't Is een muziekmaak game. Dat is natuurlijk niet de hele game, maar een kleine voorproefskie.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:44 schreef Young_David het volgende:
[..]
beetje weinig om een hele game omgeen te bouwen ... maar als extra feature bij een andere game. Kom maar op
speel de eerste missie uit en loop de trap op, de rest zoek je zelf maar uitquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:19 schreef jercovski het volgende:
hmm zit nu in da kasteel van boo, alleen geen Idee wak daar moet doen, lijkt me logisch dat luigi daar zit, maar ik kan helemaal niks daar.... hint graag, niet een antwoord
Er zitten meerdere muziekdingen in de game, hij kreeg van Famitsu een 28/40 ofzo. Niet slecht.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:44 schreef Young_David het volgende:
[..]
beetje weinig om een hele game omgeen te bouwen ... maar als extra feature bij een andere game. Kom maar op
WTF? 28/40? Weet je dat zeker!?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Er zitten meerdere muziekdingen in de game, hij kreeg van Famitsu een 28/40 ofzo. Niet slecht.
Ik ook, maar een nieuwe DS pokémon RPG is nog wel welkomquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Pikachu ben ik kotsbeu, maar dat is mijn mening
Bronquote:TOKYO--New hues is good news for Nintendo. With the release of the colored DS models, sales of the handheld are better than ever in Japan. According to sales data obtained by Dengeki Online, Nintendo saw its DS sales rise more than twofold during the week of March 21 to March 27. Sales for the week were 54,000 units, compared to the previous week's numbers of 21,000 units.
PSP.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:43 schreef mikando18 het volgende:
In Japan zijn de verkopen verdubbeld![]()
[..]
Bron
quote:
Dat is een HEEL goede zet van Nintendo. Als Nintendogs in Europa komt moeten ze ook die roze DS hier uitbrengenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendogs komt samen met de roze en blauwe uit...
Ik geloof er niets van, in eerdere interviews zeiden ze dat ze nog aan het worstelen waren met hoe ze de DS functies konden implenteren, dan krijgen we echt niet zo'n port. Kom op zegquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:36 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.only-ds.nl/v3/index_v3.php?subaction=showfull&id=1112336753&archive=&start_from=&ucat=1&
How gay is that.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:25 schreef Ruzbeh het volgende:
http://streamingmovies.ig(...)031005_01_wmvlow.wmv
Hoe bedoel je, innovatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |