Dat gekreun dat je hoorde was ook zo kansloosquote:
Groningen is aan de beurtquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:43 schreef Sputnik het volgende:
Ik dacht dat DenBosch aan de beurt was vanavond..
SBS6? sensatiebelust!? Wie had dat gedacht..quote:...
Want niet alleen het bier wilden de televisiemakers graag verzorgen. Een snuifje voor Dicky, natuurlijk, geen probleem, als ze het maar mochten filmen. Vredige opnamen rond de keukentafel waren niet de bedoeling. "We willen wel een beetje actie, zeiden ze. En toen we al wat bier op hadden, probeerden ze te stoken, zodat we ruzie kregen.", vertelt Dicky.
...
Den Bosch (graafsewijk geloof ik) komt volgende weekquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:43 schreef Sputnik het volgende:
Ik dacht dat DenBosch aan de beurt was vanavond..
Ahhh...heerlijk!quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:58 schreef space-kees het volgende:
[..]
Dat gekreun dat je hoorde was ook zo kansloos![]()
die SBS6 toch.. boefjes zijn hetquote:leo (31 maart 2005 - 09:10)
hallo ff een reactie van een van de gezinnen waar over gesproken word ik wil ff zeggen dat wij ik en mijn vrouw ilse ook zijn gefilmd en wij zijn wel een gewoon gezin met regelmaat en drie kids maar ik hoef me ook niet te schamen van wat ze van ons hebben gefilmd. Maar ze zijn wel degelijk met een leugen binnen gekomen zeiden dat ze een volksbuurtje wouden filmen over de gezeligheid enzo dus ik en mijn vrouw waren zich van geen kwaad bewust mijn vrouw heefd gewoon wat andwoorden gegeven op de vragen die ze stelde wij zelf hebben niks met die feesten enzo te maken we kennen de mensen waar om het eigelijk gaat en daar werden wat vragen over gesteld van daar .Het is dus wel degelijk een leugen van sbs6!
http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=99quote:In ‘Probleemwijken’ worden de bewoners van typisch Nederlandse volksbuurten gevolgd in hun dagelijks leven. Dat levert onthutsende televisie op van mensen die er andere normen en waarden op nahouden dan de gemiddelde Nederlander.
‘Probleemwijken’ toont ‘de andere kant van Nederland’. De serie laat wijken zien zoals er velen zijn in Nederland en waar armoede en achterstand zichtbaar aanwezig zijn. De bewoners zijn vaak zeer betrokken bij elkaar en delen lief en leed. Het zijn mensen die leven aan de rand van de maatschappij en reageren vanuit hun emotie. Dat hierbij wel eens een rake klap valt is eerder regel dan uitzondering en daar kijkt niemand dan ook meer van op.
Assen-oost is één van de achterstandswijken die gevolgd wordt in ‘Probleemwijken’ en te zien is in de eerste aflevering. Het is een typische volkswijk in het noorden van Nederland. Een gedeelte van de wijk is inmiddels afgebroken, de huidige bewoners kijken uit op een braakliggend terrein, waar binnenkort nieuwe huizen worden gebouwd. De bewoners zijn niet van plan te wijken, ze zijn verknocht aan hun wijk en zien het als ‘hun territorium’. Naast Assen-Oost zijn ook de wijken Woensel-West in Eindhoven, De Wielenpolle in Leeuwarden en Duindorp in Den Haag geportretteerd.
De wijken worden regelmatig bezocht door de politie, aangezien de bewoners nogal eens met justitie in aanraking komen. Wietplantages, heling, openbaar dronkenschap, vandalisme, racisme, fraude, prostitutie en openbare geweldpleging. Het behoort tot het dagelijks leven in de achterstandbuurten die te zien zijn in deze serie.
Dat fragment was briljant!quote:
Ik woon er ook, nog wel, maar dan aan de rand(gorechtkade) in een rustige buurt. Verder dan het stadion ben ik eigenlijk nooit geweest. Eigenlijk ook niet de behoeftequote:Op donderdag 31 maart 2005 16:57 schreef StarGazer het volgende:
De nieuwe Tokkies
Moet toch maar een keer de Oosterparkwijk gaan uitchecken. Heb in de 2 jaar dat ik nu in Grunn zit nooit de behoefte gehad om ook maar iets van die wijk te zien. Maar er schijnen toch ook veel studenten te wonen?
zo maakt sbs het alleen maar leuker voor ons, en daar gaat het voor mij om. Lekker lachenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:08 schreef BdR het volgende:
1 van de reacties op www.dvhn.nl
[..]
die SBS6 toch.. boefjes zijn het
MSN heeft ze alquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:02 schreef kastanova het volgende:
Op zich een vrij grote kans dat dat mokkel ook wel eens op fok zit.
ik zag het niet ik vroeg het me ook al afquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:06 schreef veldmuis het volgende:
Wat was het MSN adres?!?!
Lachwekkend ja, het normale volk heeft daar een hele andere betekenis bij.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
ouwehoeren ruitjes ingooien?
Nog wel. Volgend jaar niet meer, dan speelt de FC in de Euroborgquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:10 schreef Dos37 het volgende:
Oosterpark daar ligt dat stadion toch ook of niet
Een vriend van mij woont er wel, maar oud en nieuw is wel een happeningquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:11 schreef Noca het volgende:
Wel grappig dat ze dan meteen de hele wijk zo neerzetten, beetje onzin
nee ik woon er niet![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lachwekkend ja, het normale volk heeft daar een hele andere betekenis bij.
True, maar dat ligt er ook wel aan in welke straten je zit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:12 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont er wel, maar oud en nieuw is wel een happening
Het is wel SBS, lees: niet representatief. Een vriend van mij woont ook in de Oosterpark, maar ik heb er nooit problemen hoor. Het zal wel anders worden als ik daar in een mooi blauw Mercedes-busje met zwaarlichten rondrijquote:
Het is een leerschool.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
Lachen ouders die elkaar voor KUT uitschelden waar hun 9 jarig dochtertje bij is
en hij zit er zelf voorquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef spacemangraig het volgende:
Je kan nog niet eens m'n spijkerbroek over de verwarming hangen KUT!
http://www.koudhe.nlquote:
Lache opschieten met die reclamequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ongelooflijk goedkope televisie, maar ik vind 't elke keer weer fantastisch.
Heb trouwens naast de Oosterparkwijk gewoond. Vond 't altijd wel wat meevallen.
Ha Ha Ha het begint weer tot straksquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en hij zit er zelf voor![]()
van een raadslid die wat tegen de overlast wou doenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb niet echt meegekregen van wie dat huis nou was die overhoop was gehaald
Op woensdagquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Wordt dit herhaald?
Dan ga ik woensdagavond even ouwehoeren op msn met die tokkiesquote:
ja, woensdagquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Wordt dit herhaald?
zijn wij verplicht aangifte te doen bij de politie.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat stond er op dat bordje met diefstal?
o, ik dacht iets grappigs ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef Rapaille het volgende:
[..]
zijn wij verplicht aangifte te doen bij de politie.
Bordje zullen ze wel gejat hebben....
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze heeft dezelfde make-up als Yvonne.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:31 schreef Cassius het volgende:
Wat nou The Palace, hier moet je zijn!
Whehe, niet te geloven ditquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:31 schreef Cassius het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze heeft dezelfde make-up als Yvonne.
ja woensdagavond.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Wordt dit herhaald?
Ja daar hadden ze het dus over.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja woensdagavond.
of anders kun je ook naar www.uitzendinggemist.nl
daar staat sbs niet opquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vooral als je getrouwd bent geweest met Dickie,en je gaat trouwen met Jan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:31 schreef N.icka het volgende:
Lieve tina we hebben onze ups and downs![]()
Dat is alleen voor de publieke omroepen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja woensdagavond.
ik heb de eerste niet gezien, maar ik vind dit ook de leuktstequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef spacemangraig het volgende:
Beste aflevering sinds de eerste.
Dit was mijn eerste vond het leuk maar heb het gevoel dat ze het ergste soort er ook wel uitzoekenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef spacemangraig het volgende:
Beste aflevering sinds de eerste.
Zou je denken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste vond het leuk maar heb het gevoel dat ze het ergste soort er ook wel uitzoeken
Deze was in Groningen, de eerste in Drenthe. Komt 'n beetje op het zelfde neer dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb de eerste niet gezien, maar ik vind dit ook de leuktste![]()
zoals ze zelf zeggen: kwestie van de knop op nul zetten en leven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
Eerst ruzie en je vriend wordt geslagen, niet veel later geef je hem het ja-woord.
Belachelijke gasten daar..wat een 'leven' heb je dan..
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:31 schreef Cassius het volgende:
En toch kijkt iedereen, that's sbsquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef Jaytonized het volgende:
Opgezette shit.
Bijlmer, dan zouden zelfs de verborgen camera's geript wordenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:57 schreef edje34 het volgende:
amsterdam niet??
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef JaWi het volgende:
Die klap viel nou ook wel mee.
En wat een greppeldel die Samantha.
Nee volgens mij niet maar de kerkelanden horen er wel thuis jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:55 schreef _Denker het volgende:
Ik gok dat Almelo nog komt...
Pendrecht volgens mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:42 schreef junkiexp het volgende:
zo die klap kwam goed aan.
Komt Rotterdam ook nog of heeft die geen probleemwijken![]()
In totaal 7, dit was nummer 5.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?
Zo grappig was het niet hoor,vorige week was het leuker in Eindhoven.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:19 schreef livEliveD het volgende:
Wel een grappige aflevering vanavond. Gezellige buurt
Dit was helaas de eerste keer dat ik het zag.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:25 schreef edje34 het volgende:
Zo grappig was het niet hoor,vorige week was het leuker in Eindhoven.
o dat wist ik niet johquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit was helaas de eerste keer dat ik het zag.![]()
Que?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je vriendjes in de bus Kasta
ik denk, als je je schaamt dat je dit kijkt, dat je gewoon je geluid uit kan zetten, dan kan je het nog puik volgenquote:Op vrijdag 1 april 2005 06:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wel vreselijk irritant zijn die ondertitelingen, niet alleen als ze nogal "provenciaals" praten zal ik maar zeggen, maar er kwam ook iemand voor ( b.v. die Officier van Justitie ) die gewoon ABN praten, waarom moet dat ondertiteld worden ?
waar QyRoZ woont zekerquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:12 schreef sijkweiv het volgende:
Wanneer zijn de Enschedese probleemwijken aan de beurt?? Ik kan zo minstens 2 wijken opnoemen waar het altijd hommeles is
![]()
Kan er in Almelo ook 2 opnoemen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:12 schreef sijkweiv het volgende:
Wanneer zijn de Enschedese probleemwijken aan de beurt?? Ik kan zo minstens 2 wijken opnoemen waar het altijd hommeles is
![]()
1 April ha Ha Ha haquote:Op vrijdag 1 april 2005 07:37 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ik denk, als je je schaamt dat je dit kijkt, dat je gewoon je geluid uit kan zetten, dan kan je het nog puik volgen
zoiets
edit:! nadat ik dit postte kreeg ik de melding dat ik gebanned was, code 61 ofzo, en dat ik kon gaan mailen etc
kijk ik in MED, niks, ik zo huuuuuwaarom!?, kijk ik weer terug in MyAT, zag ik dat ik gepost had hier, zeeeer vreemd
rare fout melding
En Frank van Etten he!quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:50 schreef Steve-O het volgende:
Duindorp was het tofst
Het valt mij trouwens op dat ik in bijna elke afleverng andre hazes hoor?
Heb je het topic al gelezen? dat was idd al veel meer mensen opgevallen en die hadden het ook al gepostquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:20 schreef J-Will het volgende:
"Zullen we er een gezellig dag van maken?"
Is het jullie ook al opgevallen dat ze in Assen, Eindhoven EN Groningen dat nummer draaiden met de tekst: Leef als een zigeuner, lach als een clown......
echt welquote:
hier staat hetquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:02 schreef fratsman het volgende:
Die gasten draaien standaard allemaal "Leef als een zigeuner"
ja manquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vorige week was leuker
Alleen Samantha was wel schattig:
"t zijn allemaal Joden.."
Nee manquote:
Hij verdiende die klap, en dat had hij zelf ook wel in de gaten. En als je knockout gaat kan je weinig terug doen he.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:51 schreef funkyskunkie het volgende:
Wat een zielige mensen eigenlijk.
Laat je jezelf in je eigen huis neerhoeken(nog wel van achteren),
door (volgens mij) de ex van je vriendin
Doet die gast gewoon niks terug![]()
Oja toch, hij vroeg haar ten huwelijk![]()
Misschien dat ze dan wel zijn broek over de verwarming neerlegd.....
Hij komt i.i.g. wel voor zichzelf op![]()
Met een paar biertjes op jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:51 schreef funkyskunkie het volgende:
Hij komt i.i.g. wel voor zichzelf op![]()
Mmhhh, niet zijn eigen huis, is mij ontgaan, ik had ook wel door dat ie ko ging hoor, maar dan nog.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:01 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
En het was nog niet eens in zijn eigen huis![]()
woon jij daar ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:01 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Hij verdiende die klap, en dat had hij zelf ook wel in de gaten. En als je knockout gaat kan je weinig terug doen he.
En het was nog niet eens in zijn eigen huis![]()
Een aantal afleveringen staan of stonden online (o.a. Duindorp), maar Assen-Oost zat daar volgens mij niet bij.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gemist. Is er geen mogelijkheid om het online te bekijken?![]()
Samantha terecht histirisch, net of het de dood gewoonste zaak is om iemand een beuk verkopen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:24 schreef DrDentz het volgende:
"hij komt alweer een beetje bie!"![]()
beetje iemand KO rammen in zn eigen huis
Donderdag 21:55 SBS 6quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:56 schreef brighton het volgende:
Prachtig programma
Nooit meer vergeten te kijken!
Waar staan of stonden die online dan? Linkje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Een aantal afleveringen staan of stonden online (o.a. Duindorp), maar Assen-Oost zat daar volgens mij niet bij.
Zijn er niet volgens mijquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waar staan of stonden die online dan? Linkje?![]()
Neequote:Op zondag 3 april 2005 23:36 schreef pos het volgende:
Afgelopen keer het voor het eerst gezien....geweldig
Is er al een buurt in Amsterdam geweest?
Als ik het goed had gelezen in de gids, De Bartjes in Den Bosch.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:03 schreef StarGazer het volgende:
Welke stad is er nu aan de beurt?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als ik het goed had gelezen in de gids, De Bartjes in Den Bosch.
quote:Donderdag 7 april, 21.55 uur
De Bartjes, Den Bosch
'Probleemwijken’ toont ‘de andere kant van Nederland’. De zevendelige serie laat wijken zien zoals er velen zijn in Nederland en waar armoede en achterstand zichtbaar aanwezig zijn. De bewoners zijn vaak zeer betrokken bij elkaar en delen lief en leed. Het zijn mensen die leven aan de rand van de maatschappij en reageren vanuit hun emotie. Dat hierbij wel eens een rake klap valt is eerder regel dan uitzondering en daar kijkt niemand dan ook meer van op.
Dat wil ik ook wel eens weten ja. TV-kaarten nemen nogal wat ruimte in beslag voor een simpele opnamequote:Op donderdag 7 april 2005 17:02 schreef zijle het volgende:
Ik heb nu Assen en Leeuwarden op mn pc staanalleen zijn ze 300+ mb. Hoe kan ik ze verkleinen zodat ik ze voor de liefhebbers kan sharen?
encoden in divx of xvidquote:Op donderdag 7 april 2005 17:02 schreef zijle het volgende:
Ik heb nu Assen en Leeuwarden op mn pc staanalleen zijn ze 300+ mb. Hoe kan ik ze verkleinen zodat ik ze voor de liefhebbers kan sharen?
Dat begrijp je goedquote:Op donderdag 7 april 2005 22:11 schreef greatgonzo het volgende:
WTF ontucht gepleegd met de dochter van je vriendin, en je woont met zo'n gast samen?
Traag van begrip noemen wij datquote:Op donderdag 7 april 2005 22:11 schreef greatgonzo het volgende:
WTF ontucht gepleegd met de dochter van je vriendin, en je woont met zo'n gast samen?
Weleens gezien, maar ken hem verder niet (gelukkig). Wat een imbecielen zeg. Ze vindt het raar dat haar dochter weg is.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Toch zeker niet die kerel die bij die twee geestelijk gehandicapten inwoont hč?
"zo"?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:33 schreef StephanL het volgende:
Willem en Willy hebben nog een huisDe rest niet meer, da is best vreemd dat ze je zo op straat kunnen zetten, maar dat heb je met huur huizen
Deze wel jaquote:Op donderdag 7 april 2005 22:34 schreef StephanL het volgende:
Ik vind trouwens de afleveringen veelste kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |