Heeft Meddo een kroeg?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
overigens bedoel ik niet een kansloze kroeg, maar gewoon echt een bouwkeet in een weiland.
Onzin!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:32 schreef Nuek het volgende:
tssss pas maar op binnenkort moet je werken voor je kaartjes!
Stomme fakerdsquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef QyRoZ het volgende:
Fakerds alert! Enschede 281: Feestje bij Woutey.
Heeft peggy weer liggen rollen in de poep?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef Nuek het volgende:
* Nuek heeft nog geen reactie gehad op * * * 2 in the pink & 1 in the stink * * *
Damn dude. Kan je echt helemaal allerlei leukere grapjes verzinnen dan "kutknut" humorloos/hersenloos persoon. En volgende keer mag je dit ook buiten je veilige reeksje tegen me zeggenquote:
Hoi knutteput.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Damn dude. Kan je echt helemaal allerlei leukere grapjes verzinnen dan "kutknut" humorloos/hersenloos persoon. En volgende keer mag je dit ook buiten je veilige reeksje tegen me zeggen
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef Knut het volgende:
[..]
Damn dude. Kan je echt helemaal allerlei leukere grapjes verzinnen dan "kutknut" humorloos/hersenloos persoon. En volgende keer mag je dit ook buiten je veilige reeksje tegen me zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |