hoppa! uitspugen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef Logician het volgende:
[..]
alsof ik een pingpongballetje heb ingeslikt
Lekker alleen zitten, altijd tof.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:14 schreef Miena het volgende:
Zaterdag weer terrasjes weer!!!!!
komt iedereen naar de oude markt?
Noem je je ouders zo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben zaterdag touren met een old-timer
Het blokkeert het zicht een beetje, maar staat wel sjiekquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:21 schreef QyRoZ het volgende:
Rijdt dat nou leuk, met zo'n beker voorop?
Wat is dat voor een doos danquote:
Wat een uit de kluiten gewassen WC is het ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:29 schreef QyRoZ het volgende:
Ik krijg haar kamer er bij.
Zit nu een beetje krap op 8.5 m2.
Toegepaste Communicatiewetenschappen en sjaaltjes. Begint er al een lichtje te branden?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat is dat voor een doos danDat je 'r zo graag weg wilt..
Ze doet tegenwoordig aan hockey.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toegepaste Communicatiewetenschappen en sjaaltjes. Begint er al een lichtje te branden?
Ah, daar had ik ook nog 2 tutjes van in me huis gehad...quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toegepaste Communicatiewetenschappen en sjaaltjes. Begint er al een lichtje te branden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |