Thanks!quote:Op maandag 4 april 2005 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Vooral op Internet. De Bart Smit heeft ze ook, als onderdeel van zo'n 16-in-1 pakket, maar die schijnen tegen te vallen. Er zouden al krassen op de beschermers zelf zitten.
Ik heb ze online besteld bij http://www.zuiderpark-computers.nl, daar kosten ze 4,99 (+verzendkosten).
Mee eens, heb hetzelfde probleem.. ik ga echt niet weer terug naar schoolquote:Op maandag 4 april 2005 16:47 schreef Kontiki het volgende:
Ik wil juist wel online. Want niemand die ik ken heeft een DS en om nou iedere keer een afspraak te maken om te gaan spelen lijkt me wat te ver gaan. Ongetwijfeld zal het op een schoolplein barsten van de DS'en maar daar heb ik als twintiger niet zoveel meer te zoeken
En online kan je natuurlijk ook tegen vrienden spelen.
Nee, gewoon lentebloesem uit een boom. Een korreltje o.i.d.quote:Op maandag 4 april 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat viel er dan op de DS? Zand?
Haha, ik speel het dan ook in de treinquote:Op maandag 4 april 2005 19:08 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Mee eens, heb hetzelfde probleem.. ik ga echt niet weer terug naar schoolook al is het het schoolplein, never!
lijkt me wel zeer okay, maar één enkel (zeer matig) screenshotje overtuigd me nog niet echt..quote:Op maandag 4 april 2005 14:57 schreef mikando18 het volgende:
Kunnen we op 11 April al online met de DS?
[..]
[afbeelding]
http://www.dsgaming.co.uk(...)icle.php?storyid=412
Van challenge en time attack moet ik de highscores nog halenquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
2:47 minVannacht in bed gehaald
Nu ik overal de eerste plek heb is het echte doel van de game bekend: Balloon shooter
Wat is balloon shooter precies? Wist niet dat er nog meer te unlocken was na de challenge en time attackquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
2:47 minVannacht in bed gehaald
Nu ik overal de eerste plek heb is het echte doel van de game bekend: Balloon shooter
Balloon shooter is alleen voor Yoshi experts, alleen de besten kunnen datquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat is balloon shooter precies? Wist niet dat er nog meer te unlocken was na de challenge en time attack.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Balloon shooter is alleen voor Yoshi experts, alleen de besten kunnen dat
Weer een game met kutgraphics..quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Als iemand de nieuwe Star Wars screenshots wil zien:
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3373
Ik waarschuw jullie maar van te voren, ze zijn eigenlijk niet de moeite waard om te bekijken
quote:
Ik denk dat het effe duurt voordat me goeie graphics zijn van 3rd party developers (in tegenstelling tot de PSP...quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Star Wars ziet er echt niet uit. Niet eens GBA-waardig zo te zien.
Zo zonde, de DS heeft zoveel power maar slechts zo weinig games maken er gebruik van.
Nee daar pass ik voor, ik wil meer te kiezen hebben dan Mario of Link.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:23 schreef Wepeel2 het volgende:
Laat Nintendo maar gewoon leuke games voor de DS ontwikkelen en dan vind ik het wel genoeg.
quote:
Het is denk ik ook wel gezond als veel developers er voor gaan ontwikkelen, maar ik denk dat de DS het toch vooral van de innovatieve titels moet hebben die specifiek voor de DS zijn ontwikkeld. En als die alleen van Nintendo blijken te komen dan zou ik daar wel genoegen mee nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:51 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Nee daar pass ik voor, ik wil meer te kiezen hebben dan Mario of Link.
Iridion 3D?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:59 schreef Jackal_Omega het volgende:
hoe heette dat spel ook alweer wat op de GBA uitkwam met zon spaceship, was ook in 3d.
Dat zouden ze moeten verfraaien naar Ds kwaliteit
ik weet hem al: Wing Commander: Prophecy
Ik ook, maar ben daarmee vooralsnog iedere keer de enige in de coupé.quote:Op maandag 4 april 2005 20:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha, ik speel het dan ook in de trein![]()
Morgen met 2 DS'en naar Ajax.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:33 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben daarmee vooralsnog iedere keer de enige in de coupé.
ging mijn nichtje laatst op mijn ds startte ze het gba spel (advance wars 2) nadat ze heel lang wario ware had gespeeld, ging ze bij het menu ook met het pennetje staan tikkenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:36 schreef Young_David het volgende:
Ik speel GBA op de bovenste .... anders ben ik telkens geneigd om de menuopties aan te tikken
ik denk dat ik die spel wel ga halen.. ff de reviews dan afwachten..quote:Op woensdag 6 april 2005 16:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Morgen met 2 DS'en naar Ajax.
Van Ajax hoef je geen plezier te verwachten![]()
edit: Na de prachtige star wars screens van gisteren, nu wat mindere screens van Goldeneye (sarcastisch bedoeld uiteraard!)
http://www.dscentral.net/index.php?media=137
Pre-order.quote:
quote:You would think that for this success Kutaragi will be promoted. But the company sees things in a different way and that is why he was dismissed from his position as Sony president and member of the board of directors. The only function Kutaragi has left is that of president of a Sony subsidiary: Sony Computer Entertainment.
Ja dat moet je in de Sony topics plaatsen, niet hier!quote:Op donderdag 7 april 2005 08:09 schreef MMaRsu het volgende:
http://news.softpedia.com(...)-s-father-1070.shtml
[..]
Je gaat toch niet een spel laten liggen alleen maar omdat het te moeilijk is?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vond VJ 1 te moeilijk dus deze laat ik denk ik ook liggen. Maar het ziet er wel heel goed uit
![]()
Maar ik ging me er altijd zo aan ergeren en haast m'n controller door het scherm gooien en ik wil mn DS niet nu al slopen. Ik zit nu nog steeds ergens vast (waar je 5 eindbazen acher elkaar moet verslaan) en ik heb nu zoiets vanquote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een spel laten liggen alleen maar omdat het te moeilijk is?
Als je gewoon veel oefent kom je er echt altijd!![]()
Patience my friend, dat genot als Fire Leo in het stof hapt is onbeschrijfelijkquote:Op donderdag 7 april 2005 17:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Maar ik ging me er altijd zo aan ergeren en haast m'n controller door het scherm gooien en ik wil mn DS niet nu al slopen. Ik zit nu nog steeds ergens vast (waar je 5 eindbazen acher elkaar moet verslaan) en ik heb nu zoiets van
Ik zou vast geld opzij leggen voor een extra ds.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:27 schreef jercovski het volgende:
als men vriendin van nintendogs hoort benk men DS een jaar kwijt
Mmmh, hij lijkt mij vooral machtig saai.... Komt er niets beters met online multiplayer? (Bij voorkeur eentje waar je de extra spelers bij krijgt, want Shagadelic is nog altijd online-remi.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:30 schreef Lexie het volgende:
Wat cool, je kunt door steriele straatjes wandelen en dan andere hondjes met onzichtbare baasjes tgenkomen.
Nee, deze game MOET een online multiplayer krijgen, dan is het een instant hit onder de vrouwen. Dat je ook een avater kunt hebben in die online wereld.
wireless coopquote:Op donderdag 7 april 2005 18:14 schreef BMH het volgende:
Als ik die screens zo zie krijg ik meer vertrouwen in een 3d Splinter Cell met versus online mode!!
inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:09 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik verbaas me er over dat die GameCube zo slecht verkoopt in Japan. Had ik echt niet verwacht.
Bij het bekijken van deze trailer mis ik rare haast weer. Rare moet gewoon een shooter maken voor de NDS.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:14 schreef King_of_cubes het volgende:Trailer Goldeneye
Ik vind het er best goed uitzien
Wat verwacht jij van EA? Het lijkt alsof je niet eens touch-control heb a la Metroid Prime!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:14 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Goldeneye er maar gaar uitzien..
http://www.gamespot.com/ds/action/goldeneye/preview_6121870.html?q=1&tag=gs_ds_flashtop_storyquote:There are multiple controller configurations to allow you to take full advantage of the touch screen, control pad, and left- or right-handed play.
't Blijft bagger.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:03 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Heeft het wel, wordt duidelijk gezegd in een interview van gamespot.
[..]
http://www.gamespot.com/ds/action/goldeneye/preview_6121870.html?q=1&tag=gs_ds_flashtop_story
Niet meteen gaan schreeuwen he, eerst zelf even wat onderzoek doen.
Rare ziet een Perfect Dark titel voor de NDS wel zitten. Alleen NA dat Perfect Dark Zero voor de Xenon uit is.. Dus dat gaat lang duren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
't Blijft bagger.
Hopelijk zien developers wat in voor de FPS genre op NDS. Een perfect dark port lijkt mij uitstekend. Goldeneye 007 zie ik liever niet, die heb ik immers helemaal grijs gespeeld op de N64Ik ken bijna elke level uit me hoofd!
Tegenvallend?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:28 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en die Kirby filmpjes vind ik ook nogal tegenvallend.
Vjoe, FF:CC, zelda, marioquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tegenvallend?
Ik werd er helemaal warm van!
Nintendogs, Kirby Canvas Curse, Metroid, Meteos, Electroplankton...![]()
Heb je wel zo een mooi tasjequote:Op zondag 10 april 2005 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er beginnen kleine krasjes te ontstaan op de buitenkant van mijn DS![]()
ach man zeur toch nie zoquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo heeft nog steeds veel goed te maken.
Ja, maar het zijn ook maar kleine krasjes hoorquote:
ziet er wel goed uit, maar hij is wel duur vind ikquote:Op zondag 10 april 2005 05:15 schreef GcKing het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
Is dat een goede koop, heeft iemand hem of weet je toevallig of hij in een winkel ligt.
Want ik heb echt wel een carry ding nodig, maar geen cheap ass bart smit plastic.
hmm zit momenteel nog GBA game in, maar denk dat zodra de mpeg/mp3players voor DS uitkomen op gba cartrigde dat er never meer een GBA cassete in komtquote:Op zondag 10 april 2005 11:00 schreef Cheiron het volgende:
Nooit aan gedacht dat ik misschien GBA games zou kopen..
quote:Op zondag 10 april 2005 11:49 schreef jercovski het volgende:
[..]
hmm zit momenteel nog GBA game in, maar denk dat zodra de mpeg/mp3players voor DS uitkomen op gba cartrigde dat er never meer een GBA cassete in komt
Die heb ik hier. Let wel op, er zit maar een klein handvat aan. Verder zitten de DS en de games er goed in. Alleen wat weinig ruimte voor meer spullen. Maar een koptelefoontje past nog wel.quote:Op zondag 10 april 2005 12:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat tasje van de V&D (10 euro), is dat wat?
't Is toch zo? Nintendo moet gewoon opskieten met die spelskies.quote:
Nope, die gaan er nooit inpassen. Misschien 1 gba game, maar dan houd het ook wel op. Hij is echt alleen voor je sp, iets kleind en 9 games, maar past er gewoon niet in. Dan zul je echt de grotere versie moeten nemenquote:Op zondag 10 april 2005 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar geen ruimte voor de adapter? En GBA-games?
De mijne is nog MINTquote:Op zondag 10 april 2005 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn ook maar kleine krasjes hoorEn na 4 maanden kan het ook wel.
Overigens krijg ik steeds meer respons van mensen die even willen kijken en spelen. Ik laat ze meestal Yoshi en Mario zien. Wat me opvalt is dat Yoshi dan voor veel mensen te moeiljk is en Mario juist niet. Het Touch!scherm vinden ze over het algemeen ook erg moeilijk ("Touch screen to begin snappen ze al niet) totdat het uitgelegd wordt en ze er 5 minuten mee spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |