Hahaha.quote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Cheiron het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens bij Yoshi dat je even flink zucht, daardoor je wolkjes wegblaast, snel een wolkje tekent, yoshi redt, zucht omdat dat maar net goed ging, waardoor Yoshi en Mario alsnog het ravijn in donderen?
Ik wel
Nee, maar ik heb wel dat in de trein of buiten er af en toe wat misgaat door lawaai en windquote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Cheiron het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens bij Yoshi dat je even flink zucht, daardoor je wolkjes wegblaast, snel een wolkje tekent, yoshi redt, zucht omdat dat maar net goed ging, waardoor Yoshi en Mario alsnog het ravijn in donderen?
Ik wel
Mijn DSquote:Op zondag 10 april 2005 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
M'n vriendin heeft de DS ontdekt.
[afbeelding]
Ja, in de challenge: ik was eindelijk langs de 3000 yards (de standaard topscore) en begon enthousiast te juichenquote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Cheiron het volgende:
Ik wel
Waar leidt je dat uit af? Ooit de demo van van Metroid Prime: Hunters gezien? Maar ik kan wel gokken hoe je aan dat fabeltje komt. De DS heeft namenlijk één 2D kaart en één 3D kaart. Echter, beide kaarten kunnen beide schermen aansturenquote:Op zondag 10 april 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik dacht dat de DS maar op 1 scherm 3d ondersteunde?
*metroid prime demo in DS stouwt...quote:Op maandag 11 april 2005 00:27 schreef Young_David het volgende:
[..]
Waar leidt je dat uit af? Ooit de demo van van Metroid Prime: Hunters gezien? Maar ik kan wel gokken hoe je aan dat fabeltje komt. De DS heeft namenlijk één 2D kaart en één 3D kaart. Echter, beide kaarten kunnen beide schermen aansturen
mja tik dit maar is in google in gbasp.nlquote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Ruis het volgende:
http://www.gbasp.nl/
iemand daar ervaring mee? zijn wel erg goedkoop, iets te goedkoop eig..
heb ik gedaan, das idd niet echt positief, maar dat zijn maar 4 dingen ofzo, echt artikelen/discussies kan ik niet vinden.quote:Op maandag 11 april 2005 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
mja tik dit maar is in google in gbasp.nl
Nee ik ook niet,alleen forum berichtjesquote:Op maandag 11 april 2005 00:38 schreef Ruis het volgende:
[..]
heb ik gedaan, das idd niet echt positief, maar dat zijn maar 4 dingen ofzo, echt artikelen/discussies kan ik niet vinden.
En dat laad filmpje dan? Waar de camera Samus op beide schermen 'filmt'? Bovendien kun je er voor kiezen welk scherm het 3D scherm is en welke de plattegrondquote:Op maandag 11 april 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
*metroid prime demo in DS stouwt...
toch echt maar 3d op 1 scherm, de andere is een plattegrond.
zoals je zegt, filmpje, pre-rendered dus.quote:Op maandag 11 april 2005 00:43 schreef Young_David het volgende:
[..]
En dat laad filmpje dan? Waar de camera Samus op beide schermen 'filmt'?
dat weet ik, om en om dus, niet tegelijk allebei 3D.quote:Bovendien kun je er voor kiezen welk scherm het 3D scherm is en welke de plattegrond
de game is ook niet echt 3dquote:Op zondag 10 april 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik dacht dat de DS maar op 1 scherm 3d ondersteunde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |