Ik vertel liever nog niet waar de exacte locatie is, en de reden zal je zelf ook wel begrijpen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:12 schreef krozz56 het volgende:
jij weet waar het is blijkbaar, kan je antwoord geven op mn vraag waar dit is
We zouden sowieso nog eens een terras op duiken.quote:Op zondag 3 april 2005 21:07 schreef iteejer het volgende:
Ik zou er heel graag zelf ook es een kijkje nemen. Kunnen we niet iets afspreken, Ryan3?
Geen idee, ze vallen mij zelfs nu pas op. Maar ze staan gewoon bij de afwatering.quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Adfundum het volgende:
wat doen die tuinpaaltjes daar midden in het bos op die laatste photo?
Het waren een soort bamboestokjes en ze zien er inderdaad bijzonder nieuw uit. Daarom denken wij ook dat het verband houdt met de gebeurtenissen in de afgraving.quote:Op zondag 3 april 2005 20:16 schreef -CRASH- het volgende:
Over die laatste foto....
Die elastiekjes (om de potloden)en het touw zien er nog erg nieuw uit.
Kun je hier iets meer over zeggen ? Ik zie de photo, maar kon je het openmaken ? Was het transparant ?quote:Op zondag 3 april 2005 17:27 schreef Stali. het volgende:
Ook is er naast de pit een afwatering en daarin deden we vrijdag ook een vondst. Namelijk een buisje met strootjes aan een baksteen. Er stond op een heel klein wit etiketje FPW onderzoek.
Zaterdag as. hebben we oppas voor het kuiken en dan gaan we 'snachts een kijkje nemen.quote:Op zondag 3 april 2005 19:57 schreef krozz56 het volgende:
kan je niet ergenst een camera voor in de nacht halen, en dan snachts het bos in![]()
Het klinkt stom misschien, maar eigenlijk heeft Ryan het voor de camera gehouden en ik heb de foto gemaakt. Volgens Ryan was het een licht buisje en alleen de baksteen was zwaar.quote:Op zondag 3 april 2005 22:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kun je hier iets meer over zeggen ? Ik zie de photo, maar kon je het openmaken ? Was het transparant ?
quote:Op zondag 3 april 2005 22:39 schreef Stali. het volgende:
We zouden het buisje kunnen pikken op onze aankomende nachtelijke expeditie.
Ja, morgen gaan we meteen bellen. We zijn er nu ook achter onder welke gemeente dit bosgebied valt.quote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef EddyMR het volgende:
Zijn jullie nog steeds van plan de gemeente te bellen?
quote:Op zondag 3 april 2005 22:59 schreef JaWi het volgende:
Gefeliciteerd, dit is mijn eerste topic in TRU wat ik heb uitgelezen![]()
.
ook geen indicatie? is het in de buurt van de Terneuzense grens? Zonee, jammer danquote:Op zondag 3 april 2005 22:25 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik vertel liever nog niet waar de exacte locatie is, en de reden zal je zelf ook wel begrijpen.
[..]
We zouden sowieso nog eens een terras op duiken..
Ik ookquote:Op zondag 3 april 2005 22:59 schreef JaWi het volgende:
.
zelfde hierquote:Op zondag 3 april 2005 22:59 schreef JaWi het volgende:
.
Nee, niet in Zeeuws-Vlaanderen, sorry, daar zijn ook geen uitgestrekte bosgebieden, dwz ik reken de Braakmanbossen natuurlijk niet mee hè.quote:Op zondag 3 april 2005 23:17 schreef krozz56 het volgende:
[..]
ook geen indicatie? is het in de buurt van de Terneuzense grens? Zonee, jammer dan
Nee, je komt geen wandelaars tegen eigenlijk. Het is een uitgestrekt bosgebied, dat over de grens loopt, alleen voor in het bos kom je af en toe wat wandelaars tegen. Vreemd is desalniettemin dat ze die anderhalve man en een paardenkop (zoals ik op eerste paasdag aanvankelijk) die er wel eens komen dus proberen af te schrikken met die bordjes 'verboden toegang'. Ik bedoel zoiets heeft nut als je ze hangt in het Amsterdamse bos, maar hier???quote:Op zondag 3 april 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat een raar gezicht ook, gewoon over paden etc. heen.
Zijn jullie trouwens nog meer wandelaars/honden-uitlaters tegen gekomen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |