Ik had dit 3 maanden eerder moeten weten, nu ben ik klaar met het spel eigenlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Woei! Het is me gelukt, op het dak met slechts 51 sterren
[afbeelding]
Alleen jammer dat de game van het konijntje daar wat tegen valt
Teringjantje. Al die goeie spellen komen echt laat uit. Hoe lang moeten we wel niet wachten!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:03 schreef mikando18 het volgende:
Advance war ds komt 23 Juni in Japan, dan zal het hier midden volgend jaar wel uitkomen.
spellen zijn goedkoper omdat de dollar zwak is tov de euroquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:33 schreef Lenntheman het volgende:
Ik ga binnenkort naar New York, en aangezien ik ook in het bezit ben van de DS wil ik daar wat spellekes kopen.. Heeft iemand enig idee wat ze daar kosten? Op internet weet ik de prijzen wel ongeveer maar zijn de spellen daar in de winkel duurder?
Alvast bedankt
Moet ik ook maar weer eens proberen, hoe moest je het doen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:47 schreef jercovski het volgende:
hoe haalde je nou dat laatste konijntje op het dak??
kheb pas 12 sterren ofzoeindelijk mario bevrijdt maar speel eigelijk niet echt veel atm
batterij houdt het wel lekker lang uit
Mario 250.000 vandaar dat ik m nergens meer kan vindenquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruim 500.000 exemplaren in Europa verkocht
Ja dat wist ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:53 schreef madjacksss het volgende:
[..]
spellen zijn goedkoper omdat de dollar zwak is tov de euro
E-LEK-TRO-PLANKTONquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
http://streamingmovies.ig(...)031005_01_wmvlow.wmv
Hoe bedoel je, innovatief.
Een zilveren kroontje krijg je als je alle minigames van een karakter gespeeld hebt, dus als er geen vraagtekens meer in het album staan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:56 schreef _Flea_ het volgende:
Wat houden die zilveren kroontjes in bij Wario?
Zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:47 schreef jercovski het volgende:
hoe haalde je nou dat laatste konijntje op het dak??
je kan ook gewoon alle 150 sterren halen, daar is het je uiteindelijk toch om te doen als je het spel wilt uitspelenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo
http://members.home.nl/po(...)64_ds_castle_top.txt
beetje weinig om een hele game omgeen te bouwen ... maar als extra feature bij een andere game. Kom maar opquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
maar het is ook leuk om het zonder 150 sterren te doen, met allemaal toffe movesquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:40 schreef madjacksss het volgende:
[..]
je kan ook gewoon alle 150 sterren halen, daar is het je uiteindelijk toch om te doen als je het spel wilt uitspelen
't Is een muziekmaak game. Dat is natuurlijk niet de hele game, maar een kleine voorproefskie.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:44 schreef Young_David het volgende:
[..]
beetje weinig om een hele game omgeen te bouwen ... maar als extra feature bij een andere game. Kom maar op
speel de eerste missie uit en loop de trap op, de rest zoek je zelf maar uitquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:19 schreef jercovski het volgende:
hmm zit nu in da kasteel van boo, alleen geen Idee wak daar moet doen, lijkt me logisch dat luigi daar zit, maar ik kan helemaal niks daar.... hint graag, niet een antwoord
Er zitten meerdere muziekdingen in de game, hij kreeg van Famitsu een 28/40 ofzo. Niet slecht.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:44 schreef Young_David het volgende:
[..]
beetje weinig om een hele game omgeen te bouwen ... maar als extra feature bij een andere game. Kom maar op
WTF? 28/40? Weet je dat zeker!?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Er zitten meerdere muziekdingen in de game, hij kreeg van Famitsu een 28/40 ofzo. Niet slecht.
Ik ook, maar een nieuwe DS pokémon RPG is nog wel welkomquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Pikachu ben ik kotsbeu, maar dat is mijn mening
Bronquote:TOKYO--New hues is good news for Nintendo. With the release of the colored DS models, sales of the handheld are better than ever in Japan. According to sales data obtained by Dengeki Online, Nintendo saw its DS sales rise more than twofold during the week of March 21 to March 27. Sales for the week were 54,000 units, compared to the previous week's numbers of 21,000 units.
PSP.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:43 schreef mikando18 het volgende:
In Japan zijn de verkopen verdubbeld![]()
[..]
Bron
quote:
Dat is een HEEL goede zet van Nintendo. Als Nintendogs in Europa komt moeten ze ook die roze DS hier uitbrengenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendogs komt samen met de roze en blauwe uit...
Ik geloof er niets van, in eerdere interviews zeiden ze dat ze nog aan het worstelen waren met hoe ze de DS functies konden implenteren, dan krijgen we echt niet zo'n port. Kom op zegquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:36 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.only-ds.nl/v3/index_v3.php?subaction=showfull&id=1112336753&archive=&start_from=&ucat=1&
How gay is that.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Een huisgenoot van me ging gisteren 'even' kijken wat zo'n DS nou eigenlijk inhield, heeft uiteindelijk 2 uur lang Yoshi zitten spelenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:53 schreef Wepeel2 het volgende:
Gisteren voor het eerst multiplayer en chat gedaan. Toch wel leuke functie.
En het blijft leuk om te zien hoe mensen die normaal niet echt gamen binnen de kortste keren verslaafd zijn. Een meisje speelde met de DS van een vriend van me en ze was binnen de kortste keren verslaafd aan Wario Ware.
Helaas blijft het een probleem dat sommige mensen niet zo handig zijn met computers, dus uiteindelijk heeft ze wel zijn savegame gewist en moet hij overnieuw beginnen. [afbeelding]
Zit daar ook de leuke minigame 'erase all' bij?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een huisgenoot van me ging gisteren 'even' kijken wat zo'n DS nou eigenlijk inhield, heeft uiteindelijk 2 uur lang Yoshi zitten spelen
Die adventure mode, is The New mario bros.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding] nu het nog even 1 april is
Ik ook, heel kort, maar het was opzich wel leuk, maar er waren leukere spellen op de DS tour te bespelenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Spider-Man 2 gespeeld, en ik moet zeggen het viel me niet tegen!
Dus jij was er ookquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:40 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo DS touchtour!
het was echt fucking cool!]
Laat me raden, onderste foto, rechts onder, dat kindje die op z'n tenen staat!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:47 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dus jij was er ookTegelijkertijd met mij zelfs want ik sta op een van je foto's.
Maar ik vond het niet heel bijzonder eigenlijk ...
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laat me raden, onderste foto, rechts onder, dat kindje die op z'n tenen staat!
Ik had iets soortegelijks op een 16 in 1 spelcassete op m'n original gameboy. Ik snap d'r nog steeds niks van.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe import friendly is "Yakuman DS"?
[afbeelding]
Het lijkt me best aardig namelijk, maar de menu's en andere textdelen zijn zeker allemaal Japans?
Waar staat dat het anime is?quote:Op zondag 3 april 2005 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is dat anime is damn lelijk getekend.
Het zou wel vet zijn als het van dat mooie anime was.
quote:
Wel één steel met 2 parasols, want anders is het geen echte DS parasol.quote:
Een vriend van mij had precies hetzelfde. Hij heeft een kleine kras, maar dan nog.quote:Op maandag 4 april 2005 00:52 schreef Carterman het volgende:
Maat van mij heeft nu dikke vette krassen op zijn DS, hij zat buiten te spelen en er viel iets op zijn scherm waar hij per ongeluk met zijn stylus over heen ging tijdens Wario Ware. Echt ziekelijk, ik ga binnenkort toch maar even zo'n protective film halen.
Misschien hebben jullie dezelfde vriend.quote:Op maandag 4 april 2005 01:08 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Een vriend van mij had precies hetzelfde. Hij heeft een kleine kras, maar dan nog.
Ik begin het nut er ook van in te zien.
Wat viel er dan op de DS? Zand?quote:Op maandag 4 april 2005 00:52 schreef Carterman het volgende:
Maat van mij heeft nu dikke vette krassen op zijn DS, hij zat buiten te spelen en er viel iets op zijn scherm waar hij per ongeluk met zijn stylus over heen ging tijdens Wario Ware. Echt ziekelijk, ik ga binnenkort toch maar even zo'n protective film halen.
Volgens mij een baksteen.quote:Op maandag 4 april 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat viel er dan op de DS? Zand?
Hmm, ik hoor juist van mensen dat het met de D-pad moeilijk is! Ik vond de analog stick op de N64 met Mario 64 geweldig (de N64 controller is sowieso geweldig).quote:Op maandag 4 april 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend met een DS gespeeld. Ik wil hem nu ook.Al is het alleen voor Mario 64.
Met die controller van de N64 kon ik nooit omgaan, maar met die pad van de DS ging het geweldig.
In ieder geval niet van onder.quote:Op maandag 4 april 2005 10:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie dezelfde vriend.Viel er van boven ook iets op z'n scherm?
Vooral op Internet. De Bart Smit heeft ze ook, als onderdeel van zo'n 16-in-1 pakket, maar die schijnen tegen te vallen. Er zouden al krassen op de beschermers zelf zitten.quote:Op maandag 4 april 2005 13:06 schreef Cleverkidr het volgende:
Waar zijn die screen protectors te krijgen?
Ze zijn idd al beschadigd voordat je ze krijgt. Dat viel me al op.quote:Op maandag 4 april 2005 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vooral op Internet. De Bart Smit heeft ze ook, als onderdeel van zo'n 16-in-1 pakket, maar die schijnen tegen te vallen. Er zouden al krassen op de beschermers zelf zitten.
Ik heb ze online besteld bij http://www.zuiderpark-computers.nl, daar kosten ze 4,99 (+verzendkosten).
quote:Sources from the Italian developer Jadrule have confirmed exclusively to DSGaming that they are nearing an alpha release of their DS tunneling software. The software as been in development since December 2004 and currently goes under the name of 'DS Linkup', which will be released on April 11th.
Thanks!quote:Op maandag 4 april 2005 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vooral op Internet. De Bart Smit heeft ze ook, als onderdeel van zo'n 16-in-1 pakket, maar die schijnen tegen te vallen. Er zouden al krassen op de beschermers zelf zitten.
Ik heb ze online besteld bij http://www.zuiderpark-computers.nl, daar kosten ze 4,99 (+verzendkosten).
Mee eens, heb hetzelfde probleem.. ik ga echt niet weer terug naar schoolquote:Op maandag 4 april 2005 16:47 schreef Kontiki het volgende:
Ik wil juist wel online. Want niemand die ik ken heeft een DS en om nou iedere keer een afspraak te maken om te gaan spelen lijkt me wat te ver gaan. Ongetwijfeld zal het op een schoolplein barsten van de DS'en maar daar heb ik als twintiger niet zoveel meer te zoeken
En online kan je natuurlijk ook tegen vrienden spelen.
Nee, gewoon lentebloesem uit een boom. Een korreltje o.i.d.quote:Op maandag 4 april 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat viel er dan op de DS? Zand?
Haha, ik speel het dan ook in de treinquote:Op maandag 4 april 2005 19:08 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Mee eens, heb hetzelfde probleem.. ik ga echt niet weer terug naar schoolook al is het het schoolplein, never!
lijkt me wel zeer okay, maar één enkel (zeer matig) screenshotje overtuigd me nog niet echt..quote:Op maandag 4 april 2005 14:57 schreef mikando18 het volgende:
Kunnen we op 11 April al online met de DS?
[..]
[afbeelding]
http://www.dsgaming.co.uk(...)icle.php?storyid=412
Van challenge en time attack moet ik de highscores nog halenquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
2:47 minVannacht in bed gehaald
Nu ik overal de eerste plek heb is het echte doel van de game bekend: Balloon shooter
Wat is balloon shooter precies? Wist niet dat er nog meer te unlocken was na de challenge en time attackquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
2:47 minVannacht in bed gehaald
Nu ik overal de eerste plek heb is het echte doel van de game bekend: Balloon shooter
Balloon shooter is alleen voor Yoshi experts, alleen de besten kunnen datquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat is balloon shooter precies? Wist niet dat er nog meer te unlocken was na de challenge en time attack.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Balloon shooter is alleen voor Yoshi experts, alleen de besten kunnen dat
Weer een game met kutgraphics..quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Als iemand de nieuwe Star Wars screenshots wil zien:
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3373
Ik waarschuw jullie maar van te voren, ze zijn eigenlijk niet de moeite waard om te bekijken
quote:
Ik denk dat het effe duurt voordat me goeie graphics zijn van 3rd party developers (in tegenstelling tot de PSP...quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Star Wars ziet er echt niet uit. Niet eens GBA-waardig zo te zien.
Zo zonde, de DS heeft zoveel power maar slechts zo weinig games maken er gebruik van.
Nee daar pass ik voor, ik wil meer te kiezen hebben dan Mario of Link.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:23 schreef Wepeel2 het volgende:
Laat Nintendo maar gewoon leuke games voor de DS ontwikkelen en dan vind ik het wel genoeg.
quote:
Het is denk ik ook wel gezond als veel developers er voor gaan ontwikkelen, maar ik denk dat de DS het toch vooral van de innovatieve titels moet hebben die specifiek voor de DS zijn ontwikkeld. En als die alleen van Nintendo blijken te komen dan zou ik daar wel genoegen mee nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:51 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Nee daar pass ik voor, ik wil meer te kiezen hebben dan Mario of Link.
Iridion 3D?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:59 schreef Jackal_Omega het volgende:
hoe heette dat spel ook alweer wat op de GBA uitkwam met zon spaceship, was ook in 3d.
Dat zouden ze moeten verfraaien naar Ds kwaliteit
ik weet hem al: Wing Commander: Prophecy
Ik ook, maar ben daarmee vooralsnog iedere keer de enige in de coupé.quote:Op maandag 4 april 2005 20:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha, ik speel het dan ook in de trein![]()
Morgen met 2 DS'en naar Ajax.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:33 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben daarmee vooralsnog iedere keer de enige in de coupé.
ging mijn nichtje laatst op mijn ds startte ze het gba spel (advance wars 2) nadat ze heel lang wario ware had gespeeld, ging ze bij het menu ook met het pennetje staan tikkenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:36 schreef Young_David het volgende:
Ik speel GBA op de bovenste .... anders ben ik telkens geneigd om de menuopties aan te tikken
ik denk dat ik die spel wel ga halen.. ff de reviews dan afwachten..quote:Op woensdag 6 april 2005 16:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Morgen met 2 DS'en naar Ajax.
Van Ajax hoef je geen plezier te verwachten![]()
edit: Na de prachtige star wars screens van gisteren, nu wat mindere screens van Goldeneye (sarcastisch bedoeld uiteraard!)
http://www.dscentral.net/index.php?media=137
Pre-order.quote:
quote:You would think that for this success Kutaragi will be promoted. But the company sees things in a different way and that is why he was dismissed from his position as Sony president and member of the board of directors. The only function Kutaragi has left is that of president of a Sony subsidiary: Sony Computer Entertainment.
Ja dat moet je in de Sony topics plaatsen, niet hier!quote:Op donderdag 7 april 2005 08:09 schreef MMaRsu het volgende:
http://news.softpedia.com(...)-s-father-1070.shtml
[..]
Je gaat toch niet een spel laten liggen alleen maar omdat het te moeilijk is?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vond VJ 1 te moeilijk dus deze laat ik denk ik ook liggen. Maar het ziet er wel heel goed uit
![]()
Maar ik ging me er altijd zo aan ergeren en haast m'n controller door het scherm gooien en ik wil mn DS niet nu al slopen. Ik zit nu nog steeds ergens vast (waar je 5 eindbazen acher elkaar moet verslaan) en ik heb nu zoiets vanquote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een spel laten liggen alleen maar omdat het te moeilijk is?
Als je gewoon veel oefent kom je er echt altijd!![]()
Patience my friend, dat genot als Fire Leo in het stof hapt is onbeschrijfelijkquote:Op donderdag 7 april 2005 17:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Maar ik ging me er altijd zo aan ergeren en haast m'n controller door het scherm gooien en ik wil mn DS niet nu al slopen. Ik zit nu nog steeds ergens vast (waar je 5 eindbazen acher elkaar moet verslaan) en ik heb nu zoiets van
Ik zou vast geld opzij leggen voor een extra ds.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:27 schreef jercovski het volgende:
als men vriendin van nintendogs hoort benk men DS een jaar kwijt
Mmmh, hij lijkt mij vooral machtig saai.... Komt er niets beters met online multiplayer? (Bij voorkeur eentje waar je de extra spelers bij krijgt, want Shagadelic is nog altijd online-remi.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:30 schreef Lexie het volgende:
Wat cool, je kunt door steriele straatjes wandelen en dan andere hondjes met onzichtbare baasjes tgenkomen.
Nee, deze game MOET een online multiplayer krijgen, dan is het een instant hit onder de vrouwen. Dat je ook een avater kunt hebben in die online wereld.
wireless coopquote:Op donderdag 7 april 2005 18:14 schreef BMH het volgende:
Als ik die screens zo zie krijg ik meer vertrouwen in een 3d Splinter Cell met versus online mode!!
inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:09 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik verbaas me er over dat die GameCube zo slecht verkoopt in Japan. Had ik echt niet verwacht.
Bij het bekijken van deze trailer mis ik rare haast weer. Rare moet gewoon een shooter maken voor de NDS.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:14 schreef King_of_cubes het volgende:Trailer Goldeneye
Ik vind het er best goed uitzien
Wat verwacht jij van EA? Het lijkt alsof je niet eens touch-control heb a la Metroid Prime!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:14 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Goldeneye er maar gaar uitzien..
http://www.gamespot.com/ds/action/goldeneye/preview_6121870.html?q=1&tag=gs_ds_flashtop_storyquote:There are multiple controller configurations to allow you to take full advantage of the touch screen, control pad, and left- or right-handed play.
't Blijft bagger.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:03 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Heeft het wel, wordt duidelijk gezegd in een interview van gamespot.
[..]
http://www.gamespot.com/ds/action/goldeneye/preview_6121870.html?q=1&tag=gs_ds_flashtop_story
Niet meteen gaan schreeuwen he, eerst zelf even wat onderzoek doen.
Rare ziet een Perfect Dark titel voor de NDS wel zitten. Alleen NA dat Perfect Dark Zero voor de Xenon uit is.. Dus dat gaat lang duren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
't Blijft bagger.
Hopelijk zien developers wat in voor de FPS genre op NDS. Een perfect dark port lijkt mij uitstekend. Goldeneye 007 zie ik liever niet, die heb ik immers helemaal grijs gespeeld op de N64Ik ken bijna elke level uit me hoofd!
Tegenvallend?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:28 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en die Kirby filmpjes vind ik ook nogal tegenvallend.
Vjoe, FF:CC, zelda, marioquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tegenvallend?
Ik werd er helemaal warm van!
Nintendogs, Kirby Canvas Curse, Metroid, Meteos, Electroplankton...![]()
Heb je wel zo een mooi tasjequote:Op zondag 10 april 2005 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er beginnen kleine krasjes te ontstaan op de buitenkant van mijn DS![]()
ach man zeur toch nie zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo heeft nog steeds veel goed te maken.
Ja, maar het zijn ook maar kleine krasjes hoorquote:
ziet er wel goed uit, maar hij is wel duur vind ikquote:Op zondag 10 april 2005 05:15 schreef GcKing het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
Is dat een goede koop, heeft iemand hem of weet je toevallig of hij in een winkel ligt.
Want ik heb echt wel een carry ding nodig, maar geen cheap ass bart smit plastic.
hmm zit momenteel nog GBA game in, maar denk dat zodra de mpeg/mp3players voor DS uitkomen op gba cartrigde dat er never meer een GBA cassete in komtquote:Op zondag 10 april 2005 11:00 schreef Cheiron het volgende:
Nooit aan gedacht dat ik misschien GBA games zou kopen..
quote:Op zondag 10 april 2005 11:49 schreef jercovski het volgende:
[..]
hmm zit momenteel nog GBA game in, maar denk dat zodra de mpeg/mp3players voor DS uitkomen op gba cartrigde dat er never meer een GBA cassete in komt
Die heb ik hier. Let wel op, er zit maar een klein handvat aan. Verder zitten de DS en de games er goed in. Alleen wat weinig ruimte voor meer spullen. Maar een koptelefoontje past nog wel.quote:Op zondag 10 april 2005 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat tasje van de V&D (10 euro), is dat wat?
't Is toch zo? Nintendo moet gewoon opskieten met die spelskies.quote:
Nope, die gaan er nooit inpassen. Misschien 1 gba game, maar dan houd het ook wel op. Hij is echt alleen voor je sp, iets kleind en 9 games, maar past er gewoon niet in. Dan zul je echt de grotere versie moeten nemenquote:Op zondag 10 april 2005 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar geen ruimte voor de adapter? En GBA-games?
De mijne is nog MINTquote:Op zondag 10 april 2005 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn ook maar kleine krasjes hoorEn na 4 maanden kan het ook wel.
Overigens krijg ik steeds meer respons van mensen die even willen kijken en spelen. Ik laat ze meestal Yoshi en Mario zien. Wat me opvalt is dat Yoshi dan voor veel mensen te moeiljk is en Mario juist niet. Het Touch!scherm vinden ze over het algemeen ook erg moeilijk ("Touch screen to begin snappen ze al niet) totdat het uitgelegd wordt en ze er 5 minuten mee spelen.
Hahaha.quote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Cheiron het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens bij Yoshi dat je even flink zucht, daardoor je wolkjes wegblaast, snel een wolkje tekent, yoshi redt, zucht omdat dat maar net goed ging, waardoor Yoshi en Mario alsnog het ravijn in donderen?
Ik wel
Nee, maar ik heb wel dat in de trein of buiten er af en toe wat misgaat door lawaai en windquote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Cheiron het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens bij Yoshi dat je even flink zucht, daardoor je wolkjes wegblaast, snel een wolkje tekent, yoshi redt, zucht omdat dat maar net goed ging, waardoor Yoshi en Mario alsnog het ravijn in donderen?
Ik wel
Mijn DSquote:Op zondag 10 april 2005 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
M'n vriendin heeft de DS ontdekt.
[afbeelding]
Ja, in de challenge: ik was eindelijk langs de 3000 yards (de standaard topscore) en begon enthousiast te juichenquote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Cheiron het volgende:
Ik wel
Waar leidt je dat uit af? Ooit de demo van van Metroid Prime: Hunters gezien? Maar ik kan wel gokken hoe je aan dat fabeltje komt. De DS heeft namenlijk één 2D kaart en één 3D kaart. Echter, beide kaarten kunnen beide schermen aansturenquote:Op zondag 10 april 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik dacht dat de DS maar op 1 scherm 3d ondersteunde?
*metroid prime demo in DS stouwt...quote:Op maandag 11 april 2005 00:27 schreef Young_David het volgende:
[..]
Waar leidt je dat uit af? Ooit de demo van van Metroid Prime: Hunters gezien? Maar ik kan wel gokken hoe je aan dat fabeltje komt. De DS heeft namenlijk één 2D kaart en één 3D kaart. Echter, beide kaarten kunnen beide schermen aansturen
mja tik dit maar is in google in gbasp.nlquote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Ruis het volgende:
http://www.gbasp.nl/
iemand daar ervaring mee? zijn wel erg goedkoop, iets te goedkoop eig..
heb ik gedaan, das idd niet echt positief, maar dat zijn maar 4 dingen ofzo, echt artikelen/discussies kan ik niet vinden.quote:Op maandag 11 april 2005 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
mja tik dit maar is in google in gbasp.nl
Nee ik ook niet,alleen forum berichtjesquote:Op maandag 11 april 2005 00:38 schreef Ruis het volgende:
[..]
heb ik gedaan, das idd niet echt positief, maar dat zijn maar 4 dingen ofzo, echt artikelen/discussies kan ik niet vinden.
En dat laad filmpje dan? Waar de camera Samus op beide schermen 'filmt'? Bovendien kun je er voor kiezen welk scherm het 3D scherm is en welke de plattegrondquote:Op maandag 11 april 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
*metroid prime demo in DS stouwt...
toch echt maar 3d op 1 scherm, de andere is een plattegrond.
zoals je zegt, filmpje, pre-rendered dus.quote:Op maandag 11 april 2005 00:43 schreef Young_David het volgende:
[..]
En dat laad filmpje dan? Waar de camera Samus op beide schermen 'filmt'?
dat weet ik, om en om dus, niet tegelijk allebei 3D.quote:Bovendien kun je er voor kiezen welk scherm het 3D scherm is en welke de plattegrond
de game is ook niet echt 3dquote:Op zondag 10 april 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik dacht dat de DS maar op 1 scherm 3d ondersteunde?
Ik ken een stuk of 5 mensen die na een maand hun bestelling niet hadden, 3 mensen die na die maand hun bestelling wel kregen, maar dan een illegale bootleg versie, en ik zie er meerdere topics over op http://opgelicht.net/index.phpquote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Ruis het volgende:
http://www.gbasp.nl/
iemand daar ervaring mee? zijn wel erg goedkoop, iets te goedkoop eig..
je baseert dit op metroid demo, wat heb je bij metroid precies aan 2x 3d beeld??quote:Op maandag 11 april 2005 00:47 schreef Ruis het volgende:
[..]
zoals je zegt, filmpje, pre-rendered dus.
[..]
dat weet ik, om en om dus, niet tegelijk allebei 3D.
Oplichters of niet, prutsers zijn het sowieso als je dit leest:quote:Op maandag 11 april 2005 14:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik ken een stuk of 5 mensen die na een maand hun bestelling niet hadden, 3 mensen die na die maand hun bestelling wel kregen, maar dan een illegale bootleg versie, en ik zie er meerdere topics over op http://opgelicht.net/index.php![]()
En ik heb er zelf nog een bestelling staan van een week terug, die wacht ik nog even af. Ik had een waardebon van 50 euro gewonnen die ik bij die shop kon gebruiken, dus toch maar gedaan. Ik laat wel weten wat er uit komt.
'mensen over het hoofd zien'. Nee lekkere organisatie heb je dan als je niet eens een lijstje kunt afwerken.quote:Omdat wij met man en macht al deze mensen proberen te bereiken via email
en telefoon om alles uit te leggen dat hun spel later komt en gelijk de vraag
stellen of ze eventueel een ander spelletje willen die wel direct leverbaar is
of hun geld terug willen, komt het onverhoopt voor dat wij mensen over het hoofd
zien, vragen wij bij deze om ons gewoon een email te sturen met uw vraag, wij
proberen u dan binnen 5 tot 30 minuten terug te bellen.
De DS kwan op twee schermen te gelijk 3D aanquote:Op maandag 11 april 2005 08:38 schreef BMH het volgende:
Hij kan volgens mij wel op beide schermen 3d krijgen, alleen kan de framerate dan niet hoger dan 30fps. Helemaal niet erg als je nagaat dat de PSP's refreshrate ook ongeveer daar zit.
Hoeft ook geen probleem te zijn. Maar het kost wel meer processorkracht dus het kan ten koste van de framerate gaan.quote:Op maandag 11 april 2005 20:03 schreef Cheiron het volgende:
Dat zegt niets. Je kunt toch gewoon het gemaakte beeld over twee schermen verdelen? Lijkt mij geen probleem hoor
139 EUR d8 ikquote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Net Mario 64x4 en Yoshi's Touch en Go besteld.
Vrijdag even bij de Media Markt kijken voor een DS. Wat kosten die dingen daar?
Tief nou eens op met je spam elke keerquote:Op maandag 11 april 2005 23:25 schreef Roi het volgende:
[-
Krijg ik 20 euro als ik die baggergame bereid ben te spelen? Verleidelijk, maar toch niet.quote:Op maandag 11 april 2005 23:25 schreef Roi het volgende:
-
Waar heb je Mario 64x4 besteld? Ik kan m nergens meer vindenquote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Net Mario 64x4 en Yoshi's Touch en Go besteld.
Rustig rustig..quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tief nou eens op met je spam elke keerV&A topics, marktplaats veilingen. Stop dat maar in je sig ofzo
DVDBoxoffice.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Waar heb je Mario 64x4 besteld? Ik kan m nergens meer vinden.
Mijn DS ligt daarom nu ook stof te verzamelen![]()
Okquote:
Advance Wars, Final Fantasy III, Kirby, Pac Pix, Meteos, Nanostray, Mario Bros, Nintendogs, ANimal Crossing, Mario Kart, Another Code, Lost in Blue, Scratch Viewtiful Joe, Shogun Warrior, Metroid, Zelda, Jam with the Band, ElektroPlankton, Bomberman, Castlevania, Goeman, etcquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn eigenlijk andere (komende) toppers op de DS?
Ik beschouw mijn DS vooralsnog als een Mario64 Game & Watch. De rest is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Advance Wars, Final Fantasy III, Kirby, Pac Pix, Meteos, Nanostray, Mario Bros, Nintendogs, ANimal Crossing, Mario Kart, Another Code, Lost in Blue, Scratch Viewtiful Joe, Shogun Warrior, Metroid, Zelda, Jam with the Band, ElektroPlankton, Bomberman, Castlevania, Goeman, etc
Yup, remake van de enige FF die we nog nooit in het Westen hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik beschouw mijn DS vooralsnog als een Mario64 Game & Watch. De rest is mooi meegenomen.
Final Fantasy III, wordt dat een remake?
If not, dan importerenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Komt die uberhaupt uit in de vs/europa?
Hoe is die qua verhaal? Die remakes van I en II leken me nogal beperkt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, remake van de enige FF die we nog nooit in het Westen hebben gehad.
FFIII zal niet veel beter zijn dan I en IIquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe is die qua verhaal? Die remakes van I en II leken me nogal beperkt.
Ik hoop eigenlijk dat square met een FF Tactics DS komt. Zou heerlijk werken op de DS, met al die menu's.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tief nou eens op met je spam elke keerV&A topics, marktplaats veilingen. Stop dat maar in je sig ofzo
Dit soort dingen horen in V&A en niet in GAM, dus daar kan je leuk je spulletjes kwijt en die mag je hier niet spammen, ok?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:00 schreef Roi het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
@Strolie75, er is al ¤25 voor geboden
Wanneer komen die uitquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok
[..]
Advance Wars, Final Fantasy III, Kirby, Pac Pix, Meteos, Nanostray, Mario Bros, Nintendogs, ANimal Crossing, Mario Kart, Another Code, Lost in Blue, Scratch Viewtiful Joe, Shogun Warrior, Metroid, Zelda, Jam with the Band, ElektroPlankton, Bomberman, Castlevania, Goeman, etc
Deze games komen binnen nu en een jaar verwacht ik. En ElektroPlankton, tja, tis apart. Mij lijkt het wel leukquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:15 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Wanneer komen die uit?
elektroplankton vind ik er op filmpjes trouwens wel ubersaai uitzien.
een jaar is nog best lang, wou dat er wat meer voor de zomer vakantie kwamen dat had ik op vakantie wat om te gamenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze games komen binnen nu en een jaar verwacht ik. En ElektroPlankton, tja, tis apart. Mij lijkt het wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zweethandjes heeft*Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:02 schreef Cheiron het volgende:
Woah!!!
[afbeelding]
En voor wie wil weten wat voor Yoshi's je tegenkomt:Whaaaa inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zweethandjes heeft*![]()
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Zie je mn foto niet danquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:39 schreef mikando18 het volgende:
Vind het wel jammer dat je nergens je naam mag invullen bij de highscores.
Inderdaad, 2D zelda is geen ene ruk aan. Geef mij maar iets à la OOTquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ik dacht dat de nieuwe zelda weer zo'n 2D Four Swords gedoe wordt.
Ik wil veel liever een normale 3D Zelda, da's pas tof.
Gewoon een port. Klaarquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Inderdaad, 2D zelda is geen ene ruk aan. Geef mij maar iets à la OOT![]()
GEEN PORTSquote:
Juist wel, ik heb nooit op de N64 gegamed omdat ik niet overweg kon met die controller.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:18 schreef Cheiron het volgende:
GEEN PORTS
Die games heb ik op de N64 gespeeld, en hoef ik echt niet nog een keer portable te spelen. Als ze veel meer gaan porten van de N64...
De N64 controller was juist buitengewoon fantastisch.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Juist wel, ik heb nooit op de N64 gegamed omdat ik niet overweg kon met die controller.
GBA SP voor oude SNES-klassiekers.
DS voor oude N64-klassiekers.
dat was 1 van de beste contollersquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Juist wel, ik heb nooit op de N64 gegamed omdat ik niet overweg kon met die controller.
GBA SP voor oude SNES-klassiekers.
DS voor oude N64-klassiekers.
ach porten is prima, zolang ze er maar niet de volle prijs voor gaan rekenenquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dat was 1 van de beste contollers![]()
maar ik vind dat ze echt niet meer moeten gaan porten want de meeste toppers heb ik al gespeeld![]()
quote:Electroplankton is, if anything, one of a kind. It's an experience that's completely unique to not just the Nintendo DS platform, but to the entire videogame market. It at the very least has the potential to open up a much more untapped gaming genre: interactive toys.
mja nintendo kennende doen ze dat togquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:02 schreef Tain het volgende:
[..]
ach porten is prima, zolang ze er maar niet de volle prijs voor gaan rekenen
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:29 schreef Strolie75 het volgende:
Al dat ikke, ikke, ikke. Dan koop je een port van OoT toch niet.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever een nieuwe 2D zelda heb dan Ocarina of Time op de DS. Hoe mooi OoT ook is (m'n favo spel allertijden), hoeft hij wat mij betreft niet geport te worden. OoT heb ik ook helemaal grijs gespeeld.
Ik weet het niet. Zo ongelofelijk is Elektroplankton nou ook weer niet, maar het is zeker wel vet. Een spel van oneindig avontuur met muziek en licht.quote:
Ik hoop niet dat ze Ocarina of Time op de DS uit gaan brengen, en dan voornamelijk omdat ik hoop dat de DS met nieuwe games komt ipv ports. De GBA heeft al een redelijk slechte naam door de grote hoeveelheid ports en OoT is ook al te koop voor de GameCube dus nog een keer uitmelken vind ik teveel. Da's nog meer uitmelken dan EA bij de Sims schijnt te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De N64 controller was juist buitengewoon fantastisch.
Ik denk dat ik liever een nieuwe 2D zelda heb dan Ocarina of Time op de DS. Hoe mooi OoT ook is (m'n favo spel allertijden), hoeft hij wat mij betreft niet geport te worden. OoT heb ik ook helemaal grijs gespeeld.
Trouwens, een Zelda DS a la Four Swords schijnt niet zo slecht te zijn, hoor ik van GBA gamers. Ze zeggen dat Four Swords op de GBA heel erg vet was, maar aan de andere kant ongelofelijk bagger omdat je met die linkcables aan de gang moest. Op de DS zou een Four Swords geweldig zijn dankzij de wireless multiplayer, aldus de GBA-ers op Warppipe Forums.
Maar Nintendo doet de laatste tijd niks fout met de Zelda serie dus dat komt wel goed denk ik.
2D en 3D hebben allebei hun charmes. Ik kan niet beslissen of ik OoT of ALLttP de beste Zelda vind. Ik denk dat de DS zich uitstekend leent voor een 3D four swords game ... met een goede singleplayer graag.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Inderdaad, 2D zelda is geen ene ruk aan. Geef mij maar iets à la OOT![]()
quote:And while the touch-screen controls may sound a little goofy, once you play for a few minutes, you’ll never be able to play a portable shooter any other way.
http://www.kotaku.com/gam(...)-and-pics-039562.phpquote:Beyond the amazingly precise aiming system, the game had a lot of other cool features as well. For instance, you can pistol-whip the crap out of people. Ten minutes into playing the game, I was finding it hard to decide whether I wanted to cap someone from across the room with a headshot or pistol-whip them senseless and grab them as a human shield. That’s right, the game includes hostage taking and all of the bullet-shielding, body tossing fun that goes along with it.
Hoop voor de toekomst van shooters op de DS ja, als de game en port is van de consoleversies geef ik hem weinig kansquote:Op woensdag 13 april 2005 00:09 schreef mikando18 het volgende:
De preview van golden eye geeft hoop.
[..]
[..]
http://www.kotaku.com/gam(...)-and-pics-039562.php
Op dit moment zie ik de DS toch als gimmick handheld qua gaming eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet het niet. Zo ongelofelijk is Elektroplankton nou ook weer niet, maar het is zeker wel vet. Een spel van oneindig avontuur met muziek en licht.![]()
Ik wil ook geen port omdat ik ook de N64 cartridge heb, maar ik bedoel gewoon een 3D zelda. Er komt sowieso al teveel 2D uit voor de DS.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:32 schreef Young_David het volgende:
[..]
Een port van Oot is het laatste waar ik op zit te wachten. Ik heb de N64 cartridge, de TWW bonusdisk met OoT en OoT:MQ en de collectors disk met ondere andere OoT ...
Was Zelda al officieel aangekondigd? If not dan is het een Zelda DS denk ik.quote:What am I looking forward to? Animal Crossing and Mario Kart are definitely on my list, as is Castlevania DS and (insert game that hasn't been officially announced yet).
Zo leukquote:
Je had gewoon een N64 moeten kopenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:29 schreef Strolie75 het volgende:
Al dat ikke, ikke, ikke. Dan koop je een port van OoT toch niet.
bronquote:NINTENDO DS FIRMWARE UNLOCK
TheModGods: Darkfader has traced the Nintendo DS' firmware write-protection (for crucial first 512 bytes) to a location on the hardware: the SL1 contacts. This means that with some fancy iron work your DS and mine can be totally open for running homebrew code - the end goal. Link.
PSP stylusquote:
Mee eens.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:20 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hoop voor de toekomst van shooters op de DS ja, als de game en port is van de consoleversies geef ik hem weinig kans.
Mee eens, als Kirby enzo eindelijk uitkomen ga ik dus ook een DS halen.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dit moment zie ik de DS toch als gimmick handheld qua gaming eigenlijkZodra de 'echte' games binnendruppelen waar je wél uren aan een stuk kan gamen zal dat misschien veranderen. Nu is het vooral een machine waar je nieuwe dingen op gameplay ontdekt.
Dat je het nu ook als Zelda, Ganon en Epona kan spelen en dat je deku's moet vangen om mini games te unlocken ... Nee, OoT is een top spel, maar het is geen Star Wars wat je 10 keer opnieuw kan uitbrengen. Laat ze maar eens lekker creatief bezig met die DS Zelda.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:10 schreef Cerbie het volgende:
Mwah ik heb OoT op de N64 een aantal keren uitgespeeld en op de Cube ook, als ze er hetzelfde als Mario 64 mee doen wil ik hem op de DS best nog een keer uitspelen
Mee eens!quote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat je het nu ook als Zelda, Ganon en Epona kan spelen en dat je deku's moet vangen om mini games te unlocken ... Nee, OoT is een top spel, maar het is geen Star Wars wat je 10 keer opnieuw kan uitbrengen. Laat ze maar eens lekker creatief bezig met die DS Zelda.
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:04 schreef RaymanNL het volgende:
Firmware update
Batterij valt uit tijdens het updaten
DS weggooien
Daar zit ik ook vast , wie kan mij ( Ons ) Helpen?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:02 schreef Drumpie het volgende:
Hallo,
Ik ben nu bij Bombs Off battlefield bij de leven Mario Wings In The Sky ( Mario 64 DS )
Wat moet je daar doen??
Je snapt me niet?quote:
Ja, maar hoe kom je daar nu ineens bij?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je snapt me niet?
Als je firmware upgrade, en je ds valt uit tijdens het upgraden, kun je je DS weggooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |