Ja, is toch prima te combineren?quote:Op zondag 3 april 2005 22:25 schreef Stali. het volgende:
We zouden sowieso nog eens een terras op duiken..
en de italiaanse mafia met hun autos in het dorp :pquote:Op zondag 3 april 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
ojaa, een ondergronds XTC laboratorium! waarom dacht ik daar niet eerder aan!
dat kan ook nog
en maastricht is het nieuwe drugs knooppunt van europa.. dus dat is dichtbij. en onder de grond.. lichtmasten.. geblindeerde busjes.. geen identificatie.. dreigen.. vissen dood ( chemicalien) ..
geheime navo pijpleidingen op internet?quote:Op zondag 3 april 2005 23:59 schreef krozz56 het volgende:
helemaal fantastisch is natuurlijk dat je die pijp openboort! Dat is pas interessant voor onze CSI: Fok!
Die mogelijkheid meot je gewoon benutten!![]()
En over die pijpleidingen, is er ergenst op internet een Map? geven we een linkje aan Ryan3 en kan hij ons vertellen of die mogelijkheid uit kan gesloten worden of niet..
Nee, geen paaltjes met gele dakjes en ook geen bebouwing op 10 minuten afstand. Om je een idee te geven, de plaats bereik je na een stevige wandeling van 40 minuten. Dat bos gaat nog zeker anderhalf uur lopen in zuidelijke richting door, voordat je bij landweggetjes komt.quote:Op zondag 3 april 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
staan er niet toevallig ergens paaltjes met een geel dakje in de buurt?
waar ik zelf nog aan kan denken zijn 2 dingen:
òf het is een hoofdwaterleiding, waar ze mee bezig zijn en die mag niet bereikbaar zijn i.v.m. vergiftiging met het water
òf het is een olileiding van de NAVO, die dingen liggen zonder aanduiding ook dwars door het land.. hier in de buurt liggen er ook 2, maar die zijn geheim en staan nergens op een kaart ( alleen op een hele oude kaart, die heeft mijn vader v gekregen via via, en hij woonde vlakbij die leidingen)
die olieleidingen houden ze ook graag geheim ivm terrorisme etc.
kan ook zijn dat NL ergens een geheime bunker aan het aanleggen is ( kan me voorstellen dat een land ergens wel graag zo'n ding wil hebben) maar dan zou het terrein wel zwaarder bewaakt worden.. alhowel.. die terreinwagen die kwam nadat de hond het terrein op ging en jullie het hek optilde.. die was er met 10 minuten.. is er op 10 minuten rijden ook nog bebouwing? ze moeten dan toch ergens bewaking hebben oid..
maar goed.. het klinkt spannend.. kijk eens bij welke gemeente het hoort.. wellicht loopt er een water of olieleiding door dat gebied.. en anders moeten zij wel iets weten over wat er gebeurt.. of van wie dat stuk grond is. of wie er voor verantwoordelijk is ( staats bosbeheer?)
dan kun je vanuit die hoek verder werken..
Nieuwe drugsknooppunt van Europa? Hoe of wat?quote:Op zondag 3 april 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
en maastricht is het nieuwe drugs knooppunt van europa.. dus dat is dichtbij. en onder de grond.. lichtmasten.. geblindeerde busjes.. geen identificatie.. dreigen.. vissen dood ( chemicalien) ..
aangezien op schiphol veel gecontroleerd wordt gaat er veel meer drugs via maastricht. stond laatst in een nieuwsberichtquote:Op maandag 4 april 2005 00:03 schreef EddyMR het volgende:
[..]
Nieuwe drugsknooppunt van Europa? Hoe of wat?
Mja of de atoombommen die de amerikanen hier hebben / hadden liggen... volgens de nederlandse regering een klein aantal (weet niet meer hoeveel) volgens de amerikanen iets heel wat meer ... en dat aantal wilde ze gaan verminderen dacht ik...quote:Op zondag 3 april 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
staan er niet toevallig ergens paaltjes met een geel dakje in de buurt?
waar ik zelf nog aan kan denken zijn 2 dingen:
òf het is een hoofdwaterleiding, waar ze mee bezig zijn en die mag niet bereikbaar zijn i.v.m. vergiftiging met het water
òf het is een olileiding van de NAVO, die dingen liggen zonder aanduiding ook dwars door het land.. hier in de buurt liggen er ook 2, maar die zijn geheim en staan nergens op een kaart ( alleen op een hele oude kaart, die heeft mijn vader v gekregen via via, en hij woonde vlakbij die leidingen)
die olieleidingen houden ze ook graag geheim ivm terrorisme etc.
kan ook zijn dat NL ergens een geheime bunker aan het aanleggen is ( kan me voorstellen dat een land ergens wel graag zo'n ding wil hebben) maar dan zou het terrein wel zwaarder bewaakt worden.. alhowel.. die terreinwagen die kwam nadat de hond het terrein op ging en jullie het hek optilde.. die was er met 10 minuten.. is er op 10 minuten rijden ook nog bebouwing? ze moeten dan toch ergens bewaking hebben oid..
maar goed.. het klinkt spannend.. kijk eens bij welke gemeente het hoort.. wellicht loopt er een water of olieleiding door dat gebied.. en anders moeten zij wel iets weten over wat er gebeurt.. of van wie dat stuk grond is. of wie er voor verantwoordelijk is ( staats bosbeheer?)
dan kun je vanuit die hoek verder werken..
Mm, aan beide zijden van de grens zijn idd nogal wat militaire installaties gesitueerd. Aan onze kant is het 1 en ander wegbezuinigd, in België heb ik ooit op een fietstocht verscholen in het kreupelhout een kleine luchtmachtbasis met helicopters ontdekt. Laat het hemelsbreed een km of 25/30 van deze plaats zijn. Ik kan me de bordjes 'verboden te fotograferen' nog herinneren idd. De geprikkeldraade omheining omsloot een kleine geblakerde kazerne, een verkeerstorentje en 3 à 4 helicopters van een volgens mij verouderd frabrikaat. Of dat iets met de pit te maken heeft, is natuurlijk pure speculatie. De werklieden op eerste paasdag droegen weliswaar blauwe helmen, maar die waren van hetzelfde blauw -koningsblauw???- als de stippen en paaltjes in het bos. Mijn eerste associatie toen was ook VN, zeker toen we later dus luxe-auto's met een CD sticker gadesloegen, echter nu we al weer een stuk verder zijn met onze theorievorming, achten wij een invasie van VN-personeel redelijk far fetched. Ook andere theorieën als zou het hier een bunker betreffen, lijken ons op 1 of andere manier kansloos. Ons gevoel voor common sense verzet zich er eigenlijk tegen. Tuurlijk vanmiddag bekroop ons angst, toen dat busje redelijk snel voor onze neus stond en de inzittende ons verzocht voortaan uit de buurt te blijven, maar ik bedoel er is ons niets overkomen hè... Ik geloof dan ook niet dat wat het ook moge zijn wat daar gebeurt enig gevaar voor ons inhoudt of voor de bevolking van Nederland en België....quote:Op maandag 4 april 2005 01:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja of de atoombommen die de amerikanen hier hebben / hadden liggen... volgens de nederlandse regering een klein aantal (weet niet meer hoeveel) volgens de amerikanen iets heel wat meer ... en dat aantal wilde ze gaan verminderen dacht ik...
Zit er iets "militairs" in/achter/om het bos?
Sorry Stali stond nog ingelogd, deze post is van Ryan hè,quote:Op maandag 4 april 2005 01:40 schreef Stali. het volgende:
[..]
Mm, aan beide zijden van de grens zijn idd nogal wat militaire installaties gesitueerd. Aan onze kant is het 1 en ander wegbezuinigd, in België heb ik ooit op een fietstocht verscholen in het kreupelhout een kleine luchtmachtbasis met helicopters ontdekt. Laat het hemelsbreed een km of 25/30 van deze plaats zijn. Ik kan me de bordjes 'verboden te fotograferen' nog herinneren idd. De geprikkeldraade omheining omsloot een kleine geblakerde kazerne, een verkeerstorentje en 3 à 4 helicopters van een volgens mij verouderd frabrikaat. Of dat iets met de pit te maken heeft, is natuurlijk pure speculatie. De werklieden op eerste paasdag droegen weliswaar helmen, maar die waren van hetzelfde blauw -koningsblauw???- als de stippen en paaltjes in het bos. Mijn eerste associatie toen was ook VN, zeker toen we later dus luxe-auto's met een CD sticker gadesloegen, echter nu we al weer een stuk verder zijn met onze theorievorming, achten wij een invasie van VN-personeel redelijk far fetched. Ook andere theorieën als zou het hier een bunker betreffen, lijkt ons op 1 of andere manier kansloos. Ons gevoel voor common sense verzet zich er eigenlijk tegen. Tuurlijk vanmiddag bekroop ons angst, toen dat busje redelijk snel voor onze neus stond en de inzittende ons verzocht voortaan uit de buurt te blijven, maar ik bedoel er is ons niets overkomen hè... Ik geloof dan ook niet dat wat het ook moge zijn wat daar gebeurt enig gevaar voor ons inhoudt of voor de bevolking van Nederland en België....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |