Kan je het je voorstellen? Oh, ze is lid van Taste.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, daar had ik ook nog 2 tutjes van in me huis gehad...
Nou ja meevaller toch, je kon er ook eentje van Audentis hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan je het je voorstellen? Oh, ze is lid van Taste.
En jij hebt 'r Taste aangeradenquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:41 schreef QyRoZ het volgende:
Ze zat te twijfelen waar ze bij moest gaan.
Woei!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:52 schreef Nuek het volgende:
smiddags!
* Nuek is nog steeds een niet-roker!
Al 240 euro's 'uitgespaard'![]()
Ik niet, die hebben we niet in de stadquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
wie is er trouwens wel een dronken geworden ineen een 'zuipkeet'?
Ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
wie is er trouwens wel een dronken geworden ineen een 'zuipkeet'?
Vaak genoeg. Ik kom van het platteland weet je?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
gewoon een keet in een weiland met een koelkast vol bier en allemaal droge worsten aan het plafond.
geen droge worstenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
gewoon een keet in een weiland met een koelkast vol bier en allemaal droge worsten aan het plafond.
Cafe de Tolquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
Weer een kansloze impulsaankoop gedaan of gewoon bier gehaald?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:38 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Geld uitgeven always makes me feel better.
Tot vanavond danquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:48 schreef badgirl18 het volgende:
we hebben een nieuwe huisgenoot !! En ik ga vanavond naar VET HARD
2 cd's.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weer een kansloze impulsaankoop gedaan of gewoon bier gehaald?
Welke?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:53 schreef QyRoZ het volgende:
Goedkope cd's. Eentje van 13 euro en eentje van 8. Plato is okay.
Of een hok in eeen boerenschuurquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
overigens bedoel ik niet een kansloze kroeg, maar gewoon echt een bouwkeet in een weiland.
Belle & Sebastian - If you're feeling sinister (was mn illegale kopie kwijt)quote:
Ja, heb ik dus ook!quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:01 schreef DrMarten het volgende:
Er ligt daar veels teveel moois op tafel, moet me iedere keer bedwingen niet met een stapel cd's naar buiten te lopen.
Wel frustrerend dat er iedere keer cd's liggen die ik ooit voor de "normale" prijs heb gekocht. Daarom ben ik er vanaf gestapt om cd's te kopen als ze net uit zijn (al maak ik voor Nick Cave graag een uitzonderingquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, heb ik dus ook!
Gevaarlijke winkel.Vooral op tafel, 'oh, het is zo goedkoop, laat ik er maar even 10 meenemen'.
Daar moet je niet te vaak komen neequote:Op donderdag 31 maart 2005 15:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, heb ik dus ook!
Gevaarlijke winkel.Vooral op tafel, 'oh, het is zo goedkoop, laat ik er maar even 10 meenemen'.
Same here. Mijn halve cd verzameling ligt daar voor een kwart van de prijs.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel frustrerend dat er iedere keer cd's liggen die ik ooit voor de "normale" prijs heb gekocht. Daarom ben ik er vanaf gestapt om cd's te kopen als ze net uit zijn (al maak ik voor Nick Cave graag een uitzondering)
Oeh, dat zou tof zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:32 schreef DrMarten het volgende:
btw. Q. ik heb die nieuwe van Eels al gedownload, als jij hem nog niet hebt en je hebt belangstelling, dan wil ik hem wel even voor je op cd zetten. Ik kom vanavond toch praktisch langs je huis
Volgens plato.nl komt ie 21 april uit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oeh, dat zou tof zijn.
Zit al met smart te wachten op de releasedatum.
quote:The new eels album, BLINKING LIGHTS AND OTHER REVELATIONS, is a two disc album about "God and all the questions related to the subject of God," says it's creator, Mark Oliver Everett, also known as eels leader E. "It's also about hanging on to my remaining shreds of sanity and the blue sky that comes the day after a terrible storm," he adds, "and it's a love letter to life itself, in all its beautiful, horrible glory."
ssstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |