Die actie van Lonneke sloeg inderdaad helemaal nergens op.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:05 schreef Riverdale het volgende:
"Nog maar koud in bed en Hans moet er alweer uit, Lonneke heeft een inzinking gehad." En terecht, in plaats van em goed te raken op de 'bonte avond' met een goede whiskey uit de kast van Hans gaat ze huiswerk maken![]()
En daar doe je het voor!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:33 schreef dwerg het volgende:
De website van Boer zoekt vrouw.
Met wallpapers van Yvon Jaspers.
Ja daar heb ik ook met afschuw naar gekeken, dat zou ik écht niet opeten hoor !quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef Fratz het volgende:
wie gooit ook al zijn kliekjes chinees in 1 pan? dat vond ik echt ZO smerig!!
ik ook niet! ik was ook gewoon verbaasd dat iedereen het wel opat. ik heb dit ook nog nooit eerder gezien. zijn er hier luitjes die dat ook zo doen!!??quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook met afschuw naar gekeken, dat zou ik écht niet opeten hoor !![]()
Bovendien met iedereen erbij. Lekker gezellig. Dat ze dan op die slaapkamer gaat zitten studeren ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:20 schreef ThomasBerge het volgende:
En waarom moest het perse op de laatste avond, had ze dat niet een andere keer kunnen doen. Ik vond het wel zielig voor Hans
jaaaaaaaa dat was goor!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef Fratz het volgende:
Die was volgens mij blij dat ze opstapte want die had al een ander op het oogquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:51 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
jaaaaaaaa dat was goor!!Weet je wat ook sneu is?? Die boer (peter geloof ik??) waarbij de vrouwen uit zichzelf zijn weggegaan!!
whoehahaha
Dat was wat minder fris ja, maar wij lagen wel dubbel whahaquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:50 schreef Fratz het volgende:
Is het morgen al de ontknoping, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:57 schreef Smittend het volgende:
Nou morgen de " ontknoping " ben benieuwd !![]()
flauw zegquote:Op zondag 3 april 2005 10:55 schreef Tom-my het volgende:
liefde? sex moat jeh habb'n
Yvon op de tractorquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:33 schreef dwerg het volgende:
De website van Boer zoekt vrouw.
Met wallpapers van Yvon Jaspers.
Teus heeft de keus uit Frieda en Astrid. Je bent een beetje in de war met boer Piet?quote:Op zondag 3 april 2005 14:50 schreef deedeetee het volgende:
Teus wil Sieta tochEn Sieta vind de boerderij maar niks !
![]()
Ze maken het lekker spannend voor de volgende keerquote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef Toad het volgende:
"Ik ben die camera ook zat"
Ja doelde yvonne op ruzie met de cameramensen of...........quote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef Toad het volgende:
die Teus is een beetje boosquote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef Toad het volgende:
ow jaquote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Fratz het volgende:
[..]
Teus heeft de keus uit Frieda en Astrid. Je bent een beetje in de war met boer Piet?
Ruzie met Astrid denk?! Heel begrijpelijk; ik heb gehoord van iemand met wie ze een keer uit eten is geweest dat ze gelijk al met vragen komt als: 'hoe is jouw relatie met je vader in verhouding tot je moeder?'quote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef Woffel het volgende:
Ja doelde yvonne op ruzie met de cameramensen of...........
Leuke cliffhanger
Net alsof de boer in dit programma de vrouwen selecteert op hetgeen was zij kunnen en willlen doen op de boerderij.quote:Op zondag 3 april 2005 22:12 schreef cora4034 het volgende:
En dat Piet voor de miepende Sita kiest vond ik ook merkwaardig. Marianne leek mij leuker, maar goed ik ben geen man.
Die Sieta is wel aardig bijgetrokken, het lijkt nu wel echt te klikken tussen die twee. Sieta is alleen niet echt geschikt voor het boeren werk, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ze zou best gewoon een baan er naast kunnen doen.quote:Op zondag 3 april 2005 22:12 schreef cora4034 het volgende:
En dat Piet voor de miepende Sita kiest vond ik ook merkwaardig. Marianne leek mij leuker, maar goed ik ben geen man.
Ach iemand die overal wat over te zeuren heeft zou niet mijn voorkeur hebben. Maar dat is mijn mening. Marianne leek mij van wat we gezien hebben een stuk aardiger.quote:Op zondag 3 april 2005 22:19 schreef Woffel het volgende:
[..]
Net alsof de boer in dit programma de vrouwen selecteert op hetgeen was zij kunnen en willlen doen op de boerderij.
Ik vind die Marianne echt een ongelofelijk afzichtelijk mokkel..quote:Op zondag 3 april 2005 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Piet kiest voor Sieta. Liefde maakt blind zullen we maar zeggen. Marianne was een stuk aardiger ook leek me. Volgens mij wordt die Sieta verschrikkelijk als de verliefdheid over is.
En Teus en Astrid Ruzie. Ja ergens was het te verwachten.
Geniaal programma ik moet het gewoon zien volgende week.
Maar die hobby's sloten niet aan tochquote:Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef Hexagon het volgende:
Mwah dat is dan smaakverschil. Ik vind die Sieta er echt volkomen zouteloos uitzien en Marianne heeft nog wel wat. Maar vond ze beide niks eigenlijk. Vond die Marja nog de leukste van de 3.
Kan niet tippen aan Karin.quote:Op zondag 3 april 2005 22:31 schreef Sybren19 het volgende:
En ik vind het leuk voor Joris dat hij voor Renske had gekozen.Daar zat al meteen chemie.
Idd die Karin is een prachtig meisje. Geen makkelijke dat niet. Maar als ze los is dan is ze volgens mij een prima iemand.quote:Op zondag 3 april 2005 23:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kan niet tippen aan Karin.
Echt dom om zo'n meisjete laten lopen.
Whehehequote:Op zondag 3 april 2005 23:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die Hans liet trouwens wel iets te duidelijk merken dat Connie zn 2e keus i. Dat wordt nog zuur als ze het op televisie ziet.
Ze zouden elkaar binnen een week de boerderij uit slaan.quote:Op maandag 4 april 2005 01:03 schreef bloodymary het volgende:
En Teus keuze voor Astrid vond ik ook terecht
Dat beetje verlegen en stugge vind ik juist erg cute.quote:Op zondag 3 april 2005 23:53 schreef Hexagon het volgende:
Idd die Karin is een prachtig meisje. Geen makkelijke dat niet. Maar als ze los is dan is ze volgens mij een prima iemand.
quote:Op maandag 4 april 2005 01:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ben ik nou de enige die Marianne op een typische heroine hoer vind lijken? Zo het prototype wat je in bladen als panorama hoe ze veranderen door de heroine van uiterlijk. Zij zit bijna in het laatste stadium met dat bleke ingevallen gezicht, die grote ogen, dat dode haar waar de kleur totaal uit is gegaan. Ik heb het niet zo vaak gezien maar ik schrok er echt eventjes van leek meer op Boer zoekt Heroine hoer![]()
Of het een aardige vrouw is dat geloof ik best zoveel heb ik het programma niet gezien. Maar toen zij in beeld kwam schrok ik echt van poeeee![]()
.... ja een waanzinnige uitgroei van haar waterstofperoxide kapselquote:Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef Hexagon het volgende:
Mwah dat is dan smaakverschil. Ik vind die Sieta er echt volkomen zouteloos uitzien en Marianne heeft nog wel wat. .
36quote:Op maandag 4 april 2005 01:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[afbeelding]
En dan heb je nog deze vrouw: Conny.
Ik lees tot mijn grote verbazing dat deze vrouw pas 36!!! is. Deze uitgezakte, onverzorgde huisvrouw ziet er uit als achterin de 40!!!![]()
![]()
En dan valt de keuze ook nog op haar!!![]()
Geweldig programma verder![]()
Oudere vrouwen zijn sowieso minder mooi, dat is een feit.quote:Op zondag 3 april 2005 23:35 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik vind die Marianne echt een ongelofelijk afzichtelijk mokkel..
Die Sita ziet er tenminste enigzins beschaafd uit
Hopen ja, maar ik kon al wel raden dat hij voor Renske koos ... bij die andere dames deed hij heel rustig maar bij die Renske was het "as een hengst dij mot dekk'n"quote:Op zondag 3 april 2005 21:52 schreef Toad het volgende:
Ik hoop toch dat Joris voor Karin kiest.
Dim eens ff man.quote:Op maandag 4 april 2005 01:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[afbeelding]
En dan heb je nog deze vrouw: Conny.
Ik lees tot mijn grote verbazing dat deze vrouw pas 36!!! is. Deze uitgezakte, onverzorgde huisvrouw ziet er uit als achterin de 40!!!![]()
![]()
En dan valt de keuze ook nog op haar!!![]()
Geweldig programma verder![]()
Ja sorry hoor maar kijk eens uit je ogen. Ik weet niet hoe ik dat in andere termen moet uitleggen. Ze lijkt op een heroine prostituee door het ingevallen koppie, dode haar met peroxide uitgroei, onverzorgd uiterlijk, grote ogen en tevens ziet ze met haar 34 jaar er 10 jaar ouder uit.quote:Op maandag 4 april 2005 10:39 schreef -DailaLama- het volgende:
Heroinehoer dit, heroinehoer dat.
Ik begreep het voorstukje zo dat Astrid persoonlijke vragen stelde en Teus zei : "Er staat wel een camera bij hoor! " . Dus hij wilde geen prive-gesprek voeren voor de camera..that's all....Als ze daar al ruzie over krijgen zie ik geen toekomst samen voor ze.quote:Op maandag 4 april 2005 10:59 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat, of Teus en Astrid elkaar de hersens inslaan of dat het voorstukje voor volgende week gewoon erg overdreven is.
En ze hadden het over knallende ruzie, maar wat ze vervolgens lieten zien viel wel mee. Zal wel met een sisser aflopenquote:Op maandag 4 april 2005 12:13 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik begreep het voorstukje zo dat Astrid persoonlijke vragen stelde en Teus zei : "Er staat wel een camera bij hoor! " . Dus hij wilde geen prive-gesprek voeren voor de camera..that's all....Als ze daar al ruzie over krijgen zie ik geen toekomst samen voor ze.
Ik weet niet maar volgens mij ging het erover dat hij nooit ergens heen kan op vakantie door zijn bedrijf. Zoiets begreep ik uit het korte fragmentje en toen zei hij idd dat hij dat niet met de camera's er allemaal bij wilde bespreken.quote:Op maandag 4 april 2005 12:13 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik begreep het voorstukje zo dat Astrid persoonlijke vragen stelde en Teus zei : "Er staat wel een camera bij hoor! " . Dus hij wilde geen prive-gesprek voeren voor de camera..that's all....Als ze daar al ruzie over krijgen zie ik geen toekomst samen voor ze.
Dat denk ik ook..Eerst ons ff lekker maken en dan noppes..geen knallende ruzie...quote:Op maandag 4 april 2005 12:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En ze hadden het over knallende ruzie, maar wat ze vervolgens lieten zien viel wel mee. Zal wel met een sisser aflopen
quote:Op maandag 4 april 2005 12:28 schreef SeLang het volgende:
Hans en Piet zijn een stelletje boeren, maar verder wel okee
Klopt allemaal!! hahahaquote:Op maandag 4 april 2005 12:28 schreef SeLang het volgende:
Die Teus vind ik echt de ergste kneus van het stel:
- Nog nooit in een supermarkt geweest
- Nog nooit in een vliegtuig gezeten
- Die huiskamer..
- etc
Peter is een beetje autistisch
Joris is een homo die nog in de ontkenningsfase zit
Hans en Piet zijn een stelletje boeren, maar verder wel okee
Die Bob vindt het ook wel leuk geloof ik.quote:Op maandag 4 april 2005 19:28 schreef birthday_girl het volgende:
Maar Teus wilde zijn huiskamer samen met zijn "nieuwe geliefde" opknappen![]()
Piet en Sietadat vind ik nou leuk! Ik denk wel dat Sieta er nog wel even doet om te wennen aan Piet's levensstijl.
Die frikandellen... erg herkenbaar![]()
Nee joh. Hij liep bij de eerste ontmoeting al te stuntelen en verliefd te doen, zo deed hij nooit bij Evelien en Karin.quote:Op maandag 4 april 2005 19:35 schreef jpzegthallo het volgende:
Joris vind ik stom. Kiest ie de verkeerde, ja halloooo..
Wat hoor ik nou ! heeft Hans Connie ten huwelijk gevraagd ????quote:Op maandag 4 april 2005 19:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een paar afgevallen vrouwen nu in B&W op Ned.3...
Ha ha, ja ik hoorde het ook. Die laat er geen gras over groeien !quote:Op maandag 4 april 2005 19:47 schreef deedeetee het volgende:
Wat hoor ik nou ! heeft Hans Connie ten huwelijk gevraagd ????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |