abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25964273
"ik voel me het derde wiel aan de wagen" (Marianne)

zondag 3 april 2005 @ 22:09:34 #52
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_25964346
Joris krijgt zo'n raar kwijlbekkie alssie bij Renske is, dat gaat me nog wat worden. Maar 't is de vraag of Renske er voor gaat vallen. Dat lijkt me nogal een droge, die doet vrolijk mee en trekt daarna haar plan pas.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_25964396
Teus die voor Astrid kiest verbaasde me ook. En volgende week hebben ze al knetterende ruzie getuige het voorstukje.
Dat is eens wat anders...
pi_25964435
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef Woffel het volgende:

Ja doelde yvonne op ruzie met de cameramensen of...........
Leuke cliffhanger
Ruzie met Astrid denk?! Heel begrijpelijk; ik heb gehoord van iemand met wie ze een keer uit eten is geweest dat ze gelijk al met vragen komt als: 'hoe is jouw relatie met je vader in verhouding tot je moeder?'
pi_25964442
En dat Piet voor de miepende Sita kiest vond ik ook merkwaardig. Marianne leek mij leuker, maar goed ik ben geen man.
pi_25964633
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:12 schreef cora4034 het volgende:
En dat Piet voor de miepende Sita kiest vond ik ook merkwaardig. Marianne leek mij leuker, maar goed ik ben geen man.
Net alsof de boer in dit programma de vrouwen selecteert op hetgeen was zij kunnen en willlen doen op de boerderij.
pi_25964685
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:12 schreef cora4034 het volgende:
Die Sieta is wel aardig bijgetrokken, het lijkt nu wel echt te klikken tussen die twee. Sieta is alleen niet echt geschikt voor het boeren werk, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ze zou best gewoon een baan er naast kunnen doen.

De domste keuze vind ik die van Teus, die Frieda past echt tien keer beter bij Teus dan zo'n omhooggevallen muts als Astrid. Bovendien ziet die Astrid er echt niet uit, niet dat Frieda zo knap is maar Astrid is echt een paard....
٩๏̯͡๏)۶
pi_25964930
Ik vind het ook verassend dat Teus toch voor Astrid kiest. Hij heeft met haar gezoend, maar ze was wat te stads vond ik. En in elke relatie is er toch wel eens een woordenwisseling. Ik dnek ook als de camera's weg zijn dat het leuker wordt tussen die 2. En ik vind het leuk voor Joris dat hij voor Renske had gekozen.Daar zat al meteen chemie.
  † In Memoriam † zondag 3 april 2005 @ 23:15:43 #59
34726 Fratz
Max
pi_25966027
shit ik heb het gemist!! wie heeft een samenvattinkje voor me!!!!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_25966190
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:19 schreef Woffel het volgende:

[..]

Net alsof de boer in dit programma de vrouwen selecteert op hetgeen was zij kunnen en willlen doen op de boerderij.
Ach iemand die overal wat over te zeuren heeft zou niet mijn voorkeur hebben. Maar dat is mijn mening. Marianne leek mij van wat we gezien hebben een stuk aardiger.
pi_25966286
In de meeste keuzes kon ik me wel vinden
  zondag 3 april 2005 @ 23:33:46 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_25966479
Piet kiest voor Sieta. Liefde maakt blind zullen we maar zeggen. Marianne was een stuk aardiger ook leek me. Volgens mij wordt die Sieta verschrikkelijk als de verliefdheid over is.

En Teus en Astrid Ruzie. Ja ergens was het te verwachten.

Geniaal programma ik moet het gewoon zien volgende week.
pi_25966515
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Piet kiest voor Sieta. Liefde maakt blind zullen we maar zeggen. Marianne was een stuk aardiger ook leek me. Volgens mij wordt die Sieta verschrikkelijk als de verliefdheid over is.

En Teus en Astrid Ruzie. Ja ergens was het te verwachten.

Geniaal programma ik moet het gewoon zien volgende week.
Ik vind die Marianne echt een ongelofelijk afzichtelijk mokkel..
Die Sita ziet er tenminste enigzins beschaafd uit
  zondag 3 april 2005 @ 23:42:45 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_25966717
Mwah dat is dan smaakverschil. Ik vind die Sieta er echt volkomen zouteloos uitzien en Marianne heeft nog wel wat. Maar vond ze beide niks eigenlijk. Vond die Marja nog de leukste van de 3.
pi_25966816
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef Hexagon het volgende:
Mwah dat is dan smaakverschil. Ik vind die Sieta er echt volkomen zouteloos uitzien en Marianne heeft nog wel wat. Maar vond ze beide niks eigenlijk. Vond die Marja nog de leukste van de 3.
Maar die hobby's sloten niet aan toch
Muziek maken enzo
Dat was iig de reden die Piet opgaf..
  † In Memoriam † zondag 3 april 2005 @ 23:50:33 #66
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25966943
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:31 schreef Sybren19 het volgende:
En ik vind het leuk voor Joris dat hij voor Renske had gekozen.Daar zat al meteen chemie.
Kan niet tippen aan Karin.

Echt dom om zo'n meisje te laten lopen.
  zondag 3 april 2005 @ 23:53:51 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_25967028
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Kan niet tippen aan Karin.

Echt dom om zo'n meisje te laten lopen.
Idd die Karin is een prachtig meisje. Geen makkelijke dat niet. Maar als ze los is dan is ze volgens mij een prima iemand.

Maar volgens mij is die Joris gewoon een nicht en wil hij er op deze manier onderuit komen.

Die Hans liet trouwens wel iets te duidelijk merken dat Connie zn 2e keus i. Dat wordt nog zuur als ze het op televisie ziet.
pi_25967265
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Die Hans liet trouwens wel iets te duidelijk merken dat Connie zn 2e keus i. Dat wordt nog zuur als ze het op televisie ziet.
Whehehe
pi_25967447
Maar is connie nou wel of niet zwanger, teminste daar had zo'n feestganger 't toch over!?
pi_25967768
Ze wilden we kinderen allebei dus neem maar aan van wel
pi_25968462
Piet en Sieta zijn nog steeds hartstikke gelukkig met elkaar!

En Teus keuze voor Astrid vond ik ook terecht, die Frieda was meer een boerin en hij zoekt toch denk ik wel een vrouw.

En volgens mij zoekt Karin ook een vrouw, alleen weet ze het zelf nog niet.............. zegt mijn gaydar.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 01:05:45 #72
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25968493
quote:
Op maandag 4 april 2005 01:03 schreef bloodymary het volgende:

En Teus keuze voor Astrid vond ik ook terecht
Ze zouden elkaar binnen een week de boerderij uit slaan.

Wordt niks met die twee.
quote:
Op zondag 3 april 2005 23:53 schreef Hexagon het volgende:

Idd die Karin is een prachtig meisje. Geen makkelijke dat niet. Maar als ze los is dan is ze volgens mij een prima iemand.
Dat beetje verlegen en stugge vind ik juist erg cute.
pi_25968619
Ben ik nou de enige die Marianne op een typische heroine hoer vind lijken? Zo het prototype wat je in bladen als panorama hoe ze veranderen door de heroine van uiterlijk. Zij zit bijna in het laatste stadium met dat bleke ingevallen gezicht, die grote ogen, dat dode haar waar de kleur totaal uit is gegaan. Ik heb het niet zo vaak gezien maar ik schrok er echt eventjes van leek meer op Boer zoekt Heroine hoer

Of het een aardige vrouw is dat geloof ik best zoveel heb ik het programma niet gezien. Maar toen zij in beeld kwam schrok ik echt van poeeee

EDIT zie net op die site van boer zoekt vrouw dat zij pas 34 is. DAMN ik dacht die is dik midden 40.
pi_25968628
Boer zoekt hoer blijft hangen...
pi_25968653
quote:
Op maandag 4 april 2005 01:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ben ik nou de enige die Marianne op een typische heroine hoer vind lijken? Zo het prototype wat je in bladen als panorama hoe ze veranderen door de heroine van uiterlijk. Zij zit bijna in het laatste stadium met dat bleke ingevallen gezicht, die grote ogen, dat dode haar waar de kleur totaal uit is gegaan. Ik heb het niet zo vaak gezien maar ik schrok er echt eventjes van leek meer op Boer zoekt Heroine hoer

Of het een aardige vrouw is dat geloof ik best zoveel heb ik het programma niet gezien. Maar toen zij in beeld kwam schrok ik echt van poeeee
Schitterend, ze straalt wel veel drugs uit ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')