Die twee zullen elkaar wel bij die reunie ontmoet hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 01:26 schreef Stefkuh het volgende:
Ik wilde Karin
KRO laat zo wel erg zien dat ze niet commercieel zijn.. voor de reunie weet ik alles al.. beetje jammer...
Ik denk dat Peter een gecompliceerde vorm van autisme heeft...quote:Op zondag 24 april 2005 19:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
wereldvreemd is ie in ieder geval.
Een soort Rainman, alleen weet hij dan alles over auto's.quote:Op zondag 24 april 2005 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter een gecompliceerde vorm van autisme heeft...
Maar zoals ik m dan net zag zitten. Ik denk niet dat ie autistisch isquote:Op zondag 24 april 2005 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter een gecompliceerde vorm van autisme heeft...
Driek de Playboy.quote:Op zondag 24 april 2005 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Die Willie had wel een leuk vrouwtje opgepikt. Dat was van de afvallers ook wel de interessantste denk ik ondanks zn verlegenheid.
Van die Driek en Catrines kreeg ik een moedeloos gevoel.
Of hij heeft gewoon de verkeerde vrouwen uitgekozen. Daar hebben er wel meer last van ( -> Teus) .quote:Op zondag 24 april 2005 21:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar zoals ik m dan net zag zitten. Ik denk niet dat ie autistisch isgewoon wat beperkt in z'n sociale ontwikkeling enzo
![]()
Die kan juist vrouwen bij de vleet krijgen. Alleen vasthouden wordt een moeilijk verhaal denk ikquote:
Teus had overduidelijk voor nr 2 moeten gaan. Dat was niet zo'n moeilijk figuur maar wel eentje waar je lol mee kon hebben etc ; Pquote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon de verkeerde vrouwen uitgekozen. Daar hebben er wel meer last van ( -> Teus) .
Ja, die rooie toch?quote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Teus had overduidelijk voor nr 2 moeten gaan. Dat was niet zo'n moeilijk figuur maar wel eentje waar je lol mee kon hebben etc ; P
Ze komt onbehoorlijk arrogant overquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja, die rooie toch?
Blegh. Die Astrid.
Geen greintje zelfkritiek. Alles ligt aan Teus volgens haar.
Ben ik het volledig mee eensquote:Op zondag 24 april 2005 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Die Willie had wel een leuk vrouwtje opgepikt. Dat was van de afvallers ook wel de interessantste denk ik ondanks zn verlegenheid.
en vanavond om 23.00 op NL3 of anders http://variatee.vara.nl/kopspijkers/index.jspquote:Op maandag 25 april 2005 10:44 schreef DrMarten het volgende:
Vond de laatste aflevering een beetje tegenvallen. En ik heb die hele Karin gemist bij kopspijkers
quote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef hardsilence het volgende:
Ik heb 't beginnetje gemist.. maar 't was weer leuk.
Zou er nog een vervolg komen?![]()
Op het platteland wel !quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:05 schreef kenz het volgende:
Is het normaal daar dat je je vrouwen uitwisselt?
Je bent ouderwets jaquote:Op maandag 25 april 2005 10:29 schreef fembol het volgende:
Dat je zegt: wel een leeftijdsverschil:
Teus is 31 Karin 23.
Of ben ik nu ouderwets![]()
Zit je caps lock vastquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:29 schreef IGNACEOFFERMANS het volgende:
TIJDENS DE EERSTE UITZENDING ZIJN ALLE DAMES GEPRESENTEERD. DE ENIGE DIE MIJ ECHT KON BEKOREN WAS KARIN. ALS VASTGOEDMAKELAAR IN PORTIMAO HEB IK VOOR KLANTEN VERKOCHT WAAR DE DAME VAN HAAR 18DE TOT AAN HAAR 48STE WAS GEHUWD MET EEN HEER DIE 30 JAAR OUDER WAS. HIJ STIERF OP 78 JARIGE LEEFTIJD. DE DAME GETUIGDE MAXIMAAL GELUKKIG TE ZIJN GEWEEST EN MISTE HEM NOG ELKE DAG. DUS 31 EN 23 SPEELT GEEN ENKELE ROL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |