Joris vindt die Renske errrrrug leuk.quote:Op zondag 10 april 2005 22:02 schreef peppieenkokkie het volgende:
piet is wel leuk maar die boerenvoeten in dat bed......ieuwww.
en joris vond het volgens mij leuker om bij die kelner te zijn als bij renske.....renske is trouwens echt zo'n typ voor expeditie robinson, heeft met het verkeerde programma meegedaan
Mispoes.quote:Op zondag 10 april 2005 22:53 schreef PLAE@ het volgende:
Het wordt alleen niks denk ik.
Ik heb het over de langere termijnquote:
Joris is verhuisd.quote:Op maandag 11 april 2005 00:33 schreef Nietmachine het volgende:
Als de laatste afleveringen eind vorig jaar al opgenomen zijn moeten we nu toch eigenlijk wel kunnen weten hoe het met die relaties staat. Ik vind het nog knap geheim gehouden tot nu toe.
En dat gedoe met Peter is dan ook lang geheim gehouden.
Huh..verhuisd ?quote:
Ik heb het over de lange termijn. Trouwen na 4 maand is korte termijn en een huwelijk kan na een maand alweer over zijn. Ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2005 01:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Neem aan van wel dan bij Hans en Connie aangezien die trouw plannen hebben he.
Ow, bron?quote:
Verbaasde mij ook.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:38 schreef bloodymary het volgende:
Boer Hans over hoe het was om met Conny in bed te liggen:
Ja, ze is al een keer een weekend komen logeren, de eerste keer was het heel onwennig, maar de tweede en de derde keer ging het al beter. Nu in een ander bed zal het wel weer onwennig zijn![]()
Hij geneert zich niet voor details..........
Ja, die komt op zaterdagmiddag geloof ik. Moet je even in de gids kijken.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:28 schreef 61neorej het volgende:
Komt er eigelijk nog een herhaling?
Heb het zondag gemist en tv kijken vind ik toch fijner als kijken via internet
15.00u-16.00uquote:Op woensdag 13 april 2005 19:39 schreef Nietmachine het volgende:
Ja, die komt op zaterdagmiddag geloof ik. Moet je even in de gids kijken.
Ik mág 'm wel, en nu ga ik lekker frietjes en frikandellen etenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:58 schreef 61neorej het volgende:
Hehe, die Piet is egt vage gast
Friet en frikandellen
Ja, hij heeft wel coole uitspraken en ook echt zo'n standaard-boerquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik mág 'm wel, en ga ik lekker frietjes en frikandellen eten
krijgen we die ook nog te zien ja? Cool!quote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef hardsilence het volgende:
Aanstaande aflevering zien we die andere 5 boeren?
Of een week erna..
Die week erna pasquote:Op zondag 17 april 2005 01:26 schreef hardsilence het volgende:
Aanstaande aflevering zien we die andere 5 boeren?
Of een week erna..
Een vette housewarming-boerenparty natuurlijk!quote:Op zondag 17 april 2005 11:31 schreef deedeetee het volgende:
Wat zullen we nu weer te zien krijgen ?
quote:Op zondag 17 april 2005 21:05 schreef RubberenRobbie het volgende:
Ik vind nog steeds dat het wanhopige er bij Hans en Conny vanaf druipt
Terwijl Piet normaal gesproken geen problemen heeft met eten van het Chin. Ind. Restquote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[...]
Merkwaardig overigens dat ze het over een ""chinese" rijsttafel hebben bij een Indiaas restaurant..![]()
![]()
Ze halen flink wat landen door elkaar hier..
En jij vind het gek dat je geen wijf in zijn lang zal zijn leven kan krijgen??quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik stoor me enorm aan al die decadentie.. Die achterlijke dure restaurants en hotels. Ik vraag me af wie dit betaalt. Als het tv programma dit betaalt snap ik niet dat ze dit accepteren, want dit is gewoon paraciteren op de rug van de omroep! en als ze het zelf betalen zijn ze gek!!!!
Ook in Londen zijn hostels van 20 pond per nacht en in een pub kun je prima eten voor 5 pond.
Of je kijkt ff alle afleveringen...quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Merkwaardig overigens dat ze het over een ""chinese" rijsttafel hebben bij een Indiaas restaurant..![]()
![]()
Ze halen flink wat landen door elkaar hier..
Daar geef je toch een topidee voor nieuwe televisie. De commercielen willen uiteraard mee kunnen grazen van het succes van Boer zoekt vrouw. Dus ze presenteren: BHFH zoekt vrouw! Kijkers verzekerd.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En jij vind het gek dat je geen wijf in zijn lang zal zijn leven kan krijgen??![]()
Die had geen brilletje...quote:Op maandag 18 april 2005 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
Die teus had dat andere wijffie moeten kiezen. Daar kon je tenmisnte lol mee maken en gek doen.
Het was van tevoren duidelijk dat dit niks werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |