De bomen vervaagden, gras begon opeens tot 2 meter hoog te groeien, en overal vielen knollen uit de lucht.quote:Op maandag 4 april 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben benieuwd wat je bedoeld met "begon de omgeving te veranderen".
Zoals jullie op eerdere foto's hebben kunnen zien is het bos al groen, hebben alle bomen knoppen en is alles volop bedekt met gras. Toen ik zuidelijker het bos in ging, denk anderhalve kilometer van de pit kwam verloor het bos alle lente en kleur en veranderde het in een dode wildernis. Het was net een horrorfilm, het was zo'n enge gewaarwording. Vooral omdat er een heel duidelijke grenslijn lag tussen groen en dor. We hebben in de dode woesternij in de grond gewroet en deze was tot behoorlijk diep nog vochtig. Het meest vreemde is nog dat we ruim een maand geleden nog in ditzelfde gebied hebben gelopen en toen was het niet dood. Het was natuurlijk nog niet zo groen zoals het bos nu is maar deze dorheid was er toen nog helemaal niet.quote:Op maandag 4 april 2005 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben benieuwd wat je bedoeld met "begon de omgeving te veranderen".
We hebben nog meer vreemde dingen ontdekt maar ik kan niet alles doorelkaar gaan posten dus doen Ryan en ik dit vanavond per post. Het lijkt alsof we er expres langzaam over doen maar echt, anders valt er aan onze belevenissen geen touw meer vast te knopen.quote:Op maandag 4 april 2005 17:30 schreef MrWilliams het volgende:
het doet me sterk vermoeden dat er iets illegaals aan de hand is. iets met verontreiniging of dumpen van afval. Is er in het dorre/dode gebied een aanwijzing te vinden dat er ook zo'n 'pit' was?
een paar opties:bosbeheer inlichten politie erbij halen pers, televisie, etc... inlichten
die laatste als eerste twee geen gehoor geven
wat wilde je gaan doen dan? met een riek en een zeis die mannen op gaan staan wachten?quote:Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef krozz56 het volgende:
nix inlichten, zelf oplossen!
Strx worden hun en wij buitengesloten van het verhaal!
Precies, wij willen eerst meer weten want stel dat het de overheid is die hieraan werkt. Dan zal de politie niet erg behulpzaam zijn.quote:Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef krozz56 het volgende:
nix inlichten, zelf oplossen!
Strx worden hun en wij buitengesloten van het verhaal!
en de update zal dan ook in een nieuw topic in tru zijn denk ik?quote:Op maandag 4 april 2005 17:36 schreef Stali. het volgende:
[..]
We hebben nog meer vreemde dingen ontdekt maar ik kan niet alles doorelkaar gaan posten dus doen Ryan en ik dit vanavond per post. Het lijkt alsof we er expres langzaam over doen maar echt, anders valt er aan onze belevenissen geen touw meer vast te knopen.
De gemeente doet al vreemd, ik voel er meer voor om er vannacht of morgennacht zelf nog heen te gaan om daarna de politie in te lichten. Vandaag hebben we namelijk op een andere plek weer bulldozers gehoord, misschien dat ze daar 'snachts weer aan zullen werken.
Afijn, ik ga zometeen de buurvrouw vragen of het kuiken vanavond of morgenavond bij haar een nachtje mag logeren. Daarna een hapje eten en dan posten we weer.
Tot vanavond..
idd, ze hebben meer power, maar bedenk je niet, stel het is legaal, zijn zij in overtreding "verboden toegang". Ik weet niet in hoeverre dat strafbaar is, ik denk nauwelijks, maar het kan ook zo zijn dat het gebied uiteindelijk hermetisch afgesloten word. En weg is het pretje..quote:Op maandag 4 april 2005 17:37 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
wat wilde je gaan doen dan? met een riek en een zeis die mannen op gaan staan wachten?
1. ik zou heel graag willen weten of staatsbosbeheer hiervan op de hoogte is, (bellen?)
2. de politie/pers/televisie heeft veel meer power om iets uit te zoeken
stoppen zij het in de doofpot, dan kun je er alsnog achteraan.
daar ben ik ook benieuwd naar, mocht het tog het geval zijn...quote:Op maandag 4 april 2005 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Freaky...
Ben toch heel erg benieuwd waar het is eigenlijk, al zeg je dat het niet in Zeeland is. Is dit echt niet het geval, aangezien je van het Braakman bos wel op de hoogte bent?
dan zien ze iig dat het die "media aandacht" al gehaald heeft...quote:Op maandag 4 april 2005 17:54 schreef sannydude het volgende:
En nu maar hopen dat niet een van die medewerkers in dat gat of die gemeente/overheid/whatever dit leestAnders is het alsnog uit met de pret.
belgisch-nederlandse grens. staat een paar keer genoemd.quote:Op maandag 4 april 2005 17:55 schreef pascalheister het volgende:
welke regio speelt dit zich ergens af, bij de duitse grens?
FELILquote:Op maandag 4 april 2005 18:01 schreef golfer het volgende:
Leuk topic.
Lijkt mij iets met illegale dump van vervuilde grond of illegale dump van chemicaliėn te maken te hebben.
Voor een illegale activiteit vind ik het vrij opvallend eigenlijk, dus echt geloofwaardig is theorie van illegale stortingen ook weer niet.quote:Op maandag 4 april 2005 18:15 schreef bupatH het volgende:
[..]
FELILje bent de eerste met een normaal idee over wat er aan de hand kan zijn, wou dit net zelf gaan posten
al die rare mensen hier met hun theorien
![]()
nee klopt een complottheorie waar de regering aan meewerkt dat is veel geloofwaardigerquote:Op maandag 4 april 2005 18:20 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Voor een illegale activiteit vind ik het vrij opvallend eigenlijk, dus echt geloofwaardig is theorie van illegale stortingen ook weer niet.
Natuurlijk dan hoef je niet met allemaal vervelende bijzaken aan te komen zoals bewijsquote:Op maandag 4 april 2005 18:30 schreef bupatH het volgende:
[..]
nee klopt een complottheorie waar de regering aan meewerkt dat is veel geloofwaardiger![]()
Nee he..quote:Op maandag 4 april 2005 18:33 schreef appelsientje het volgende:
hehe heel veel mensen van Hools posten hier opeens... o ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |