Nee manquote:
Hij verdiende die klap, en dat had hij zelf ook wel in de gaten. En als je knockout gaat kan je weinig terug doen he.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:51 schreef funkyskunkie het volgende:
Wat een zielige mensen eigenlijk.
Laat je jezelf in je eigen huis neerhoeken(nog wel van achteren),
door (volgens mij) de ex van je vriendin
Doet die gast gewoon niks terug![]()
Oja toch, hij vroeg haar ten huwelijk![]()
Misschien dat ze dan wel zijn broek over de verwarming neerlegd.....
Hij komt i.i.g. wel voor zichzelf op![]()
Met een paar biertjes op jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:51 schreef funkyskunkie het volgende:
Hij komt i.i.g. wel voor zichzelf op![]()
Mmhhh, niet zijn eigen huis, is mij ontgaan, ik had ook wel door dat ie ko ging hoor, maar dan nog.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:01 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
En het was nog niet eens in zijn eigen huis![]()
woon jij daar ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:01 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Hij verdiende die klap, en dat had hij zelf ook wel in de gaten. En als je knockout gaat kan je weinig terug doen he.
En het was nog niet eens in zijn eigen huis![]()
Een aantal afleveringen staan of stonden online (o.a. Duindorp), maar Assen-Oost zat daar volgens mij niet bij.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb de eerste aflevering gemist. Is er geen mogelijkheid om het online te bekijken?![]()
Samantha terecht histirisch, net of het de dood gewoonste zaak is om iemand een beuk verkopen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:24 schreef DrDentz het volgende:
"hij komt alweer een beetje bie!"![]()
beetje iemand KO rammen in zn eigen huis
Donderdag 21:55 SBS 6quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:56 schreef brighton het volgende:
Prachtig programma
Nooit meer vergeten te kijken!
Waar staan of stonden die online dan? Linkje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Een aantal afleveringen staan of stonden online (o.a. Duindorp), maar Assen-Oost zat daar volgens mij niet bij.
Zijn er niet volgens mijquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waar staan of stonden die online dan? Linkje?![]()
Neequote:Op zondag 3 april 2005 23:36 schreef pos het volgende:
Afgelopen keer het voor het eerst gezien....geweldig
Is er al een buurt in Amsterdam geweest?
Als ik het goed had gelezen in de gids, De Bartjes in Den Bosch.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:03 schreef StarGazer het volgende:
Welke stad is er nu aan de beurt?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als ik het goed had gelezen in de gids, De Bartjes in Den Bosch.
quote:Donderdag 7 april, 21.55 uur
De Bartjes, Den Bosch
'Probleemwijken’ toont ‘de andere kant van Nederland’. De zevendelige serie laat wijken zien zoals er velen zijn in Nederland en waar armoede en achterstand zichtbaar aanwezig zijn. De bewoners zijn vaak zeer betrokken bij elkaar en delen lief en leed. Het zijn mensen die leven aan de rand van de maatschappij en reageren vanuit hun emotie. Dat hierbij wel eens een rake klap valt is eerder regel dan uitzondering en daar kijkt niemand dan ook meer van op.
Dat wil ik ook wel eens weten ja. TV-kaarten nemen nogal wat ruimte in beslag voor een simpele opnamequote:Op donderdag 7 april 2005 17:02 schreef zijle het volgende:
Ik heb nu Assen en Leeuwarden op mn pc staanalleen zijn ze 300+ mb. Hoe kan ik ze verkleinen zodat ik ze voor de liefhebbers kan sharen?
encoden in divx of xvidquote:Op donderdag 7 april 2005 17:02 schreef zijle het volgende:
Ik heb nu Assen en Leeuwarden op mn pc staanalleen zijn ze 300+ mb. Hoe kan ik ze verkleinen zodat ik ze voor de liefhebbers kan sharen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |