Die actie van Lonneke sloeg inderdaad helemaal nergens op.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:05 schreef Riverdale het volgende:
"Nog maar koud in bed en Hans moet er alweer uit, Lonneke heeft een inzinking gehad." En terecht, in plaats van em goed te raken op de 'bonte avond' met een goede whiskey uit de kast van Hans gaat ze huiswerk maken![]()
En daar doe je het voor!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:33 schreef dwerg het volgende:
De website van Boer zoekt vrouw.
Met wallpapers van Yvon Jaspers.
Ja daar heb ik ook met afschuw naar gekeken, dat zou ik écht niet opeten hoor !quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef Fratz het volgende:
wie gooit ook al zijn kliekjes chinees in 1 pan? dat vond ik echt ZO smerig!!
ik ook niet! ik was ook gewoon verbaasd dat iedereen het wel opat. ik heb dit ook nog nooit eerder gezien. zijn er hier luitjes die dat ook zo doen!!??quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook met afschuw naar gekeken, dat zou ik écht niet opeten hoor !![]()
Bovendien met iedereen erbij. Lekker gezellig. Dat ze dan op die slaapkamer gaat zitten studeren ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:20 schreef ThomasBerge het volgende:
En waarom moest het perse op de laatste avond, had ze dat niet een andere keer kunnen doen. Ik vond het wel zielig voor Hans
jaaaaaaaa dat was goor!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef Fratz het volgende:
Die was volgens mij blij dat ze opstapte want die had al een ander op het oogquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:51 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
jaaaaaaaa dat was goor!!Weet je wat ook sneu is?? Die boer (peter geloof ik??) waarbij de vrouwen uit zichzelf zijn weggegaan!!
whoehahaha
Dat was wat minder fris ja, maar wij lagen wel dubbel whahaquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef Fratz het volgende:
Is het morgen al de ontknoping, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:57 schreef Smittend het volgende:
Nou morgen de " ontknoping " ben benieuwd !![]()
flauw zegquote:Op zondag 3 april 2005 10:55 schreef Tom-my het volgende:
liefde? sex moat jeh habb'n
Yvon op de tractorquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:33 schreef dwerg het volgende:
De website van Boer zoekt vrouw.
Met wallpapers van Yvon Jaspers.
Teus heeft de keus uit Frieda en Astrid. Je bent een beetje in de war met boer Piet?quote:Op zondag 3 april 2005 14:50 schreef deedeetee het volgende:
Teus wil Sieta tochEn Sieta vind de boerderij maar niks !
![]()
Ze maken het lekker spannend voor de volgende keerquote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef Toad het volgende:
"Ik ben die camera ook zat"
Ja doelde yvonne op ruzie met de cameramensen of...........quote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef Toad het volgende:
die Teus is een beetje boosquote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef Toad het volgende:
ow jaquote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Fratz het volgende:
[..]
Teus heeft de keus uit Frieda en Astrid. Je bent een beetje in de war met boer Piet?
Ruzie met Astrid denk?! Heel begrijpelijk; ik heb gehoord van iemand met wie ze een keer uit eten is geweest dat ze gelijk al met vragen komt als: 'hoe is jouw relatie met je vader in verhouding tot je moeder?'quote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef Woffel het volgende:
Ja doelde yvonne op ruzie met de cameramensen of...........
Leuke cliffhanger
Net alsof de boer in dit programma de vrouwen selecteert op hetgeen was zij kunnen en willlen doen op de boerderij.quote:Op zondag 3 april 2005 22:12 schreef cora4034 het volgende:
En dat Piet voor de miepende Sita kiest vond ik ook merkwaardig. Marianne leek mij leuker, maar goed ik ben geen man.
Die Sieta is wel aardig bijgetrokken, het lijkt nu wel echt te klikken tussen die twee. Sieta is alleen niet echt geschikt voor het boeren werk, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ze zou best gewoon een baan er naast kunnen doen.quote:Op zondag 3 april 2005 22:12 schreef cora4034 het volgende:
En dat Piet voor de miepende Sita kiest vond ik ook merkwaardig. Marianne leek mij leuker, maar goed ik ben geen man.
Ach iemand die overal wat over te zeuren heeft zou niet mijn voorkeur hebben. Maar dat is mijn mening. Marianne leek mij van wat we gezien hebben een stuk aardiger.quote:Op zondag 3 april 2005 22:19 schreef Woffel het volgende:
[..]
Net alsof de boer in dit programma de vrouwen selecteert op hetgeen was zij kunnen en willlen doen op de boerderij.
Ik vind die Marianne echt een ongelofelijk afzichtelijk mokkel..quote:Op zondag 3 april 2005 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Piet kiest voor Sieta. Liefde maakt blind zullen we maar zeggen. Marianne was een stuk aardiger ook leek me. Volgens mij wordt die Sieta verschrikkelijk als de verliefdheid over is.
En Teus en Astrid Ruzie. Ja ergens was het te verwachten.
Geniaal programma ik moet het gewoon zien volgende week.
Maar die hobby's sloten niet aan tochquote:Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef Hexagon het volgende:
Mwah dat is dan smaakverschil. Ik vind die Sieta er echt volkomen zouteloos uitzien en Marianne heeft nog wel wat. Maar vond ze beide niks eigenlijk. Vond die Marja nog de leukste van de 3.
Kan niet tippen aan Karin.quote:Op zondag 3 april 2005 22:31 schreef Sybren19 het volgende:
En ik vind het leuk voor Joris dat hij voor Renske had gekozen.Daar zat al meteen chemie.
Idd die Karin is een prachtig meisje. Geen makkelijke dat niet. Maar als ze los is dan is ze volgens mij een prima iemand.quote:Op zondag 3 april 2005 23:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kan niet tippen aan Karin.
Echt dom om zo'n meisjete laten lopen.
Whehehequote:Op zondag 3 april 2005 23:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die Hans liet trouwens wel iets te duidelijk merken dat Connie zn 2e keus i. Dat wordt nog zuur als ze het op televisie ziet.
Ze zouden elkaar binnen een week de boerderij uit slaan.quote:Op maandag 4 april 2005 01:03 schreef bloodymary het volgende:
En Teus keuze voor Astrid vond ik ook terecht
Dat beetje verlegen en stugge vind ik juist erg cute.quote:Op zondag 3 april 2005 23:53 schreef Hexagon het volgende:
Idd die Karin is een prachtig meisje. Geen makkelijke dat niet. Maar als ze los is dan is ze volgens mij een prima iemand.
quote:Op maandag 4 april 2005 01:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ben ik nou de enige die Marianne op een typische heroine hoer vind lijken? Zo het prototype wat je in bladen als panorama hoe ze veranderen door de heroine van uiterlijk. Zij zit bijna in het laatste stadium met dat bleke ingevallen gezicht, die grote ogen, dat dode haar waar de kleur totaal uit is gegaan. Ik heb het niet zo vaak gezien maar ik schrok er echt eventjes van leek meer op Boer zoekt Heroine hoer![]()
Of het een aardige vrouw is dat geloof ik best zoveel heb ik het programma niet gezien. Maar toen zij in beeld kwam schrok ik echt van poeeee![]()
.... ja een waanzinnige uitgroei van haar waterstofperoxide kapselquote:Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef Hexagon het volgende:
Mwah dat is dan smaakverschil. Ik vind die Sieta er echt volkomen zouteloos uitzien en Marianne heeft nog wel wat. .
36quote:Op maandag 4 april 2005 01:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[afbeelding]
En dan heb je nog deze vrouw: Conny.
Ik lees tot mijn grote verbazing dat deze vrouw pas 36!!! is. Deze uitgezakte, onverzorgde huisvrouw ziet er uit als achterin de 40!!!![]()
![]()
En dan valt de keuze ook nog op haar!!![]()
Geweldig programma verder![]()
Oudere vrouwen zijn sowieso minder mooi, dat is een feit.quote:Op zondag 3 april 2005 23:35 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik vind die Marianne echt een ongelofelijk afzichtelijk mokkel..
Die Sita ziet er tenminste enigzins beschaafd uit
Hopen ja, maar ik kon al wel raden dat hij voor Renske koos ... bij die andere dames deed hij heel rustig maar bij die Renske was het "as een hengst dij mot dekk'n"quote:Op zondag 3 april 2005 21:52 schreef Toad het volgende:
Ik hoop toch dat Joris voor Karin kiest.
Dim eens ff man.quote:Op maandag 4 april 2005 01:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[afbeelding]
En dan heb je nog deze vrouw: Conny.
Ik lees tot mijn grote verbazing dat deze vrouw pas 36!!! is. Deze uitgezakte, onverzorgde huisvrouw ziet er uit als achterin de 40!!!![]()
![]()
En dan valt de keuze ook nog op haar!!![]()
Geweldig programma verder![]()
Ja sorry hoor maar kijk eens uit je ogen. Ik weet niet hoe ik dat in andere termen moet uitleggen. Ze lijkt op een heroine prostituee door het ingevallen koppie, dode haar met peroxide uitgroei, onverzorgd uiterlijk, grote ogen en tevens ziet ze met haar 34 jaar er 10 jaar ouder uit.quote:Op maandag 4 april 2005 10:39 schreef -DailaLama- het volgende:
Heroinehoer dit, heroinehoer dat.
Ik begreep het voorstukje zo dat Astrid persoonlijke vragen stelde en Teus zei : "Er staat wel een camera bij hoor! " . Dus hij wilde geen prive-gesprek voeren voor de camera..that's all....Als ze daar al ruzie over krijgen zie ik geen toekomst samen voor ze.quote:Op maandag 4 april 2005 10:59 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat, of Teus en Astrid elkaar de hersens inslaan of dat het voorstukje voor volgende week gewoon erg overdreven is.
En ze hadden het over knallende ruzie, maar wat ze vervolgens lieten zien viel wel mee. Zal wel met een sisser aflopenquote:Op maandag 4 april 2005 12:13 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik begreep het voorstukje zo dat Astrid persoonlijke vragen stelde en Teus zei : "Er staat wel een camera bij hoor! " . Dus hij wilde geen prive-gesprek voeren voor de camera..that's all....Als ze daar al ruzie over krijgen zie ik geen toekomst samen voor ze.
Ik weet niet maar volgens mij ging het erover dat hij nooit ergens heen kan op vakantie door zijn bedrijf. Zoiets begreep ik uit het korte fragmentje en toen zei hij idd dat hij dat niet met de camera's er allemaal bij wilde bespreken.quote:Op maandag 4 april 2005 12:13 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik begreep het voorstukje zo dat Astrid persoonlijke vragen stelde en Teus zei : "Er staat wel een camera bij hoor! " . Dus hij wilde geen prive-gesprek voeren voor de camera..that's all....Als ze daar al ruzie over krijgen zie ik geen toekomst samen voor ze.
Dat denk ik ook..Eerst ons ff lekker maken en dan noppes..geen knallende ruzie...quote:Op maandag 4 april 2005 12:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En ze hadden het over knallende ruzie, maar wat ze vervolgens lieten zien viel wel mee. Zal wel met een sisser aflopen
quote:Op maandag 4 april 2005 12:28 schreef SeLang het volgende:
Hans en Piet zijn een stelletje boeren, maar verder wel okee
Klopt allemaal!! hahahaquote:Op maandag 4 april 2005 12:28 schreef SeLang het volgende:
Die Teus vind ik echt de ergste kneus van het stel:
- Nog nooit in een supermarkt geweest
- Nog nooit in een vliegtuig gezeten
- Die huiskamer..
- etc
Peter is een beetje autistisch
Joris is een homo die nog in de ontkenningsfase zit
Hans en Piet zijn een stelletje boeren, maar verder wel okee
Die Bob vindt het ook wel leuk geloof ik.quote:Op maandag 4 april 2005 19:28 schreef birthday_girl het volgende:
Maar Teus wilde zijn huiskamer samen met zijn "nieuwe geliefde" opknappen![]()
Piet en Sietadat vind ik nou leuk! Ik denk wel dat Sieta er nog wel even doet om te wennen aan Piet's levensstijl.
Die frikandellen... erg herkenbaar![]()
Nee joh. Hij liep bij de eerste ontmoeting al te stuntelen en verliefd te doen, zo deed hij nooit bij Evelien en Karin.quote:Op maandag 4 april 2005 19:35 schreef jpzegthallo het volgende:
Joris vind ik stom. Kiest ie de verkeerde, ja halloooo..
Wat hoor ik nou ! heeft Hans Connie ten huwelijk gevraagd ????quote:Op maandag 4 april 2005 19:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een paar afgevallen vrouwen nu in B&W op Ned.3...
Ha ha, ja ik hoorde het ook. Die laat er geen gras over groeien !quote:Op maandag 4 april 2005 19:47 schreef deedeetee het volgende:
Wat hoor ik nou ! heeft Hans Connie ten huwelijk gevraagd ????![]()
Piet: Die zwarte wordt het.quote:Op maandag 4 april 2005 19:28 schreef birthday_girl het volgende:
Piet en Sietadat vind ik nou leuk!
Ik hoorde uit andere zeer onbevestigde bron dat het alweer uit was. Ben benieuwd.quote:Op maandag 4 april 2005 19:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar is mij niks van bekend, maar wel leuk als het echt zo is...quote:Op maandag 4 april 2005 19:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat vond ik juist aardig gedaan zo. Het was wel duidelijk dat hij -qua relatie- niet voor Marianne koos, maar hij deed dat op een sympathieke manier.quote:Op maandag 4 april 2005 19:57 schreef NorthernStar het volgende:
Piet: Die zwarte wordt het.
Marianne: Ja, de blonde gaat weg.
Piet: Jij mag ook wel blijven hoor.
Wheheheh![]()
Marianne BLOND !!! Nou een beetje blond nog..met al die uitgroeiquote:Op maandag 4 april 2005 19:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Piet: Die zwarte wordt het.
Marianne: Ja, de blonde gaat weg.
Piet: Jij mag ook wel blijven hoor.
Wheheheh![]()
Yep. Piet vind ik ook de sympathiekste van het stel (voor zover je dat kunt beoordelen)quote:Op maandag 4 april 2005 20:27 schreef femmeChantal het volgende:
[..]
Dat vond ik juist aardig gedaan zo. Het was wel duidelijk dat hij -qua relatie- niet voor Marianne koos, maar hij deed dat op een sympathieke manier.
Teus vond ik ook welquote:Op maandag 4 april 2005 20:43 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yep. Piet vind ik ook de sympathiekste van het stel (voor zover je dat kunt beoordelen)
Gewoon een aardige vent.
En als het qua vaste relatie niks tussen hun wordt kunnen ze iig samen weer eens wat plezier maken.
Je had het wat anders mogen verwoorden..quote:Op maandag 4 april 2005 01:32] schreef Halfgedraaide het volgende:
![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 21:23 schreef evert het volgende:
3.200.000 kijkers, wat een hit
De "restjes" chinees bij elkaar inmikken en opwarmen, een bord frikandellen bij het afscheidsmaal... Geweldigquote:Op maandag 4 april 2005 20:52 schreef deedeetee het volgende:
Ik vond Piet ook wel lachen, die snuit alleen al. Ik mág hem wel![]()
!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 17:48 schreef VjenneKloetn het volgende:
Connie en Hans gaan dus serieus trouwen. Het stond hier vandaag in de Twenterand Courant.
En zaterdag gaan ze hier de wereld winkel openen en dan zal ik ff proberen om wat fotos ervan te maken.
Het is alleen wel al om 10.00 ur 's morgens![]()
Dan is ze toch niet degene die ik dacht dat ze was dus...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:37 schreef Sconvolts het volgende:
Astrid Jacobs, ze werkt bij IBM in A'dam, ik weet niet waar ze woont...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond is boer Hans te gast in Barend & Van Dorp
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond is boer Hans te gast in Barend & Van Dorp
pfff, ik had die Jan Mulder een knal verkocht!quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Samen met zijn Conny nog wel!
Rond een uur of 11 @ rtl4...
Jan Mulder noemde boer Hans saai en talentloos, en vroeg zich af wat Conny in hem zag.quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:13 schreef femmeChantal het volgende:
Zou iemand dit (evt heel kort) voor mij willen samenvatten? Ik heb het gemist.
Ja, behoorlijk lomp. Gevalletje alles voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:14 schreef -DailaLama- het volgende:
Jan Mulder noemde boer Hans saai en talentloos, en vroeg zich af wat Conny in hem zag.
Lompe lul
Wie niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef BVO het volgende:
Je zag ook dat die vrouw zich doodergerde aan Mulder..
Ja, als blikken konden doden....quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef BVO het volgende:
Je zag ook dat die vrouw zich doodergerde aan Mulder..
das niet Astrid toch?quote:Op zondag 10 april 2005 21:44 schreef -DailaLama- het volgende:
PETER!
Peter: "Ja, dat is een Fiat 200 blabla en die vleugels blabla Amerikaanse grootheidswaan"
Astrid:*loopt gewoon door
Ja dat is ook een Astrid.quote:Op zondag 10 april 2005 21:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
das niet Astrid toch?![]()
of zijn er 2 Astrids....
Ik ben de weg kwijt![]()
Als ik me niet vergis heb ik Piet alleen nog maar friet, chinees, chinees en chinees zien eten.quote:Op zondag 10 april 2005 21:48 schreef -DailaLama- het volgende:
Typisch gevalleltje van "wat de boer niet kent"
Joris vindt die Renske errrrrug leuk.quote:Op zondag 10 april 2005 22:02 schreef peppieenkokkie het volgende:
piet is wel leuk maar die boerenvoeten in dat bed......ieuwww.
en joris vond het volgens mij leuker om bij die kelner te zijn als bij renske.....renske is trouwens echt zo'n typ voor expeditie robinson, heeft met het verkeerde programma meegedaan
Mispoes.quote:Op zondag 10 april 2005 22:53 schreef PLAE@ het volgende:
Het wordt alleen niks denk ik.
Ik heb het over de langere termijnquote:
Joris is verhuisd.quote:Op maandag 11 april 2005 00:33 schreef Nietmachine het volgende:
Als de laatste afleveringen eind vorig jaar al opgenomen zijn moeten we nu toch eigenlijk wel kunnen weten hoe het met die relaties staat. Ik vind het nog knap geheim gehouden tot nu toe.
En dat gedoe met Peter is dan ook lang geheim gehouden.
Huh..verhuisd ?quote:
Ik heb het over de lange termijn. Trouwen na 4 maand is korte termijn en een huwelijk kan na een maand alweer over zijn. Ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2005 01:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Neem aan van wel dan bij Hans en Connie aangezien die trouw plannen hebben he.
Ow, bron?quote:
Verbaasde mij ook.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:38 schreef bloodymary het volgende:
Boer Hans over hoe het was om met Conny in bed te liggen:
Ja, ze is al een keer een weekend komen logeren, de eerste keer was het heel onwennig, maar de tweede en de derde keer ging het al beter. Nu in een ander bed zal het wel weer onwennig zijn![]()
Hij geneert zich niet voor details..........
Ja, die komt op zaterdagmiddag geloof ik. Moet je even in de gids kijken.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:28 schreef 61neorej het volgende:
Komt er eigelijk nog een herhaling?
Heb het zondag gemist en tv kijken vind ik toch fijner als kijken via internet
15.00u-16.00uquote:Op woensdag 13 april 2005 19:39 schreef Nietmachine het volgende:
Ja, die komt op zaterdagmiddag geloof ik. Moet je even in de gids kijken.
Ik mág 'm wel, en nu ga ik lekker frietjes en frikandellen etenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:58 schreef 61neorej het volgende:
Hehe, die Piet is egt vage gast
Friet en frikandellen
Ja, hij heeft wel coole uitspraken en ook echt zo'n standaard-boerquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik mág 'm wel, en ga ik lekker frietjes en frikandellen eten
krijgen we die ook nog te zien ja? Cool!quote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef hardsilence het volgende:
Aanstaande aflevering zien we die andere 5 boeren?
Of een week erna..
Die week erna pasquote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef hardsilence het volgende:
Aanstaande aflevering zien we die andere 5 boeren?
Of een week erna..
Een vette housewarming-boerenparty natuurlijk!quote:Op zondag 17 april 2005 11:31 schreef deedeetee het volgende:
Wat zullen we nu weer te zien krijgen ?
quote:Op zondag 17 april 2005 21:05 schreef RubberenRobbie het volgende:
Ik vind nog steeds dat het wanhopige er bij Hans en Conny vanaf druipt
Terwijl Piet normaal gesproken geen problemen heeft met eten van het Chin. Ind. Restquote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[...]
Merkwaardig overigens dat ze het over een ""chinese" rijsttafel hebben bij een Indiaas restaurant..![]()
![]()
Ze halen flink wat landen door elkaar hier..
En jij vind het gek dat je geen wijf in zijn lang zal zijn leven kan krijgen??quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik stoor me enorm aan al die decadentie.. Die achterlijke dure restaurants en hotels. Ik vraag me af wie dit betaalt. Als het tv programma dit betaalt snap ik niet dat ze dit accepteren, want dit is gewoon paraciteren op de rug van de omroep! en als ze het zelf betalen zijn ze gek!!!!
Ook in Londen zijn hostels van 20 pond per nacht en in een pub kun je prima eten voor 5 pond.
Of je kijkt ff alle afleveringen...quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Merkwaardig overigens dat ze het over een ""chinese" rijsttafel hebben bij een Indiaas restaurant..![]()
![]()
Daar geef je toch een topidee voor nieuwe televisie. De commercielen willen uiteraard mee kunnen grazen van het succes van Boer zoekt vrouw. Dus ze presenteren: BHFH zoekt vrouw! Kijkers verzekerd.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En jij vind het gek dat je geen wijf in zijn lang zal zijn leven kan krijgen??![]()
Die had geen brilletje...quote:Op maandag 18 april 2005 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
Die teus had dat andere wijffie moeten kiezen. Daar kon je tenmisnte lol mee maken en gek doen.
Het was van tevoren duidelijk dat dit niks werd.
Ze hadden een paar afleveringen eerder chinees gehad.quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
![]()
Ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 18 april 2005 11:51 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind die astrid niks, ze heeft iets om zich heen wat niet aardig is.
Renske en Joris zijn![]()
Piet en Sieta zijn ook leuk!!
Jaa..Sieta zei alleen maar: "dit is wel wat anders dan een chinese rijsttafel".quote:Op maandag 18 april 2005 12:20 schreef bloodymary het volgende:
Correctie: ze hadden alle eerdere afleveringen chinees gehad!
Die Peter is echt heel raarquote:Op maandag 18 april 2005 17:27 schreef 61neorej het volgende:
Astrid vind ik ook helemaal niks, ook vage reacties heeft die soms. (toen ze daar in dat hotel waren en Teus maakte een opmerking over een vlo bv. ze werd best nijdig leek het wel)
En die Peter is echt beetje vaag
Die ogen, die lach ...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:34 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind Renske er niet bepaald knapper op worden
Daar heeft iedereen last van hoop ik. Desondanks is het nog steeds leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:02 schreef Babbelzz het volgende:
nou, ik heb weer genoten, maar wel met steeds meer plaatsvervangende schaamte...
ben ik de enige?
Vooral Peter.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:02 schreef Babbelzz het volgende:
nou, ik heb weer genoten, maar wel met steeds meer plaatsvervangende schaamte...
ben ik de enige?
Schaamte ? waaromquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:02 schreef Babbelzz het volgende:
ben ik de enige?
Joris praatte gewoon Nederlands tegen zo'n Spanjool.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:48 schreef bloodymary het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk in. Laat ze maar gewoon allemaal in de stal blijven, dat is nog het beste.
Viel me trouwens wel op dat ze allemaal redelijk goed Engels praten. En niet meteen gaan steigeren van, ja ze hebben toch allemaal school gehad. Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving met Havo en andere opleidingen die dat veel stunteliger doen.
Ah, ze is gewoon verliefd.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:57 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat was ook lachen! En fijn dat Renske het daarna nog een keer uitlegde.......
Tegen de mensen die geen engels kunnen, kun je beter gewoon je eigen taal spreken. Dat werkt. Zo heb ik laatst een Kroaat duidelijk gemaakt dat hij toch echt tot morgen moest wachten. En toen liep ik weg. Hij bleef.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Joris praatte gewoon Nederlands tegen zo'n Spanjool.
Had meer het gevoel dat zij het helemaal niet gezien had en dat ze ergens anders was geweest tijdens Joris' optreden... winkelen of zo..quote:Op woensdag 20 april 2005 18:57 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat was ook lachen! En fijn dat Renske het daarna nog een keer uitlegde.......
Waarom vragen ze boer Peter nou nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:26 schreef Remzz het volgende:
Vanavond boer Teus en Hans in Kopsprijkers
Karinquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:49 schreef doeka het volgende:
AAAAAAAAAAAHHHHHH! Zag ik dat nou goed? Was Teus met Karin? Een van de vrouwen van Joris?
Ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:28 schreef fembol het volgende:
ja zeg! poeh heej! Tjonge!
Teus en Karin!!
snap jij het? snap ik het?
same herequote:Op woensdag 20 april 2005 09:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Bij Peter heb ik ook plaatsvervangende schaamte
Straks zegtie "ja sorry.. ik heb eigenlijk uuh... al een tijdje uh... een afspraak bij uh... een ander programma"quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waarom vragen ze boer Peter nou niet![]()
ze lopen iig wel met elkaar.quote:Op zondag 24 april 2005 03:56 schreef hardsilence het volgende:
Teus en Karin.. hmm.
Dat moet ik zien vandaag.. zou 't te zien zijn?
ow vertel !quote:Op zondag 24 april 2005 11:00 schreef Babbelzz het volgende:
vond wel dat Teus de vraag over sex met astrid tactisch oploste....
quote:Op zondag 24 april 2005 12:15 schreef fembol het volgende:
Jahaa, hij nueckt Karin, kippetje van Joris. Die zat namelijk in het publiek en werd in beeld genomen toen de vraag over Astrid werd gesteld!!!
Ja mensen.. wel even opletten!![]()
Later in de uitzending zat Teus ook naast Karin. Het is dus wel duidelijk dat die wat met elkaar hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 12:15 schreef fembol het volgende:
Jahaa, hij nueckt Karin, kippetje van Joris. Die zat namelijk in het publiek en werd in beeld genomen toen de vraag over Astrid werd gesteld!!!
Ja mensen.. wel even opletten!![]()
Op mij maakte Karin niet de indruk dat ze nou zo volgzaam is eerder in tegendeel. Ze maakt er geen drukte over maar gaat volgens mij in alle rust gewoon haar eigen gang.quote:Op zondag 24 april 2005 12:23 schreef Dievenbachia het volgende:
Zou het niet gewoon stiekem een beetje zo zijn dat Teus kickt op een volgzaam vrouwtje? Eentje met niet teveel babbels: for instance Karin?
die renske sliep wel naakt volgens mij, dus ik denk het van welquote:Op zondag 24 april 2005 12:23 schreef Dievenbachia het volgende:
Zou het niet gewoon stiekem een beetje zo zijn dat Teus kickt op een volgzaam vrouwtje? Eentje met niet teveel babbels: for instance Karin?
Weet iemand hoe't is met Joris en Renske? Weet hij het gat te vinden??
Die twee zullen elkaar wel bij die reunie ontmoet hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 01:26 schreef Stefkuh het volgende:
Ik wilde Karin
KRO laat zo wel erg zien dat ze niet commercieel zijn.. voor de reunie weet ik alles al.. beetje jammer...
Ik denk dat Peter een gecompliceerde vorm van autisme heeft...quote:Op zondag 24 april 2005 19:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
wereldvreemd is ie in ieder geval.
Een soort Rainman, alleen weet hij dan alles over auto's.quote:Op zondag 24 april 2005 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter een gecompliceerde vorm van autisme heeft...
Maar zoals ik m dan net zag zitten. Ik denk niet dat ie autistisch isquote:Op zondag 24 april 2005 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter een gecompliceerde vorm van autisme heeft...
Driek de Playboy.quote:Op zondag 24 april 2005 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Die Willie had wel een leuk vrouwtje opgepikt. Dat was van de afvallers ook wel de interessantste denk ik ondanks zn verlegenheid.
Van die Driek en Catrines kreeg ik een moedeloos gevoel.
Of hij heeft gewoon de verkeerde vrouwen uitgekozen. Daar hebben er wel meer last van ( -> Teus) .quote:Op zondag 24 april 2005 21:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar zoals ik m dan net zag zitten. Ik denk niet dat ie autistisch isgewoon wat beperkt in z'n sociale ontwikkeling enzo
![]()
Die kan juist vrouwen bij de vleet krijgen. Alleen vasthouden wordt een moeilijk verhaal denk ikquote:
Teus had overduidelijk voor nr 2 moeten gaan. Dat was niet zo'n moeilijk figuur maar wel eentje waar je lol mee kon hebben etc ; Pquote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon de verkeerde vrouwen uitgekozen. Daar hebben er wel meer last van ( -> Teus) .
Ja, die rooie toch?quote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Teus had overduidelijk voor nr 2 moeten gaan. Dat was niet zo'n moeilijk figuur maar wel eentje waar je lol mee kon hebben etc ; P
Ze komt onbehoorlijk arrogant overquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja, die rooie toch?
Blegh. Die Astrid.
Geen greintje zelfkritiek. Alles ligt aan Teus volgens haar.
Ben ik het volledig mee eensquote:Op zondag 24 april 2005 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Die Willie had wel een leuk vrouwtje opgepikt. Dat was van de afvallers ook wel de interessantste denk ik ondanks zn verlegenheid.
en vanavond om 23.00 op NL3 of anders http://variatee.vara.nl/kopspijkers/index.jspquote:Op maandag 25 april 2005 10:44 schreef DrMarten het volgende:
Vond de laatste aflevering een beetje tegenvallen. En ik heb die hele Karin gemist bij kopspijkers
quote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef hardsilence het volgende:
Ik heb 't beginnetje gemist.. maar 't was weer leuk.
Zou er nog een vervolg komen?![]()
Op het platteland wel !quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:05 schreef kenz het volgende:
Is het normaal daar dat je je vrouwen uitwisselt?
Je bent ouderwets jaquote:Op maandag 25 april 2005 10:29 schreef fembol het volgende:
Dat je zegt: wel een leeftijdsverschil:
Teus is 31 Karin 23.
Of ben ik nu ouderwets![]()
Zit je caps lock vastquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:29 schreef IGNACEOFFERMANS het volgende:
TIJDENS DE EERSTE UITZENDING ZIJN ALLE DAMES GEPRESENTEERD. DE ENIGE DIE MIJ ECHT KON BEKOREN WAS KARIN. ALS VASTGOEDMAKELAAR IN PORTIMAO HEB IK VOOR KLANTEN VERKOCHT WAAR DE DAME VAN HAAR 18DE TOT AAN HAAR 48STE WAS GEHUWD MET EEN HEER DIE 30 JAAR OUDER WAS. HIJ STIERF OP 78 JARIGE LEEFTIJD. DE DAME GETUIGDE MAXIMAAL GELUKKIG TE ZIJN GEWEEST EN MISTE HEM NOG ELKE DAG. DUS 31 EN 23 SPEELT GEEN ENKELE ROL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |