ik zag het niet ik vroeg het me ook al afquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:06 schreef veldmuis het volgende:
Wat was het MSN adres?!?!
Lachwekkend ja, het normale volk heeft daar een hele andere betekenis bij.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:08 schreef alwaysthebest het volgende:
ouwehoeren ruitjes ingooien?
Nog wel. Volgend jaar niet meer, dan speelt de FC in de Euroborgquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:10 schreef Dos37 het volgende:
Oosterpark daar ligt dat stadion toch ook of niet
Een vriend van mij woont er wel, maar oud en nieuw is wel een happeningquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:11 schreef Noca het volgende:
Wel grappig dat ze dan meteen de hele wijk zo neerzetten, beetje onzin
nee ik woon er niet![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lachwekkend ja, het normale volk heeft daar een hele andere betekenis bij.
True, maar dat ligt er ook wel aan in welke straten je zit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:12 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont er wel, maar oud en nieuw is wel een happening
Het is wel SBS, lees: niet representatief. Een vriend van mij woont ook in de Oosterpark, maar ik heb er nooit problemen hoor. Het zal wel anders worden als ik daar in een mooi blauw Mercedes-busje met zwaarlichten rondrijquote:
Het is een leerschool.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
Lachen ouders die elkaar voor KUT uitschelden waar hun 9 jarig dochtertje bij is
en hij zit er zelf voorquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef spacemangraig het volgende:
Je kan nog niet eens m'n spijkerbroek over de verwarming hangen KUT!
http://www.koudhe.nlquote:
Lache opschieten met die reclamequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ongelooflijk goedkope televisie, maar ik vind 't elke keer weer fantastisch.
Heb trouwens naast de Oosterparkwijk gewoond. Vond 't altijd wel wat meevallen.
Ha Ha Ha het begint weer tot straksquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en hij zit er zelf voor![]()
van een raadslid die wat tegen de overlast wou doenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb niet echt meegekregen van wie dat huis nou was die overhoop was gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |