Hahaha.quote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Cheiron het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens bij Yoshi dat je even flink zucht, daardoor je wolkjes wegblaast, snel een wolkje tekent, yoshi redt, zucht omdat dat maar net goed ging, waardoor Yoshi en Mario alsnog het ravijn in donderen?
Ik wel
Nee, maar ik heb wel dat in de trein of buiten er af en toe wat misgaat door lawaai en windquote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Cheiron het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens bij Yoshi dat je even flink zucht, daardoor je wolkjes wegblaast, snel een wolkje tekent, yoshi redt, zucht omdat dat maar net goed ging, waardoor Yoshi en Mario alsnog het ravijn in donderen?
Ik wel
Mijn DSquote:Op zondag 10 april 2005 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
M'n vriendin heeft de DS ontdekt.
[afbeelding]
Ja, in de challenge: ik was eindelijk langs de 3000 yards (de standaard topscore) en begon enthousiast te juichenquote:Op zondag 10 april 2005 15:36 schreef Cheiron het volgende:
Ik wel
Waar leidt je dat uit af? Ooit de demo van van Metroid Prime: Hunters gezien? Maar ik kan wel gokken hoe je aan dat fabeltje komt. De DS heeft namenlijk één 2D kaart en één 3D kaart. Echter, beide kaarten kunnen beide schermen aansturenquote:Op zondag 10 april 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik dacht dat de DS maar op 1 scherm 3d ondersteunde?
*metroid prime demo in DS stouwt...quote:Op maandag 11 april 2005 00:27 schreef Young_David het volgende:
[..]
Waar leidt je dat uit af? Ooit de demo van van Metroid Prime: Hunters gezien? Maar ik kan wel gokken hoe je aan dat fabeltje komt. De DS heeft namenlijk één 2D kaart en één 3D kaart. Echter, beide kaarten kunnen beide schermen aansturen
mja tik dit maar is in google in gbasp.nlquote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Ruis het volgende:
http://www.gbasp.nl/
iemand daar ervaring mee? zijn wel erg goedkoop, iets te goedkoop eig..
heb ik gedaan, das idd niet echt positief, maar dat zijn maar 4 dingen ofzo, echt artikelen/discussies kan ik niet vinden.quote:Op maandag 11 april 2005 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
mja tik dit maar is in google in gbasp.nl
Nee ik ook niet,alleen forum berichtjesquote:Op maandag 11 april 2005 00:38 schreef Ruis het volgende:
[..]
heb ik gedaan, das idd niet echt positief, maar dat zijn maar 4 dingen ofzo, echt artikelen/discussies kan ik niet vinden.
En dat laad filmpje dan? Waar de camera Samus op beide schermen 'filmt'? Bovendien kun je er voor kiezen welk scherm het 3D scherm is en welke de plattegrondquote:Op maandag 11 april 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
[..]
*metroid prime demo in DS stouwt...
toch echt maar 3d op 1 scherm, de andere is een plattegrond.
zoals je zegt, filmpje, pre-rendered dus.quote:Op maandag 11 april 2005 00:43 schreef Young_David het volgende:
[..]
En dat laad filmpje dan? Waar de camera Samus op beide schermen 'filmt'?
dat weet ik, om en om dus, niet tegelijk allebei 3D.quote:Bovendien kun je er voor kiezen welk scherm het 3D scherm is en welke de plattegrond
de game is ook niet echt 3dquote:Op zondag 10 april 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik dacht dat de DS maar op 1 scherm 3d ondersteunde?
Ik ken een stuk of 5 mensen die na een maand hun bestelling niet hadden, 3 mensen die na die maand hun bestelling wel kregen, maar dan een illegale bootleg versie, en ik zie er meerdere topics over op http://opgelicht.net/index.phpquote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef Ruis het volgende:
http://www.gbasp.nl/
iemand daar ervaring mee? zijn wel erg goedkoop, iets te goedkoop eig..
je baseert dit op metroid demo, wat heb je bij metroid precies aan 2x 3d beeld??quote:Op maandag 11 april 2005 00:47 schreef Ruis het volgende:
[..]
zoals je zegt, filmpje, pre-rendered dus.
[..]
dat weet ik, om en om dus, niet tegelijk allebei 3D.
Oplichters of niet, prutsers zijn het sowieso als je dit leest:quote:Op maandag 11 april 2005 14:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik ken een stuk of 5 mensen die na een maand hun bestelling niet hadden, 3 mensen die na die maand hun bestelling wel kregen, maar dan een illegale bootleg versie, en ik zie er meerdere topics over op http://opgelicht.net/index.php![]()
En ik heb er zelf nog een bestelling staan van een week terug, die wacht ik nog even af. Ik had een waardebon van 50 euro gewonnen die ik bij die shop kon gebruiken, dus toch maar gedaan. Ik laat wel weten wat er uit komt.
'mensen over het hoofd zien'. Nee lekkere organisatie heb je dan als je niet eens een lijstje kunt afwerken.quote:Omdat wij met man en macht al deze mensen proberen te bereiken via email
en telefoon om alles uit te leggen dat hun spel later komt en gelijk de vraag
stellen of ze eventueel een ander spelletje willen die wel direct leverbaar is
of hun geld terug willen, komt het onverhoopt voor dat wij mensen over het hoofd
zien, vragen wij bij deze om ons gewoon een email te sturen met uw vraag, wij
proberen u dan binnen 5 tot 30 minuten terug te bellen.
De DS kwan op twee schermen te gelijk 3D aanquote:Op maandag 11 april 2005 08:38 schreef BMH het volgende:
Hij kan volgens mij wel op beide schermen 3d krijgen, alleen kan de framerate dan niet hoger dan 30fps. Helemaal niet erg als je nagaat dat de PSP's refreshrate ook ongeveer daar zit.
Hoeft ook geen probleem te zijn. Maar het kost wel meer processorkracht dus het kan ten koste van de framerate gaan.quote:Op maandag 11 april 2005 20:03 schreef Cheiron het volgende:
Dat zegt niets. Je kunt toch gewoon het gemaakte beeld over twee schermen verdelen? Lijkt mij geen probleem hoor
139 EUR d8 ikquote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Net Mario 64x4 en Yoshi's Touch en Go besteld.
Vrijdag even bij de Media Markt kijken voor een DS. Wat kosten die dingen daar?
Tief nou eens op met je spam elke keerquote:Op maandag 11 april 2005 23:25 schreef Roi het volgende:
[-
Krijg ik 20 euro als ik die baggergame bereid ben te spelen? Verleidelijk, maar toch niet.quote:Op maandag 11 april 2005 23:25 schreef Roi het volgende:
-
Waar heb je Mario 64x4 besteld? Ik kan m nergens meer vindenquote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Net Mario 64x4 en Yoshi's Touch en Go besteld.
Rustig rustig..quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tief nou eens op met je spam elke keerV&A topics, marktplaats veilingen. Stop dat maar in je sig ofzo
DVDBoxoffice.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Waar heb je Mario 64x4 besteld? Ik kan m nergens meer vinden.
Mijn DS ligt daarom nu ook stof te verzamelen![]()
Okquote:
Advance Wars, Final Fantasy III, Kirby, Pac Pix, Meteos, Nanostray, Mario Bros, Nintendogs, ANimal Crossing, Mario Kart, Another Code, Lost in Blue, Scratch Viewtiful Joe, Shogun Warrior, Metroid, Zelda, Jam with the Band, ElektroPlankton, Bomberman, Castlevania, Goeman, etcquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn eigenlijk andere (komende) toppers op de DS?
Ik beschouw mijn DS vooralsnog als een Mario64 Game & Watch. De rest is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Advance Wars, Final Fantasy III, Kirby, Pac Pix, Meteos, Nanostray, Mario Bros, Nintendogs, ANimal Crossing, Mario Kart, Another Code, Lost in Blue, Scratch Viewtiful Joe, Shogun Warrior, Metroid, Zelda, Jam with the Band, ElektroPlankton, Bomberman, Castlevania, Goeman, etc
Yup, remake van de enige FF die we nog nooit in het Westen hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik beschouw mijn DS vooralsnog als een Mario64 Game & Watch. De rest is mooi meegenomen.
Final Fantasy III, wordt dat een remake?
If not, dan importerenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Komt die uberhaupt uit in de vs/europa?
Hoe is die qua verhaal? Die remakes van I en II leken me nogal beperkt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, remake van de enige FF die we nog nooit in het Westen hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |