Als getuige in een rechtzaak tegen Arabische oorlogsmisdadigersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou het jammer vinden als Sharon nu al zou te komen overlijden...dan is er namelijk geen tijd meer om hem voor het gerecht te brengen.
Dat heeft Belgie gedaan, gelukkig hield die onzin snel op.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou het jammer vinden als Sharon nu al zou te komen overlijden...dan is er namelijk geen tijd meer om hem voor het gerecht te brengen.
Vrede brengen? De rotzooi opruimen die hij in 1967 heeft gemaakt zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:39 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Dat heeft Belgie gedaan, gelukkig hield die onzin snel op.
Deze man had vrede kunnen brengen dat begreep zelfs Abu Maazen.
Wat je noemt een "blunder".quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef dancemacabre het volgende:
Falangisten die wraak namen voorwat hen aangedaan was door de PLO en hun Arabische broodheren.
De invasie van Lib kostte 25.000 veelal burgers het leven, dat kun je Sharon inderdaad aanwrijven.
Betrekkelijk weinig om een stadsguerilla te elimineren, maar taktisch een blunder.
Is geweld gebruiken altijd bewonderingswaardig? Even afgezien dat in deze zaak geweld wellicht gerechtvaardigd zou zijn. En staat knuffelen dan gelijk aan diplomatiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef Viajero het volgende:
Ik hen een enorme bewondering voor Sharon, de man die geweld met geweld beantwoordde ipv met knuffelen.
Ik hoop dat hij nog van zijn pensioen kan genieten.
Veel succes Ehud Olmert!
Rabin gebruikte toch veel minder geweld dacht ik zo...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef Gascoigne het volgende:
natuurlijk anders liep het arabische juk over het heilige land
Dus een burgeroorlog tegen extremistische joden zou gerechtvaardigd zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Gascoigne het volgende:
ja en dat heeft hij ook geweten.
Maar goed ook, geen enkel land wil een premier die niet weet wat hij of zij doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Gascoigne het volgende:
ja en dat heeft hij ook geweten.
Maar goed ook dat ie is doodgeschoten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Maar goed ook, geen enkel land wil een premier die niet weet wat hij of zij doet.
Nee, verschrikkelijk natuurlijk dat hij doodgeschoten is. Ik bedoel dat het goed was goed dat hij wist wat hij deed. In het andere geval heb je een premier die niet weet wat hij doet, en dat kan nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Maar goed ook dat ie is doodgeschoten?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |