Kan je het je voorstellen? Oh, ze is lid van Taste.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, daar had ik ook nog 2 tutjes van in me huis gehad...
Nou ja meevaller toch, je kon er ook eentje van Audentis hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan je het je voorstellen? Oh, ze is lid van Taste.
En jij hebt 'r Taste aangeradenquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ze zat te twijfelen waar ze bij moest gaan.
Woei!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:52 schreef Nuek het volgende:
smiddags!
* Nuek is nog steeds een niet-roker!
Al 240 euro's 'uitgespaard'![]()
Ik niet, die hebben we niet in de stadquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
wie is er trouwens wel een dronken geworden ineen een 'zuipkeet'?
Ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
wie is er trouwens wel een dronken geworden ineen een 'zuipkeet'?
Vaak genoeg. Ik kom van het platteland weet je?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
gewoon een keet in een weiland met een koelkast vol bier en allemaal droge worsten aan het plafond.
geen droge worstenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
gewoon een keet in een weiland met een koelkast vol bier en allemaal droge worsten aan het plafond.
Cafe de Tolquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
Weer een kansloze impulsaankoop gedaan of gewoon bier gehaald?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:38 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Geld uitgeven always makes me feel better.
Tot vanavond danquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:48 schreef badgirl18 het volgende:
we hebben een nieuwe huisgenoot !! En ik ga vanavond naar VET HARD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |