ik denk, als je je schaamt dat je dit kijkt, dat je gewoon je geluid uit kan zetten, dan kan je het nog puik volgenquote:Op vrijdag 1 april 2005 06:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wel vreselijk irritant zijn die ondertitelingen, niet alleen als ze nogal "provenciaals" praten zal ik maar zeggen, maar er kwam ook iemand voor ( b.v. die Officier van Justitie ) die gewoon ABN praten, waarom moet dat ondertiteld worden ?
waar QyRoZ woont zekerquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:12 schreef sijkweiv het volgende:
Wanneer zijn de Enschedese probleemwijken aan de beurt?? Ik kan zo minstens 2 wijken opnoemen waar het altijd hommeles is
![]()
Kan er in Almelo ook 2 opnoemen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:12 schreef sijkweiv het volgende:
Wanneer zijn de Enschedese probleemwijken aan de beurt?? Ik kan zo minstens 2 wijken opnoemen waar het altijd hommeles is
![]()
1 April ha Ha Ha haquote:Op vrijdag 1 april 2005 07:37 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ik denk, als je je schaamt dat je dit kijkt, dat je gewoon je geluid uit kan zetten, dan kan je het nog puik volgen
zoiets
edit:! nadat ik dit postte kreeg ik de melding dat ik gebanned was, code 61 ofzo, en dat ik kon gaan mailen etc
kijk ik in MED, niks, ik zo huuuuuwaarom!?, kijk ik weer terug in MyAT, zag ik dat ik gepost had hier, zeeeer vreemd
rare fout melding
En Frank van Etten he!quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:50 schreef Steve-O het volgende:
Duindorp was het tofst
Het valt mij trouwens op dat ik in bijna elke afleverng andre hazes hoor?
Heb je het topic al gelezen? dat was idd al veel meer mensen opgevallen en die hadden het ook al gepostquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:20 schreef J-Will het volgende:
"Zullen we er een gezellig dag van maken?"
Is het jullie ook al opgevallen dat ze in Assen, Eindhoven EN Groningen dat nummer draaiden met de tekst: Leef als een zigeuner, lach als een clown......
echt welquote:
hier staat hetquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:02 schreef fratsman het volgende:
Die gasten draaien standaard allemaal "Leef als een zigeuner"
ja manquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vorige week was leuker
Alleen Samantha was wel schattig:
"t zijn allemaal Joden.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |