Nee, niet in de buurt van Eindhoven nee. Radioactiviteit wordt aangegeven door een bepaald bordje natuurlijk, dat hebben we niet gezien. Dat er iets onder de grond gebeurt is wel duidelijk, wat er onder de grond gebeurt niet. De aarde in het centrum van de krater is wel omgewoeld of afgegraven nl. Anyway we gaan even weg zo, komen later terug met meer photo's.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:18 schreef iteejer het volgende:
Misschien dat oude idee van Phrits Philips om een ondergrondse produktie-faciliteit op te starten voor processen waar een bepaalde dosis radio-activiteit bij vrij komt? Was dit in de omgeving van Eindhoven?
Neen! Onderaardse organismen met blauwe laserguns om bomen mee te elimineren!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:45 schreef Adfundum het volgende:
Ik denk dat je de in aanbouw zijnde schuiplaats van Bin Laden gevonden hebt. Hij heeft hier politiek asiel aangevraagt en JP zit nauturlijk ook in het complot. Totdat alles klaar is woont hij stiekum in die misterieuze kist.
dus ik ben niet de enige die ze gezien heeft?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen! Onderaardse organismen met blauwe laserguns om bomen mee te elimineren!
Voorlopig schieten ze alleen nog met blauwe glow-in-the-dark kwakkies tegen bomen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen! Onderaardse organismen met blauwe laserguns om bomen mee te elimineren!
Ik zal je vertellen waarom we nog niet naar binnen zijn gegaan. Donderdag, toen ik voor het eerst met Stali naar de plaats ging, schoot Ollie onder het hek door (om frenetiek te snuffelen), maar kon op gegeven moment niet meer terug. Stali en ik hebben toen 1 van de hekken iets omhoog getild om Ollie eruit te laten. Daarna gingen we weer richting onze auto (die circa 3 à 4 km verwijderd stond) en toen we bij een ven aankwamen zagen we een terreinauto met volle vaart een zandpad afrijden. De bestuurder kan ons nooit gezien hebben, maar wij hem wel. Ook weer een man met een blauwe helm op. Hij reed in noodvaart richting de krater, door plassen waarvan het water opspatte...quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:14 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk nog niet voorbij het hek gegaan ?
Trouwens een van de leukere topics hier
jaaaah met fakkels en hooivorkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:54 schreef Fliepke het volgende:
kunnen we niet gewoon met 100 fokkers er heen gaan, dat is pas spannend.
Wacht eerst het verdere verslag even af zou ik zeggen. Wat mij wel interessant lijkt is om er 's nachts eens een kijkje te nemen iig. Of dat nu direct met 100 Fok!kers moet gebeuren is natuurlijk een tweede.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:54 schreef Fliepke het volgende:
kunnen we niet gewoon met 100 fokkers er heen gaan, dat is pas spannend.
Dat vertel ik hier net boven. We lichten dat hek op, 10 minuten later zien we een terreinwagen (overigens half geblindeerd) met hoge snelheid richting die krater rijden. Vraag natuurlijk is of er ergens camera's verstopt waren of sensors zitten op die plaats.quote:Op zondag 3 april 2005 00:03 schreef P8 het volgende:
ryan, goed dat je er bent. hoe zat dat spooky iets nou, toen jullie dat hek optilden
Duly noted.quote:Op zondag 3 april 2005 00:04 schreef Pr0nXXX het volgende:
Had ik al eerder gezegd dat ik Ryandrietje een bombastische retorica vond?
Nee? Dan weet je het nu.
Aangezien je bij mij in de buurt schijnt te wonen geef ik me op! Spannend hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wacht eerst het verdere verslag even af zou ik zeggen. Wat mij wel interessant lijkt is om er 's nachts eens een kijkje te nemen iig. Of dat nu direct met 100 Fok!kers moet gebeuren is natuurlijk een tweede.
Nou de blauwhelmen die ik op eerste paasdag tegenkwam namen het hazenpad (zie OP). Ze houden niet van pottenkijkers, maar tegelijkertijd gaan ze ervan door als je in de buurt komt dus.quote:Op zondag 3 april 2005 00:12 schreef P8 het volgende:
sorry, ik had eroverheen gelezen, maar vraag morgen eens aan zo'n blauwhelm dan wat er allemaal aan de hand is
Stali woonde bij jou in de buurt, maar nu bij mij en ik woon niet bij jou in de buurt. Dit is het grensgebied België-Nederland. Ik ben opzettelijk een beetje vaag wat geografie betreft, if you don't mind.quote:Op zondag 3 april 2005 00:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aangezien je bij mij in de buurt schijnt te wonen geef ik me op! Spannend hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |