abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25979285
quote:
Op maandag 4 april 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k ben benieuwd wat je bedoeld met "begon de omgeving te veranderen".
De bomen vervaagden, gras begon opeens tot 2 meter hoog te groeien, en overal vielen knollen uit de lucht.
=)
  maandag 4 april 2005 @ 16:23:24 #202
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25979387
Fascinerend

wel grappig al die mensejs met hun 'commandoposten zoeken', 'zendertjes op wagens plakken'
hahaha tis geen James Bond film hoor!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_25979530
ik ruik dat er psychedelische drugs in het spel is
Extremistisch gematigd.
pi_25979706
Het wordt steeds gekker

* sannydude = erg nieuwschierig
pi_25979754
Waarom gaat het allemaal zo langzaam.. Had je er geen 24h-serie van kunnen maken?
*wel benieuwd is. (zelfs als het ontzettende onzin is, was het nog leuk om te lezen)
pi_25979935
Dit begint steeds vager te worden Hou ons op de hoogte, lekker spannend geschreven btw
  maandag 4 april 2005 @ 16:50:38 #207
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_25979938
idd, de omgeving veranderde, betekent dat dat er ineens geen bomen meer waren, of dat er een vreemde lucht hing ofzo?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_25979955
we horen het zo he
pi_25980051
"zo" duurt hier nu al bijna een uur... Maar hopen dat ze niet "out" zijn gegaan...
  maandag 4 april 2005 @ 17:00:48 #210
50501 Nynex
S.P.Q.R
pi_25980156
Originele hoax
(ovb. )
Senatus Populus Que Romanus
pi_25980158
quote:
Op maandag 4 april 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k ben benieuwd wat je bedoeld met "begon de omgeving te veranderen".
Zoals jullie op eerdere foto's hebben kunnen zien is het bos al groen, hebben alle bomen knoppen en is alles volop bedekt met gras. Toen ik zuidelijker het bos in ging, denk anderhalve kilometer van de pit kwam verloor het bos alle lente en kleur en veranderde het in een dode wildernis. Het was net een horrorfilm, het was zo'n enge gewaarwording. Vooral omdat er een heel duidelijke grenslijn lag tussen groen en dor. We hebben in de dode woesternij in de grond gewroet en deze was tot behoorlijk diep nog vochtig. Het meest vreemde is nog dat we ruim een maand geleden nog in ditzelfde gebied hebben gelopen en toen was het niet dood. Het was natuurlijk nog niet zo groen zoals het bos nu is maar deze dorheid was er toen nog helemaal niet.

Wat onze wandeling ook doodeng maakte was het geluid van de bomen. Niet alleen de lage gewassen zijn dood we hebben ook veel dode bomen gezien en heel veel afgebroken dode takken. Op sommige stukken waren alle bomen ook helemaal dood en was er helemaal geen leven meer te bekennen. Vandaag waaide het flink, op de paden merk je dit niet maar de hoge bomen begonnen vervaarlijk te kraken en te piepen. Het zou allemaal zo af kunnen breken. Verder was het opvallend dat er zelfs geen vogel te bekennen was in dit levenloze gebied.

Maar goed zoals beloofd hier alvast een paar foto's. Je krijgt hierbij een beetje idee hoe de grens is tussen groen en dor. Ik heb helaas maar een klein simpel camera'tje en het is moeilijk vast te leggen hoe de hele omgeving eruit ziet. Maar we hebben een heleboel foto's dus vanavond gaan we ze posten zodat jullie ook een goed beeld krijgen wat betreft de situatie en we hebben nog meer ontdekkingen gedaan die krijgen jullie vanavond ook te zien.

19.

20.

21.

22.

23.
  maandag 4 april 2005 @ 17:01:14 #212
114283 bupatH
ondertitel
pi_25980168
drugs are bad mmmkay, ook geen actiefilms meer voor jullie
pi_25980203
Holy shit... dat ziet er niet echt fris uit.. als het echt is iig...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 april 2005 @ 17:05:18 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25980265
dat ziet er wel heel bizar uit ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25980319
Woah, gaaf topic!
pi_25980357
dode vissen, doode natuur gescheiden door een grens... buizen..
Misschien is een simpel kaartje met de leidingen, pit, dode stukken een handig iets ter verduidelijking van de situatie?

* baalt dat hij moet wachten tot vanavond
pi_25980367
Apart...niet een verlate 1 april grap toch?
pi_25980388
Mischien was mijn theorie toch zo gek nog niet
  maandag 4 april 2005 @ 17:15:17 #219
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25980480
tja erm, nu vind ik het eigenlijk wel een beetje ongeloofwaardig worden
  maandag 4 april 2005 @ 17:17:41 #220
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_25980533
hebben jullie al gedacht aan een militair kerosine-depot? of bunkerinstallatie?
pi_25980583
Pfoe dat bos my god
  maandag 4 april 2005 @ 17:30:34 #222
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_25980803
het doet me sterk vermoeden dat er iets illegaals aan de hand is. iets met verontreiniging of dumpen van afval. Is er in het dorre/dode gebied een aanwijzing te vinden dat er ook zo'n 'pit' was?

een paar opties:
  • bosbeheer inlichten
  • politie erbij halen
  • pers, televisie, etc... inlichten

die laatste als eerste twee geen gehoor geven
  • now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
    pi_25980856
    nix inlichten, zelf oplossen!
    Strx worden hun en wij buitengesloten van het verhaal!
    pi_25980969
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 17:30 schreef MrWilliams het volgende:
    het doet me sterk vermoeden dat er iets illegaals aan de hand is. iets met verontreiniging of dumpen van afval. Is er in het dorre/dode gebied een aanwijzing te vinden dat er ook zo'n 'pit' was?

een paar opties:
  • bosbeheer inlichten
  • politie erbij halen
  • pers, televisie, etc... inlichten

die laatste als eerste twee geen gehoor geven
  • We hebben nog meer vreemde dingen ontdekt maar ik kan niet alles doorelkaar gaan posten dus doen Ryan en ik dit vanavond per post. Het lijkt alsof we er expres langzaam over doen maar echt, anders valt er aan onze belevenissen geen touw meer vast te knopen.

De gemeente doet al vreemd, ik voel er meer voor om er vannacht of morgennacht zelf nog heen te gaan om daarna de politie in te lichten. Vandaag hebben we namelijk op een andere plek weer bulldozers gehoord, misschien dat ze daar 'snachts weer aan zullen werken.

Afijn, ik ga zometeen de buurvrouw vragen of het kuiken vanavond of morgenavond bij haar een nachtje mag logeren. Daarna een hapje eten en dan posten we weer.

Tot vanavond. .
      maandag 4 april 2005 @ 17:37:07 #225
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_25980973
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef krozz56 het volgende:
    wat wilde je gaan doen dan? met een riek en een zeis die mannen op gaan staan wachten?

1. ik zou heel graag willen weten of staatsbosbeheer hiervan op de hoogte is, (bellen?)
    2. de politie/pers/televisie heeft veel meer power om iets uit te zoeken

stoppen zij het in de doofpot, dan kun je er alsnog achteraan.
    now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
    pi_25981003
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef krozz56 het volgende:
    Precies, wij willen eerst meer weten want stel dat het de overheid is die hieraan werkt. Dan zal de politie niet erg behulpzaam zijn.
    pi_25981045
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 17:36 schreef Stali. het volgende:

[..]

We hebben nog meer vreemde dingen ontdekt maar ik kan niet alles doorelkaar gaan posten dus doen Ryan en ik dit vanavond per post. Het lijkt alsof we er expres langzaam over doen maar echt, anders valt er aan onze belevenissen geen touw meer vast te knopen.

De gemeente doet al vreemd, ik voel er meer voor om er vannacht of morgennacht zelf nog heen te gaan om daarna de politie in te lichten. Vandaag hebben we namelijk op een andere plek weer bulldozers gehoord, misschien dat ze daar 'snachts weer aan zullen werken.

Afijn, ik ga zometeen de buurvrouw vragen of het kuiken vanavond of morgenavond bij haar een nachtje mag logeren. Daarna een hapje eten en dan posten we weer.

Tot vanavond. .
    en de update zal dan ook in een nieuw topic in tru zijn denk ik?
    pi_25981047
    Kun je niet een monster afnemen van het water en het ergens naar een lab brengen? Kijken of er een hoge concentratie van een bepaald spul is?
    pi_25981050
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 17:37 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

wat wilde je gaan doen dan? met een riek en een zeis die mannen op gaan staan wachten?

1. ik zou heel graag willen weten of staatsbosbeheer hiervan op de hoogte is, (bellen?)
    2. de politie/pers/televisie heeft veel meer power om iets uit te zoeken

stoppen zij het in de doofpot, dan kun je er alsnog achteraan.
    idd, ze hebben meer power, maar bedenk je niet, stel het is legaal, zijn zij in overtreding "verboden toegang". Ik weet niet in hoeverre dat strafbaar is, ik denk nauwelijks, maar het kan ook zo zijn dat het gebied uiteindelijk hermetisch afgesloten word. En weg is het pretje..
    Dit zou ik zelf pas doen wanneer ik zelf een goed beeld heb van wat er gaande is, dan is er ook iets waarmee je echt aan de gang kan zijn. Zoals al blijkt, en ik spreek uit ervaring, een telefoontje met als mededeling dat er iets vreemds aan de hand is wordt tog wel in de meeste gevallen genegeerd, net zoals bij de gemeente in dit geval.
      maandag 4 april 2005 @ 17:42:03 #230
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_25981073
    Holy shit, mijn eerste TRU-topic dat ik helemaal uitlees

(slecht verkapte tvp)
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_25981076
    Freaky...

Ben toch heel erg benieuwd waar het is eigenlijk, al zeg je dat het niet in Zeeland is. Is dit echt niet het geval, aangezien je van het Braakman bos wel op de hoogte bent?
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_25981104
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
    Freaky...

Ben toch heel erg benieuwd waar het is eigenlijk, al zeg je dat het niet in Zeeland is. Is dit echt niet het geval, aangezien je van het Braakman bos wel op de hoogte bent?
    daar ben ik ook benieuwd naar, mocht het tog het geval zijn...

Aan de ene kant wel begrijpelijk dat dit liever niet gezegt wordt, strx loopt het storm..
    pi_25981316
    En nu maar hopen dat niet een van die medewerkers in dat gat of die gemeente/overheid/whatever dit leest Anders is het alsnog uit met de pret.
    pi_25981336
    welke regio speelt dit zich ergens af, bij de duitse grens?
    pi_25981344
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 17:54 schreef sannydude het volgende:
    En nu maar hopen dat niet een van die medewerkers in dat gat of die gemeente/overheid/whatever dit leest Anders is het alsnog uit met de pret.
    dan zien ze iig dat het die "media aandacht" al gehaald heeft...
    pi_25981355
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 17:55 schreef pascalheister het volgende:
    welke regio speelt dit zich ergens af, bij de duitse grens?
    belgisch-nederlandse grens. staat een paar keer genoemd.
      maandag 4 april 2005 @ 18:01:57 #237
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_25981485
    Leuk topic.

Lijkt mij iets met illegale dump van vervuilde grond of illegale dump van chemicaliėn te maken te hebben.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      maandag 4 april 2005 @ 18:07:38 #238
    87120 At_Fundum
    Zeg maar @
    pi_25981609
    Ik denk toch dat Staatsbosbeheer oftewel Ko de boswachter het beste antwoord zal hebben op de vragen. Het zou vreemd zijn als hij het niet zou weten en hij is beter ingelicht over het bosgebied dan politie en gemeente.

Is de plek eigenlijk te bereiken via wandelpaden/routes of kennen jullie het bos gewoon geweldig goed?
    Atje zeggen is adje doen!
    pi_25981687

Mss een idee om een goedkope portofoon te lenen/kopen/stelen met scanfunctie, en dan al die kanalen af gaan scannen op radioverkeer tussen die blauwhelmen....of je leent een camera ofzo en je maakt een filmpje van je wandeling in het bos (uiteraard niet 's nachts). Er zal vast wel iemand zijn hier waarbij je de dat filmpje kan laten hosten, voor de goede zaak
    Children of the night. What music they make.
    pi_25981701
    Complimenten Ryan3 (en Stali). Je hebt de hele boel goed voorbereid en vrij overtuigend gebracht en je blijf er, dat is het belangrijkste, consequent in. Waardoor mensen die sceptisch zijn, toch blijven twijfelen.

Je toont feilloos aan hoe mensen om de tuin zijn te leiden en openstaan voor spannende en wat mysterieuze zaken. Petje af.
      maandag 4 april 2005 @ 18:15:59 #241
    114283 bupatH
    ondertitel
    pi_25981835
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 18:01 schreef golfer het volgende:
    Leuk topic.

Lijkt mij iets met illegale dump van vervuilde grond of illegale dump van chemicaliėn te maken te hebben.
    FELIL je bent de eerste met een normaal idee over wat er aan de hand kan zijn, wou dit net zelf gaan posten al die rare mensen hier met hun theorien
    pi_25981928
    Illegaal als de gemeente er (blijkbaar) van af weet?

Dan is het wel een aardig verhaal
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
      maandag 4 april 2005 @ 18:20:30 #243
    87120 At_Fundum
    Zeg maar @
    pi_25981938
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 18:15 schreef bupatH het volgende:

[..]

FELIL je bent de eerste met een normaal idee over wat er aan de hand kan zijn, wou dit net zelf gaan posten al die rare mensen hier met hun theorien
    Voor een illegale activiteit vind ik het vrij opvallend eigenlijk, dus echt geloofwaardig is theorie van illegale stortingen ook weer niet.
    Atje zeggen is adje doen!
    pi_25981972
    Leuk boeiend topic
      maandag 4 april 2005 @ 18:30:28 #245
    114283 bupatH
    ondertitel
    pi_25982152
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 18:20 schreef At_Fundum het volgende:

[..]

Voor een illegale activiteit vind ik het vrij opvallend eigenlijk, dus echt geloofwaardig is theorie van illegale stortingen ook weer niet.
    nee klopt een complottheorie waar de regering aan meewerkt dat is veel geloofwaardiger
      maandag 4 april 2005 @ 18:33:52 #246
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_25982231
    hehe heel veel mensen van Hools posten hier opeens... o ik ook
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      maandag 4 april 2005 @ 18:36:27 #247
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_25982285
    Het aantal views van dit topic is in ieder geval erg hoog.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_25982359
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 18:30 schreef bupatH het volgende:

[..]

nee klopt een complottheorie waar de regering aan meewerkt dat is veel geloofwaardiger
    Natuurlijk dan hoef je niet met allemaal vervelende bijzaken aan te komen zoals bewijs

Of het moet een geocities website zijn
    pi_25982398
    quote:
    Op maandag 4 april 2005 18:33 schreef appelsientje het volgende:
    hehe heel veel mensen van Hools posten hier opeens... o ik ook
    Nee he..
      maandag 4 april 2005 @ 18:50:18 #250
    7888 DiSiLLUSiON
    Universal Centric Motion
    pi_25982631
    Dat bos ziet er echt niet gezond uit zeg..
    There is consciousness in all things.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')