met gele dakjes en ook geen bebouwing op 10 minuten afstand. Om je een idee te geven, de plaats bereik je na een stevige wandeling van 40 minuten. Dat bos gaat nog zeker anderhalf uur lopen in zuidelijke richting door, voordat je bij landweggetjes komt.quote:Op zondag 3 april 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
staan er niet toevallig ergens paaltjes met een geel dakje in de buurt?
waar ik zelf nog aan kan denken zijn 2 dingen:
òf het is een hoofdwaterleiding, waar ze mee bezig zijn en die mag niet bereikbaar zijn i.v.m. vergiftiging met het water
òf het is een olileiding van de NAVO, die dingen liggen zonder aanduiding ook dwars door het land.. hier in de buurt liggen er ook 2, maar die zijn geheim en staan nergens op een kaart ( alleen op een hele oude kaart, die heeft mijn vader v gekregen via via, en hij woonde vlakbij die leidingen)
die olieleidingen houden ze ook graag geheim ivm terrorisme etc.
kan ook zijn dat NL ergens een geheime bunker aan het aanleggen is ( kan me voorstellen dat een land ergens wel graag zo'n ding wil hebben) maar dan zou het terrein wel zwaarder bewaakt worden.. alhowel.. die terreinwagen die kwam nadat de hond het terrein op ging en jullie het hek optilde.. die was er met 10 minuten.. is er op 10 minuten rijden ook nog bebouwing? ze moeten dan toch ergens bewaking hebben oid..
maar goed.. het klinkt spannend.. kijk eens bij welke gemeente het hoort.. wellicht loopt er een water of olieleiding door dat gebied.. en anders moeten zij wel iets weten over wat er gebeurt.. of van wie dat stuk grond is. of wie er voor verantwoordelijk is ( staats bosbeheer?)
dan kun je vanuit die hoek verder werken..
Nieuwe drugsknooppunt van Europa? Hoe of wat?quote:Op zondag 3 april 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
en maastricht is het nieuwe drugs knooppunt van europa.. dus dat is dichtbij. en onder de grond.. lichtmasten.. geblindeerde busjes.. geen identificatie.. dreigen.. vissen dood ( chemicalien) ..
aangezien op schiphol veel gecontroleerd wordt gaat er veel meer drugs via maastricht. stond laatst in een nieuwsberichtquote:Op maandag 4 april 2005 00:03 schreef EddyMR het volgende:
[..]
Nieuwe drugsknooppunt van Europa? Hoe of wat?
Mja of de atoombommen die de amerikanen hier hebben / hadden liggen... volgens de nederlandse regering een klein aantal (weet niet meer hoeveel) volgens de amerikanen iets heel wat meer ... en dat aantal wilde ze gaan verminderen dacht ik...quote:Op zondag 3 april 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
staan er niet toevallig ergens paaltjes met een geel dakje in de buurt?
waar ik zelf nog aan kan denken zijn 2 dingen:
òf het is een hoofdwaterleiding, waar ze mee bezig zijn en die mag niet bereikbaar zijn i.v.m. vergiftiging met het water
òf het is een olileiding van de NAVO, die dingen liggen zonder aanduiding ook dwars door het land.. hier in de buurt liggen er ook 2, maar die zijn geheim en staan nergens op een kaart ( alleen op een hele oude kaart, die heeft mijn vader v gekregen via via, en hij woonde vlakbij die leidingen)
die olieleidingen houden ze ook graag geheim ivm terrorisme etc.
kan ook zijn dat NL ergens een geheime bunker aan het aanleggen is ( kan me voorstellen dat een land ergens wel graag zo'n ding wil hebben) maar dan zou het terrein wel zwaarder bewaakt worden.. alhowel.. die terreinwagen die kwam nadat de hond het terrein op ging en jullie het hek optilde.. die was er met 10 minuten.. is er op 10 minuten rijden ook nog bebouwing? ze moeten dan toch ergens bewaking hebben oid..
maar goed.. het klinkt spannend.. kijk eens bij welke gemeente het hoort.. wellicht loopt er een water of olieleiding door dat gebied.. en anders moeten zij wel iets weten over wat er gebeurt.. of van wie dat stuk grond is. of wie er voor verantwoordelijk is ( staats bosbeheer?)
dan kun je vanuit die hoek verder werken..
Mm, aan beide zijden van de grens zijn idd nogal wat militaire installaties gesitueerd. Aan onze kant is het 1 en ander wegbezuinigd, in België heb ik ooit op een fietstocht verscholen in het kreupelhout een kleine luchtmachtbasis met helicopters ontdekt. Laat het hemelsbreed een km of 25/30 van deze plaats zijn. Ik kan me de bordjes 'verboden te fotograferen' nog herinneren idd. De geprikkeldraade omheining omsloot een kleine geblakerde kazerne, een verkeerstorentje en 3 à 4 helicopters van een volgens mij verouderd frabrikaat. Of dat iets met de pit te maken heeft, is natuurlijk pure speculatie. De werklieden op eerste paasdag droegen weliswaar blauwe helmen, maar die waren van hetzelfde blauw -koningsblauw???- als de stippen en paaltjes in het bos. Mijn eerste associatie toen was ook VN, zeker toen we later dus luxe-auto's met een CD sticker gadesloegen, echter nu we al weer een stuk verder zijn met onze theorievorming, achten wij een invasie van VN-personeel redelijk far fetched. Ook andere theorieën als zou het hier een bunker betreffen, lijken ons op 1 of andere manier kansloos. Ons gevoel voor common sense verzet zich er eigenlijk tegen. Tuurlijk vanmiddag bekroop ons angst, toen dat busje redelijk snel voor onze neus stond en de inzittende ons verzocht voortaan uit de buurt te blijven, maar ik bedoel er is ons niets overkomen hè... Ik geloof dan ook niet dat wat het ook moge zijn wat daar gebeurt enig gevaar voor ons inhoudt of voor de bevolking van Nederland en België....quote:Op maandag 4 april 2005 01:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja of de atoombommen die de amerikanen hier hebben / hadden liggen... volgens de nederlandse regering een klein aantal (weet niet meer hoeveel) volgens de amerikanen iets heel wat meer ... en dat aantal wilde ze gaan verminderen dacht ik...
Zit er iets "militairs" in/achter/om het bos?
Sorry Stali stond nog ingelogd, deze post is van Ryan hè,quote:Op maandag 4 april 2005 01:40 schreef Stali. het volgende:
[..]
Mm, aan beide zijden van de grens zijn idd nogal wat militaire installaties gesitueerd. Aan onze kant is het 1 en ander wegbezuinigd, in België heb ik ooit op een fietstocht verscholen in het kreupelhout een kleine luchtmachtbasis met helicopters ontdekt. Laat het hemelsbreed een km of 25/30 van deze plaats zijn. Ik kan me de bordjes 'verboden te fotograferen' nog herinneren idd. De geprikkeldraade omheining omsloot een kleine geblakerde kazerne, een verkeerstorentje en 3 à 4 helicopters van een volgens mij verouderd frabrikaat. Of dat iets met de pit te maken heeft, is natuurlijk pure speculatie. De werklieden op eerste paasdag droegen weliswaar helmen, maar die waren van hetzelfde blauw -koningsblauw???- als de stippen en paaltjes in het bos. Mijn eerste associatie toen was ook VN, zeker toen we later dus luxe-auto's met een CD sticker gadesloegen, echter nu we al weer een stuk verder zijn met onze theorievorming, achten wij een invasie van VN-personeel redelijk far fetched. Ook andere theorieën als zou het hier een bunker betreffen, lijkt ons op 1 of andere manier kansloos. Ons gevoel voor common sense verzet zich er eigenlijk tegen. Tuurlijk vanmiddag bekroop ons angst, toen dat busje redelijk snel voor onze neus stond en de inzittende ons verzocht voortaan uit de buurt te blijven, maar ik bedoel er is ons niets overkomen hè... Ik geloof dan ook niet dat wat het ook moge zijn wat daar gebeurt enig gevaar voor ons inhoudt of voor de bevolking van Nederland en België....
Haaien. (eigenlijk een tvp)quote:Op maandag 4 april 2005 13:07 schreef Vampess het volgende:
Mircofoontje meenemen (zo'n ding met n antwoordapparaatbandje).. Of gewoon de media erbij (gemeente luistert niet, maar media heeft er altijd oren naar..)
Vraagje; wat zijn dat voor vissen?
als ze al bij je staan binne 10 min. als je aan een hek rammelt zullen ze niet echt vrolijk worden als je buis lek steekt......... dus dat lijkt me een risico vol idee.quote:Op maandag 4 april 2005 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat je evt. nog zou kunnen doen is 1 zo'n buis "breken" en kijken wat er dan gebeurt...
Voor een bos lijken me bewegingssensoren absoluut niet geschikt. Het lijkt me dat die dingen in een bos nogal veel valse meldingen genereren door wind, dieren en insecten uit het bos etc.quote:Op maandag 4 april 2005 15:25 schreef Flyingdutchman het volgende:
Uitermate interessant topic.
3. Bewegingsensoren; ja hiervan zijn er natuurlijk ettelijke soorten. Veelal worden deze gebruikt in huizen, maar voor in het bos ook prima geschikt. Heb je camera's gevonden? (erg goed kijken, luisteren naar zoemend geluid; draaien van camera's).
Ja opzich waar....maar beter 10x voor niks dan 1x te laat...toch?quote:Op maandag 4 april 2005 15:32 schreef Chewie het volgende:
Voor een bos lijken me bewegingssensoren absoluut niet geschikt. Het lijkt me dat die dingen in een bos nogal veel valse meldingen genereren door wind, dieren en insecten uit het bos etc.
Probeer dan even ook dat gesprek op te nemen en stap dan met het hele verhaal naar hart van nederland of zo, als er camera's bij komen kunnen lamme ambtenaren niet meer zo laks blijven in ieder geval.quote:Op maandag 4 april 2005 10:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ben van plan later deze dag opnieuw te bellen.
Ja maar in een bos is zoveel beweging dat het meer 99999 keer voor niks is. Dan lijkt het me logischer om camera's de hele tijd te laten draaien.quote:Op maandag 4 april 2005 15:33 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Ja opzich waar....maar beter 10x voor niks dan 1x te laat...toch?
Mocht ie naar je idee helemaal niets doen, dan kun je altijd nog insprekenquote:Op maandag 4 april 2005 10:05 schreef Ryan3 het volgende:
Goed, net dus even met de gemeente getelefoneerd. Was een heel gedoe om er doorheen te komen. Komt natuurlijk betrekkelijk zelden voor dat een bezorgde burger opbelt op maandagmorgen. Degene die de telefoon opnam wist me feilloos 2 keer met de verkeerde afdeling te verbinden totdat de derde keer raak was. Nu ja, raak, ik kreeg een individu aan de lijn dat me eerst probeerde af te wimpelen. Ik kreeg aanvankelijk de indruk dat hij niet eens bereid was om naar om het even welke oppassende burger te luisteren, laat staan mijn specifieke verhaal aan te horen. Ik moest hem er dus eerst even aan herinneren dat, althans volgens mij, ambtenaren van de gemeente tot taak hadden zich dienstbaar te stellen aan inwoners en dus dienen te luisteren als 1 hunner ergens zijn bezorgdheid over wilde uitspreken. Toen ik uiteindelijk mijn verhaal deed, luisterde hij, schijnbaar, aandachtig, maar had zijn antwoord betrekkelijk snel klaar. Hem was niet bekend dat er bouwactiviteiten werden ontplooid van wat voor aard dan ook in het bewuste bos, maar als ik klachten had dan kon ik een brief schrijven aan de wethouder, goeiemorgen en bedankt....
Een brief? Een brief!!! Anno 2005???!!!. Maar goed voordat ik kon antwoorden had meneer de ambtenaar zijn hoorn al weer nedergevleid op de telefoonhaak. Hij had opgelegd dus. Tja een mens kan zich voorstellen dat zo'n telefoontje van een bezorgde burger in het vibrerende zenuwcentrum van deze gemeente, waar ze wel wat beters te doen hebben dan telefoontjes van bezorgde burgers opnemen, een detail is dat genegeerd kan worden. Ze moeten de grote lijnen in de gaten houden natuurlijk en dan kun je niet inzoomen op dit soort onbeduidendheden, niet waar??? Enfin, ik opnieuw bellen, want ik vond dat het gesprek wel erg bruusk werd beëindigd, maar wat ik ook probeerde de telefoniste weigerde me opnieuw door te verbinden. Meneer H. was nl. in vergadering. Je zou pvd bijna denken dat zich hier een complot aan het ontrafelen was oid. Ben van plan later deze dag opnieuw te bellen.
inderdaad, dan gaan andere mensen zich ermee bemoeien en worden jullie buitengesloten door gemeente of politie. Ga er zelf op uit. Zorg dat je een jeep kan volgen.. Neem een vriend mee, loop naar de pit, en laat Stali of Ryan wachten bij het begin van het bos met de auto. Laat de jeep volgen en hou telefonisch contact.quote:Op maandag 4 april 2005 15:51 schreef rubbereend het volgende:
k zou er nog even geen tv bij halen, dit hier zo lezen is veel spannender.
k ben benieuwd wat je bedoeld met "begon de omgeving te veranderen".quote:Op maandag 4 april 2005 16:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nou mensen, beetje moeilijk om te beginnen, maar Stali belde rond kwart over 12, half 1 nogal overstuur en ontdaan op en vroeg of ik direct naar haar toe kwam. Wat wil het geval nl. na mijn telefonade en een bak koffie (van de Belgische Aldi) ben ik naar mijn werk gegaan en is Stali met Ollie naar het bos gegaan. Ze wilde in zuidelijke richting verder lopen. Kijken waar die zwarte buizen naar toegingen en of er misschien meerdere soortgelijke plaatsen in het bos waren. Toen ze zo'n twee km van de pit verwijderd was, begon de omgeving ineens te veranderen en werd zij er naar van. Ze belde op en ik ben meteen afgereisd naar het bos. Afgesproken bij de ven zijn we samen verder getrokken het bos in. Eerlijk gezegd ben ik, nu we hier weer terug zijn, ook enigszins van mijn apropos af. We hebben iig een behoorlijke photorapportage samengesteld, die we zo, met uitleg en in etappes hier posten. Eerst even de boel verwerken, iets drinken en op adem komen...
De bomen vervaagden, gras begon opeens tot 2 meter hoog te groeien, en overal vielen knollen uit de lucht.quote:Op maandag 4 april 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben benieuwd wat je bedoeld met "begon de omgeving te veranderen".
Zoals jullie op eerdere foto's hebben kunnen zien is het bos al groen, hebben alle bomen knoppen en is alles volop bedekt met gras. Toen ik zuidelijker het bos in ging, denk anderhalve kilometer van de pit kwam verloor het bos alle lente en kleur en veranderde het in een dode wildernis. Het was net een horrorfilm, het was zo'n enge gewaarwording. Vooral omdat er een heel duidelijke grenslijn lag tussen groen en dor. We hebben in de dode woesternij in de grond gewroet en deze was tot behoorlijk diep nog vochtig. Het meest vreemde is nog dat we ruim een maand geleden nog in ditzelfde gebied hebben gelopen en toen was het niet dood. Het was natuurlijk nog niet zo groen zoals het bos nu is maar deze dorheid was er toen nog helemaal niet.quote:Op maandag 4 april 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben benieuwd wat je bedoeld met "begon de omgeving te veranderen".
We hebben nog meer vreemde dingen ontdekt maar ik kan niet alles doorelkaar gaan posten dus doen Ryan en ik dit vanavond per post. Het lijkt alsof we er expres langzaam over doen maar echt, anders valt er aan onze belevenissen geen touw meer vast te knopen.quote:Op maandag 4 april 2005 17:30 schreef MrWilliams het volgende:
het doet me sterk vermoeden dat er iets illegaals aan de hand is. iets met verontreiniging of dumpen van afval. Is er in het dorre/dode gebied een aanwijzing te vinden dat er ook zo'n 'pit' was?
een paar opties:bosbeheer inlichten politie erbij halen pers, televisie, etc... inlichten
die laatste als eerste twee geen gehoor geven
wat wilde je gaan doen dan? met een riek en een zeis die mannen op gaan staan wachten?quote:Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef krozz56 het volgende:
nix inlichten, zelf oplossen!
Strx worden hun en wij buitengesloten van het verhaal!
Precies, wij willen eerst meer weten want stel dat het de overheid is die hieraan werkt. Dan zal de politie niet erg behulpzaam zijn.quote:Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef krozz56 het volgende:
nix inlichten, zelf oplossen!
Strx worden hun en wij buitengesloten van het verhaal!
en de update zal dan ook in een nieuw topic in tru zijn denk ik?quote:Op maandag 4 april 2005 17:36 schreef Stali. het volgende:
[..]
We hebben nog meer vreemde dingen ontdekt maar ik kan niet alles doorelkaar gaan posten dus doen Ryan en ik dit vanavond per post. Het lijkt alsof we er expres langzaam over doen maar echt, anders valt er aan onze belevenissen geen touw meer vast te knopen.
De gemeente doet al vreemd, ik voel er meer voor om er vannacht of morgennacht zelf nog heen te gaan om daarna de politie in te lichten. Vandaag hebben we namelijk op een andere plek weer bulldozers gehoord, misschien dat ze daar 'snachts weer aan zullen werken.
Afijn, ik ga zometeen de buurvrouw vragen of het kuiken vanavond of morgenavond bij haar een nachtje mag logeren. Daarna een hapje eten en dan posten we weer.
Tot vanavond..
idd, ze hebben meer power, maar bedenk je niet, stel het is legaal, zijn zij in overtreding "verboden toegang". Ik weet niet in hoeverre dat strafbaar is, ik denk nauwelijks, maar het kan ook zo zijn dat het gebied uiteindelijk hermetisch afgesloten word. En weg is het pretje..quote:Op maandag 4 april 2005 17:37 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
wat wilde je gaan doen dan? met een riek en een zeis die mannen op gaan staan wachten?
1. ik zou heel graag willen weten of staatsbosbeheer hiervan op de hoogte is, (bellen?)
2. de politie/pers/televisie heeft veel meer power om iets uit te zoeken
stoppen zij het in de doofpot, dan kun je er alsnog achteraan.
daar ben ik ook benieuwd naar, mocht het tog het geval zijn...quote:Op maandag 4 april 2005 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Freaky...
Ben toch heel erg benieuwd waar het is eigenlijk, al zeg je dat het niet in Zeeland is. Is dit echt niet het geval, aangezien je van het Braakman bos wel op de hoogte bent?
dan zien ze iig dat het die "media aandacht" al gehaald heeft...quote:Op maandag 4 april 2005 17:54 schreef sannydude het volgende:
En nu maar hopen dat niet een van die medewerkers in dat gat of die gemeente/overheid/whatever dit leestAnders is het alsnog uit met de pret.
belgisch-nederlandse grens. staat een paar keer genoemd.quote:Op maandag 4 april 2005 17:55 schreef pascalheister het volgende:
welke regio speelt dit zich ergens af, bij de duitse grens?
FELILquote:Op maandag 4 april 2005 18:01 schreef golfer het volgende:
Leuk topic.
Lijkt mij iets met illegale dump van vervuilde grond of illegale dump van chemicaliën te maken te hebben.
Voor een illegale activiteit vind ik het vrij opvallend eigenlijk, dus echt geloofwaardig is theorie van illegale stortingen ook weer niet.quote:Op maandag 4 april 2005 18:15 schreef bupatH het volgende:
[..]
FELILje bent de eerste met een normaal idee over wat er aan de hand kan zijn, wou dit net zelf gaan posten
al die rare mensen hier met hun theorien
![]()
nee klopt een complottheorie waar de regering aan meewerkt dat is veel geloofwaardigerquote:Op maandag 4 april 2005 18:20 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Voor een illegale activiteit vind ik het vrij opvallend eigenlijk, dus echt geloofwaardig is theorie van illegale stortingen ook weer niet.
Natuurlijk dan hoef je niet met allemaal vervelende bijzaken aan te komen zoals bewijsquote:Op maandag 4 april 2005 18:30 schreef bupatH het volgende:
[..]
nee klopt een complottheorie waar de regering aan meewerkt dat is veel geloofwaardiger![]()
Nee he..quote:Op maandag 4 april 2005 18:33 schreef appelsientje het volgende:
hehe heel veel mensen van Hools posten hier opeens... o ik ook
Inderdaad. Ik geloof er, eerlijk gezegd, langzamerhand helemaal geen donder meer van.quote:Op maandag 4 april 2005 18:10 schreef SCH het volgende:
Complimenten Ryan3 (en Stali). Je hebt de hele boel goed voorbereid en vrij overtuigend gebracht en je blijf er, dat is het belangrijkste, consequent in. Waardoor mensen die sceptisch zijn, toch blijven twijfelen.
Je toont feilloos aan hoe mensen om de tuin zijn te leiden en openstaan voor spannende en wat mysterieuze zaken. Petje af.
Maar wel een goed verhaalquote:Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geloof er, eerlijk gezegd, langzamerhand helemaal geen donder meer van.
Kan me überhaupt niet voorstellen dat jullie nu echt de enige zijn die dit hebben gezien, of na dit topic zullen hebben meegekregen.
Idd erg goed verhaal. Mooi geschreven en leuk om te lezen!quote:
ramptoeristquote:Op maandag 4 april 2005 19:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik geloof het, wil het geloven, ik vind het spannend
Voor zover Fok! geloofwaardig is, wil ik het ook graag geloven. Bovendien is het interessanter om het wel te gelovenquote:Op maandag 4 april 2005 19:19 schreef Bluezz het volgende:
quote:
Ik was in mijn jonge jaren ook altijd geboeid door 'X-files'quote:Op maandag 4 april 2005 19:19 schreef Bluezz het volgende:
Mijn gedachte ook.quote:Op maandag 4 april 2005 18:10 schreef SCH het volgende:
Complimenten Ryan3 (en Stali). Je hebt de hele boel goed voorbereid en vrij overtuigend gebracht en je blijf er, dat is het belangrijkste, consequent in. Waardoor mensen die sceptisch zijn, toch blijven twijfelen.
Je toont feilloos aan hoe mensen om de tuin zijn te leiden en openstaan voor spannende en wat mysterieuze zaken. Petje af.
Volgens mij wil ie er de langste 1 April grap van maken.quote:Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad. Ik geloof er, eerlijk gezegd, langzamerhand helemaal geen donder meer van.
Kan me überhaupt niet voorstellen dat jullie nu echt de enige zijn die dit hebben gezien, of na dit topic zullen hebben meegekregen.
Wat vind je er precies bizar aan?quote:Op maandag 4 april 2005 20:17 schreef rubbereend het volgende:
bizar die uitgestorven gebieden, nog bewaking tegengekomen vandaag?
Ja, dit is toch een ander plaatje dan Staatsbosbeheer geeft in programma's als Vroege Vogels. Maar de overgang van fris groen naar kleurloos is heel erg bizar.quote:Op maandag 4 april 2005 20:17 schreef rubbereend het volgende:
bizar die uitgestorven gebieden, nog bewaking tegengekomen vandaag?
Bekijk alle foto's in deze topic eens wat beter.quote:Op maandag 4 april 2005 20:21 schreef -CRASH- het volgende:
Ziet eruit als elk normaal bos na een winter periode.
Dor....
Ik kom dagelijks in het bos.quote:Op maandag 4 april 2005 20:35 schreef Stali. het volgende:
[..]
Bekijk alle foto's in deze topic eens wat beter.
Dat is nou magiequote:Op maandag 4 april 2005 20:31 schreef JaWi het volgende:
Een hondje wat instinctief aanvoelt dat er iets mis is, waarom gaat dat boven de dode vis staan bij dat plasje, waarom gaat dat midden in het dorre bos staan en waarom gaat die eigenlijk nog terug naar het gebeid zonder tegenstribbelen?
Ja, we doen ook nog wel eens wat anders. Zo hebben we in de tussentijd gegeten, gedronken en zijn we vrolijk geweest, afgewassen, kuikentje naar bed gedaan, gedoucht, ik zit nu in mijn blote kont, Stali niet (niet zeg ik je) en is er nog meer te doen en te regelen, zoals de oppas voor morgennacht als we op expeditie gaan...quote:Op maandag 4 april 2005 21:28 schreef krozz56 het volgende:
het posten van meer duurt wel lang zeg :/
Ja, klopt, staat dan ook in mijn begeleidende text, die patches groen leken oase's in de woestijn, iig is gefalsificeerd dat dit bos niet aan droogte an sich lijdt. PH-graad is wat anders, die hopen we morgen nog te controleren; we hebben bij de Boerenbond een grondtester op de kop getikt...quote:Op maandag 4 april 2005 22:22 schreef P8 het volgende:
toch is het nog behoorlijk groen daar tegen het water aan
Die goedkope grondtesters zijn niet zo nauwkeurig, Bij de plaatstelijke growshop kun je ook lakmoespapiertjes halen, deze zijn een stuk nauwkeuriger. Let er op bij het nemen van een ph monster van de grond moet je wel wat meer doen dan alleen de tester in de grond stoppen.quote:Op maandag 4 april 2005 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, staat dan ook in mijn begeleidende text, die patches groen leken oase's in de woestijn, iig is gefalsificeerd dat dit bos niet aan droogte an sich lijdt. PH-graad is wat anders, die hopen we morgen nog te controleren; we hebben bij de Boerenbond een grondtester op de kop getikt...
quote:Neem een beker of kom, doe driekwart grond erin en vul een kwart met water dat je op pH-neutraal ( 7.01 ) bracht. Goed roeren en een uurtje laten staan. Als je na een uur je pH-meter erin steekt, weet je de pH-waarde van de grond.
Ik weet niet of het duur of goedkoop is maar we hebben vanmiddag bij de BoerenBond voor 27,50 euro grondtesters gekocht. Er zitten vier potjes met gekleurde capsules in. Een ervan (groen) meet de PH-waarde.quote:Op maandag 4 april 2005 22:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die goedkope grondtesters zijn niet zo nauwkeurig, Bij de plaatstelijke growshop kun je ook lakmoespapiertjes halen, deze zijn een stuk nauwkeuriger. Let er op bij het nemen van een ph monster van de grond moet je wel wat meer doen dan alleen de tester in de grond stoppen.
Van een of andere site:
[..]
Ryan moet morgenochtend werken. Het kuiken komt 'smiddags vroeg uit school en ik wil haar niet meer meenemen naar de pit. Ik zou ook echt niet weten hoe ik het water zou moeten onderzoeken, jullie wel?quote:Op maandag 4 april 2005 23:10 schreef krozz56 het volgende:
hebben jullie al een werkplan bedacht/opgesteld? Gaan jullie in de vroege ochtend (dan is het licht) of echt in het donker? Gaan jullie de zwarte buizen volgen en een sample van wat er doorloopt nemen?
En is er vandaag nog iets opgevallen? De ondergrondse gang nog verder geinspecteerd en/of gefotografeerd?
Moet zo echt gaan slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |