Vooral als je getrouwd bent geweest met Dickie,en je gaat trouwen met Jan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:31 schreef N.icka het volgende:
Lieve tina we hebben onze ups and downs![]()
Dat is alleen voor de publieke omroepen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja woensdagavond.
of anders kun je ook naar www.uitzendinggemist.nl
ik heb de eerste niet gezien, maar ik vind dit ook de leuktstequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef spacemangraig het volgende:
Beste aflevering sinds de eerste.
Dit was mijn eerste vond het leuk maar heb het gevoel dat ze het ergste soort er ook wel uitzoekenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:34 schreef spacemangraig het volgende:
Beste aflevering sinds de eerste.
Zou je denken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste vond het leuk maar heb het gevoel dat ze het ergste soort er ook wel uitzoeken
Deze was in Groningen, de eerste in Drenthe. Komt 'n beetje op het zelfde neer dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb de eerste niet gezien, maar ik vind dit ook de leuktste![]()
zoals ze zelf zeggen: kwestie van de knop op nul zetten en leven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
Eerst ruzie en je vriend wordt geslagen, niet veel later geef je hem het ja-woord.
Belachelijke gasten daar..wat een 'leven' heb je dan..
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:31 schreef Cassius het volgende:
Wat nou The Palace, hier moet je zijn!
En toch kijkt iedereen, that's sbsquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:46 schreef Jaytonized het volgende:
Opgezette shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |