Jawel, maar dat is pas vanaf volgende maandquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
Had jij geen IT baan?
kan je niet op gang komen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kan wel wat ADHD gebruiken.
Neej, tussentijd is te kort..quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:47 schreef QyRoZ het volgende:
Dan ga je in de tussentijd toch wat uitzendwerk doen?
Wat voor IT job heb je eigenlijk?
Ergerenquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mag er ook wezen. Maar niet te lang. Dan gaan mensen zich aan mij irriteren
Daar juist eerder bij mensen uit Brabant...quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:06 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom van de Veluwe, daar doen we niet aan correct taalgebruik..
En ik weet nog steeds niet waar je huis woontquote:
Ah, oke.. ik zal aan je denken als ik er weer eens langs fietsquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:19 schreef QyRoZ het volgende:
Van Heekstraat, laatste blok, tegenover winkelcentrum, één-na-laatste portiek, bovenste verdieping.
Grappig, ik ken je onderburen...quote:
quote:
Minder.quote:
Ja hallo, ze moeten w=toch wel schreeuwen tegen dat kind, anders komen ze niet boven de muziek uit. Volledig normaal gedrag dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Minder.
Ik zet niet elke dag om 9:30 de muziek fucking debiel hard aan. En ik schreeuw niet tegen mijn kind (niet dat ik die heb) bij het minste of geringste.
Ow, dan zijn het de mensen van een deur verder op de 2e verdiepingquote:
Heb je iets tegen tokkies ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ow, dan zijn het de mensen van een deur verder op de 2e verdieping
bron?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:12 schreef QyRoZ het volgende:
Heel Nederland verkiest Overijssels Grootste
ZWOLLE - Heel Nederland kan vanaf donderdag via internet bepalen wie de Grootste Overijsselaar aller tijden wordt. In navolging van de omstreden verkiezing van De Grootste Nederlander in 2004 organiseert een aantal Overijsselse instellingen in samenwerking met het rijk en de provincie de verkiezing 'Overijssels Grootste'.
Stemmers kunnen via de website www.overijsselsgrootste.nl kiezen uit driehonderd kandidaten. De criteria voor opname op de lijst zijn ruim: de kandidaat moet in de provincie geboren zijn of er hebben gewerkt, in historisch perspectief iets voor de provincie hebben betekend en/of een bovengemiddelde prestatie op zijn of haar vakgebied hebben neergezet, zo stelt een woordvoerder van de organisatie woensdag.
Op de voorlopige kieslijst staan onder andere historische figuren als de uit Zwolle afkomstige staatsman Thorbecke, de kunstschilders Barent en Hendrick Avercamp uit Kampen, geestelijk schrijver Thomas a Kempis uit Zwolle en grondlegger van de Moderne Devotie Geert Grote uit Deventer.
Ook 'actuele' helden zijn ruim vertegenwoordigd, zoals de Zwollenaren Erben Wennemars (schaatser), Laurens-Jan Brinkhorst (D66-politicus), Kader Abdolah (schrijver) en Herman Brood (zanger/kunstenaar), Kampenaar Henk van Ulsen (acteur), de Almeloërs Ilse DeLange (zangeres), Herman Finkers (cabaretier), Daphne Bunskoek en Tom Egbers (tv-presentatoren), medium Jomanda uit Deventer en het in 1997 overleden kruidenvrouwtje Klazien uit Zalk.
Links bij de glasbakken stonden altijd hele lieve jongetjesquote:
Ik woon vlakbij DrMarten.quote:
morgen bleskolk kennismaking, zie autisme topic voor gehele verhaal.quote:
Zo'n dag had ik gisteren...quote:
Oldenzaalsestraatquote:
Sterkte meid! (weet ook niet zo goed wat te zeggen)quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:24 schreef Logician het volgende:
[..]
morgen bleskolk kennismaking, zie autisme topic voor gehele verhaal.
(ik wil iedereen hier er niet weer mee lastig vallen)
dankje, ik heb alleen de nare eigenschap om 75% te lurken en alleen als ik iets kwijt moet dat te melden omdat ik nooit weet wat ik moet schrijven, word er een beetje flauw van .. weet sowieso even helemaal niet meer waar ik het moet zoeken momenteel, ik ga ff roken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:30 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Sterkte meid! (weet ook niet zo goed wat te zeggen)
En je valt ons echt niet lastig met dingen die je gewoon kwijt moet hoor![]()
Bij Sparta daar.quote:
MSN mag altijdquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:34 schreef Logician het volgende:
[..]
dankje, ik heb alleen de nare eigenschap om 75% te lurken en alleen als ik iets kwijt moet dat te melden omdat ik nooit weet wat ik moet schrijven, word er een beetje flauw van .. weet sowieso even helemaal niet meer waar ik het moet zoeken momenteel, ik ga ff roken.
Ach, wij praten de meeste tijd toch nergens over, dus het is wel leuk als het eens ergens over gaatquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:34 schreef Logician het volgende:
[..]
dankje, ik heb alleen de nare eigenschap om 75% te lurken en alleen als ik iets kwijt moet dat te melden omdat ik nooit weet wat ik moet schrijven, word er een beetje flauw van .. weet sowieso even helemaal niet meer waar ik het moet zoeken momenteel, ik ga ff roken.
Huh? Wat mis ik?quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:39 schreef Logician het volgende:
wat een sukkel was dat, ik snap niet hoe hij mijn naam wist, maar blijkbaar wist hij niet dat ik al jaren een relatie en kinderen heb ...
geweldige timing trouwens
ik werd ineens voor stoephoer uitgescholden door iemand die beweerde dat ik achter het zaad aan zat van een vriend van hem via het internet en blijkbaar iets zou hebben geflikt, hij wist mijn naam en groningen, maar blijkbaar de rest nietquote:
Ah, ik had het topic al wel gelezen, maar verwijderde dingen kan je niet lezen hè?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:04 schreef Logician het volgende:
[..]
ik werd ineens voor stoephoer uitgescholden door iemand die beweerde dat ik achter het zaad aan zat van een vriend van hem via het internet en blijkbaar iets zou hebben geflikt, hij wist mijn naam en groningen, maar blijkbaar de rest nietop zich zou het me niet raken, alleen was ik net in een nogal downe bui aan het tiepen en ging ik er op in, stom natuurlijk. maar de hele zooi is verwijdert door teknomist
ik vraag me nu alleen nog steeds af van wie die kloon " 00 " is ik zou hem graag even willen irl meeten oid.
![]()
Wat een mongool.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:13 schreef Logician het volgende:
DrM: ik weet al wie het was, de beste vriend van een ex van mij van heeeeel wat jaren terug, die mij toen het uitging plots niet meer mocht en enorm lullig ging doen, maar dit vind ik echt nergens op slaan, met die ex heb ik trouwens gewoon normaal contact![]()
Dat heb je natuurlijk niet meegekregen door die blinde woede van jouquote:
joa dattequote:Op woensdag 30 maart 2005 22:36 schreef Nuek het volgende:
voetbal?
Beetje erg middelmatige homoquote, Qquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:57 schreef QyRoZ het volgende:
Alle vrouwen moeten nog steeds doder dan dood.
Een homo zal dat niet snel zeggen hoor. Want dan zou 'ie meteen al zijn vriendinnen kwijt zijn.quote:
Niet gericht tegen een user dus 48 uur afkoelenquote:Op donderdag 31 maart 2005 07:48 schreef bastardhost het volgende:
ik zeg: Doodverwensing, 3 weken bannen....
Ja, jij lijkt op dat meisje van Will & Gracequote:Op donderdag 31 maart 2005 08:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Een homo zal dat niet snel zeggen hoor. Want dan zou 'ie meteen al zijn vriendinnen kwijt zijn.
(Niet dat ik kan zeggen dat ik veel vriendinnen heb, maar ik ben dan ook geen 'normale' homo.)
Geweldige seriequote:Op donderdag 31 maart 2005 08:26 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ja, jij lijkt op dat meisje van Will & Grace
Alleen Q is nog niet wakkerquote:
idd ,ik kom langzamerhand tot de ontdekking dat ik meer lichamelijk dan geestelijk aanwezig benquote:
Tarkanquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
wellus. ik was al vroeg wakker gedreund door Tarkan of zoiets.
quote:A superstar in Europe and in his homeland of Turkey, dance-pop composer Tarkan mixes modern beats with Middle Eastern melodies and arrangements. Though he had been a fixture in the Turkish dance scene for a few years, his 1999 single, "Simarik," made him an overnight success in European clubs, and led to a wider release of his self-titled album from that year. Tarkan included songs from his two previous Turkey-only releases and repeated the success of the single; in mid-2000, it was released in the U.S. by Universal Music Latino.
Krijg je als je Logi een slof sigaretten geeft die ze vervolgens weer kwijt moetquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe het wel weer vaker de laatste tijd.
Oh.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
Nee.
Die heeft ze al laaaaaaaaang op hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Krijg je als je Logi een slof sigaretten geeft die ze vervolgens weer kwijt moet
Wel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
Nee.
Weet ik, maar vast en zeker omdat jij haar ontzettend hebt meegeholpenquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die heeft ze al laaaaaaaaang op hoor.
Ik vind dat niemand moet doen alsof. Je moet gewoon jezelf zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:31 schreef Nuek het volgende:
of de homo's die net doen alsof ze het niet zijn
Ik ga sporten
hoppa! uitspugen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef Logician het volgende:
[..]
alsof ik een pingpongballetje heb ingeslikt
Lekker alleen zitten, altijd tof.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:14 schreef Miena het volgende:
Zaterdag weer terrasjes weer!!!!!
komt iedereen naar de oude markt?
Noem je je ouders zo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben zaterdag touren met een old-timer
Het blokkeert het zicht een beetje, maar staat wel sjiekquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:21 schreef QyRoZ het volgende:
Rijdt dat nou leuk, met zo'n beker voorop?
Wat is dat voor een doos danquote:
Wat een uit de kluiten gewassen WC is het ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:29 schreef QyRoZ het volgende:
Ik krijg haar kamer er bij.
Zit nu een beetje krap op 8.5 m2.
Toegepaste Communicatiewetenschappen en sjaaltjes. Begint er al een lichtje te branden?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat is dat voor een doos danDat je 'r zo graag weg wilt..
Ze doet tegenwoordig aan hockey.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toegepaste Communicatiewetenschappen en sjaaltjes. Begint er al een lichtje te branden?
Ah, daar had ik ook nog 2 tutjes van in me huis gehad...quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toegepaste Communicatiewetenschappen en sjaaltjes. Begint er al een lichtje te branden?
Kan je het je voorstellen? Oh, ze is lid van Taste.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, daar had ik ook nog 2 tutjes van in me huis gehad...
Nou ja meevaller toch, je kon er ook eentje van Audentis hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan je het je voorstellen? Oh, ze is lid van Taste.
En jij hebt 'r Taste aangeradenquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ze zat te twijfelen waar ze bij moest gaan.
Woei!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:52 schreef Nuek het volgende:
smiddags!
* Nuek is nog steeds een niet-roker!
Al 240 euro's 'uitgespaard'![]()
Ik niet, die hebben we niet in de stadquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
wie is er trouwens wel een dronken geworden ineen een 'zuipkeet'?
Ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
wie is er trouwens wel een dronken geworden ineen een 'zuipkeet'?
Vaak genoeg. Ik kom van het platteland weet je?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
gewoon een keet in een weiland met een koelkast vol bier en allemaal droge worsten aan het plafond.
geen droge worstenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
gewoon een keet in een weiland met een koelkast vol bier en allemaal droge worsten aan het plafond.
Cafe de Tolquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
Weer een kansloze impulsaankoop gedaan of gewoon bier gehaald?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:38 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Geld uitgeven always makes me feel better.
Tot vanavond danquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:48 schreef badgirl18 het volgende:
we hebben een nieuwe huisgenoot !! En ik ga vanavond naar VET HARD
2 cd's.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weer een kansloze impulsaankoop gedaan of gewoon bier gehaald?
Welke?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:53 schreef QyRoZ het volgende:
Goedkope cd's. Eentje van 13 euro en eentje van 8. Plato is okay.
Of een hok in eeen boerenschuurquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
overigens bedoel ik niet een kansloze kroeg, maar gewoon echt een bouwkeet in een weiland.
Belle & Sebastian - If you're feeling sinister (was mn illegale kopie kwijt)quote:
Ja, heb ik dus ook!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:01 schreef DrMarten het volgende:
Er ligt daar veels teveel moois op tafel, moet me iedere keer bedwingen niet met een stapel cd's naar buiten te lopen.
Wel frustrerend dat er iedere keer cd's liggen die ik ooit voor de "normale" prijs heb gekocht. Daarom ben ik er vanaf gestapt om cd's te kopen als ze net uit zijn (al maak ik voor Nick Cave graag een uitzonderingquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, heb ik dus ook!
Gevaarlijke winkel.Vooral op tafel, 'oh, het is zo goedkoop, laat ik er maar even 10 meenemen'.
Daar moet je niet te vaak komen neequote:Op donderdag 31 maart 2005 15:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, heb ik dus ook!
Gevaarlijke winkel.Vooral op tafel, 'oh, het is zo goedkoop, laat ik er maar even 10 meenemen'.
Same here. Mijn halve cd verzameling ligt daar voor een kwart van de prijs.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel frustrerend dat er iedere keer cd's liggen die ik ooit voor de "normale" prijs heb gekocht. Daarom ben ik er vanaf gestapt om cd's te kopen als ze net uit zijn (al maak ik voor Nick Cave graag een uitzondering)
Oeh, dat zou tof zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:32 schreef DrMarten het volgende:
btw. Q. ik heb die nieuwe van Eels al gedownload, als jij hem nog niet hebt en je hebt belangstelling, dan wil ik hem wel even voor je op cd zetten. Ik kom vanavond toch praktisch langs je huis
Volgens plato.nl komt ie 21 april uit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oeh, dat zou tof zijn.
Zit al met smart te wachten op de releasedatum.
quote:The new eels album, BLINKING LIGHTS AND OTHER REVELATIONS, is a two disc album about "God and all the questions related to the subject of God," says it's creator, Mark Oliver Everett, also known as eels leader E. "It's also about hanging on to my remaining shreds of sanity and the blue sky that comes the day after a terrible storm," he adds, "and it's a love letter to life itself, in all its beautiful, horrible glory."
ssstquote:
Heeft Meddo een kroeg?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
overigens bedoel ik niet een kansloze kroeg, maar gewoon echt een bouwkeet in een weiland.
Onzin!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:32 schreef Nuek het volgende:
tssss pas maar op binnenkort moet je werken voor je kaartjes!
Stomme fakerdsquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
Fakerds alert! Enschede 281: Feestje bij Woutey.
Heeft peggy weer liggen rollen in de poep?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef Nuek het volgende:
* Nuek heeft nog geen reactie gehad op * * * 2 in the pink & 1 in the stink * * *
Damn dude. Kan je echt helemaal allerlei leukere grapjes verzinnen dan "kutknut" humorloos/hersenloos persoon. En volgende keer mag je dit ook buiten je veilige reeksje tegen me zeggenquote:
Hoi knutteput.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Damn dude. Kan je echt helemaal allerlei leukere grapjes verzinnen dan "kutknut" humorloos/hersenloos persoon. En volgende keer mag je dit ook buiten je veilige reeksje tegen me zeggen
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Damn dude. Kan je echt helemaal allerlei leukere grapjes verzinnen dan "kutknut" humorloos/hersenloos persoon. En volgende keer mag je dit ook buiten je veilige reeksje tegen me zeggen
Dat je een beetje achterloopt snapte ik al naar aanleiding van je grappige bijnaam voor mequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:03 schreef Nuek het volgende:
[..]Ik ben alleen maar in de sinterklaasstemming!
Ja, ik weet dat ik niet de enige ben die het ooit gezegd heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat je een beetje achterloopt snapte ik al naar aanleiding van je grappige bijnaam voor me
KLeurtjes voor mensen die domme stompzinnige botte humor niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 1 april 2005 02:08 schreef omearos het volgende:
wat is er mis met paars en roze?
Helaas! Toestand is iets stabieler geworden...quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:41 schreef DrMarten het volgende:
Oh ja, als ik morgen wakker word is waarschijnlijk de paus dood, zou ook tijd worden
Succesquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:02 schreef Logician het volgende:
blergh
beneden:
stoffen
stofzuigen
dweilen
wc-schoonmaken
deuren afnemen
keukenkastjes en tegelmuren schoonmaken
boven:
wassen
schone was opvouwen
opruimen
stofzuigen
die jongen is zijn hele leven al op zoek naar een goede poes.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
die jongen is zijn hele leven al op zoek naar een goede poes.
Normal kat size. En hij is nog lang niet volgroeid.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:38 schreef wendy-tje het volgende:
Hoe groot is het kattebeest van logi nu al dan?
Tsja, zijn 1-april grappen ooit wel geslaagd dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:02 schreef Nuek het volgende:
De grappen die ik tegengekomen ben vind ik niet bijzonder geslaagd...
Weet ik... die van die vriendin van me zijn echt hugequote:Op vrijdag 1 april 2005 10:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Normal kat size. En hij is nog lang niet volgroeid.
heb je een aansteker?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:09 schreef wendy-tje het volgende:
Ik zit hier vanmiddag trouwens alleen met 3 gehandicapten... wie zal ik het eerst redden als er brand uitbreekt?
Iedereen alweer weg dan? Zijn Eddy en Maarten er niet?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:09 schreef wendy-tje het volgende:
Ik zit hier vanmiddag trouwens alleen met 3 gehandicapten... wie zal ik het eerst redden als er brand uitbreekt?
Neequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedereen alweer weg dan? Zijn Eddy en Maarten er niet?
Wat een eikels, die zouden er wel zijn, Maarten iigquote:
Moet ik hem ook maar eens gaan luisterenquote:
http://www.qyroz.nl/index.php?/archives/380_Poissons_davril.htmlquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:20 schreef Nuek het volgende:
was zeker ook een 1 april grap dat ie al dood was die paus
Maarten heeft vanmiddag een afspraak buiten de deur.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat een eikels, die zouden er wel zijn, Maarten iig
Zijn alleen Ralph, Frenk en Eelco er?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
http://www.qyroz.nl/index.php?/archives/380_Poissons_davril.html
yupz, 1st generation, erg bewust.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
Heb jij ook een Mini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |